Aan de CD-Rom speler licht het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan ligt het neem ik aan aan je cd-rom speler gezien je posts... maar hij leest je cd-rom wel? Maar na een tijd doet hij niks meer??
ghehe ik was gewoon werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit iedereen al van het weekend te genieten ofzo??? Het wordt steeds rustiger hier en dat voor een vrijdagmiddag!
blabla
Tenzij Windows een geheugenadres aanroept wat kapot is en Knoppix niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als geheugen kapot is kan ik ook niet Knoppix opstarten
Het wordt steeds gekker met mijn PC.
FrackMania2006?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sowieso is het erg rustig, niet alleen op het forum ook op de server. Ikzelf speel ook minder BF2 wegens een nieuw spel (FM2006)
Mooi, dan kan ik iets anders doen... dik 40 euro voor een kaartje.... daar kan ik een week van eten qua boodschappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef escape_nl het volgende:
Morgenavond Trance Energy is de Jaarbeurs Utrecht
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan
later
Watch out for my flashbangquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan
aan de achterkant van je mobo zit geen hardware, alleen de metalen lijnen die alles naar de juiste plek brengenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef Razorback het volgende:
Het enigste waar het nog aan zou kunnen liggen is dat het moederbord gewoon doorgebrand is ergens aan de achterkant waar ik het niet kan zien......
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef JK het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik iets anders doen... dik 40 euro voor een kaartje.... daar kan ik een week van eten qua boodschappen.
Blijft zo zondequote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef escape_nl het volgende:
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......
Trance Energy is het enige feest waar ik nog niet ben geweest, dus ik werd gevraagd om mee te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:14 schreef Incolumis het volgende:
maak er maar een volle tank van
anyways, trance energy is voor de kids
Denk wel meer aan drank... dan nog geld voor je jas op te hangen, geld om te plassen, geld voor te parkeren (10tje?), geld om leuke kleding te kopen voor die avond... en 15 euro benzine, ligt er aan waar je vandaan komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......
Een motor is voor watjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:20 schreef JK het volgende:
Voor dat geld huur ik liever een motor (wat ik dus meestal ook doe, ik rijd dus op een allroad/offroad en huur dan 1 a 2 x per jaar een sportmotor om even uit te blazen op de snelweg enz. geld voor een 2e motor is er wel, maar niet voor het onderhoud dus nog even wachten tot de 2e schoonheid hier staat)
Gaaf dingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een motor is voor watjes![]()
http://paultan.org/archives/2005/08/18/top-gear-ariel-atom/
en dan praat je nog niet eens over de prijsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef JK het volgende:
Gaaf dingAlleen beetje oneerlijke vergelijking met die CBR600RR als ze samen gaan rijden... een auto heeft 4 wielen dus kan op het laatste moment keihard op de rem staan, makkelijker driften (kan ook op een motor maar kans op dat het mis gaat is groter) en je hebt dus 4 wielen dus je gaat gewoon niet op je smoel.
Klopt, maar puur om het feit dat je op een motor op je evenwicht moet letten... maar doe mij maar de motor, heb je geen rare smoel (wel raar haar, maar weet zeker dat mn haar in zo'n ding ook door de war raakt) , je kan tussen de files door (echt een geweldige ervaring, zeker voor de eerste keer of als je het lang niet hebt gedaan!) en gewoon snel optrekken, aandacht van mensen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en dan praat je nog niet eens over de prijsmaar goed, de reacties die onder die link staan geven ook aan dat een motor het in de sprint wel kan winnen maar dat een motor kansloos is bij het maken van bochten (tegen dit ding dan he
)
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef DjDev het volgende:
BF2 is best leuk spel
Ik speel het alleen Offline (Online doe ik nooit omdat ik dat niet zo leuk vind)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef JK het volgende:
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.![]()
Het is niet echt druk op de serverquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenHoe kan offline nou leuker zijn dan online met een hoop BoFers op Teamspeak
![]()
-edit-
wat een ontvangst op TS
Als ik zo graag op internet wou spelen ging ik wel ff naar een winkel om een cd-key op te schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef JK het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.![]()
Ik moet nog even paar regeltjes tekst schrijven dan kom ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het is niet echt druk op de server![]()
Speel ik weer eens BF2, is er niemand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |