abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 september 2005 @ 19:18:52 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30266289


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear &amp; Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z&#039;n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19 20
    21 22
    23 24
    25 26
    27 28
    29

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 04-09-2005 19:27:40 ]
  • Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30266435
    fipo!
      zondag 4 september 2005 @ 19:24:10 #3
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30266444
    De Clanwar hebben we trouwens gewonnen. De andere clan kwam nier opdagen.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zondag 4 september 2005 @ 19:27:55 #4
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30266554
    Pffffff wat een sukkels.

    Nouja iig punten
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30266702
    had me in het vorige deel al gemeld als nieuweling maar sta er nog steeds niet tussen zoals ik nu zie. naja, dan njog maar een keer
    BF2 username: Timminater
    Xfire username: Timminater

    ben vanavond nog wel effe op de server, alleen mijn mic. is verrot dus kan niet op teamspeak
    Ctrl + W
    Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
    pi_30267132
    ik heb bf 2 al een tijdje geinstalleert staan.
    ik heb geen dvd speler, de gene die ik heb is kapot dus ik heb het ff via mn andere pc op mn snelste pc geinstalleert. maar nu als ik hem opstart vraagt ie om de dvd, terwijl hij het al die tijd gedaan heeft. en als ik een no cd crack probeer dan start ie hem ook niet op.

    ik wil weer kunnen slachten!!!!!

    wie heeft er een tip
    hay hay
    pi_30267191
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef meelborp het volgende:
    ik heb bf 2 al een tijdje geinstalleert staan.
    ik heb geen dvd speler, de gene die ik heb is kapot dus ik heb het ff via mn andere pc op mn snelste pc geinstalleert. maar nu als ik hem opstart vraagt ie om de dvd, terwijl hij het al die tijd gedaan heeft. en als ik een no cd crack probeer dan start ie hem ook niet op.

    ik wil weer kunnen slachten!!!!!

    wie heeft er een tip
    ik ,heb je daemon tools
    pi_30267223
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef jazza het volgende:

    [..]

    ik ,heb je daemon tools
    ja maar hoe maak ik van de bf dvd een cue file?
    hay hay
      zondag 4 september 2005 @ 19:50:19 #9
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30267270
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 19:48 schreef meelborp het volgende:

    [..]

    ja maar hoe maak ik van de bf dvd een cue file?
    Je kunt ook een no -cd crack gebruiken. Is veel handiger.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30267691
    * DING *

    benik weer... Kan ik nog meedoen en zoja..laat me ff binnen(of kom ff via msn) en anders
    ga ik naar de buitenlandse server..
    pi_30268247
    Update:

    Het is echt diep triest dat e.e.a..al is afgelopen!
    Waar was de tijd dat FOK massaal internette op hun nieuwe server?
    Zo kunnen we de actiebereidheid wel opdoeken en de server opzeggen als het zo doorgaat.
    Tijd vrij maken heet dat en niet excuses verzinnen.
    pi_30268622
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef i-spy24 het volgende:
    Update:

    Het is echt diep triest dat e.e.a..al is afgelopen!
    Waar was de tijd dat FOK massaal internette op hun nieuwe server?
    Zo kunnen we de actiebereidheid wel opdoeken en de server opzeggen als het zo doorgaat.
    Tijd vrij maken heet dat en niet excuses verzinnen.
    Sorry ik zat in de Toscane. Het was 4 km lopen naar t dichtsbijzijnde treinstation en dik een kilometer naar een kleine dorpje voor een erg basic supermarkt. Ik had toch wel verwacht dat er een gamePC klaar zou staan maar helaas Ik heb iig een klacht ingediend

    Maar goed, verder. De grote smurf is even anderhalve week op vakantie en meteen breekt de pleuris uit Dat wordt nog wat dan

    Ik heb morgenavond een afspraak staan met JPJedi om mij over een en ander op de hoogte te stellen.

    Hoe we het geheel op gaan pakken weet ik op dit moment nog niet maar wat ik wel merk is dat we in een hoop dingen duidelijker moeten zijn. Er moet duidelijker naar buiten worden gebracht waar een clanwar is, hoe men zich daar voor in kan schrijven. Er moet duidelijker naar buiten worden gebracht hoe het geheel met TGS in z'n werk zal gaan. Zelf kon ik met een snelle blik bv niet meer achterhalen in hoeverre het er nu mee stond. Verder zijn er nog wat andere kleine onvolkomenheden die opgelost moeten worden en we zullen duidelijker moeten zijn in wie wat precies moet doen.

