Ik zeg ; ga naar www.ultimatebootcd.com , download daar de ultimate boot cd en haal 'm eens over je PC heen. Weet je in elk geval voor je gaat formatteren en evt. dingen kwijt bent, waar het probleem 'm nu precies in zit. Eerste gedachten die bij mij opkomen zijn HDD kapot of geheugen naar de klote. Daarna kan je gaan denken aan je systemboard... of wat weinig voorkomt, de bekabelingquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt niet windows op je HDD installeren via een andere pc en dan de schijf weer terug stoppen en je eigen pc.
Ik zeg schijf formateren en vervolgens weer windows proberen te installeren, eventueel met minimale hardware erin, dus alleen je videokaart, je cdrom, je hdd en 1 geheugenmodule.
Dan proberen en veel geduld hebben.
Al gedaan, geen succesquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg schijf formateren en vervolgens weer windows proberen te installeren, eventueel met minimale hardware erin, dus alleen je videokaart, je cdrom, je hdd en 1 geheugenmodule.
Dan proberen en veel geduld hebben.
Ik ga die site eens een bezoekje brengen en hopen op nieuw leven in mijn PCquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zeg ; ga naar www.ultimatebootcd.com , download daar de ultimate boot cd en haal 'm eens over je PC heen. Weet je in elk geval voor je gaat formatteren en evt. dingen kwijt bent, waar het probleem 'm nu precies in zit. Eerste gedachten die bij mij opkomen zijn HDD kapot of geheugen naar de klote. Daarna kan je gaan denken aan je systemboard... of wat weinig voorkomt, de bekabelingMaar dat is wel heel erg zelden.
zeurquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm dan krijg ik dalijk zo'n goud staafje, die is helemaal niet mooi!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zeurik ben als het goed is dan nog steeds maar bijna gunnery sergeant...
![]()
ga dan gewoon in een computerwinkel werkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
winkelik doe dat dus niet meer....ik ga gewoon lekker zelf klooien.... en nu weet ik zelfs meer als die noobs in een computer winkel
en dan al die noobies moeten helpen zekerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
ga dan gewoon in een computerwinkel werken![]()
![]()
Noobies helpen nogwelquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan al die noobies moeten helpen zeker
en zo hendig ben ik ook weer niet ben nog aldoor lerende
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Noobies helpen nogwel
En wat halen we daar uit de oude grabbelton, het is Windows 98
Raar maar waar maar Windows 98 kan ik wel installeren en Windows XP niet
We zijn nu zover dat het geheugen kapot moet zijn, nu hopen dat het een van de 2 bankjes van 256 Mb is en niet het bankje van 1 Gb
Als geheugen kapot is kan ik ook niet Knoppix opstarten
Het wordt steeds gekker met mijn PC.
Goedkomen komt het altijdquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
hopelijk krijg je m voor netgamez weer aan de praat
je hebt nu zoveel gepost en gedaan dat nik het ook niet meer weet
zowieso moet ik het altijd eerst ff zien![]()
zal wel goedkomen succes!
Dan ligt het neem ik aan aan je cd-rom speler gezien je posts... maar hij leest je cd-rom wel? Maar na een tijd doet hij niks meer??quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Razorback het volgende:
[..]
Al gedaan, geen succes
[..]
Ik ga die site eens een bezoekje brengen en hopen op nieuw leven in mijn PC
HDD kapot is mogelijk, maar dan vindt ik het raar dat de HDD het wel in andere computers doet.
Geheugen heb ik er allemaal uitgehaald en 1 van de 3 er weer ingedaan en daarna de ander op een andere plek, geen succes
Het moederbord kan ook maar dan vindt ik het raar dat de PC wel opstart.
Het probleem licht hem bij het installeren van Windows, Hij doet dan hardware configuratie en dan brult mijn cd-rom speler, daarna is hardware configuratie klaar en na een tijdje stopt mijn cd-rom speler met draaien.
We hebben al een andere windows cd-rom geprobeerd maar weer hetzelfde probleem
Aan de CD-Rom speler licht het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan ligt het neem ik aan aan je cd-rom speler gezien je posts... maar hij leest je cd-rom wel? Maar na een tijd doet hij niks meer??
ghehe ik was gewoon werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit iedereen al van het weekend te genieten ofzo??? Het wordt steeds rustiger hier en dat voor een vrijdagmiddag!
blabla
Tenzij Windows een geheugenadres aanroept wat kapot is en Knoppix niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als geheugen kapot is kan ik ook niet Knoppix opstarten
Het wordt steeds gekker met mijn PC.
FrackMania2006?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sowieso is het erg rustig, niet alleen op het forum ook op de server. Ikzelf speel ook minder BF2 wegens een nieuw spel (FM2006)
Mooi, dan kan ik iets anders doen... dik 40 euro voor een kaartje.... daar kan ik een week van eten qua boodschappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef escape_nl het volgende:
Morgenavond Trance Energy is de Jaarbeurs Utrecht
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan
later
Watch out for my flashbangquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan
aan de achterkant van je mobo zit geen hardware, alleen de metalen lijnen die alles naar de juiste plek brengenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef Razorback het volgende:
Het enigste waar het nog aan zou kunnen liggen is dat het moederbord gewoon doorgebrand is ergens aan de achterkant waar ik het niet kan zien......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |