niemand?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:33 schreef CittaR het volgende:
ik heb de laatste tijd egt te veel problemen met me internet, na een paar rondjes krijg ik lag en uiteindelijk word ik eruit gekicked door dat die de verbinding verliest. egt heel kut
ook krijg ik als ik servers zoek elke keer weer om de 10 seconden een waarschuwing van norton (ja ik weet het) en dan doe ik toestaan, maar dat moet ik dus minstens 5x doen bij het servers zoeken... ook egt kut
misschien is er verband ofzo, maar als iemand hier oplossingen voor heeft zou dat erg chill zijn...
Doe Norton dan uit als je gaat spelen of als je weet hoe het moet, BF2 rechten toe kennen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef CittaR het volgende:
[..]
niemand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
Dan moet je even het volgende doen:
1. Ga naar "Mijn Documenten"
2. "Battlefield 2" en dan "Profiles"
3. Als het goed is zie je een "Global.con" staan.
4. Rechtmuisknop en dan met links op "Eigenschappen"
5. Dan selecteer je "Alleen-lezen".
6. Klik op "Ok"
Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire. Veel succes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
firewall uitzetten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef CittaR het volgende:
[..]
niemand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind hem erg prettig, als je je armor moet verlaten dan heb je tenminste een goeie kans om te overleven op het slagveld, zeker in de city maps.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef nlboy het volgende:
Is Engineer de moeite waard om te unlocken?
Heb je de sniper al?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik twijfel weer, nog een paar puntjes en ik mag weer een wapen unlocken, daarna blijft het voor maanden stil dus ik moet wel een goede kiezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Denk aan Spec OpsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond doe ik weer even mee
Ik vind support ook helemaal niks.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Support is overigens ook wel prettig, al gebruik ik hem niet zoveel, hij schiet wel bruut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop