Weinig users kan ook een boel schelen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze hebben de db waarschijnlijk weer geherindexeerd ofzo. Aangezien hij nu weer snel is.
de sniper is heerlijk ben eergister voor het eerst gaan snipen en de kills vlogen me om de orenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:36 schreef CittaR het volgende:
ik heb alleen anti-tank niet en sniper nog niet, waar ik eigenlijk wel van baal, als ik opnieuw mocht kiezen had ik die 2 in plaats van medic en assault genomen...
Zelfde Jagermeister als van GoT he?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:29 schreef jagermeister1 het volgende:
Mensen, ben ook ook al een tijd bezig een map te bouwen. Hier alvast wat screens.
Verwacht niet erg lang meer bezig te zijn.
Yup..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zelfde Jagermeister als van GoT he?
ben benieuwd, heb al screens gezien op GOT, maar helaas geen tijd gehad om de beta versie te spelen, maar als je testers nodig hebt je weet me te vinden, ben wel toe aan een nieuwe mapquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Yup..
Maaruh... ik laat wel weten als ie af is. Moeten jullie maar kijken of jullie hem willen proberen. Met een beetje geluk wil iemand van GOT hem hotsten op een goede server. Helaas kan dat geen ranked-server zijn, maar what the hell... Die rangen/punten stellen toch eigenlijk niets voor.
Als de maps straks klaar is, dan kan iedereen hem komen testen. Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:59 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ben benieuwd, heb al screens gezien op GOT, maar helaas geen tijd gehad om de beta versie te spelen, maar als je testers nodig hebt je weet me te vinden, ben wel toe aan een nieuwe map
HE JMquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Yup..
Maaruh... ik laat wel weten als ie af is. Moeten jullie maar kijken of jullie hem willen proberen. Met een beetje geluk wil iemand van GOT hem hotsten op een goede server. Helaas kan dat geen ranked-server zijn, maar what the hell... Die rangen/punten stellen toch eigenlijk niets voor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 om 00:29 uur schreef 'jagermeister1' het volgende:
Mensen, ben ook ook al een tijd bezig een map te bouwen. Hier alvast wat screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer vet!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:29 schreef jagermeister1 het volgende:
-een paar afbeeldingen-
Ja dat is mogelijk, maar dan moet je alles zelf gaan renderen en dan moet je behalve maps kunnen bouwen ook nog eens goed grafisch kunnen ontwerpen. Nu heb je gewoon de mogelijkheid om met de bestaande structures maps te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
mooie gedaan hoor ondanks dat ik het een beetje 'goedkoop' vind ogen.
Laat me even duidelijker zijn: Ik zie heel veel elementen vd standaard mappen erin(waarom niet)
maar ik heb altijd het idee als je dus een zoiets doet dat je dan hele nieuwe omgevingen maakt
waardoor je dus als je gaat spelen weer dat gevoel krijgt van: " Ha! tjakaa...geheel iets nieuws,we hebben weer extra zin "
Nogmaals hulde dat je dit zo in elkaar hebt gezet,maar is het niet mogelijk zelf een map in zijn geheel zonder standaard element mappen in elkaar te flansen of vraag ik nu iets heel moeilijk?
Uh nou... Als je dat wilt doen dan begeef je je meer op het moddingcirquit. Dan maak je ook daadwerkelijk nieuwe models en textures. Dat heb ik dus niet gedaan ... om de simpele reden dat je volgend jaar nog bezig bent. Nu ben ik al weken bezig geweest om die map in elkaar te draaien en nog is ie niet helemaal af. Een nieuw gebouw of voertuig maken doe je namelijk niet zo 1,2, 3. Laat staan een hele map vol met nieuwe dingenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
mooie gedaan hoor ondanks dat ik het een beetje 'goedkoop' vind ogen.
Laat me even duidelijker zijn: Ik zie heel veel elementen vd standaard mappen erin(waarom niet)
maar ik heb altijd het idee als je dus een zoiets doet dat je dan hele nieuwe omgevingen maakt
waardoor je dus als je gaat spelen weer dat gevoel krijgt van: " Ha! tjakaa...geheel iets nieuws,we hebben weer extra zin "
Nogmaals hulde dat je dit zo in elkaar hebt gezet,maar is het niet mogelijk zelf een map in zijn geheel zonder standaard element mappen in elkaar te flansen of vraag ik nu iets heel moeilijk?
Ja maandagen, dinsdagen, woensdagen, donderdagen, vrijdagen, zaterdagen en zondagenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
ik had hem van t weekend ofzo ook wel behoorlijk te pakken... alleen toen die met zn maatje er in zat werd t wat minder :Squote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat ik dan alvast de admins waarschuwen, vanavond hebben jullie weer last van een teamkiller.
De naam is sickert, dus sickert zou je zo vriendelijk willen zijn om jezelf na je teamkills te kicken![]()
De truk om een heli (DoMo) neer te krijgen is zorgen dat je hoger zit en zodra de heli een wat langzamere bocht maakt, al je raketten in de zijkant te pompen![]()
Vervelende van DoMo is dat hij je altijd weet te besluipen van achteren en van boven en als hij dan ook nog eens een goeie gunner heeft dan is het meestal al voorbij nog voor het begon. Behalve gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |