Hé, waar sta ik bij Xfire in de OP.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb een begin gemaakt met het aanpassen van de OP. De rest zal ik binnenkort nog wel een keer doen.
is briljantquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Mine, mine, mine ...
Zoals altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:56 schreef BMH het volgende:
Nog steeds geen mail terug met het IP & password voor vanavond..... I have a baaadd feeling about this.
het zal toch niet waar zijn he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:56 schreef BMH het volgende:
Nog steeds geen mail terug met het IP & password voor vanavond..... I have a baaadd feeling about this.
Het probleem ligt niet bij ons. Als de tegenpartij niet of telaat komt opdagen is het hun probleem en onze irritatie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
het zal toch niet waar zijn he?
Dan mogen we wel eens iets constructiefs gaan aanpakken want dit kan niet zo langer doorgaan.
Maar goed we hebben goede hoop.
ja inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Het probleem ligt niet bij ons. Als de tegenpartij niet of telaat komt opdagen is het hun probleem en onze irritatie.
Ik ben er waarschijnlijk ook (90% zeker)quote:
Ja man ik las het ook...zou het bedoeld of onbedoeld zijn? Ik vind het toch een fucking k#%t spel. Zou wel hilarisch zijn als het echt zo bedoeld is..hehequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:18 schreef Droopie het volgende:
http://www.nu.nl/news/597(...)rld_of_Warcraft.html
moet niet hier gebeuren
Kijkt dat is toch juist gaaf, je moet het gewoon zien als een outbreak. Ik zie het al voor me iemand heeft tig uur gespeeld en ineens alles weg, tja dan raak je gefrustreerd en wordt je boos, maar op wie moet je boos worden, aangezien het virtueel is. Uiteindelijk besluit je om met een gun hakbijl naar school te gaan en weer een drama erbij in de statesquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:18 schreef Droopie het volgende:
http://www.nu.nl/news/597(...)rld_of_Warcraft.html
moet niet hier gebeuren
Ja....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja man ik las het ook...zou het bedoeld of onbedoeld zijn? Ik vind het toch een fucking k#%t spel. Zou wel hilarisch zijn als het echt zo bedoeld is..hehe
Diamond & I-spy, Leuk dat jullier erbij zijn vanavond.. nu maar duimen dat BMH de war geregeld krijgt.
Je bent nodig. De war is om 19:00quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef Droopie het volgende:
Nog mensen nodig, ik ga straks een blowtje halen om 19.30 dan wil ik graag weten of het doorgaat en of ik nodig ben!!
defensief zijn wij heel sterk als team, offensief kan ik persoonlijk ook redelijk meekomen. De Tank is een machtig wapen en zeker in de verdediging, maar ik denk dat je hem ook beter in de tweede linie kan zetten. Als je hem te ver naar voren schuift ben je hem zo kwijt. Achterin laten kan ook, maar dan heb je kans dat hij de hele tijd niks staat te doen. Op het moment dat de vijand begint te beuken op de MEC home base dan zou je kunnen beslissen om de tank terug te trekken. De home base is het aller belangrijkste, aangezien daar je Tank, uav en Arty te vinden zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:22 schreef jpjedi het volgende:
De afspraak was dat FoD de defence deed en wij de offence en dat bleek een gouden formule. Wel moet ik zeggen dat wij echt nog veel beter moeten kunnen spelen. Wat ik vooral miste in de offence bij Karkand is de tank. Na dat potje Karkand denk ik dat de tank beter offensief ingezet kan worden dan defensief of in ieder geval niet in de achterste linie maar achter de voorste linie (niet voorop natuurlijk) Wat is de mening van Postman hierover?
vannacht waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:09 schreef escape_nl het volgende:
Wie is er vanavond rond een uur of 11? Ik zal er zijn op de server.
@ rudy ben je er vannacht?
Teveel text.. Mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef i-spy24 het volgende:
NouMatch gecancelled en van onze kan omdat een paar mensen 'vergeten waren hun ping te testen'...
![]()
Ja... ik heb een beetje uitgehaald naar een paar mensen omdat vantevoren bekend was hoe en wat en ipv dat we speelden(zoals de vorig keer stonden we gewoon klaar om te spelen) moest nu op het laatste moment weer e.e.a geregeld worden, werd er 20 min later begonnen en was de tegenpartij al gereed en een paar bij ons die hun zaakjes niet op orde hadden liepen nog onnoidg te bakkelijen. Logisch dat we gelijk overrompeld werden en de eerste slag verloren.![]()
Als ik het goed geregeld had zat je niet in het teamspeak kanaal. Orde & I-spy is geen synoniem.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:34 schreef i-spy24 het volgende:
Je moet niet zo zeiken. BMH! Je moet zaken gewoon goed regelen zeker als je weet dat dit niet de eerste keer was dat we samenkwamen. Ik had me verheugd vanavond, speciaal vrij voor gemaakt moet ik eerst aanhoren dat dit en dat weer geregeld moet worden of dat dit niet goed was blabla.. Ik wil spelen! niet wachten. Moet je maar vantevoren je zaakjes op orde hebben.
quote:BMH | Advent Children is CRAP! zegt:
Check clanbase
celestial zegt:
okey then
celestial zegt:
listen we wont any problem
BMH | Advent Children is CRAP! zegt:
Problems are bad..
no problem = good
Summery: The ping on our side was too high (2 players had a ping above 800).
I rematched the war to the 7th of octoberrr
celestial zegt:
wait damnit what did you done
celestial zegt:
we are agree for a tech win
celestial zegt:
you will lose only 10 points, thats better than cancel the match
I didn't agree to anything
celestial zegt:
but it was an agreement
celestial zegt:
why are you doing this?
I joined the server 10 minutes before the match.
I said that the ping was too high. I also asked you to find an other server with a better ping.
You didn't. So i canceled the war. No one looses.
"no show my ass"
celestial zegt:
listen
celestial zegt:
you're better make no show
I checked the ping before the war. I Said that it was crappy
celestial zegt:
if you dont disagree, we will give a petition
celestial zegt:
if you dont agree*
celestial zegt:
you will lose around 60 points
celestial zegt:
BUT
BLAAAAT
celestial zegt:
we are agree for NO SHOW right now
We wont. I checked the server and said it had a crappy ping
you didn't do anything. So i canceled the war.
celestial zegt:
I TELL YOU DAMNIT
celestial zegt:
are you understand a WORD im saying?
Some words i can understand
But what does DAMNIT mean?
celestial zegt:
it means fuck
celestial zegt:
okey
celestial zegt:
lemme explain you again
You did
i wont agree to those terms
they stink
Ik was 10 minuten voor de clanwar in hun server om de ping te checken. Mijn ping was toen 200+. Ik vroeg ze om een andere server te vinden. Ze reageerden niet op mijn verzoek.quote:celestial zegt:
you canceled the match, we will not confirm the match, and will give a petition to clanbase administration (we have screenshots, that there was the first match) so we will WIN the deal and will get around 60 points, and YOU will lose around 60 points
celestial zegt:
BUT we dont want any conflicts, we are agree with a tech lose, its much better for you, but not for us
Those screenshots belong to us
celestial zegt:
for us better if you will cancel the match
celestial zegt:
im telling you, i know how system works
Your server stinks
i asked you to find a better one.. You didn't
i asked you this BEFORE the war
there is no tech win
this match will be canceled.
Dont make a problem you point-addicted-kamerat
celestial zegt:
okey
That was quick
celestial zegt:
you will see that truth was on my side and you will feel sorry for that, i assure you
celestial zegt:
but... as you already said, you dont agree with our terms, so, i can only say SORRY for the future
celestial zegt:
bye
Hij reageert niet meer.quote:BMH | Advent Children is CRAP! zegt:
Hellow?
Who's your daddy?! I want to speak with him!
When i'm done with him, he will spank you for 10 minutes
With a Harry potter 4 novel signed by Carl Marx himself!!!
De info kreeg ik 1 min voor ik het op het forum zette. Waarschijnlijk moest ik de server iets eerder checken. Maar ik was te druk bezeig met het zoeken van membertjes omdat haast niemand hun status op Clanbase invult.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef i-spy24 het volgende:
BMH.... ik heb net je loh gelezen: Bij deze mijn excuses en je hebt TERECHT de game gecancelled! Maar!... wel vantevoren dit in het vervolg checken als we weer zoiets hebben want dit had je ook een uur ofzo vantevoren kunnen weten(als ze tenminste tijdig je de info toesturen)
TEEEEEEEEquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef Droopie het volgende:
Bij deze stel ik mij niet meer beschikbaar voor wars.
Ik vind deze vertoning echt te triest voor woorden.
I-Spy dat geintje is je vergeven zand erover, ik hoef niet eens
excuses, het zal wel.
BMH misschien kan je wat aardiger doen tegen die clan lui.
Ik zie dat ze gewaarschuwd hebben voor een hoge ping
misschien heb je iets geschreven op het BOF Forum, maar
er is niet echt goed actie tegen ondernomen.
Uitwijken ofzo??
Schijnbaar is het gebruikelijk want Postman gaf hem gelijk zijn gelijk.
Ik waardeerde je inzet, als je maar als je iedereen zo schoffeert,
en hier nog een beetje stoer erover te zitten doen, vind ik jou niet een
goed uithangbord voor onze ' fun ' clan.
En zoals Postman al zei, ze hebben gewoon gelijk een harde les.
Maar als zij deze correspondentie door sturen naar clanbase,
kan je nog lachen
Neems een voorbeeld aan Misterfox, die zelfs ons nog uit de brand wou helpen.
En tenminste weet hoe je TETRIS spelt. Normen en Waarden staan bij hem hoog
in het vaandel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |