Dan vissen we toch allemaal Trackmania Sunrise uit de budgetbakkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:04 schreef JumperJack het volgende:
BF2 is helemaal top. sf speel ik niet zo vaak meeren nu is trackmania helemaal de top. is het trouwens niet zo dat trackmania nations stopt wanneer de ESCW tournament afgelopen is, dat je dan zeg maar niet meer online kunt???
Dudequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhh lucky kk feyen--rd, durven ze wat over ons te zeggen. Hoop zo dat psv kampioen word wat ze toch wel worden
liever niet nee, ik heb iemand in de directe familie met die ziekte.......quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoooooooooord
Ajax, ook weer eens gewonnen, voetbal was nog drama.
[..]
DudeWe gaan toch niet met kanker schelden he?
die kost nog steeds 40 euris hoor. dus geen budgetbakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan vissen we toch allemaal Trackmania Sunrise uit de budgetbakken
idd liever niet neequote:Op donderdag 9 februari 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
DudeWe gaan toch niet met kanker schelden he?
http://www.play.comquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die kost nog steeds 40 euris hoor. dus geen budgetbakken.
ook niet in de rekken want ik ben heel dordt afgestruind en elke gamewinkel binnengegaan zonder succes... dus da wordt amazon.co.uk![]()
ff doorspeulen dus, ik krijg een zilver blaadjequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm dan krijg ik dalijk zo'n goud staafje, die is helemaal niet mooi!
Maar die iconen lijken allemaal zo groot, met name die 3 en 4 sterren naast elkaar hoe gaan ze dat krijgen in zo'n klein hokjequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ff doorspeulen dus, ik krijg een zilver blaadje
Ik heb 2 HDD'squote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou bij iemand anders alle data die op je schijf staat veilig stellen.
Vervolgens Formateren.
Eventueel nog checkdisk of iets soortgelijks om je schijf te controleren.
Daarna windows installeren en vervolgens weer je data terugzetten, nadat je de data hebt gecontroleerd op virussen.
winkelquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef Razorback het volgende:
Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik weet wel dat ik het goed heb gedaan,
Mijn computer werkt gewoon niet meer.
Zaterdag maar even langs de winkel met mijn computer kijken of ze hem kunnen reanimeren
maar tot nu toe:
R.I.P. mijn PC - 9 Februari 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |