abonnement Unibet Coolblue
pi_31709125


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:





    Demo downloaden:

    Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

    Is er al een patch ?

    Jawel, ondertussen is er een patch inclusief een nieuw level. De patch is wel wat groot geworden, 170mb ongeveer. De patch is hier te downloaden. De veranderingen kan je hier vinden.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard! Er zijn veel mensen van FOK! actief op het online Battlefield. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

    Is er al een Fok! Clan ?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

    De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

    Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

    Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

    Xfire?

    Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is te vinden onder deze link

    Teamspeak ?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

    Maar die server is niet voor eeuwig ?
    Nee dat klopt, over een maand zitten de eerste drie maanden er al weer op en we zijn dan ook weer druk bezig om de volgende drie maanden rond te krijgen. We hebben daar de hulp van iedereen voor nodig. Hoe je kan doneren kan je hier lezen.


    De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

    Wie is momenteel de beste van BoF!?

    We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

    Volgens de ranglijst is Domo de beste speler die op dit moment rond loopt in de clan.

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

    Vorige delen:

    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
    37 38

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.
  • pi_31709402
    Up and Running
    pi_31711062


    Tot de volgende keer op het slachtveld...
    Vrienden
    Pauw pauw!
    Narf!
    pi_31711387
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 15:33 schreef CittaR het volgende:

    ik heb de laatste tijd egt te veel problemen met me internet, na een paar rondjes krijg ik lag en uiteindelijk word ik eruit gekicked door dat die de verbinding verliest. egt heel kut

    ook krijg ik als ik servers zoek elke keer weer om de 10 seconden een waarschuwing van norton (ja ik weet het) en dan doe ik toestaan, maar dat moet ik dus minstens 5x doen bij het servers zoeken... ook egt kut

    misschien is er verband ofzo, maar als iemand hier oplossingen voor heeft zou dat erg chill zijn...
    niemand?
    pi_31711499
    Norton sowieso uitzetten als je gaat spelen, en heb je toevallig een USB headset aangeschaft?
      woensdag 26 oktober 2005 @ 23:43:35 #6
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31711573
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef CittaR het volgende:

    [..]

    niemand?
    Doe Norton dan uit als je gaat spelen of als je weet hoe het moet, BF2 rechten toe kennen.

    En check via je provider je router/modem, soms willen routers wel eens heel erg snel dood gaan.
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
    Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
    Joh...

    Ik heb het elke dag.
    The Internets, I needs it..
    pi_31711734
    Nog mensen die zo mee gaan knallen?
      woensdag 26 oktober 2005 @ 23:52:16 #8
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31711885
    Heb net genoeg geknalt.
    En ben nu een rank hoger, dus welk wapen zou ik gaan unlocken?
    Sniper, Anit-tank, Support of Engineer.

    Btw nog even dit:
    quote:
    ---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
    Dan moet je even het volgende doen:

    1. Ga naar "Mijn Documenten"
    2. "Battlefield 2" en dan "Profiles"
    3. Als het goed is zie je een "Global.con" staan.
    4. Rechtmuisknop en dan met links op "Eigenschappen"
    5. Dan selecteer je "Alleen-lezen".
    6. Klik op "Ok"

    Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire. Veel succes.
    pi_31711922
    Sniper of Anti-tank
    pi_31712043
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef CittaR het volgende:

    [..]

    niemand?
    firewall uitzetten?
      woensdag 26 oktober 2005 @ 23:59:02 #11
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31712079
    Sniperen ben ik slecht in en met Anti-tank kan je nooit een tank kappot maken (mij lukt dat niet).
    Is Engineer de moeite waard om te unlocken?
    pi_31712200
    je moet ook niet altijd op dezelfde plek blijven als je een tank voor je hebt
    vanaf het begin loop ik al als david speertjes te gooien naar goliath
      donderdag 27 oktober 2005 @ 00:04:21 #13
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31712267
    Aw, booo. Servert vol.
    The Internets, I needs it..
    pi_31712483
    Op xfire zit jedi, die kan er wel 1 kicken toch?

    Zie net ze status ; KLAAR OM TE KICKEN!

    Where facts are few, experts are many.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 00:19:47 #15
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31712727
    Ik heb geen Xfire en om nou nu vlak voor een game te installeren en leren te gebruiken...

    Plus ik ben geen BoF'er.

    Holy shit, opeens 7 plaatsen vrij!

    [ Bericht 18% gewijzigd door Dr_Crouton op 27-10-2005 00:22:13 (woei!) ]
    The Internets, I needs it..
    pi_31713139
    pi_31717214
      donderdag 27 oktober 2005 @ 09:16:22 #18
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31717437
    Mogguh BoF'fertjes
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      donderdag 27 oktober 2005 @ 09:25:30 #19
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31717554
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef nlboy het volgende:
    Is Engineer de moeite waard om te unlocken?
    Ik vind hem erg prettig, als je je armor moet verlaten dan heb je tenminste een goeie kans om te overleven op het slagveld, zeker in de city maps.

    Support is overigens ook wel prettig, al gebruik ik hem niet zoveel, hij schiet wel bruut.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_31717914
    Ik twijfel weer, nog een paar puntjes en ik mag weer een wapen unlocken, daarna blijft het voor maanden stil dus ik moet wel een goede kiezen Denk aan Spec Ops

    Vanavond doe ik weer even mee
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31718227
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik twijfel weer, nog een paar puntjes en ik mag weer een wapen unlocken, daarna blijft het voor maanden stil dus ik moet wel een goede kiezen Denk aan Spec Ops

    Vanavond doe ik weer even mee
    Heb je de sniper al?
      donderdag 27 oktober 2005 @ 10:07:34 #22
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31718230
    Spec Ops is helemaal goed! Dus die moet je zeker unlocken.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 10:09:42 #23
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31718278
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:

    [..]

    Support is overigens ook wel prettig, al gebruik ik hem niet zoveel, hij schiet wel bruut.
    Ik vind support ook helemaal niks.
    Hij schiet zo scheef als een duif zonder kop, dus die laat ik links liggen.
    pi_31718872
    Als je moet kiezen tussen de engeneer en AT unlock zou ik toch voor de DAO-12 gaan, alleen voor t geluid al Tis een beetje een kunst m onder de knie te krijgen, maar wel heerlijk als je met 1 kogel gewoon zo'n mannetje van ze voeten blaast (lang leve ragdoll ).
    Where facts are few, experts are many.
    pi_31718876
    Helaas zit ik de laatste tijd veel minder achter Battlefield, in een week tijd heb ik hooguit 2 uurtjes gespeeld en normaal zijn die 2 uurtjes per dag. Komt ook omdat ik weg ben geweest + FIFA etc. Ik ga de uitbreiding denk wel halen, zorgt weer voor wat nieuwe dingen en wellicht ga ik het dan vanzelf weer meer spelen. Als het vanavond druk is ben ik er denk wel.
    BF2: Diamond3d
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')