abonnement Unibet Coolblue
pi_30726711


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 3% gewijzigd door RudyCarell op 19-09-2005 15:01:56 ]
  •   maandag 19 september 2005 @ 14:57:48 #3
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30726769
    De OP mag wel eens geupdate worden.....deel 18 is de laatste
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30726869
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
    De OP mag wel eens geupdate worden.....deel 18 is de laatste
    idd

    nu niet meer
    pi_30727128
    Vraag: Als je alles op High wil spelen is een pc met de volgende specs dan voldoende:

    - 2,7 gig hz
    - 1024 mb
    - 256 mb videokaart
      maandag 19 september 2005 @ 15:16:39 #6
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30727283


    Moet lukken trith
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30727294
    @trith,

    Ik heb een videokaart met 128 MB en speel op med.

    ------------------

    Dus er is geen PW voor de TS server? Ik kom ook wel even een keertje dan

    Btw, over de Basic Air Defense award. Er staat dat je em kan halen door 15 min. een stinger te gebruiken. Is dat 15 min. achter elkaar of gewoon 15 minuten in totaal?
    pi_30727364
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef trith het volgende:
    Vraag: Als je alles op High wil spelen is een pc met de volgende specs dan voldoende:

    - 2,7 gig hz
    - 1024 mb
    - 256 mb videokaart
    Hangt helemaal af van de snelheid van je geheugen en het type videokaart. cpu in mindere mate...

    Ik speel op 3,2 gHzHT, 1 gig traag, 265 mb ati radeon x600 mobility en ik speel alles op middel, zonder aa en textures op low. Verschil is wel dat ik op een laptop speel dus mijn HD stukje trager is

    Het geluid op software of hardware zetten ipv aex wil ook veel problemen verhelpen evenals je antivirus uit zetten. (lag problemen). Wifi kan ook pakket loss veroorzaken en dus lag geven..

    Een groot level met 64 players vraagt maximum 1,3 gig aan ram dus 1,5 is wel aan te raden als je echt high end wil gaan spelen. (en het verbeterd die fucking verifying client data wachttijd)
    pi_30727400
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef -Dries- het volgende:
    @trith,

    Ik heb een videokaart met 128 MB en speel op med.

    ------------------

    Dus er is geen PW voor de TS server? Ik kom ook wel even een keertje dan

    Btw, over de Basic Air Defense award. Er staat dat je em kan halen door 15 min. een stinger te gebruiken. Is dat 15 min. achter elkaar of gewoon 15 minuten in totaal?
    duh

    "FOK! " is het ww
    pi_30728142
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef -Dries- het volgende:
    @trith,

    Ik heb een videokaart met 128 MB en speel op med.

    ------------------

    Dus er is geen PW voor de TS server? Ik kom ook wel even een keertje dan

    Btw, over de Basic Air Defense award. Er staat dat je em kan halen door 15 min. een stinger te gebruiken. Is dat 15 min. achter elkaar of gewoon 15 minuten in totaal?
    Hmm je zou zeggen totaal want er staan ook tijden van 250 uur, maar ik denk in dit geval achter elkaar anders had ik hem al moeten hebben.
    BF2: Diamond3d
    pi_30728286
    Hoe werkt dat teamspeak nou, het lukt me niet echt.... :|
    Waar moet ik t precies invullen, ken het ff niet zo snel vinden.

    thnx
    BF2: Diamond3d
    pi_30729077
    Thnx allemaal!!!
    pi_30729174
    Is de TS server altijd up of niet? Want nu kan is er geen host.
    pi_30729186
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Hoe werkt dat teamspeak nou, het lukt me niet echt.... :|
    Waar moet ik t precies invullen, ken het ff niet zo snel vinden.

    thnx
    staat in het vorige topic en in de openings post...gewoon server invullen: 85.92.128.91:8767

    en ww: FOK!

    verder niks....

    ik vond trouwens nog gafe filmpjes:

    http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3612
    http://totalbf2.filecloud.com/files/file.php?user_file_id=44718
    pi_30730162
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef jpjedi het volgende:

    [..]
    Ik speel op 3,2 gHzHT, 1 gig traag, 265 mb ati radeon x600 mobility en ik speel alles op middel, zonder aa en textures op low. Verschil is wel dat ik op een laptop speel dus mijn HD stukje trager is
    ik heb ook een laptop 2,6 gHz ook 1 gig een 128mb radeon 9600, en speel ook alles op medium, ook de textures... waarom staat jouwe op low dan?
    pi_30730358
      maandag 19 september 2005 @ 17:18:37 #18
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30731137
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef trith het volgende:
    Vraag: Als je alles op High wil spelen is een pc met de volgende specs dan voldoende:

    - 2,7 gig hz
    - 1024 mb
    - 256 mb videokaart
    Je kan ook even de demo downloaden van Battlefield 2 en zo kijken of ie soepel draait,
    voordat je het echte spel gaat kopen. Veel succes.
      maandag 19 september 2005 @ 17:19:53 #19
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30731158
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]
    Uhhh ja....ik nu snappe.
      maandag 19 september 2005 @ 17:20:52 #20
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_30731187
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef jpjedi het volgende:


    En waar hangen deze vrienden uit? al lang niet meer gezien...
    Ash - - - Leenart
    Razorback -- Razorback5000
    Fillipe - - - FillipeNL
    Ola!

    Ik kom weer terug hoor!
    Ben druk bezig met een videobewerking's klus en dat vergt nogal wat van me pc 12 GIG voor 1 uurtje film
    En ik zit midden in een zootie verjaardagen al 6 afgelopen en deze maand!

    Maar ik kom spoedig de FOK! server weer bevuiligen
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
      maandag 19 september 2005 @ 17:45:04 #21
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_30731831
    ik kom vanavond ook nog wel even op de BOF server
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_30732843
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef jpjedi het volgende:

    [..]

    staat in het vorige topic en in de openings post...gewoon server invullen: 85.92.128.91:8767

    en ww: FOK!

    verder niks....

    ik vond trouwens nog gafe filmpjes:

    http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3612
    http://totalbf2.filecloud.com/files/file.php?user_file_id=44718
    Whahahahha
    It's a raining men!!!!!!! The Lion King

    Alle andere filmpjes op de site zijn ook geweldig trouwens, ff registreren en klaar!
    Raad het iedereen aan
    BF2: Diamond3d
    pi_30733035
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef Ash het volgende:

    [..]

    Ola!

    Ik kom weer terug hoor!
    Ben druk bezig met een videobewerking's klus en dat vergt nogal wat van me pc 12 GIG voor 1 uurtje film
    En ik zit midden in een zootie verjaardagen al 6 afgelopen en deze maand!

    Maar ik kom spoedig de FOK! server weer bevuiligen
    mooi!

    long time no see man..
    pi_30733123
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef RudyCarell het volgende:

    [..]

    ik heb ook een laptop 2,6 gHz ook 1 gig een 128mb radeon 9600, en speel ook alles op medium, ook de textures... waarom staat jouwe op low dan?
    tja het is het resultaat van eindeloos experimenteren wat wel en wat niet loopt...

    Textures low was een hele verbetering...plus ik hou de nerds van GoT goed in de gaten. Daar kun je veel nuttige info vinden. Ze zijn nu aan het uitzoeken wat nu precies welke belasting levert op je systeem..
    I
    pi_30733253
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:

    [..]

    tja het is het resultaat van eindeloos experimenteren wat wel en wat niet loopt...

    Textures low was een hele verbetering...plus ik hou de nerds van GoT goed in de gaten. Daar kun je veel nuttige info vinden. Ze zijn nu aan het uitzoeken wat nu precies welke belasting levert op je systeem..
    I
    Vieze Tweaker.....
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')