abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:10:52 #251
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31661219
Ze hebben de db waarschijnlijk weer geherindexeerd ofzo. Aangezien hij nu weer snel is.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:13:36 #252
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31661265
Snelheid
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:20:29 #253
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31661417
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze hebben de db waarschijnlijk weer geherindexeerd ofzo. Aangezien hij nu weer snel is.
Weinig users kan ook een boel schelen.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 24 oktober 2005 @ 16:20:11 #254
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31662076
@Gunner: je hebt gelijk, aangezien het nu weer ruk is met de snelheid.
Morgen nog maar eens proberen
2de in de Tour de BoF!
pi_31662397
als we dan allemaal vast voor dingen over bf2 naar de bof server verkassen dan vind ik t prima maar dan moet ook echt iedereen meegaan
Narf!
pi_31662501
Ik ga mee
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:54:52 #257
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31664296
laten we het forum van BoF gaan gebruiken waar het voor bedoeld is
pi_31666526
ja ik ben ook geswitched naar Bof forum.
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:26:03 #259
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31668145
* nlboy gaat ook naar BoF.
Dan kan eindelijk de BF2 topic voor BF2 worden gebruikt.

[ Bericht 16% gewijzigd door nlboy op 24-10-2005 23:35:42 ]
pi_31668640
Zo het forum is wel weer snel
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:45:32 #261
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31668713
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef Fillipe het volgende:
Zo het forum is wel weer snel
Komt zeker door de BoFfers.
pi_31668917
Nog BoFfers die zo gaan knallen of wordt het een saaie bedoeling?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:34:36 #263
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_31671473
Ik was al aan ut knallen en heb nu de medic unlock.... nog ff zien of dat wat goeds is.
Ben nu sergeant ... ik doe het rustig aan
pi_31676366
Van alle unlocks gebruik ik vooral de G36C, die van de SpecOps.. Het klinkt als een speelkaart tussen t achterwiel van je fiets, maar je raakt er een hoop mee Meest onbenutte unlock is eik de medic, vind het niet echt een lekker wapen. Ik mis eigenlijk nog de G3 van assault, die had ik eerder moeten nemen ipv de medic of sniper unlock. Schijnt namelijk ook wel een bruut wapen te zijn, ook al is t zonder grenade launcher.
Where facts are few, experts are many.
pi_31676534
de G3 is wel goed, alleen het gemis van de grenade launcher ligt me niet goed...
pi_31682835
ik heb alleen anti-tank niet en sniper nog niet, waar ik eigenlijk wel van baal, als ik opnieuw mocht kiezen had ik die 2 in plaats van medic en assault genomen...
pi_31683154
die van de medic vind ik juist fijn, je kunt heerlijk sproeien, maar ook op afstand is die redelijk accuraat
pi_31683348
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:36 schreef CittaR het volgende:
ik heb alleen anti-tank niet en sniper nog niet, waar ik eigenlijk wel van baal, als ik opnieuw mocht kiezen had ik die 2 in plaats van medic en assault genomen...
de sniper is heerlijk ben eergister voor het eerst gaan snipen en de kills vlogen me om de oren

verder vind ik die van de support ook heerlijk daarmee kun je pas sprayen !!

mijn favo 5

1: Support
2: Spec
3: Sniper
4: Medic
5:Assault
Narf!
pi_31683503
Heb echt even dringend admin nodig, ene presidentials zit continue te teamkillen en heeft scores van -200 etc, noemt iedereen een fucking neger etc.. je kent het wel. Dus als een admin online komt gaarne direct te bannen en kicken. Heb screenshot gemaakt zal doorgemaild worden naar EA

Geen admin op Xfire aanwezig namelijk!

Gelukt met dank aan escape

[ Bericht 16% gewijzigd door Fillipe op 25-10-2005 19:01:58 ]
pi_31683696
done
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:51:45 #272
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_31688578
@JMPOSTMAN:

Ik heb fraps nu geinstalleerd (versie 2.2.0?) en de keybinding op scrollock ingestelt (eerst F9)
Ik bf gestart en geprobeerd door op die knop te rammen, maar er gebeurd niks.. Zou het direct moetne merken, aangezien ik het online doe... Ook komt er niks in mijn output folder te staan. Heb jij nog enig idee?

Alvast bedankt!

ViPeRII
-- ViPeRII --
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:10:55 #273
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31689031
@ViPeRII:
Ik heb de keybinding nog nooit veranderd. Als je fraps hebt draaien dan zou je tijdens het spelen links bovenin gele getallen moeten zijn (fps), zodra je gaat recorden worden deze rood, ik heb het 1x online geprobeerd, maar ik kreeg direct last van Lag, moet er wel bij zeggen dat het op gulf of oman was en die map is wel redelijk groot en ik zat in een heli en ik had in fraps ingesteld staan 50 fps (25 of 30 is eigenlijk wel genoeg). Binnenkort als ik weer eens door karkand loop ga ik het nog eens proberen, je moet wel de TS uitzetten, aangezien je dat ook terug hoort op de recording.
Ik gebruik trouwens versie 2.6.4 (die kun je wel op de bekende download site vinden, als je hem niet kan vinden moet je me maar msn/mailen, staan in me profiel.

Ik heb nu zelf iets anders gevonden wat ook super werkt BattleLauncher. Hier een guide hoe ze het daarmee doen. http://www.followme2.com/phpfusion/html/forum/viewthread.php?forum_id=14&thread_id=54#165
Je gaat dan weer uit van de opgenomen (door de server) bf2demo en dan ga je de camera posities bepalen, vervolgens kun je dat terug kijken (helaas niet terugspoelen) en dan kun je het renderen naar een avi. Dat laatste doe ik niet, omdat dan het geluid verloren gaat. Ik speel de demo af met BattleLauncher en neem vervolgens alles op met fraps. De avi die daaruit komt edit ik dan in me movie editor. Het kost jammer genoeg wel heel heel veel tijd.

Succes ermee, ben benieuwd wat je gaat maken.
2de in de Tour de BoF!
pi_31690949
Mensen, ben ook ook al een tijd bezig een map te bouwen. Hier alvast wat screens.

Verwacht niet erg lang meer bezig te zijn.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_31691166
fftjes een heel kort vraagje
k had een tijdje gelede BF2 gekocht maar toen werkte het niet.
me comp liep iedere keer vast als je: "ready for duty" of zoiets hoorde. (dus ik had het terug gebracht)
mijn videokaart (ATI9200 pro) stond ook niet tusse die lijst dus ik denk dat het daar aan lag.

maar nu hoor k dat er een hoop dinge door de nieuwe patches zijn veranderd. heeft iemand eenig
idee of het nu daardoor wel zou kunne werke?? want k speelde het vandaag weer bij een vriend van me en t is echt TE goed.

alvast bedank
this is my story , and I have to end it
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:43:15 #276
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_31691247
@JM,

Tsja... ik zie dus ook al niks in beeld verschijnen op mijn werk heb ik de nieuwe versie wel, maar dan ga ik gewoon mrogen weer verder hier mee

Wat ik wil maken? Gewoon een stoer vlieg filmpje om te patsen tegenover mijn collega's die net begonnen zijn met bf

(Beetje op dialian plant door de kraan heenvliegen e.d.
-- ViPeRII --
pi_31692373
@ Jagermeister, erg tof, laat het ons weten wanneer die af is.
@ Shinoda, ik heb geen flauw idee of het nu zou moeten werken je kan het wellicht proberen. Ik weet niet wat je verdere systeem is maar anders moet je eens windows opnieuw installeren, werkt ook wel eens. Misschien is het een driverprobleem van je videokaart. Kan zoveel zijn, probeer eens wat uit zou ik zeggen.

