abonnement Unibet Coolblue
pi_30855774


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Dit is versie 1.02 van de patch. EA hoopt begin oktober een nieuwe patch uit te brengen die het een en ander aan gameplay gaat veranderen, bv aan de BlackHawk. Daarnaast wordt het mogelijk om een prefix aan je naam toe te voegen. Meer informatie over de nieuwe patch kan je onder ander hier vinden.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Als het patchen dan nog niet helpt kan je altijd hier kijken.

    Mocht de pagina niet meer werken dan klik dan hier. Er is al veel geschreven over geschreven en met Google moet het lukken om een werkende link te achterhalen. Hopelijk werkt alles weer normaal bij de nieuwe patch.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard! Op dit moment spelen 46 mensen van FOK!, Battlefield 2 online. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

    Is er al een Fok! Clan ?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

    De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

    Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

    Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

    Xfire?

    Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is hier onder te vinden:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy- - - nlboy
  • Sickert.nl - - - niveklaams
  • Silver_Shark - - - foksilver
  • Ash - - - leenart
  • Jazza - - - rudycarell
  • Escape_nl - - - escapenl
  • Morpheus2002 - - - morpheus211983
  • BMH - - - bmh
  • Kievit19 - - - kievit1983
  • Cyberrobin -- cyberrobin
  • Frenkyboy - - sickmyduck76
  • PirE - - - pejastojakovic
  • Razorback -- azorback5000
  • Droopie - - - johan5324
  • MarkXL - - - markvanholstein
  • Fillipe - - - fillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal


    Teamspeak ?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in z’n geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op “band” zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

    De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

    Wie is momenteel de beste van BoF!?

    We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

    Volgens de ranglijst is Escape_nl nog steeds de schutter met de meeste punten. De verwachting is echter dat Domo hier over heen komt, mits hij z’n signature post uiteraard.

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

    Vorige delen:

    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 10% gewijzigd door UnleashMitch op 23-09-2005 19:28:56 ]
  • Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30855784
    Ik heb een begin gemaakt met het aanpassen van de OP. De rest zal ik binnenkort nog wel een keer doen.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30855810
    ja, dit is wel een leuk spel
      vrijdag 23 september 2005 @ 13:23:54 #4
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30855951
    Band of Fok!kers versus RIVERA
  • Status: pending
  • Date: Friday 23 September, 19:00
  • Levels: Mastuur city & Strike at Karkand
  • Server: TBA
  • Players: 6vs6
  • Ladder: BF2 CON - 16
  • Global weapon unlocks?: Not allowed
    Meld je hier aan voor deze war

    REGELS:
  • Teamspeak is verplicht tijdens een clanwar!
  • Kom minimaal 10 minuten voor de war in de warserver!
  • Kun je niet, maar je heb jezelf wel opgegeven? Meld dit dan maximaal 24 uur voor de clanwar in deze thread
  • Bij teveel animo krijgen de spelers die zich hebben opgegeven bij clanbase voorrang.
  • Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30856610
    Ok, ik zei dat ik zou kijken of ik kon, maar ik kan dus helaas niet
    pi_30856722
    Mine, mine, mine ...
    Before all else, be armed.
    pi_30856743
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik heb een begin gemaakt met het aanpassen van de OP. De rest zal ik binnenkort nog wel een keer doen.
    Hé, waar sta ik bij Xfire in de OP.

    *ik zie trouwens namen die ik hier nog nooit heb gezien??
    BF2: Diamond3d
    pi_30856995
    ik heb trouwens uurtje terug op onze lege server, wat rare maps gezet die we nooit doen... en wat denk je nu is tie vol
      vrijdag 23 september 2005 @ 14:16:29 #9
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_30857234
    * Skull-splitter staat nog steeds niet in de Xfire lijst
    skullworks is de naam...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_30857242




    stand van zaken zo een +/- 4 uur voor het begin



    stand van zaken 2 dagen voor deze uitdaging
      vrijdag 23 september 2005 @ 14:56:58 #11
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_30858432
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 13:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Mine, mine, mine ...
    is briljant
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      vrijdag 23 september 2005 @ 15:56:43 #12
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30860486
    Nog steeds geen mail terug met het IP & password voor vanavond..... I have a baaadd feeling about this.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30860680
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 15:56 schreef BMH het volgende:
    Nog steeds geen mail terug met het IP & password voor vanavond..... I have a baaadd feeling about this.
    Zoals altijd

    Vanavond heb ik als het goed is me headset --->


    Een usb logitech (250) headset... prijzig maar ach........
    BF2: Diamond3d
    pi_30861171
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 15:56 schreef BMH het volgende:
    Nog steeds geen mail terug met het IP & password voor vanavond..... I have a baaadd feeling about this.
    het zal toch niet waar zijn he?

    Dan mogen we wel eens iets constructiefs gaan aanpakken want dit kan niet zo langer doorgaan.

    Maar goed we hebben goede hoop.
      vrijdag 23 september 2005 @ 16:38:01 #15
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30861871
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef jpjedi het volgende:

    [..]

    het zal toch niet waar zijn he?

    Dan mogen we wel eens iets constructiefs gaan aanpakken want dit kan niet zo langer doorgaan.

    Maar goed we hebben goede hoop.
    Het probleem ligt niet bij ons. Als de tegenpartij niet of telaat komt opdagen is het hun probleem en onze irritatie.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30863238
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Het probleem ligt niet bij ons. Als de tegenpartij niet of telaat komt opdagen is het hun probleem en onze irritatie.
    ja inderdaad.

    Wederom balen als een stekker

    maar kunnen we weer wel met zijn allen spelen op de bof server net als gisteravond. Dat ging erg top toen we allemaal onze plek hadden gevonden.
    Eerste potje waren we wel ingedeeld in squads maar iedereen deed maar een potje. Toen we ons voornamen als squad te gaan spelen ging het geljik top en elke order werd zo gelijk goed uitgevoerd en met succes. We wonnen ook de drie volgende potjes.

    Dit waren de squads (vo!):
    BoF1
    BoF2
    FoD

    De afspraak was dat FoD de defence deed en wij de offence en dat bleek een gouden formule. Wel moet ik zeggen dat wij echt nog veel beter moeten kunnen spelen. Wat ik vooral miste in de offence bij Karkand is de tank. Na dat potje Karkand denk ik dat de tank beter offensief ingezet kan worden dan defensief of in ieder geval niet in de achterste linie maar achter de voorste linie (niet voorop natuurlijk) Wat is de mening van Postman hierover?
    Sickert is zeker een goede commander. Timminater is top piloot dus die dekte ons mooi.

    Ik vind squadleader wel leuk maar ik mis mijn echte vrijheid. je bent veel met commands bezig en moet terughoudend spelen om in leven te blijven. Dit resulteert in een lager puntenaantal tov wat ik normaal speel. Ik denk met name dat ik de combi van SL en puntenhalen nog moet leren en het weldra beter zal gaan. Ik blijf bij mijn mening dat je als goede SL geen puntenkanon kan zijn.

    MAar het was een geweldige avond jongen! bedankt en ik hoop vanavond op een herhaling want ik heb stiekem toch een BF2 avond op mijn agenda staan hehe
    pi_30863614
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 17:22 schreef jpjedi het volgende:

    [..]
    heel verhaal
    Ik ben er waarschijnlijk ook (90% zeker)
    Hopelijk ook met microfoon... niet dat ik zo'n prater ben maar dat communiceert makkelijker dan typen als iemand wat zegt/vraagt
    BF2: Diamond3d
    pi_30863830
    * DING *

    In tegenstelling tot wat er eerder stond in de Clabase, benik er vanavond gewoon bij!
    Dus tot 19:00 uur! WAAR? (is-py24 die in standaard SQ Bof 1 zit)

    sterker nog, ik ga NU naar de server en een potje spelen en is er niemand dan verkas ik ff naar de Yanks hun server. Oh ja... ik heb TS aan dus je kunt me bereiken.

    NOTE:

    Zet ff hier neer wat het IP nummer is van hun server als we gaan spelen en welk kanaal wij gaan gebruiken en het nummer..

    [ Bericht 20% gewijzigd door i-spy24 op 23-09-2005 17:54:13 ]
    pi_30864113
    Jij bent helemaal niet op TS
    pi_30864141
    Niet dom lullen...afwachten ..want ik ben nu op FOK
    pi_30864549
    Wie is er vanavond rond een uur of 11? Ik zal er zijn op de server.

    @ rudy ben je er vannacht?
      vrijdag 23 september 2005 @ 18:12:26 #22
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30864637
    De Ip & het password zijn bekend. Check www.bandoffokkers.com voor de gegevens (aankomende wars).
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30864796
    Hell To The Liars
    pi_30864895
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 18:18 schreef Droopie het volgende:
    http://www.nu.nl/news/597(...)rld_of_Warcraft.html

    moet niet hier gebeuren
    Ja man ik las het ook...zou het bedoeld of onbedoeld zijn? Ik vind het toch een fucking k#%t spel. Zou wel hilarisch zijn als het echt zo bedoeld is..hehe

    Diamond & I-spy, Leuk dat jullier erbij zijn vanavond.. nu maar duimen dat BMH de war geregeld krijgt.
      vrijdag 23 september 2005 @ 18:36:10 #25
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30865293
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 18:18 schreef Droopie het volgende:
    http://www.nu.nl/news/597(...)rld_of_Warcraft.html

    moet niet hier gebeuren
    Kijkt dat is toch juist gaaf, je moet het gewoon zien als een outbreak. Ik zie het al voor me iemand heeft tig uur gespeeld en ineens alles weg, tja dan raak je gefrustreerd en wordt je boos, maar op wie moet je boos worden, aangezien het virtueel is. Uiteindelijk besluit je om met een gun hakbijl naar school te gaan en weer een drama erbij in de states
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')