abonnement Unibet Coolblue
pi_29676628


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear &amp; Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z&#039;n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.
  • Narf!
    pi_29676673
    aww net te laat ik wou hem posten
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_29676675
    Namens Jedi en moi! Sickert...

    allemaal ff hier kijken
    http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.135
    en mailen!!
    Narf!
    pi_29676713
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Silver_Shark het volgende:
    aww net te laat ik wou hem posten
    Narf!
    pi_29676722
    Welke datum komt jou het beste uit voor een Battlefield meet
    » 17 september
    » 19 november
    » maakt me geen ruk uit


    maak je eigen FOK! poll zelf!


    Narf!
    pi_29676742
    het maakt me geen ruk uit heb ik gevote
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_29676743
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
    ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
    BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...
    pi_29676779
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef jpjedi het volgende:

    [..]

    BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...
    ich bin niederlander, ich bin nein deutcher

    ofzo
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:00:28 #9
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29676809
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
    ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
    Hmm, ik woon in Deventer, maar ik weet nog niet zeker of ik kan.
    Anders ga ik sowieso met de trein
    pi_29676811
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef jpjedi het volgende:

    [..]

    BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...
    whaha die opmerking



    @ SilverHaai

    JA! met zo'n instelling blijf je zwakzinnig
    Narf!
    pi_29676828
    ik moet gaan mzzl ! tot morgen
    nog een laatste oproep:

    wie woon er in deventer of omstreek en je gaat naar rotterdam zet ff hier neer
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_29676876
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:

    [..]

    ich bin niederlander, ich bin nein deutcher

    ofzo
    Narf!
    pi_29676910
    Ah joh Fox, de kans dat jij net die ene bent die neergeschoten wordt is zeer klein en bovendien is Rotterdam een mooie stad en der valt tenminste veel te beleven
    pi_29676914
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:00 schreef Silver_Shark het volgende:
    ik moet gaan mzzl ! tot morgen
    nog een laatste oproep:

    wie woon er in deventer of omstreek en je gaat naar rotterdam zet ff hier neer
    Ja posten allemaal!!!

    Foxke moet erbij zijn (als mascotte)

    oeps doe ik het weer
    hehe
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:03:41 #15
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29676947
    Kan je nou gewoon niet lezen of..
    pi_29677006
    FOX!!!!!!!!

    JE hebt al 1 reisgenoot dus stuur die mail naar me!!!! BMH en Dickie komen zeker ook dus das al 4 man uit je straat!
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:05:40 #17
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29677015
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
    het maakt me geen ruk uit heb ik gevote
    Precies, als er maar wat te rukken valt
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:06:30 #18
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29677043
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef PirE het volgende:

    [..]

    Precies, als er maar wat te rukken valt
    Beetje verdacht dat hij nu naar bed gaat
    pi_29677081
    * DING *

    Kijkend door de zandstorm naar buiten, observeer in hier in Fallujah een aantal tactics van de USMC die ons van pas kunnen komen in onze volgende missie te Karkand. Nu ff nog een paar hints vd insurgents in mijn blog verwerken zodat ik dadelijk in de Green Zone een duikje in t zwembad kan nemen. Met een lekker oosterse eye-stee erbij ...
    Before all else, be armed.
    pi_29677084
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef Blinker het volgende:

    [..]

    Beetje verdacht dat hij nu naar bed gaat
    hij gaat dubieus hard geworden doekjes produceren uiteraard
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:08:40 #21
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29677132
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef domolanglekker het volgende:

    [..]

    hij gaat dubieus hard geworden doekjes produceren uiteraard
    pi_29677151
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
    * DING *

    Kijkend door de zandstorm naar buiten, observeer in hier in Fallujah een aantal tactics van de USMC die ons van pas kunnen komen in onze volgende missie te Karkand. Nu ff nog een paar hints vd insurgents in mijn blog verwerken zodat ik dadelijk in de Green Zone een duikje in t zwembad kan nemen. Met een lekker oosterse eye-stee erbij ...
    lol blijft leuk maar ga je die nou elke keer posten?
    dadelijk ga je nog echt op m lijken
    Narf!
    pi_29677211
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
    * DING *

    Kijkend door de zandstorm naar buiten, observeer in hier in Fallujah een aantal tactics van de USMC die ons van pas kunnen komen in onze volgende missie te Karkand. Nu ff nog een paar hints vd insurgents in mijn blog verwerken zodat ik dadelijk in de Green Zone een duikje in t zwembad kan nemen. Met een lekker oosterse eye-stee erbij ...
    * DING *

    Met een ping van 0,0034 zit ik hier in Oezbekistan in een nat doorlopen tentje te gamen op een pc die ik net op straat heb gevonden. Ik heb een telefoondraad weten te bemachtigen en kan nu razendsnel internet (ze kunnen der in NL nog wat van leren!) dus let's get ready to rumble.

    De groet'n uit Oezbeki!
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:11:14 #24
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29677229
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
    * DING *

    Kijkend door de zandstorm naar buiten, observeer in hier in Fallujah een aantal tactics van de USMC die ons van pas kunnen komen in onze volgende missie te Karkand. Nu ff nog een paar hints vd insurgents in mijn blog verwerken zodat ik dadelijk in de Green Zone een duikje in t zwembad kan nemen. Met een lekker oosterse eye-stee erbij ...
    Ik dacht ff dat je iemand anders was
    pi_29677237
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef Blinker het volgende:

    [..]

    hahaha dubieuse doekjes
    Narf!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')