    Nou ja goed, ik ga nu nog even wat andere dingen regelen aangezien morgen m'n studie weer begint. Ik hoop eind deze week BF2 weer eens een keer op te kunnen starten maar aangezien m'n buggy ook weg staat te roesten durf ik daar niets over te zeggen. Ik ga er iig weer vol tegen aan. Tot op het battlefield ! en daarmee bedoel ik niet de topics zelf
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30268979
    jammer...ze willen met z'n allen in de Blackhawk. Kom..laten we die anderen eruit schieten. Dit bederft voor mij echt 't game-plezier. God..en maar klagen over dat anderen dat doen. BoF! doet dus precies hetzelfde...
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_30269115
    I-spy je bent mede gebanned door de irritante manier van posten en nog ga je door met je vet gedrukte dings en updates.
    ik verzoek bij deze vriendelijk of je ermee wilt kappen , als mensen je posts willen lezen doen ze dat toch wel daar heb je geen vet gedrukte letters bij nodig
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 4 september 2005 @ 20:51:36 #16
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30269288
    Welkom terug Ferdi!
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30269604
    Ik post hier even omdat ik toen net een beetje ruzie had met enkele Boffers.
    Ik speel onder de naam Mark1986.

    We speelden de map Mashtuur City en natuurlijk wilde iedereen in de Blackhawk.
    Ik zat er ook een paar keer in en als ik er niet ik kom doe ik daar ook niet moeilijk over.
    Ok ik kwam er dus een keer niet in, samen met een Boffer(dr. bravo) hadden we de vlucht gemist, jammer niks aan te doen.
    Begint hij eerst op de Blackhawk te schieten, beetje vreemd als er clanleden van je inzitten en daarna schiet hij mij neer.

    Nou ja laat maar gaan dacht ik, later zie ik dat de Blackhawk niet meer op de map is, dus ik sta weer op de helipad, word ik wederom neergeschoten door dr.bravo.

    Dus ik reageer daar vrij grof op(mijn excuses daarvoor) en vraag om uitleg.
    Krijg ik te horen dat het was om ruimte te maken voor Boffers in de Blackhawk, maar bij de eerste teamkill was dat ding al in de lucht dus waarom word ik neergeschoten?

    Toen heb ik maar een paar Boffers opgeblazen die stonden te wachten op de Blackhawk, wat achteraf natuurlijk een beetje kinderachtig was.

    Maar die teamkills vond ik een beetje vreemd van dr. bravo, gebeurt dit wel vaker op de Fok server?
    pi_30269726
    Snap je dan dat ik er dan direct mee ben gekapt.Gamen moet wel leuk blijven...toch ?
    Ik luister gewoon mee met TS,dus ik wist wat er speelde. Niet echt leuk voor de medespelers...
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      zondag 4 september 2005 @ 21:11:24 #19
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30269869
    Ik vond de Blackhawk actie na een tijdje ook niet meer leuk...
    pi_30269967
    Ik vind de actie van Bravo iig not done. Sowieso wordt ik zo af en toe doodziek van mensen die gaan wachten op een helicopter bij bv Oman. Dan zijn net alle vliegtuigen weg en staan er 5 of 6 man al te wachten op een nieuwe lading met als gevolg dat je de oorlog natuurlijk meteen verliest
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      zondag 4 september 2005 @ 21:15:42 #21
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30270009
    Ik lekker geboekt met mijn Hummer op Mashtuur. Hele BH vind ik niet echt boeiend. ik schiet ze liever uit de lucht met AA, maar die heb je helaas niet op Mashtuur.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_30270052
    Bijkomend nadeel is dat de server een slechte naam krijgt. En denk niet dat dat echt de bedoeling is
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      zondag 4 september 2005 @ 21:21:41 #23
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30270193
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:

    IAR: 33 minutes as Commander
    15000 Commander score

    [afbeelding]

    Die kreeg ik net, beter
    Heb je nog wat tips voor de commander rol?
    pi_30270291
    Straks weer voor het eerst spelen
    pi_30270484
    Ow ja ik moest nog iets kwijt aan I-spy e.d.

    Kuyt
    Kalou

    Feyenoord
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')