abonnement Unibet Coolblue
pi_30101488


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2;. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear &amp; Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met zn allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.
  • Narf!
    pi_30101516
    weer al een nieuwe deel:)
    Every war is different, every war is the same.
    pi_30101569
    jup
    Narf!
    pi_30101616
    quote:
    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.
    [zeur-modus]
    volgens mij staat domo[nl] wel wat hoger...
    [/zeur-modus]
    pi_30101643
    denk dat ik vanavond maar het slagveld opga, proberen mijn kd-ratio op te krikken naar 1 (nu 0.57). zal nog wel ff duren denk
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:28:33 #6
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30101676
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:
    Nog even terugkomend op de uitnodiging van postman voor het LAN weekend van FoD.

    Ik zou ik principe wel zin hebben om te gaan en ook wat ervaring opdoen met de organisatie van grotere LAN parties. Ik organiseer nu slechts kleinere in de regio.

    Maar het lijkt me pas echt gaaf als we zelf een BOF! huisje hebben..

    Zijn er mensen die in aanloop tot onze grote BOF! lanparty bij TGS, interesse hebben om op de uitnodiging van FoD in te gaan?
    Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:44:05 #7
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_30102153
    * Skull-splitter trekt een kogel uit zijn wang en vecht morgen weer verder
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_30102347
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef jazza het volgende:

    [..]

    [zeur-modus]
    volgens mij staat domo[nl] wel wat hoger...
    [/zeur-modus]
    heb geen zin om de op aan te passen ik ben server admin geen nieuws admin..
    en t duurde me te lang voordat er een nieuwe geplaatst werd
    Narf!
    pi_30102380
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:

    [..]

    Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.
    ik ga iig niet mee denk ik....
    maar postman post eens wat je per huisje nodig hebt behalve je Pc?
    wat nemen jullie allemaal mee?
    Narf!
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:00:55 #10
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30102631
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    ik ga iig niet mee denk ik....
    maar postman post eens wat je per huisje nodig hebt behalve je Pc?
    wat nemen jullie allemaal mee?
    Omdat ik lui ben post ik gewoon het mailtje van vorig jaar:
    quote:
    Fellow soldiers,

    Prepare for departure. Skies should be clear, H-hour is near. 40 brave soldiers have volunteered for Operation LAN-Party V. If your payment is made, you are welcome to join us in a little town close to the German border.

    H-hour is set to Friday October 1st 15:00 CET. Operation is scheduled to be completed Monday October 4th 10:00 CET

    Reminders
    There is a parking lot at the park entrance. Don't park on the grass if there is no room. (penalty=50 Euro)
    Remember you are guests in the temorary living quarters, act like one
    Clean your house before departure monday. Not clean? You pay the deposit
    We provide a power outlet and network socket. All other hardware is your responsibility
    No speakers allowed, bring a headset.
    Sheets are available

    Checklist
    Table & chair
    Shower towel
    Food & drinks (a supermarket is nearby)
    Patches, drivers etc. (no internet connection available)
    Hardware
    Swimming shorts ("subtropical" swimming paradise present)
    Network cable
    10/100 switch if you have one

    It's time to kick ass and chew bubble gum, and we're all out of gum...

    See you in Winterswijk!
    Opmerking erbij, meestal zit er wel wat eten bij de prijs in, oftewel er is een brunch aanwezig.
    Ik heb nog nooit iets meegenomen, behalve een paar kraten bier.
    Ik eet gewoon mee met de andere en als dat echt niet kan dan haal ik wel wat, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.
    Andere drinken overigens weer van mijn bier
    Nog maar wat opmerkingen:
    Ik heb ook nog nooit een tafel of stoel meegenomen
    Ik zorg dat ik op tijd ben zodat ik gewoon de daar aanwezige spullen kan gebruiken. Ik denk dat ongeveer de helft zelf een tafel meeneemt.
    Ze hebben daar een eettafel en een terrastafel beide zijn prima te gebruiken.
    Zwembroek gewoon thuis laten, tenzij je in de sloot wil zwemmen

    [ Bericht 11% gewijzigd door JMPoSTMaN op 30-08-2005 18:07:43 ]
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_30102892
    thnx!
    denk niet datk mee wil maar is meteen voor derest die evt intresse hebben
    Narf!
    pi_30102943
    Trouwens aan alle admins! BF2Rcon niet meer gebruiken enkel Bf2ra 3.0

    ik heb namelijk het idee dat door de bf2rcon de server zo afentoe crasht
    Narf!
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:26:57 #13
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30103343
    Ik moet toegeven dat het niet zo makkelijk is als naar een gamecenter gaan, maar het is wel erg gezellig om met 10 gasten in een 6persoons huisje te gamen tegen nog 3 van die huisjes.

    Overigens hebben we ook altijd 1 of meer rookvrije huisjes!
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_30103449
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 18:12 schreef Sickert het volgende:
    Trouwens aan alle admins! BF2Rcon niet meer gebruiken enkel Bf2ra 3.0

    ik heb namelijk het idee dat door de bf2rcon de server zo afentoe crasht
    ok check!
    pi_30103914
    Wat gaan die delen hard zeg ...
    Before all else, be armed.
    pi_30104068
    das een goeie zaak

    net bruut potje gespeeld, operation clean sweep volgens mij. verdedigende team, en dan met 1-0 winnen
    o.a. meeste vlaggen gescoord, en meeste vlaggen verdedigd en beste squad
    t spel begint steeds leuker te worden.

    ff wat vraagjes
    als teamleader, kan je je team ergens heen sturen zonder dat je er zelf bent?
    ik zie soms mensen achter op zo'n jeep staan schieten zonder dat er iemand achter het stuur zit, kan dit alleen doordat de driver uitstapt?
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:02:13 #17
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30104419
    Ik probeerde @ Karkand de Basic Pistol te halen. in één keer gehaald
    pi_30104474
    antwoord 1. als je squadleader bent, druk op caps lock, je kan dan met je muis je groep aan sturen
    waar je ook bent. met 'T' kan je als squadleader orders geven ter plaatse.
    antwoord 2. als je achter het stuur zit en het wapen wil bedienen druk F2,
    met F3 kom je op de bijrijders stoel te zitten, F1 terug achter het stuur.
    F4, F5 en F6 gebruik je in een helicopter.
    Hell To The Liars
    pi_30105499
    hardstikke bedankt
    pi_30106457
    Server net gerest en de maps weer aangepast duurt ff voor die weer up is
    Narf!
    pi_30106464
    Net een mooie score te pakken

    30 kills en 2 deaths

    en dat met alleen de assault klasse

    Ow cool, nog steeds 13de op de Fok! lijst.
    pi_30106685
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Sickert het volgende:
    Server net gerest en de maps weer aangepast duurt ff voor die weer up is
    zou je hier kunnen posten als die weer up is?
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:03:30 #23
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30106736
    Volgens mij is de OP een beetje outdated...
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_30106777
    damn... duurt wel erg lang


    @ dries
    worden die stats weleens bijgewerkt dan?

    @ cittar
    neem Xfire (ik heet daar niveklaams)
    of voeg me toe aan msn Kefchen@hotmail.bla
    Narf!
    pi_30106804
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef speknek het volgende:
    Volgens mij is de OP een beetje outdated...
    beetje maar..
    Narf!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')