Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef JK het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik iets anders doen... dik 40 euro voor een kaartje.... daar kan ik een week van eten qua boodschappen.
Blijft zo zondequote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef escape_nl het volgende:
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......
Trance Energy is het enige feest waar ik nog niet ben geweest, dus ik werd gevraagd om mee te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:14 schreef Incolumis het volgende:
maak er maar een volle tank van
anyways, trance energy is voor de kids
Denk wel meer aan drank... dan nog geld voor je jas op te hangen, geld om te plassen, geld voor te parkeren (10tje?), geld om leuke kleding te kopen voor die avond... en 15 euro benzine, ligt er aan waar je vandaan komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......
Een motor is voor watjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:20 schreef JK het volgende:
Voor dat geld huur ik liever een motor (wat ik dus meestal ook doe, ik rijd dus op een allroad/offroad en huur dan 1 a 2 x per jaar een sportmotor om even uit te blazen op de snelweg enz. geld voor een 2e motor is er wel, maar niet voor het onderhoud dus nog even wachten tot de 2e schoonheid hier staat)
Gaaf dingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een motor is voor watjes![]()
http://paultan.org/archives/2005/08/18/top-gear-ariel-atom/
en dan praat je nog niet eens over de prijsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef JK het volgende:
Gaaf dingAlleen beetje oneerlijke vergelijking met die CBR600RR als ze samen gaan rijden... een auto heeft 4 wielen dus kan op het laatste moment keihard op de rem staan, makkelijker driften (kan ook op een motor maar kans op dat het mis gaat is groter) en je hebt dus 4 wielen dus je gaat gewoon niet op je smoel.
Klopt, maar puur om het feit dat je op een motor op je evenwicht moet letten... maar doe mij maar de motor, heb je geen rare smoel (wel raar haar, maar weet zeker dat mn haar in zo'n ding ook door de war raakt) , je kan tussen de files door (echt een geweldige ervaring, zeker voor de eerste keer of als je het lang niet hebt gedaan!) en gewoon snel optrekken, aandacht van mensen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en dan praat je nog niet eens over de prijsmaar goed, de reacties die onder die link staan geven ook aan dat een motor het in de sprint wel kan winnen maar dat een motor kansloos is bij het maken van bochten (tegen dit ding dan he
)
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef DjDev het volgende:
BF2 is best leuk spel
Ik speel het alleen Offline (Online doe ik nooit omdat ik dat niet zo leuk vind)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef JK het volgende:
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.![]()
Het is niet echt druk op de serverquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenHoe kan offline nou leuker zijn dan online met een hoop BoFers op Teamspeak
![]()
-edit-
wat een ontvangst op TS
Als ik zo graag op internet wou spelen ging ik wel ff naar een winkel om een cd-key op te schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef JK het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.![]()
Ik moet nog even paar regeltjes tekst schrijven dan kom ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het is niet echt druk op de server![]()
Speel ik weer eens BF2, is er niemand![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moet nog even paar regeltjes tekst schrijven dan kom ik
Kunnen we meteen even kijken of de server al beter werkt
Mashtuur 64 is vervangen voor 32, Dalian Plant ook. Wake maakt geen zak uit dus die blijft lekker staanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Mooi zo![]()
Kan jij als admin zijnde hem mss terugzetten op 32, nu staat ie volgens mij op 64...
Hij is trouwens nu wel lag-vrij, volgens mij heeft het geholpen![]()
Ruimte zat nu..dus je kan komen wanneer je wilquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:53 schreef MrSkyline het volgende:
als dr ruimte is kom ik zo ook nog ff wat mensjes afknallen, alleen heet ik anders in BF2
InsaneKitty would be me.
misschien tot zo dus
Hardcorequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben nog steeds op me werk
Problemen met de AS400 veroorzaakt door Pink RoccadeGVD werk al vanaf 08:30, ben doodop.
Het is tegenwoordig Getronics PinkRoccadequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben nog steeds op me werk
Problemen met de AS400 veroorzaakt door Pink RoccadeGVD werk al vanaf 08:30, ben doodop.
Blij dat je toegeeft !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als ik zo graag op internet wou spelen ging ik wel ff naar een winkel om een cd-key op te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |