abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30955532

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Dit is versie 1.02 van de patch. EA hoopt begin oktober een nieuwe patch uit te brengen die het een en ander aan gameplay gaat veranderen, bv aan de BlackHawk. Daarnaast wordt het mogelijk om een prefix aan je naam toe te voegen. Meer informatie over de nieuwe patch kan je onder ander hier vinden.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Als het patchen dan nog niet helpt kan je altijd hier kijken.

Mocht de pagina niet meer werken dan klik dan hier. Er is al veel geschreven over geschreven en met Google moet het lukken om een werkende link te achterhalen. Hopelijk werkt alles weer normaal bij de nieuwe patch.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard! Op dit moment spelen 46 mensen van FOK!, Battlefield 2 online. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

Is er al een Fok! Clan ?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

Xfire?

Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is hier onder te vinden:

FOK! naam - - - Xfire naam

• UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy- - - nlboy
  • Sickert.nl - - - niveklaams
  • Silver_Shark - - - foksilver
  • Ash - - - leenart
  • Jazza - - - rudycarell
  • Escape_nl - - - escapenl
  • Morpheus2002 - - - morpheus211983
  • BMH - - - bmh
  • Kievit19 - - - kievit1983
  • Cyberrobin -- cyberrobin
  • Frenkyboy - - sickmyduck76
  • PirE - - - pejastojakovic
  • Razorback -- azorback5000
  • Droopie - - - johan5324
  • MarkXL - - - markvanholstein
  • Fillipe - - - fillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

Teamspeak ?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in z’n geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op “band” zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

Wie is momenteel de beste van BoF!?

We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

Volgens de ranglijst is Escape_nl nog steeds de schutter met de meeste punten. De verwachting is echter dat Domo hier over heen komt, mits hij z’n signature post uiteraard.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

Vorige delen:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
    35

De openingspost:

Die kan je hier vinden.
  • Narf!
    pi_30955583
    hopelijk heb ik het deze keer goed gedaan op 35 na
    Narf!
      maandag 26 september 2005 @ 22:17:05 #3
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_30955979
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Sickert het volgende:
    Niet helemaal, de " en ' zijn bijvoorbeeld verkloot. .
    Zet dat ding op de wiki, dan kan je hem makkelijk updaten.

Verder is het leuk dat er een heel nieuwe week begonnen is. Frisse start enzo.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_30956471
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Sickert het volgende:
    NEE, ik sta niet bij de Xfire namen...
    BF2: Diamond3d
    pi_30956522
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Niet helemaal, de " en ' zijn bijvoorbeeld verkloot. .
    Zet dat ding op de wiki, dan kan je hem makkelijk updaten.

Verder is het leuk dat er een heel nieuwe week begonnen is. Frisse start enzo.
    yep frisse start...jippie.
    pi_30956771
    pi_30957917
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 22:40 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]
    Narf!
    pi_30958064
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

NEE, ik sta niet bij de Xfire namen...
    pi_30958145
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 22:40 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]
    Before all else, be armed.
    pi_30958187
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef Droopie het volgende:
    Wat je beter eerst kan doen, alle support kits oppakken die op de grond liggen, eventueel spreken we effe af. En dan kan je hem testen. Zijn tegenwoordig veel supporters.
    Hoe kun je nou weten of een wapen voor jou is na één keer spelen..
      dinsdag 27 september 2005 @ 00:00:43 #11
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30959359
    TVP. Moet ff hoor
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      dinsdag 27 september 2005 @ 00:05:52 #12
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_30959504
    Hier iemand die nog steeds twijfelt of ie het spel zal kopen tvp.
    The Internets, I needs it..
    pi_30960048
    Niet twijfelen, gewoon kopen. Dubbel dwars het geld waard.
    pi_30960148
    PS,

Voor de mensen met de goede systemen: http://gamershell.com/download_10902.shtml

pi_30960494
    mijn goede systeem moet nog besteld worden
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
      dinsdag 27 september 2005 @ 00:49:19 #16
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30960680
    Net weer leuk gespeeld voornamelijk gekilled door DoMo, zeker op clean sweep. Heb heb toch nog wel een paar keer uit de lucht kunnen knallen op peninsula, waaronder 1 keer met de Tank.
    Verder was het op FoK FoD en een aantal andere na echt KUT. We hadden op een gegeven moment iets van 4 snipers in het team??? Dan is het niet zo raar dat je verliest.
    Ach ja zelf speelde ik ook niet super, maar morgen ben ik lekker wel Corporal. nog 300 puntjes ofzo.
    Hoor ik iedereen over de unlocks praten en dat maakt het voor mij niet makkelijker, maar ik twijfel nu tussen de Jackhammer, de G3 en de PKM. De granede launcher zal ik niet echt missen, aangezien ik er altijd mee mis en dat je maar 100 kogels hebt, ach tegen de tijd dat ik daar door heen ben ben ik vast wel weer een keer dood. De PKM is lekker krachtig, maar ik denk dat ik die voorlopig nog even met rust laat. Waarschijnlijk wordt het de Jackhammer, aangezien ik wel heel vaak engineer speel en die shotguns van US en China is klote.
    Ik slaap er nog maar een nachtje over...
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_30961494
    Jezus wat is Call of Duty 2 mooi. Net even gespeeld met alles op z'n hoogst met 4xAA en op 1024 x 768. Pfff geweldig, goede engine zeg geen framedrop gevoeld.
    pi_30963174
    quote:
    Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Fillipe het volgende:
    PS,

Voor de mensen met de goede systemen: http://gamershell.com/download_10902.shtml

als ik straks weer thuis ben tussen bf2 en total war maar eens checken
    Narf!
    pi_30963750
    quote:
    Op dinsdag 27 september 2005 00:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Net weer leuk gespeeld voornamelijk gekilled door DoMo, zeker op clean sweep. Heb heb toch nog wel een paar keer uit de lucht kunnen knallen op peninsula, waaronder 1 keer met de Tank.
    Verder was het op FoK FoD en een aantal andere na echt KUT. We hadden op een gegeven moment iets van 4 snipers in het team??? Dan is het niet zo raar dat je verliest.
    Ach ja zelf speelde ik ook niet super, maar morgen ben ik lekker wel Corporal. nog 300 puntjes ofzo.
    Hoor ik iedereen over de unlocks praten en dat maakt het voor mij niet makkelijker, maar ik twijfel nu tussen de Jackhammer, de G3 en de PKM. De granede launcher zal ik niet echt missen, aangezien ik er altijd mee mis en dat je maar 100 kogels hebt, ach tegen de tijd dat ik daar door heen ben ben ik vast wel weer een keer dood. De PKM is lekker krachtig, maar ik denk dat ik die voorlopig nog even met rust laat. Waarschijnlijk wordt het de Jackhammer, aangezien ik wel heel vaak engineer speel en die shotguns van US en China is klote.
    Ik slaap er nog maar een nachtje over...
    Ik zit precies met hetzelfde probleem, ik moet dan nog 800 punten.
    Ik had gisteren wel een kit opgepakt (spec ops) met het geunlockte wapen. Die knalde best lekker !!! Grote kans dat ik die neem en anders de jackhammer.
    pi_30963799
    Jongens, mocht er ooit een LAN party komen, ik heb wel een plekje gevonden ...

pi_30964141
    unlock van spec ops is zeker chill wapen, ik moet nog 2000 punjtes, voordat ik mag unlocken...
    maar kzit beetje te twijfelen, medic of sniper, of misschien we engineer...
    pi_30964449
    Sniper mag er zeker zijn...
      dinsdag 27 september 2005 @ 09:29:33 #23
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30964720
    Wooohooo sinds ik Versatel heb (gisteren) draait BF2 ineens veeeeeeeeel beter. Zou het dan toch aan m'n Chello verbinding hebben gelegen.
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30965021
    zols postman al zei, het ging gisteren idd echt niet goed...
    pi_30965341
    quote:
    Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Wooohooo sinds ik Versatel heb (gisteren) draait BF2 ineens veeeeeeeeel beter. Zou het dan toch aan m'n Chello verbinding hebben gelegen.
    `
    Ik kon met Chello niet eens normaal DTM2 spelen. Nu op Tiscali roelt het

Overigens Filipe, heb je screenshots van de point farmes ? Moet je altijd maken en doorsturen naar EA

Tevens TVP. Tot vanavond ?
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')