[zeur-modus]quote:Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.
Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:
Nog even terugkomend op de uitnodiging van postman voor het LAN weekend van FoD.
Ik zou ik principe wel zin hebben om te gaan en ook wat ervaring opdoen met de organisatie van grotere LAN parties. Ik organiseer nu slechts kleinere in de regio.
Maar het lijkt me pas echt gaaf als we zelf een BOF! huisje hebben..
Zijn er mensen die in aanloop tot onze grote BOF! lanparty bij TGS, interesse hebben om op de uitnodiging van FoD in te gaan?
heb geen zin om de op aan te passenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef jazza het volgende:
[..]
[zeur-modus]
volgens mij staat domo[nl] wel wat hoger...
[/zeur-modus]
ik ga iig niet mee denk ik....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.
Omdat ik lui ben post ik gewoon het mailtje van vorig jaar:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ga iig niet mee denk ik....
maar postman post eens wat je per huisje nodig hebt behalve je Pc?
wat nemen jullie allemaal mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opmerking erbij, meestal zit er wel wat eten bij de prijs in, oftewel er is een brunch aanwezig.quote:Fellow soldiers,
Prepare for departure. Skies should be clear, H-hour is near. 40 brave soldiers have volunteered for Operation LAN-Party V. If your payment is made, you are welcome to join us in a little town close to the German border.
H-hour is set to Friday October 1st 15:00 CET. Operation is scheduled to be completed Monday October 4th 10:00 CET
Reminders
There is a parking lot at the park entrance. Don't park on the grass if there is no room. (penalty=50 Euro)
Remember you are guests in the temorary living quarters, act like one
Clean your house before departure monday. Not clean? You pay the deposit
We provide a power outlet and network socket. All other hardware is your responsibility
No speakers allowed, bring a headset.
Sheets are available
Checklist
Table & chair
Shower towel
Food & drinks (a supermarket is nearby)
Patches, drivers etc. (no internet connection available)
Hardwareom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Swimming shorts ("subtropical" swimming paradise present)
Network cable
10/100 switch if you have one
It's time to kick ass and chew bubble gum, and we're all out of gum...
See you in Winterswijk!
ok check!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:12 schreef Sickert het volgende:
Trouwens aan alle admins! BF2Rcon niet meer gebruiken enkel Bf2ra 3.0om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb namelijk het idee dat door de bf2rcon de server zo afentoe crashtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zou je hier kunnen posten als die weer up is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Sickert het volgende:
Server net gerest en de maps weer aangepast duurt ff voor die weer up isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beetje maar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is de OP een beetje outdated...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop