abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:13:59 #201
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34908248
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt niet windows op je HDD installeren via een andere pc en dan de schijf weer terug stoppen en je eigen pc.
Ik zeg schijf formateren en vervolgens weer windows proberen te installeren, eventueel met minimale hardware erin, dus alleen je videokaart, je cdrom, je hdd en 1 geheugenmodule.
Dan proberen en veel geduld hebben.
Ik zeg ; ga naar www.ultimatebootcd.com , download daar de ultimate boot cd en haal 'm eens over je PC heen. Weet je in elk geval voor je gaat formatteren en evt. dingen kwijt bent, waar het probleem 'm nu precies in zit. Eerste gedachten die bij mij opkomen zijn HDD kapot of geheugen naar de klote. Daarna kan je gaan denken aan je systemboard... of wat weinig voorkomt, de bekabeling Maar dat is wel heel erg zelden.
pi_34908665
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg schijf formateren en vervolgens weer windows proberen te installeren, eventueel met minimale hardware erin, dus alleen je videokaart, je cdrom, je hdd en 1 geheugenmodule.
Dan proberen en veel geduld hebben.
Al gedaan, geen succes
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef JK het volgende:

[..]

Ik zeg ; ga naar www.ultimatebootcd.com , download daar de ultimate boot cd en haal 'm eens over je PC heen. Weet je in elk geval voor je gaat formatteren en evt. dingen kwijt bent, waar het probleem 'm nu precies in zit. Eerste gedachten die bij mij opkomen zijn HDD kapot of geheugen naar de klote. Daarna kan je gaan denken aan je systemboard... of wat weinig voorkomt, de bekabeling Maar dat is wel heel erg zelden.
Ik ga die site eens een bezoekje brengen en hopen op nieuw leven in mijn PC

HDD kapot is mogelijk, maar dan vindt ik het raar dat de HDD het wel in andere computers doet.
Geheugen heb ik er allemaal uitgehaald en 1 van de 3 er weer ingedaan en daarna de ander op een andere plek, geen succes
Het moederbord kan ook maar dan vindt ik het raar dat de PC wel opstart.

Het probleem licht hem bij het installeren van Windows, Hij doet dan hardware configuratie en dan brult mijn cd-rom speler, daarna is hardware configuratie klaar en na een tijdje stopt mijn cd-rom speler met draaien.
We hebben al een andere windows cd-rom geprobeerd maar weer hetzelfde probleem
pi_34909379
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
Ook al Dordtenaar?
pi_34909439
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm dan krijg ik dalijk zo'n goud staafje, die is helemaal niet mooi!
zeur ik ben als het goed is dan nog steeds maar bijna gunnery sergeant...
pi_34909519
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef JumperJack het volgende:

[..]

zeur ik ben als het goed is dan nog steeds maar bijna gunnery sergeant...
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

winkel ik doe dat dus niet meer....ik ga gewoon lekker zelf klooien.... en nu weet ik zelfs meer als die noobs in een computer winkel
ga dan gewoon in een computerwinkel werken

edit: 3 posts achter elkaar. als de moderator dat maar niet merkt wat wil je dan... 4 uurtjes niet op fok! gekeken, gelijk 2 pagina's erbij. heb daarom maar besloten om maar twee topics op fok! bij te houden: deze en die van trackmania
pi_34910511
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:

ga dan gewoon in een computerwinkel werken
en dan al die noobies moeten helpen zeker
en zo hendig ben ik ook weer niet ben nog aldoor lerende
Narf!
pi_34911154
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:22 schreef Sickert het volgende:

[..]

en dan al die noobies moeten helpen zeker
en zo hendig ben ik ook weer niet ben nog aldoor lerende
Noobies helpen nogwel

En wat halen we daar uit de oude grabbelton, het is Windows 98
Raar maar waar maar Windows 98 kan ik wel installeren en Windows XP niet

We zijn nu zover dat het geheugen kapot moet zijn, nu hopen dat het een van de 2 bankjes van 256 Mb is en niet het bankje van 1 Gb

Als geheugen kapot is kan ik ook niet Knoppix opstarten
Het wordt steeds gekker met mijn PC.

[ Bericht 16% gewijzigd door Razorback op 09-02-2006 20:22:26 ]
pi_34915382
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:

[..]

Noobies helpen nogwel

En wat halen we daar uit de oude grabbelton, het is Windows 98
Raar maar waar maar Windows 98 kan ik wel installeren en Windows XP niet

We zijn nu zover dat het geheugen kapot moet zijn, nu hopen dat het een van de 2 bankjes van 256 Mb is en niet het bankje van 1 Gb

hopelijk krijg je m voor netgamez weer aan de praat
je hebt nu zoveel gepost en gedaan dat nik het ook niet meer weet
zowieso moet ik het altijd eerst ff zien
zal wel goedkomen succes!
Narf!
pi_34916941
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Sickert het volgende:

[..]

hopelijk krijg je m voor netgamez weer aan de praat
je hebt nu zoveel gepost en gedaan dat nik het ook niet meer weet
zowieso moet ik het altijd eerst ff zien
zal wel goedkomen succes!
Goedkomen komt het altijd daarvoor heb je ouders waar je wel wat geld van mag lenen
Maar ik hoop natuurlijk niet dat het zover komt dat ik een nieuwe pc moet kopen en gelukkig (denk ik) hoef ik dan maar een aantal onderdelen te kopen.

En we hebben idd echt alles geprobeerd wat er mogelijk is.
We hebben allemaal tests gedaan met Ultimate Boot CD (bedankt voor de tip ) en zijn nu bezig met een RAM test maar daar zal ook niks mis mee zijn want waarom kan ik dan wel Knoppix opstarten.

En dan was er nog een idee om het moederbord te vervangen maar daar zal het ook wel niet aan liggen want ik kan met het mobo wat er nu inzit Knoppix opstarten en dat zou dan ook niet moeten lukken.

@Sickert
Geluk bij een ongeluk:
Vind het 5e Netgamez kaartje en dat is in Utrecht
pi_34917955
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Razorback het volgende:

[..]

Al gedaan, geen succes
[..]

Ik ga die site eens een bezoekje brengen en hopen op nieuw leven in mijn PC

HDD kapot is mogelijk, maar dan vindt ik het raar dat de HDD het wel in andere computers doet.
Geheugen heb ik er allemaal uitgehaald en 1 van de 3 er weer ingedaan en daarna de ander op een andere plek, geen succes
Het moederbord kan ook maar dan vindt ik het raar dat de PC wel opstart.

Het probleem licht hem bij het installeren van Windows, Hij doet dan hardware configuratie en dan brult mijn cd-rom speler, daarna is hardware configuratie klaar en na een tijdje stopt mijn cd-rom speler met draaien.
We hebben al een andere windows cd-rom geprobeerd maar weer hetzelfde probleem
Dan ligt het neem ik aan aan je cd-rom speler gezien je posts... maar hij leest je cd-rom wel? Maar na een tijd doet hij niks meer??
BF2: Diamond3d
pi_34918473
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dan ligt het neem ik aan aan je cd-rom speler gezien je posts... maar hij leest je cd-rom wel? Maar na een tijd doet hij niks meer??
Aan de CD-Rom speler licht het niet.
Aan de CD-Rom zelf kan dan wel maar dan moeten wij thuis 2 kapotte cd-roms hebben van Windows XP.

Ondertussen wilt Windows 98 wel installeren met 1 Gb Ram minder dus we zijn weer een stukje verder.
Windows 98 wilt nu wel installeren maar ergens aan het eind begeeft hij het en gaat hij ook niet meer verder

Razorback goes back to Windows 98

Zaterdag dan maar toch moederbord verwissellen en maar hopen dat dat het is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Razorback op 09-02-2006 23:01:41 ]
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:51:03 #212
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34931603
Zit iedereen al van het weekend te genieten ofzo??? Het wordt steeds rustiger hier en dat voor een vrijdagmiddag!

Gisteren eindelijk weer even gespeeld en heb me best vermaakt 2x Wake als China, maar de US was toch duidelijk sterker, aangezien wij hele slechte piloten hadden. Ik heb zelf heel even gevlogen en dat ging wel aardig 1 attack heli en een BH gepakt en ook wat infanterie, maar toen vroeg de commander mij ergens aan te gaan vallen en ik wilde het commando doorgeven (ik was SL) en vloog me vervolgens te pletter omdat ik niet goed oplette
Daarna 2x Sharqi, eerste rondje in de apc, maar dat ging voor geen meter, steeds reed ik ergens tegenaan, omdat ik wat last van lagspikes had en omdat ik gewoon slecht stuurde
Tweede potje gewoon als echte SL gespeeld en meteen de TV station ingenomen en vervolgens de hele tijd tegen Inco gevochten leek het wel, we zijn elkaar vaak tegen gekomen. Hij de hele tijd met zijn explosieven, ik gewoon schieten, ben niet zo explosief.
Daarna wilde ik eigenlijk stoppen, maar toen kwam Oman en aangezien ik nog niet echt gevlogen had leek het me wel even leuk om te gaan vliegen met de bomber. Dat ging best aardig, helaas 1 TK, iemand spawnde net toen ik mijn bommen op een tank gooide die de vlag probeerde te pakken.
Van het weekend hoop ik weer even te kunnen spelen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34931725
haha ja mijn claymores lagen op een goeie plek steeds op sharqi
snipen ging ook wel lekker daar, niemand had door dat ik in de kraan zat
pi_34941294
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit iedereen al van het weekend te genieten ofzo??? Het wordt steeds rustiger hier en dat voor een vrijdagmiddag!

blabla
ghehe ik was gewoon werken
vanavond weg hiphop dinges

was gister wel weer leuk je te zien op de server
je was mn eerste kill met de normale gun van een jet
Narf!
pi_34941735
Sowieso is het erg rustig, niet alleen op het forum ook op de server. Ikzelf speel ook minder BF2 wegens een nieuw spel (FM2006)
BF2: Diamond3d
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:07:26 #216
4259 JK
pi_34943376
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:

[..]
Tenzij Windows een geheugenadres aanroept wat kapot is en Knoppix niet.
Kijk trouwens eens naar de condensators op je moederbord, als ze bol staan (aan de bovenkant), dan kan dat ook nog wel eens het probleem zijn. Het zijn voornamelijk de condensators met aan de bovenkant een 'X' (je hebt ze ook waar het metaal op elkaar aansluit in de vorm van wat op een 'K' lijkt).

En zoals je al eerder zei dat het het moederbord niet kan zijn omdat de pc wel opstart ; er zit meer tussen leven en dood, een moederbord kan ook gedeeltelijk defect zijn ipv dat ie het wel of niet doet. Echter is het meestal wel zo dat je dan je volledige sysboard moet vervangen...

Ik maak dit soort dingen dagelijks mee
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:10:19 #217
4259 JK
pi_34943465
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sowieso is het erg rustig, niet alleen op het forum ook op de server. Ikzelf speel ook minder BF2 wegens een nieuw spel (FM2006)
FrackMania2006?
Voetbal.. je moet er van houden. hier komt er in elk geval geen voetbal of supporter in huis... alhoewel... de pa van mn vriendin wel dan

Gister nog even gespeeld, maar wat valt de teamplay tegen als de meeste boffers offline zijn zeg.... iemand stijgt op met de havoc, ik roep 3x 'pick me up', maar nee hoor, meneer vliegt vrolijk weg. En als ie nou nog goed kon vliegen, ok..... dat deed ie dus niet.

Wat ik ook niet snap is waarom er eigenlijk zo weinig ge-BH-whored wordt op Wake
Dat moet makkelijk kunnen... of mis ik dat stukje whoring elke keer ?
pi_34944111
Morgenavond Trance Energy is de Jaarbeurs Utrecht
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:35:20 #219
4259 JK
pi_34944259
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef escape_nl het volgende:
Morgenavond Trance Energy is de Jaarbeurs Utrecht
Mooi, dan kan ik iets anders doen... dik 40 euro voor een kaartje.... daar kan ik een week van eten qua boodschappen.
pi_34944882
Zo vanavond weer eens meedoen Als het goed is moet de server nu ondertussen vervangen zijn of ze moeten dat in het weekend nog gaan doen maar dat lijkt me sterk. Dat betekent dat we nu een week hebben om de server te evalueren. Werkt ie nu wel goed of niet.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_34945342
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan

later
pi_34945381
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan

later
Ons carnavals nummer is terug

-edit-
Voor degene die het ook een boeiend vraagstuk vinden:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 5-
Ik heb de wekker gezet

[ Bericht 23% gewijzigd door UnleashMitch op 10-02-2006 19:18:00 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:27:18 #223
4259 JK
pi_34945891
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
Watch out for my flashbang
Ik gooi ze rijkelijk. Niets mooier dan een vijand die jouw flag wil capturen, zo'n geil ding toe te gooien, even omdraaien.. flits... erheen lopen en 'm volpompen met digitaal lood... heerlijk !
pi_34946527
bedankt voor de tips nog allemaal, ik heb het nog allemaal door gekeken maar kon niks vinden.
Morgen brengt mijn vader mijn PC naar MyCom en dan maar hopen op een teken van leven.

Het enigste waar het nog aan zou kunnen liggen is dat het moederbord gewoon doorgebrand is ergens aan de achterkant waar ik het niet kan zien, maar ik heb geen tijd meer om dat te controleren en me vader wou morgen al bij openings tijd voor de deur staan en anders zou ik 2 weken moeten wachten en dat hou IK niet uit.
pi_34946855
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef Razorback het volgende:
Het enigste waar het nog aan zou kunnen liggen is dat het moederbord gewoon doorgebrand is ergens aan de achterkant waar ik het niet kan zien......
aan de achterkant van je mobo zit geen hardware, alleen de metalen lijnen die alles naar de juiste plek brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')