En net nog even heerlijk geknald met Domo & Croutonneke. Erg gezellig en ging lekker op Wake behalve laatste halfuurtje toen knalde de straaljagers van de tegenpartij ons continue neer. Die konden echt goed vliegen. Hele tijd als gunman in de apache look a like gedient onder domo's vliegkunsten en dat ging netjes.

Gouden en en een zilvere medaille erbij, met dank aan Domo dus

Hier ging ik op het laatste moment nog ff aan de haal met silver, want domo had 1death meer, voor de rest bijna identieke scores

woensdag 26 oktober 2005 @ 03:24:47 #278
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31693335
Ja, laatste half uur was het prijsschieten voor Redaim, die vlak voor het einde (eindelijk) wegging. DoMo's jager moest er aan te pas komen om het luchtruim een beetje schoon te houden.

En altijd als ik in een zeldzame geval van killing spree zit, komt de artillery van de vijand roet in het eten gooien.
The Internets, I needs it..
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:36:29 #279
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31694274
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:29 schreef jagermeister1 het volgende:
Mensen, ben ook ook al een tijd bezig een map te bouwen. Hier alvast wat screens.
Zelfde Jagermeister als van GoT he?
pi_31694963
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 08:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Zelfde Jagermeister als van GoT he?
Yup..

Maaruh... ik laat wel weten als ie af is. Moeten jullie maar kijken of jullie hem willen proberen. Met een beetje geluk wil iemand van GOT hem hotsten op een goede server. Helaas kan dat geen ranked-server zijn, maar what the hell... Die rangen/punten stellen toch eigenlijk niets voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door jagermeister1 op 26-10-2005 09:50:19 ]
pi_31695232
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Yup..

Maaruh... ik laat wel weten als ie af is. Moeten jullie maar kijken of jullie hem willen proberen. Met een beetje geluk wil iemand van GOT hem hotsten op een goede server. Helaas kan dat geen ranked-server zijn, maar what the hell... Die rangen/punten stellen toch eigenlijk niets voor.
ben benieuwd, heb al screens gezien op GOT, maar helaas geen tijd gehad om de beta versie te spelen, maar als je testers nodig hebt je weet me te vinden, ben wel toe aan een nieuwe map
pi_31695325
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:59 schreef escape_nl het volgende:

[..]

ben benieuwd, heb al screens gezien op GOT, maar helaas geen tijd gehad om de beta versie te spelen, maar als je testers nodig hebt je weet me te vinden, ben wel toe aan een nieuwe map
Als de maps straks klaar is, dan kan iedereen hem komen testen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd Zodra ie af is dan zet ik hier de download gegevens wel neer.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:14:55 #283
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31695496

Ik leen even je plaatje Fillipe.
Gisteren heb ik namelijk ook op jullie server gespeeld samen met Cardinal en we zaten in Team 1. Je ziet 2x Sharqi en 4x Wake en dan nog 1xDragon Valley die potjes plus nog 1x sharqi, maar die staat er niet op hebben we mee gedaan, alleen de laatste Wake hebben we verloren.

Ik dacht 3 rondes geweest moet nu weer laden, dus kan wel even naar wc en drinken pakken, gevolg was dat ik nu niet de heli had en DoMo en Fillipe heer en meester waren in de lucht.
De rondjes ervoor heb ik wat leuke luchtgevechten gehad met DoMo, dit keer kwam ik verrassend vaak als winnaar uit de bus, ik moet daar wel bij zeggen dat het ook komt omdat DoMo een paar keer zonder gunner vloog.

De 3 overwinningen op Sharqi waren ook leuk doordat ik samen met Cardinal elke keer direct de TV station pakte en die heel goed verdedigde, zo hadden de US geen tank meer en geen heli. Waren erg leuke potjes gister.
2de in de Tour de BoF!
pi_31697061
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Yup..

