abonnement Unibet Coolblue
pi_29822173


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam : Xfire naam

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    UnleashMitch   : Fjd
    NLboy          : Nlboy
    Sickert.nl     : Niveklaams
    Silver_Shark   : Foksilver
    Ash            : Leenart
    Jazza          : Rudycarell
    Escape_nl      : Escapenl
    Morpheus2002   : Morpheus211983
    BMH            : Bmh
    Kievit19       : Kievit1983
    Cyberrobin     : Cyberrobin
    Frenkyboy      : Sickmyduck76
    PirE           : Pejastojakovic
    Razorback      : Razorback5000
    Droopie        : Johan5324
    MarkXL         : Markvanholstein
    Fillipe        : FillipeNL
    Gunner         : nlgunner
    Molotov25      : molotov25
    domolanglekker : domo666
    jpjedi         : Jedi05071977
    N-E-R-D        : 3kmenace
    Lonewolf2003   : vaal


    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, fokjump, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die is er!!!! De server heeft volgend ip-adres: 84.244.130.114:16567
    Ofwel zoeken op de naam Band of Fok!kers

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19 20
    21 22
    23 24
    25

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 12% gewijzigd door Razorback op 20-08-2005 21:22:55 ]
  • pi_29822241
    LOL verkeerde nummer maar okey

    Waarom zijn er FOKKERS die elkaar PUNISHEN...
    Zoals BMH
    pi_29822312
    Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc

    Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      Lieve Belg zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:14:14 #4
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29822467
    nummer aangepast


    Razorback: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt dat is een opgekuiste OP, met vermelding van de fok server
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29822571
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
    Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc

    Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
    Bij mij loopt het spel al K***** met de normale drivers,
    Hele tijd schokkerig en die S*** zooi terwijl ik niks met de instellingen gedaan heb en eerst wel makkelijk aankon.

    En kan Jump misschien nummer 25 veranderen in 26 als dat kan tenminste.
      Lieve Belg zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:19:02 #6
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29822587
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:18 schreef Razorback het volgende:

    [..]

    En kan Jump misschien nummer 25 veranderen in 26 als dat kan tenminste.
    Ja dat kan, en zou normaal al gebeurd zijn
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29822594
    Danke Jump

    Edit:
    OP = Aangepast
    In het txt bestand van de OP moet de link nog wel veranderd worden

    Van:

    De openingspost:

    Die kan je http://www.weescreatief.nl/OP.txt vinden

    Naar:

    De openingspost:

    Die kan je http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt vinden

    [ Bericht 85% gewijzigd door Razorback op 20-08-2005 21:26:32 ]
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:25:40 #8
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29822748
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
    Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc

    Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
    yep, zelfde probleem, heb ik ook bij 5.7 dus ik draai nu nog 5.6 tot ik mijn almachtige 6800 gt binnenkrijg, die door die almachtige postbode gebracht zal worden, die vriendelijk ontvangen zal worden door mij met een knuffel, en dan moet die opkloten want dan moet ik de 6800 inbouwen en bf2 spelen
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_29822906
    Ik heb het juist niet bij 5.7 maar wel bij 5.8
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:34:00 #10
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29822939
    ik ook bij 5.8
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_29822986
    * DING *

    Zo, weer achter de rug en heb me weer uitsteked vermaakt vanavond.Sterker nog was lekker op dreef en had lol.
    De lol ging zelfs zover dat collega FOK!KER sickert elkaar gingen bestrijden met wie elkaar het meest kon killen danwel punten kon pakken
    Zelfde geintje met MisterFox die de bekende " ik pak jou met 2 vingers in m'n neus blabla " begon. Ja.tuurlijk pakte hij mij maar ik pakte hem daarna weer terug met "geen vingers "
    Nee, was echt ouderwets leuk van FOK!kers onder elkaar
    En zo hoort het ook. Spelenderwijs elkaar proberen de loef af te steken zonder haatgevoelens.
    pi_29823029
    <Probeert in de server te komen>

    Tot Zo!
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:40:32 #13
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29823123
    wie spelen er trouwens allemasal de 4e???

    ik ben iig beschikbaar tot nu toe
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_29823906
    ik ook
    Hell To The Liars
    pi_29824127
    iemand een idee van de clansite en dan bedoel ik de stats.
    Er zijn heel veel members op het moment en veel zwevende leden, leden die wel op de site staan maar zich nooit hier laten zien.
    De stats zijn rommelig op het moment en de tracker waarvan ze vandaan komen wordt niet geupdate.

    Is er er trouwens behoefte dat de er uberhaupt stats zijn op de clansite?
    Graag hoor ik jullie suggesties of opmerkingen.
    pi_29824133
    Ik kijk nog wel even of ik mee kom doen. Ik had al een beetje een kuthumeur en dat werd niet beter door die slachtpartij en die enorm falende Catalyst drivers

    @Escape, ik weet niet in hoeverre je het hebt meegekregen maar omdat de stat-sites een te zware wissel trokken (zo is t spreekwoord toch?) op de account server heeft EA ze allemaal (tijdelijk als t goed is) afgesloten. Zodra de stat sites weer werken wilde ik ze weer bij werken (lees: aan jou vragen of je ze bij wil werken), nu vind ik t niet echt boeiend. Verder nemen we alleen de mensen mee die zich daadwerkelijk hebben aangemeld in het daarvoor bedoelde topic op de clansite. Er zitten nml ook nog wat mensen bij die zich wel geregistreerd hebben maar van een andere clan zijn oid. Daarnaast kost het ook veel moeite om voor al die mensen de juiste gamenaam te vinden, dat doen we dus niet denk ik
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29824392
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik kijk nog wel even of ik mee kom doen. Ik had al een beetje een kuthumeur en dat werd niet beter door die slachtpartij en die enorm falende Catalyst drivers

    @Escape, ik weet niet in hoeverre je het hebt meegekregen maar omdat de stat-sites een te zware wissel trokken (zo is t spreekwoord toch?) op de account server heeft EA ze allemaal (tijdelijk als t goed is) afgesloten. Zodra de stat sites weer werken wilde ik ze weer bij werken (lees: aan jou vragen of je ze bij wil werken), nu vind ik t niet echt boeiend. Verder nemen we alleen de mensen mee die zich daadwerkelijk hebben aangemeld in het daarvoor bedoelde topic op de clansite. Er zitten nml ook nog wat mensen bij die zich wel geregistreerd hebben maar van een andere clan zijn oid. Daarnaast kost het ook veel moeite om voor al die mensen de juiste gamenaam te vinden, dat doen we dus niet denk ik
    ja oke, die ideeen heb ik ook,

    Weet iemand of er een sript bestaan die automatisch elke keer de stas bijwerkt zoals veel tracker sites, weet niet of die scripts te vinden zijn.

    @ Mitch, ik draai hier nog steeds op driver 5.1 en het draait als een zonnetje. Maar voor elke pc is dat weer anders.
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:29:25 #18
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29824545
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef Razorback het volgende:
    LOL verkeerde nummer maar okey

    Waarom zijn er FOKKERS die elkaar PUNISHEN...
    Zoals BMH
    Wablief. Zeker een foutje. Ik probeer het namelijk zoveel mogelijk te vermeiden, maar soms druk ik weleens page down inplaats van up.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_29824689
    Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op De minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:38:54 #20
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29824779
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op De minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
    Team damage = -2 punten
    Teamkill =-4 punten
    Punish = -0 punten
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_29825197
    Was weer eens ouderwets goed vanavond ...
    Before all else, be armed.
    pi_29825300
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op De minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
    Min punten krijg je altijd bij een teamkill...
    Als je voor de 1ste keergepunished word is er niks aan de hand behalve de min punten
    Als je voor de 2de keer gepunished word is er niks aan de hand behalve de min punten
    Als je voor de 3de keer gepunished word, word je gebanned (en als goed is) je punten kwijt die je op dat moment had.

    En als het dan net is GOED gaat dan is dat erg vervelen
    pi_29825482
    We gaan nog wel een keer kijken naar het uitzetten van het punishen. Helaas worden die instellingen steeds gereset als de server wordt gerestart en gezien de hoeveelheid restarts die we op dit moment nodig hebben per dag......
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29826412
    Even van de vorige thread:
    quote:
    'jpjedi' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:17 uur het volgende:
    I-spy... soms is het wel lachen met je en ik dacht altijd dat je de boel een beetje express aan het opnaaien bent.
    ik doe alleen maar, en het 'happen' van de rest blijf leuk.
    quote:

    Maar je snapt echt niks van Battlefield he??
    Nee, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Ik weet niet eens wat een muis is.
    quote:
    Dit is het enige bericht dat ik erover tik.
    Nou..Hoera...
    quote:

    -We vlogen om de beurt ..
    -Waren een squad
    -Hadden een door domo (leader) bedachte samenstelling qua kits
    -Iedereen had lol en vet veel punten,,


    en het is geen modo tours maar DOMO tours.
    Ja joh, boeit mij dat nou hoe het heet en wat jullie allemaal deden.
    Mij gaat het erom dat andermaal is bewezen dat men voor de meest gemakkelijkste weg kiest
    om maar zo snel mogelijk meer 'fruit' (ribbons etc..) te behalen en wapens te kunnen unlocken.
    Het spel is dacht vooral opgezet om natuurlijk e.e.a te behalen, maar ook om jezelf bij te schaven
    in taktiek en shooting kills.


    En met een blackhawk(zo goed zeikert) meevliegen is wel het makkelijkste om dat allemaal te bereiken ipv als grondeenheid je een weg te banen naar je doel en dat met moeite uiteindelijk zien te veroveren.
    Wat is dan zo byzonder daaraan: Simpel domoor: Je vaardigheden worden beter ipv dat anderen voor jou
    elke keer de ijzers uit het vuur halen.
    Geweldig hoor, meevliegen (en dan de 2 boordschutters elke keer maar vuren met die zware guns)
    en elke keer als er een vlag veroverd wordt deel jij mee in de punten en dat terwijl geen ene geen flikker
    doet dan hooguit als mecanicien de boel repareert of als schutter mee schiet met je propper.
    Ja...zo kan elke droplul veel punten scoren en een hosana verhaal hier posten van " dat het allemaal zo geweeeeeeeeldig goed ging "
    quote:
    'PirE' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:35 uur het volgende:

    Wie ben jij om te bepalen hoe iemand speelt. Als er geen 6 man in de Blackhawk zit krijg ik weer minder punten/lintjes als ik die BH neerhaal en ik moet nog zoveel tot mijn volgende unlock . Het mes snijd aan 2 kanten.
    Precies wie benik...Maar ik ben wel iemand die tenminste nu probeert op een normale wijze het spel een beetje 'normaal'(en quasi-geintresseerd) te benaderen.
    En jij geeft precies aan waarom ik in bovenstaande post mijn reactie heb gegeven over dat meevliegen.

    [ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 00:20:36 ]
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:44:55 #25
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29826611
    Doet een tvp. Ging lekker vandaag. Op Sharqi zowaar de commando's van onze commander opgevolgd bij het verdedigen van de TV-tower.

    En op Karkand lekker met een tank rondgecrossed. Had totaal 26 kills & 1 death door een teamkill. Sta je die tank te repareren komt er een gastje aanlopen die in de tank springt en zo weg rijd.... En dan later zeggen dat hij niks zag... Daar kan ik zo pissed over worden en terwijl ik hem verrot schold werd ik doodgereden door een busje van ons...
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')