abonnement Unibet Coolblue
pi_31066050
The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:


NVIDIA GeForce FX 5700 or greater

ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:


Demo downloaden:

Mirror 1 (torrent)
Mirror 2
Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Dit is versie 1.02 van de patch. EA hoopt begin oktober een nieuwe patch uit te brengen die het een en ander aan gameplay gaat veranderen, bv aan de BlackHawk. Daarnaast wordt het mogelijk om een prefix aan je naam toe te voegen. Meer informatie over de nieuwe patch kan je onder ander hier vinden.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Als het patchen dan nog niet helpt kan je altijd hier kijken.

Mocht de pagina niet meer werken dan klik dan hier. Er is al veel geschreven over geschreven en met Google moet het lukken om een werkende link te achterhalen. Hopelijk werkt alles weer normaal bij de nieuwe patch.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard! Op dit moment spelen 46 mensen van FOK!, Battlefield 2 online. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

Is er al een Fok! Clan ?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

Xfire?

Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is hier onder te vinden:

FOK! naam - - - Xfire naam


UnleashMitch - - - Fjd

NLboy- - - nlboy

Sickert.nl - - - niveklaams

Silver_Shark - - - foksilver

Ash - - - leenart

Jazza - - - rudycarell

Escape_nl - - - escapenl

Morpheus2002 - - - morpheus211983

BMH - - - bmh

Kievit19 - - - kievit1983

Cyberrobin -- cyberrobin

Frenkyboy - - sickmyduck76

PirE - - - pejastojakovic

Razorback -- azorback5000

Droopie - - - johan5324

MarkXL - - - markvanholstein

Fillipe - - - fillipeNL

Gunner - - - nlgunner

Molotov25 - - - molotov25

domolanglekker - - - domo666

jpjedi - - - jedi05071977

N-E-R-D - - - 3kmenace

Lonewolf2003 - - - vaal


Teamspeak ?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in z’n geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op “band” zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

De server zit vol
Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

Wie is momenteel de beste van BoF!?

We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

Volgens de ranglijst is Escape_nl nog steeds de schutter met de meeste punten. De verwachting is echter dat Domo hier over heen komt, mits hij z’n signature post uiteraard.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

Vorige delen:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
35

De openingspost:

Die kan je hier vinden.
pi_31066084
klopt geen reet van de openingspost maar dat komt later wel

Match: Free City versus Band of Fok!kers
Status: Challenge accepted by Band of Fok!kers
Date: Friday 30 September 20:00 (20:00 , 20:00 )
Levels: Dalian Plant - 16/Mashtuur City - 16
Server: our/yours (1map= 1 se
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed

Notes: Server: our/yours (1 map = 1 server)


Nu aangemeld:

Di3ki3
Diamond 3D
Jedi
Misterfox


We krijgen geen responce van de tegenpartij


[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 30-09-2005 19:51:27 ]
pi_31066148
Welke server is het, ip, password etc is dat al bekend??
BF2: Diamond3d
pi_31066173
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Welke server is het, ip, password etc is dat al bekend??
212.122.202.161 - 16567
ww: cbwar

Joinen om 19:55

nog 10 minuten

Please join ons voor de clanwar...het is toch 6x6 geworden

[ Bericht 8% gewijzigd door jpjedi op 30-09-2005 19:51:07 ]
pi_31067069
topwar.....
8 tegen 3. we hadden de moed al snel opgegeven
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31067149
WAR gecancelled..

Ik kwam er een beetje te laat achter dat het war was.

Trouwens denk ook dat op een zondag het beter gaat aangezien we op vrijdag meestal weinig mensen hebben...
pi_31069278
TVP en mede reminder dat ik niet kan registreren op www.bandoffokkers.nl. Bij het registerscreen laad het plaatje niet van de 6 karakters die ik in moet vullen

Hebben jullie trouwens een IRC kanaal op quakenet?
Where facts are few, experts are many.
pi_31069326
Lache zeg. Ging best wel goed als commander daarnet. Jammer dat ik weer om onduidelijke redenen zelfs gebanned(?) werd maar het blijft de band of kickers natuurlijk of de ban of fok!kers whatever. Wel jammer hoor. Kan iemand me vertellen waarom? Heb ik een rare naam ofzo of had ik teveel punten? Erg vaag allemaal.
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_31069498
P.S. als jullie een leuk feestje mee willen maken 1-2-3 Oktober in Leiden. Leidens ontzet. Erg gezellig altijd met kermis en danceparties en leuke bandjes. Morgenavond gaat het loos. Ondergetekende speelt Zondag 2 Oktober zelf om 15.00 uur met z'n bandje 1op1 bij cafe de WW in de Wolsteeg. Dat gaat wat gebeuren
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_31069659
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef hg het volgende:
Lache zeg. Ging best wel goed als commander daarnet. Jammer dat ik weer om onduidelijke redenen zelfs gebanned(?) werd maar het blijft de band of kickers natuurlijk of de ban of fok!kers whatever. Wel jammer hoor. Kan iemand me vertellen waarom? Heb ik een rare naam ofzo of had ik teveel punten? Erg vaag allemaal.
Wellicht dat je slachtoffer bent geworden van het ruimte maken voor clanmembers? Gebanned ben je niet volgens mij..
pi_31069725
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef hg het volgende:
Lache zeg. Ging best wel goed als commander daarnet. Jammer dat ik weer om onduidelijke redenen zelfs gebanned(?) werd maar het blijft de band of kickers natuurlijk of de ban of fok!kers whatever. Wel jammer hoor. Kan iemand me vertellen waarom? Heb ik een rare naam ofzo of had ik teveel punten? Erg vaag allemaal.
Kijk,hadiegee
Als je betalend lid bent van de clan en er is een admin aanwezig op de server,krijg je als lid altijd voorrang om op de server te komen. Die melding staat ook op 't scherm als 't spel aan 't laden is. Dat je gekickt kunt worden om toegang te verlenen aan een BoFFer. Voor jou is 't dus 't beste om lid te worden van de clan
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31069752
Mogelijk dat ik daarom gekicked werd idd en soms hou je je punten als je meteen weer inlogt, dus dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat ik gebanned was. Nou ja jammer.

P.S. @suikermais is dat je eigen site over de jaren 80? Wel hip hoor. Ik hou ook wel van 80ies muziek. Ik mis alleen op het eerste gezicht mijn favo band Joy Division

[ Bericht 33% gewijzigd door hg op 30-09-2005 21:48:24 ]
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_31070222
http://www.80sound.com/stijlen/newwave/joy_division.htm

80's schopten kont....en nu weer on-topic
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:56:14 #14
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31070332
Gatverdamme, wat ben ik gefrustreerd. Vliegen met toetsenbord+muis? Niks voor mij. Hopelijk bij een volgende patch, de joystick terug.
Iets beginnen als groentje tegen een Blackhawk? Vergeet het maar.
Een F-35 neerknallen? Laat me niet lachen zeg.
Goed kunnen richten met tv-guided missile? Nope.
Heb ik de eerste twee uitgeschakeld, pwned de derde me als ik de vijandelijke vlag omlaag heb gestreken.

En als klapperrrr: een claymore leggen bij het trapgat om een GI uit te schakelen, doet_ie_het_niet!!! En ik word gepwned door die gast. Ben ik bezig met spawnen, ontploft het recht in het gezicht van een teammaat.

Ik zuig in BF2.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:03:13 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_31070567
Ping ping
Battlefield 2 patch bijna klaar
Er zit ook een nieuwe map bij
pi_31071415
hmm jammer dat war niks is geworden. kon helaas niet meedoen moest overwerken
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_31071438
jedi kun je me effe in de OP zetten aub
xfire: switchfd


zat net een leuke pot te spelen, samen met [SAT]Dr.04 in de chopper en alles neerknallen wat in onze beeld kwam, veel punten mee gescoord
pi_31072061
pi_31072091
Wordt er vanavond nog massaal geknald jongens??
Before all else, be armed.
pi_31072180
Ja, lekker knallen straks
pi_31072671
Scores bevelhebber - artillerievuur levert niet langer teammoorden op.

dat is zeker een verbetering net als andere punten!!
BF2: Diamond3d
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:13:55 #22
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31072968
tvp

Jammer dat de war niet goed ging...ik kon helaas pas een half uur later spelen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:52:10 #23
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31075611
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef hg het volgende:
Mogelijk dat ik daarom gekicked werd idd en soms hou je je punten als je meteen weer inlogt, dus dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat ik gebanned was. Nou ja jammer.

P.S. @suikermais is dat je eigen site over de jaren 80? Wel hip hoor. Ik hou ook wel van 80ies muziek. Ik mis alleen op het eerste gezicht mijn favo band Joy Division
Die punten raak je niet kwijt, toch?
Of raak je ze wel kwijt als je gekicked wordt?
Ik weet dat je als je disconnect je gewoon nog de gouden plak kan halen terwijl je niet tot het einde doorspeelt. Zolang niemand maar meer punten haalt, dan jij op het moment van weggaan had.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:56:02 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31075698
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Scores bevelhebber - artillerievuur levert niet langer teammoorden op.

dat is zeker een verbetering net als andere punten!!
Ik speel nooit commander, dan bedoel ik echt nooit, maar dit vind ik echt zuigen! Dan kan toch niet! Komen tig granaten uit de lucht storten, maar omdat het van je eigen commander is is er niks aan de hand, nee zo'n explosie voel je niet. Ik mag hopen dat ze dit niet bedoelen!
Als ze het zo maken dat je teamgenoten wel dood gaan maar je geen -4 punten krijgt (en dus geen TK) dan kan ik er nog mee leven anders verneuken ze het spel gewoon, kun je net zo goed meteen de FF (friendly fire) uitzetten.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_31075910
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik speel nooit commander, dan bedoel ik echt nooit, maar dit vind ik echt zuigen! Dan kan toch niet! Komen tig granaten uit de lucht storten, maar omdat het van je eigen commander is is er niks aan de hand, nee zo'n explosie voel je niet. Ik mag hopen dat ze dit niet bedoelen!
Als ze het zo maken dat je teamgenoten wel dood gaan maar je geen -4 punten krijgt (en dus geen TK) dan kan ik er nog mee leven anders verneuken ze het spel gewoon, kun je net zo goed meteen de FF (friendly fire) uitzetten.
Ik neem aan dat ze het laatste bedoelen anders zou het heel erg zuigen ja!
BF2: Diamond3d
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')