HE JM

Ik heb ook al die screenshots gezien op GoT (wij spieken wel eens wat bij jullie )

Graag zijn wij bereid om eens wat te testen voor je en het commentaar te verzamelen. Ik vind het een tof initiatief dat je dit doet. Ben erg benieuwd!
pi_31697725
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 om 00:29 uur schreef 'jagermeister1' het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

mooie gedaan hoor ondanks dat ik het een beetje 'goedkoop' vind ogen.
Laat me even duidelijker zijn: Ik zie heel veel elementen vd standaard mappen erin(waarom niet)
maar ik heb altijd het idee als je dus een zoiets doet dat je dan hele nieuwe omgevingen maakt
waardoor je dus als je gaat spelen weer dat gevoel krijgt van: " Ha! tjakaa...geheel iets nieuws,we hebben weer extra zin "
Nogmaals hulde dat je dit zo in elkaar hebt gezet,maar is het niet mogelijk zelf een map in zijn geheel zonder standaard element mappen in elkaar te flansen of vraag ik nu iets heel moeilijk?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:29:24 #286
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31697922
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:29 schreef jagermeister1 het volgende:

-een paar afbeeldingen-

Zeer vet!
Ken niet wachten totdat ie klaar is.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:35:06 #287
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31698051
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Laat me even duidelijker zijn: Ik zie heel veel elementen vd standaard mappen erin(waarom niet)
maar ik heb altijd het idee als je dus een zoiets doet dat je dan hele nieuwe omgevingen maakt
waardoor je dus als je gaat spelen weer dat gevoel krijgt van: " Ha! tjakaa...geheel iets nieuws,we hebben weer extra zin "
Nogmaals hulde dat je dit zo in elkaar hebt gezet,maar is het niet mogelijk zelf een map in zijn geheel zonder standaard element mappen in elkaar te flansen of vraag ik nu iets heel moeilijk?
Ja dat is mogelijk, maar dan moet je alles zelf gaan renderen en dan moet je behalve maps kunnen bouwen ook nog eens goed grafisch kunnen ontwerpen. Nu heb je gewoon de mogelijkheid om met de bestaande structures maps te maken.
Als je trouwens heel goed kijkt naar de huidige maps van BF2 dan zie je ook heel veel dezelfde structures.

[ Bericht 1% gewijzigd door JMPoSTMaN op 26-10-2005 12:41:58 ]
2de in de Tour de BoF!
pi_31698058
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Uh nou... Als je dat wilt doen dan begeef je je meer op het moddingcirquit. Dan maak je ook daadwerkelijk nieuwe models en textures. Dat heb ik dus niet gedaan ... om de simpele reden dat je volgend jaar nog bezig bent. Nu ben ik al weken bezig geweest om die map in elkaar te draaien en nog is ie niet helemaal af. Een nieuw gebouw of voertuig maken doe je namelijk niet zo 1,2, 3. Laat staan een hele map vol met nieuwe dingen

Maar goed... ik vind het al positief dat je het vindt lijken op de maps uit de retail. Missie geslaagd als je het mij vraagt

Edit: overigens bedankt voor de reacties. Hoop dat jullie allemaal de map ff willen proberen en hem iig een kans geven. Het is namelijk dramatisch gesteld met het aantal spelers dat custom maps speelt. Er zijn wel servers.... maar geen spelers Kan me niet voorstellen dat men genoeg heeft aan de default maps

[ Bericht 13% gewijzigd door jagermeister1 op 26-10-2005 12:44:17 ]
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:34:09 #289
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31699295
Een leuk idee van een map is een klein veld die niet 'groeit' als je van 16 naar 64 player gaat. Wel gaan de tickets omhoog per map size. Lekker crowded en dan de teams recht tegenover elkaar met aan beide kanten wat trenches, hier en daar hoopjes zand en lage bosjes en killen maar! Naar keuze mogener voertuigen toegevoegd worden, voor extra fun. Wie de andere team tot 0 tickets brengt is de winnaar en omdat het misschien best wel snel zal gaan zijn 4 rondes wel leuk.
The Internets, I needs it..
pi_31700283
Vanavond is het Fok! forum weer down. Ik zou zeggen kom allemaal naar het slowchat topic van Gunner op de clansite

De custom map ziet er wel cool uit, ben benieuwd ! Vanavond iig weer even oorlogje spelen, zal ook even de laatste stand van de donaties bekijken We halen t bijna geloof ik
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31701100
Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
Where facts are few, experts are many.
pi_31701206
herkenbaar. maar ook die potjes dat alles goed gaat. zat gisteren in strike at karkand op de server (US side), en vanaf de spawnpoint in het zuiden, of daar vlak bij kun je ze gewoon allemaal wegtikken.

Had nog nooit special forces gespeeld (dacht dat dat ruk was), maar die M4 ging toch wel heel lekker. Stond snel bovenaan, door al die kills (stuk of 20, later bijgekomen).
pi_31701297
Ja die dagen heeft iedereen weleens, kut is dat
pi_31702044
ik ben meestal spec-ops, vooral met unlock erg relaxed

ik heb de laatste tijd egt te veel problemen met me internet, na een paar rondjes krijg ik lag en uiteindelijk word ik eruit gekicked door dat die de verbinding verliest. egt heel kut

ook krijg ik als ik servers zoek elke keer weer om de 10 seconden een waarschuwing van norton (ja ik weet het) en dan doe ik toestaan, maar dat moet ik dus minstens 5x doen bij het servers zoeken... ook egt kut

misschien is er verband ofzo, maar als iemand hier oplossingen voor heeft zou dat erg chill zijn...
pi_31703429
Lang geen BF2 meer gedaan
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:14:18 #296
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31704458
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
Ja maandagen, dinsdagen, woensdagen, donderdagen, vrijdagen, zaterdagen en zondagen
2de in de Tour de BoF!
pi_31704633
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
dat heb ik nou nooit

overigens vanavond kom ik ook weer eens knallen en iedereen die ik tegenkom gaat dood en als ik in een chopper zit en ik kom onderweg domo tegen en je kijkt toevallig naar boven blijf dan ff kijken want die bitch gaat down!
Narf!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:32:57 #298
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31704887
Laat ik dan alvast de admins waarschuwen, vanavond hebben jullie weer last van een teamkiller.
De naam is sickert, dus sickert zou je zo vriendelijk willen zijn om jezelf na je teamkills te kicken

De truk om een heli (DoMo) neer te krijgen is zorgen dat je hoger zit en zodra de heli een wat langzamere bocht maakt, al je raketten in de zijkant te pompen

Vervelende van DoMo is dat hij je altijd weet te besluipen van achteren en van boven en als hij dan ook nog eens een goeie gunner heeft dan is het meestal al voorbij nog voor het begon. Behalve gisteren
2de in de Tour de BoF!
pi_31705586
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat ik dan alvast de admins waarschuwen, vanavond hebben jullie weer last van een teamkiller.
De naam is sickert, dus sickert zou je zo vriendelijk willen zijn om jezelf na je teamkills te kicken

De truk om een heli (DoMo) neer te krijgen is zorgen dat je hoger zit en zodra de heli een wat langzamere bocht maakt, al je raketten in de zijkant te pompen

Vervelende van DoMo is dat hij je altijd weet te besluipen van achteren en van boven en als hij dan ook nog eens een goeie gunner heeft dan is het meestal al voorbij nog voor het begon. Behalve gisteren
ik had hem van t weekend ofzo ook wel behoorlijk te pakken... alleen toen die met zn maatje er in zat werd t wat minder :S
Narf!
pi_31706164
lol, jullie zitten echt far up domo zijn ass
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')