abonnement Unibet Coolblue
pi_30606741


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear &amp; Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z&#039;n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.
  • pi_30606768
    weer al een nieuwe
    Every war is different, every war is the same.
    pi_30606903
    nog van et andere topic
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 16:32 schreef -Dries- het volgende:
    Medic wapen si teh suxxage
    medic wapen rullt gewoon
    Every war is different, every war is the same.
    pi_30607038
    quote:
    blabla not found
    Narf!
      donderdag 15 september 2005 @ 17:17:25 #7
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_30607258
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef jpjedi het volgende:

    [..]

    Grootste hekel heb ik aan mensen die alles blokkeren met mijnen zodat je nergens meer in of uit kunt met een voertuig.. En dan knal je er per ongeluk op en dan gaat de legger nog zeuren ook.

    Stel je bent US bij Karkand.

    Ik zie het nut van mijnen aan de doorwaadplek, met name aan het begin van het spel of als het minder gaat. (zeker als de brug kapot is)
    Ik zie GEEN nut van US mijnen aan het einde van de weg vanaf US basis op het eerste of tweede kruispunt. Dat is gewoon stom.

    En dan ook nog discussie krijgen in-game over die logica. Als je bovenstaande niet inziet moet je maar beter geen mijnen leggen maar gewoon gaan knallen...

    correct me if I am wrong
    Ik leg hem juist ter verdediging, denk aan operation cleansweep, meest noordelijke post: ik drop daar claymores bij die riooltunnel (als er iemand naar boven komt, kaboemie) en op de grens naar het strand waar veel sneaky asses aankomen.

    Verder als ik ergens op een toren lig te snipen dan drop ik er eentje om me rugdekking te geven. Alleen beginnen vaak juist de clan-lui te miepen als je eens je verstand gebruikt...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_30608011
    Wat een geklets hoi zijn we ook weer..

    Dit spel heet Battlefield geen "madeliefje bijeenkomst".
    Mijnen leggen en al wat niet meer hoort bij het oorlogsspel. Bedoel het gaat erom
    om je tegenstander zo snel mogelijk uit te schakelen,en daar hoort mijnen en boobytraps
    leggen bij. Moet je maar beter opletten.
    pi_30608034
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
    sorry nog een keer http://www.lookatentertainment.com/nneu231nd1zd823/vids/v-413.wmv

    dat is dus echte Domo-Power


    damn dat ziet er ziek uit

    en had liever het originele geleuid gehad
    Narf!
    pi_30609286
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef Sickert het volgende:

    [..]



    damn dat ziet er ziek uit

    en had liever het originele geleuid gehad
    idd, maar dit eclyptische deuntje heeft ook wel wat
    pi_30609491
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef Sickert het volgende:
    Echt ziek ja Daar kan Domo nog een puntje aan zuigen.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30609866


    battlefield draaide net prima!!! zelf iets sneller dankzij mn nieuwe mobo denk ik

    * Sickert weer van de partij!!

    morgen tgs? of word het niks meer Jedi?
    Narf!
    pi_30609927
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef Sickert het volgende:
    morgen tgs? of word het niks meer Jedi?
    Anders reserveren we het aantal stoelen dat we hebben ? Daarna lekker biertje drinken ofzo
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30610387
    ook goed met 5 man is het net zo gezellig als met 10

    ik vind t prima! ik zie wel een mailtje van jedi of een post ben zo weg en wat later online
    Narf!
    pi_30611745
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 18:57 schreef Sickert het volgende:
    ook goed met 5 man is het net zo gezellig als met 10
    Daarom, zo zijn we ook ooit begonnen
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30612016
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
    Wat een geklets hoi zijn we ook weer..

    Dit spel heet Battlefield geen "madeliefje bijeenkomst".
    Mijnen leggen en al wat niet meer hoort bij het oorlogsspel. Bedoel het gaat erom
    om je tegenstander zo snel mogelijk uit te schakelen,en daar hoort mijnen en boobytraps
    leggen bij. Moet je maar beter opletten.
    gek genoeg ben ik het eens met i-spy. T liefst loop ik ook als sniper/engineer/spec ops door t level om overal boobytraps te plaatsen met een support man erbij voor de nodige resupply.. de schade die je kan aanrichten op karkand bv is enorm.. claymores bij alle punten waar de USA mannetjes zeker weten langskomen.. helaas loopt altijd iedereen van MEC ook altijd veel te ver naar voren
    pi_30612335
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 19:43 schreef domolanglekker het volgende:

    [..]

    gek genoeg ben ik het eens met i-spy. T liefst loop ik ook als sniper/engineer/spec ops door t level om overal boobytraps te plaatsen met een support man erbij voor de nodige resupply.. de schade die je kan aanrichten op karkand bv is enorm.. claymores bij alle punten waar de USA mannetjes zeker weten langskomen.. helaas loopt altijd iedereen van MEC ook altijd veel te ver naar voren
    Ik heb nog steeds mijn c4 medaille nog niet, en ook de pistol en knife.
    Maar verder alles volgens mij.
    Hell To The Liars
    pi_30612376


    René Froger doorbreekt prostaattaboe
    AMSTERDAM - "Moet ik mijn testament opmaken? En doet hij het straks nog?" Het waren de eerste twee vragen die René Froger aan zijn uroloog stelde toen hij eerder dit jaar hoorde dat hij prostaatkanker had. Inmiddels is Frogers prostaat met succes verwijderd. In de ArenA vertelde hij donderdag op de eerste Europese dag van de prostaat, zijn verhaal.

    Froger hoefde zijn testament niet op te maken. Prostaatkanker is in veel gevallen goed te behandelen. En de 'hij' van Froger deed en doet het prima, als we de zanger mogen geloven. Waarschijnlijk zorgt 'hij' er wel voor dat er een groot taboe op prostaataandoeningen rust. Froger wil daar iets aan doen door zijn verhaal openhartig te vertellen en mannen over te halen zich regelmatig te laten controleren.

    De controle van Froger was toeval. Hij had geen enkele klacht, maar trainde onder medische begeleiding voor de marathon van New York. De vader van de betreffende arts was overleden aan prostaatkanker en had zich daarna voorgenomen iedere man die hij begeleidde te testen op PSA (prostaat specifiek antigen). Het is een indicator voor prostaatproblemen.

    Bij de toenmalige 43-jarige Froger was de PSA-waarde te hoog en een jaar later zelfs schrikbarend hoog. Nader onderzoek wees uit dat hij prostaatkanker had. "Ongelooflijk. Ik had nergens last van", zei Froger donderdag. Zonder operatie of behandeling had hij hooguit nog een paar jaar geleefd.

    De urologen en Froger pleitten donderdag voor regelmatige controle van de PSA-waarde, die gemakkelijk is vast te stellen. "Mannen kunnen wat dat betreft veel leren van vrouwen. Die zijn veel bewuster van hun lichaam. Een man mankeert nooit iets, wil het niet weten en gaat zeker niet naar de dokter ", aldus uroloog F. Ypma.

    Ook de medische zorg en overheid lijken anders naar mannen te kijken. Regelmatige uitstrijkjes, bevolkingsonderzoek borstkanker, voor mannen is niet iets soortgelijks. Juist daarom pleitten de (ervarings)deskundigen donderdag voor het doorbreken van het taboe op prostaatproblemen. Mannen moeten zich bewuster worden van hun lijf en zonodig actie ondernemen. Vrijwel alle mannen krijgen naarmate ze ouder worden problemen met hun prostaat en sommige mannen al op jonge leeftijd. Vroegtijdig ingrijpen kan hun redding zijn.

    Hell To The Liars
    pi_30612523
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef Droopie het volgende:
    René Froger
    Kunnen we daar geen tank op parkeren ?

    Anyway hoe laat is iedereen er morgenavond ? Geloof dat ik wel redelijk op tijd kan zijn nml.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30612741
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef UnleashMitch het volgende:

    [..]

    Kunnen we daar geen tank op parkeren ?

    Anyway hoe laat is iedereen er morgenavond ? Geloof dat ik wel redelijk op tijd kan zijn nml.
    Wat tank. HUP zwaar geschut. paar goed geplaatste mortars zullen de boel wel wat vlakker maken.
    Be Chill... Be Cool!!!!
    pi_30612835
    Ligt de server eruit ?
    kan er met geen mogelijkheid opkomen.
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_30612846
    bf2 draait relaxt op xp64!
    pi_30612925
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef Suikermais het volgende:
    Ligt de server eruit ?
    kan er met geen mogelijkheid opkomen.
    Volgens de statistieken staat ie nu op code geel.....kijk het even 5 minuutjes aan en anders reset ik wel even.
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef alsem het volgende:
    bf2 draait relaxt op xp64!
    De patch herkende m'n install dir niet, manueel patchen ging toen ook niet meer omdat de patch meteen afgesloten werd en ik deze niet meer uit de install dir kon halen.

    Windows x64 Te weinig drivers voor de veelzijdige PC gebruiker.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30613056
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:14 schreef UnleashMitch het volgende:

    [..]

    Volgens de statistieken staat ie nu op code geel.....kijk het even 5 minuutjes aan en anders reset ik wel even.
    [..]

    De patch herkende m'n install dir niet, manueel patchen ging toen ook niet meer omdat de patch meteen afgesloten werd en ik deze niet meer uit de install dir kon halen.

    Windows x64 Te weinig drivers voor de veelzijdige PC gebruiker.
    ik heb tot nu toe alle drivers kunnen fixen, het is idd wel even zoeken..
    pi_30613108
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:19 schreef alsem het volgende:
    ik heb tot nu toe alle drivers kunnen fixen, het is idd wel even zoeken..
    Ik moest m'n PSC2410 als deskjet 990c installeren zodat ik gebruik kon maken van basic printing.
    Ik kon Trackmania Sunrise niet installeren omdat deze het OS niet herkende en dus niet ondersteunde

    Jammer, idee is best goed maar ik wacht wel op de beta van Longhorn.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')