Was dat op de BoF server? ban!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef escape_nl het volgende:
wat een noobs op de server, wordt ik uitgemaakt voor spawncamper omdat ik op een huisje lig te snipen, ik word na een tijdje met een mes bewerkt en krijg daarna een hele boel gescheld op het scherm te zien, ja je kan dan 2 dingen doen, de persoon een perm ban geven, maar ach als het jongetje nou 14 jaar gaat ie huilen dus ik heb het maar met rust gelaten en ben gewoon door gaan snipen op een andere plek, de nieuwe sniperrifle is echt goed
Als je de volle 20% aanzet betekent dat wel dat je als er geen admins zijn 6 spelers mist, da's toch zonde.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef jazza het volgende:
[..]
die slots, 20% van 32 slots dus da's zo'n 6 slots voor de admins.... kan net dus... we moeten wel ff overleggen als het er is, wie er voorrang krijgt...
Vanavond ook weer eens online, wie weet help ik je wel met een paar vlagovernames.quote:vanavond wil ik eindelijk eens een keer me Commander-bling halen...
Bah... knife and explosives wordt een harde dobber voor mijquote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef ViPeRII het volgende:
Gisteren eindelijk mijn explosives badge gehaald...
Heb nu alle basic badges!
ja dat zag ik later ja, je zal het wel per round in kunnen stellen toch?quote:Als je de volle 20% aanzet betekent dat wel dat je als er geen admins zijn 6 spelers mist, da's toch zonde.
Als er goeie admintools zijn kun je ook gewoon een speler kiezen en die eruit gooien.
quote:Vanavond ook weer eens online, wie weet help ik je wel met een paar vlagovernames.
Roger that!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
maak dan ook ff veel gebruik van me supply...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Roger that!
Kan het alleen niet te laat maken heb morgen een lange dag, ben morgen namelijk jarig![]()
En wat "geef" ik mezelf een nieuwe auto![]()
Alvast gefeliciteerd ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Roger that!
Kan het alleen niet te laat maken heb morgen een lange dag, ben morgen namelijk jarig![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ja!
Ik ben vandaag jarig en ik krijg eindelijk me rijbewijs...![]()
Althans, ben begonnen met lessen![]()
Was voor mij een zeer zware dobber, maar knife vond ik veel makkelijker dan explosives eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bah... knife and explosives wordt een harde dobber voor mij
quote:e transport-helikopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helikopter in de lucht te blijven repareren.
Alfa 147 Distinctive 1.9 JTD 16Vquote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd! Wat voor een auto?
Gefeliciteerd! Mooie maand septemberquote:Op donderdag 8 september 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ja!
Ik ben vandaag jarig en ik krijg eindelijk me rijbewijs...![]()
Althans, ben begonnen met lessen![]()
Dat van het repairen had ik verwacht, van de guns vind ik eigenlijk wel jammer. Nu heb je er dus helemaal niks meer aan. De black hawks waren 1 van de weinige voertuigen waar echt mee werd samen gewerkt.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
* De transport-helikopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helikopter in de lucht te blijven repareren.
Thnx, Zeker weten!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alfa 147 Distinctive 1.9 JTD 16V
Morgen krijg ik hem eindelijk![]()
[..]
Gefeliciteerd! Mooie maand september![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
BoF! Crew
Gefeliciteerd! Autorijden is tof!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Roger that!
Ik wacht eerst af.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef RudyCarell het volgende:
ja iedereen heeft hem waarschinlijk al gezien, maar ik ga de uitbreiding kopen! http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/videos.jsp?setID=Special%20Forces&resID=hi
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af.![]()
Want de add-on's van BF1942 vielen ook een beetje tegen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Arghh, ik word gek. Belde de garage net, kenteken is nog niet binnen! Het wordt later.![]()
Ik ga mij vanavond serieus afreageren tijdens BF2.
jaquote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe zit het met die ADD-ON??? Moet je dit perse hebben wil je kunnen battelen tegen mensen die dit wel hebben?
PSPquote:Op donderdag 8 september 2005 19:03 schreef Sickert het volgende:
woeij! ik doe straks ook weer eens mee
alsk mn psp heb losgelaten en gedouched ben
t zal rond 21:00 zijn
PSPquote:
Ik ben er nu alquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
over battlefield...
wie komt er vanavond?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Disorder het volgende:
Ik ben opnieuw gekicked omdat sommige teamgenoten nog altijd niet snappen wat een raar doosje op pootjes en een 'gevaar!' symbool betekenen.
Gefixed volgens mijquote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef RudyCarell het volgende:
? zie rood kruisje
Daar had ik t net even met Morpheus over, dat is eigenlijk een beetje gedaan in afwachting van de nieuwe patch.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef domolanglekker het volgende:
right.. als er iemand bij ea een namechange kan regelen doe ik t graag :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |