Als jullie zo doorgaan kunnen we meteen voor 6 maanden hurenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
@FJD: Geld is overgemaakt
Ferdi msn?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als jullie zo doorgaan kunnen we meteen voor 6 maanden huren![]()
Komt ie dan hequote:
ik krijg ze gemiddeld 4 keerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik t zou weten dan laat ik t je wetenWellicht omdat je in twee groepen staat ofzo
Bulkmail, beats me
Pff, met dank aan de bulkmail danquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef escape_nl het volgende:
http://www.powerpoint-bep.nl/rotjeknor%20feijenoord.pps
Flauwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef escape_nl het volgende:
Feyenoord is zo'n beetje het enige team wat van PSV kan winnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Alleen kan het niet dat 010 van PSV wint met 5-4 ook niet met een iraki
behoort dit tot die nieuwe patch (1.2)??? zoja, wanneer zou die eigenlijk uitkomen??? eindelijk dezelfde ranks als de playstation versie: ik wil een blaadje hebben...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef escape_nl het volgende:
Yes Domo en Ik worden Captain
De nieuwe ranks worden getest
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678515 2nd Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678534 First Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678560 Captain
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678584 Major
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678609 Lieutenant Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678642 Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Brigidier General
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Major General
Had verkeerd gekeken, als alles klopt worden we Lieutenant Colonel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
behoort dit tot die nieuwe patch (1.2)??? zoja, wanneer zou die eigenlijk uitkomen??? eindelijk dezelfde ranks als de playstation versie: ik wil een blaadje hebben...(volgens mij major...)
quote:It looks like EA is getting ready to distribute the patch and/or the booster pack. Their site has been showing "During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site." for at least 3 hours, maybe longer. The EA Downloader has also been unable to connect.
Either that, or they're just doing regular maintenance. You never can tell these days. None the less, I'm going to be keeping my eyes out for the booster pack to be available for preorder, assuming they do it this time.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgende week komt de patch. Volgens iemand van GoT die bij I3D werkt.
Ik maak eind van deze week wel overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als jullie zo doorgaan kunnen we meteen voor 6 maanden huren![]()
en waar zou ik komen, met mijn 8000 puntenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Had verkeerd gekeken, als alles klopt worden we Lieutenant Colonel.
14 feb. komt de patch uit wat Postman al zei.
In de patch worden de ranks weer aangepast van de 50.000 punten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik hoop dat je ook al mijn bijdrage hebt ontvangen ...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef kievit19 het volgende:
ik zeg in de pot voor volgende keer, en als we dan volgende keer weer over hebben kunnen we altijd nog kijken
40 slots zou wel leuk zijn (wat meer mensen) maar verder vindt ik 32 slots ook gewoon prima,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we 350,- in kas zitten. We kunnen dus drie dingen doen;
1. De server voor 4 maanden huren.
2. De server voor 3 maanden huren, rest gaat in de pot voor volgende keer.
3. Een 40 slots huren voor 3 maanden.
jammer dat ik naar school moet woensdagquote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Woensdag overdag: 6bft toenemend naar 8bft. Auto gereserveerd, afspraken afgezegd, hier gaan records sneuvelen. Ik zal me best doen om de 90km/u te halen![]()
40 slots ? de laatste tijd komt de 32 nieteens volquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we 350,- in kas zitten. We kunnen dus drie dingen doen;
1. De server voor 4 maanden huren.
2. De server voor 3 maanden huren, rest gaat in de pot voor volgende keer.
3. Een 40 slots huren voor 3 maanden.
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef domolanglekker het volgende:
jammer dat ik naar school moet woensdaggeen speedwings de lucht in
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef JK het volgende:
Optie 2. gewoon 32 slots en 3 maanden lappen. Rest opsparen.
40 slots schiet toch niet op, bovendien gaat mijne haperen met 64 spelers, wie weet met 40 spelers ook al![]()
dan gaat deze malloot ook mee! gegarandeerd 6 weken ziektewetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaannemen we Baracuda ook mee en die leipe brabo ook, die vond t ook maar wat mooi
Tof, kom je nog wel een keer op de bof server dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef i-spy24 het volgende:
Prrrima..al tijden geen BF2 gespeeld deels door drukte en deels vanwege desinteresse.
Maar probeer het komende weken weer op te pakken want wil nog wat dingetjes behalen.
ouddorp.. daar ging ik es heen voor de prijsuitreiking van een wedstrijd van een of ander vliegerforum.. heb er nog steeds trauma's van (met het openbaar vervoer in de stromende regenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaannemen we Baracuda ook mee en die leipe brabo ook, die vond t ook maar wat mooi
mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef kievit19 het volgende:
ik zeg in de pot voor volgende keer, en als we dan volgende keer weer over hebben kunnen we altijd nog kijken
als je me speedwings wilt oplaten is dat een garantiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan gaat deze malloot ook mee! gegarandeerd 6 weken ziektewet![]()
Als we het op tijd afspreken ben ik erbij... (Ik zal me maar aangesproken voelen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
OV is idd drama. Als je geen eigen vervoer hebt of geen vervoer kan regelen moet je t echt niet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef domolanglekker het volgende:
ouddorp.. daar ging ik es heen voor de prijsuitreiking van een wedstrijd van een of ander vliegerforum.. heb er nog steeds trauma's van (met het openbaar vervoer in de stromende regen) maarja wel een mooi stuntvliegertje mee naar huis genomen
![]()
Ik heb ook nog wel een paar mooie vliegmachinesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef domolanglekker het volgende:
als je me speedwings wilt oplaten is dat een garantie![]()
mooi koop jij european forces en dan mag jij vertellen of t de moeite waard isquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef JumperJack het volgende:
laatste dag met een berg repetitiesdaarna...
![]()
ownee: eerst bf2: european forces kopen, trackmania sunrise kopen, sunrise extreme downloaden, etc etc etc![]()
das ook waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voorlopig kan hij hem toch nog niet kopen, aangezien hij nog niet uit is.
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef i-spy24 het volgende:
OT: heel even
[afbeelding]![]()
ON-TOPIC:
Zijn jullie nu al uitgekeken op BF2 en SF???![]()
ik speel de laatste dagen veel trackmaniaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2![]()
VERRADER!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2![]()
Kan zo snel even mn datakabel voor mn GPS niet vinden maar ik gok dat ik stukken van ongeveer 5 a 6km met gemiddelden van 60km/u + heb afgelegd. Totaal 100km gereden met een top van 83km/uquote:
Toen ik het zo zag regen in breda moest ik serieus even aan je denkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan zo snel even mn datakabel voor mn GPS niet vinden maar ik gok dat ik stukken van ongeveer 5 a 6km met gemiddelden van 60km/u + heb afgelegd. Totaal 100km gereden met een top van 83km/uReed net voor een regenbui uit en toen kwam er een beetje extra wind
Hele dag zon gehad op 2x10 minuten na, toen regende het. Verder een geweldige dag. Ow en ik heb nog een zeekoet gered: Wat voor vogel is dit ?
www.windguru.czquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik het zo zag regen in breda moest ik serieus even aan je denken![]()
Vanacht heeft is het wel flink aan het regenen geweest in zeeland, tenminste waar ik woon danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
www.windguru.cz
www.theyr.net
Piet Paulusma moet maar snel met pensioen gaan. Ik wist gister dat het grotendeels droog zou blijvenDrie kwart van het land zou onder de regen liggen maar Zeeland niet
Geen problemen dus
Strand was kut. Voorspellingen gaven aan dat het water niet zo hoog zou komen dus ik verwachten een strakke kustlijn. Helaas, er was geen kustlijn. Pas nadat ik die fop-pinguin had ingeleverd begon er kustlijn te verschijnen. Ik had dus zeker 4 uur langer uit kunnen slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
Vanacht heeft is het wel flink aan het regenen geweest in zeeland, tenminste waar ik woon dan
Maarja dan had jij lekker hard strandzand
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhh lucky kk feyen--rd, durven ze wat over ons te zeggen. Hoop zo dat psv kampioen word wat ze toch wel worden
Voor ajax is het wel beter dat nec verliest daar niet van...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]nananana
Je moet wel durven hoor, vijf man in de aanval mikken
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor ajax is het wel beter dat nec verliest daar niet van...
Jup... ajax 1-0 voor tegen de nr 16, 17??? nou nou.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Vitesse gezien ?Das echt lullig
in de 5e minuut voorstaan en dan in de 92e en 94e minuut 2 doelpunten tegen krijgen
Dan vissen we toch allemaal Trackmania Sunrise uit de budgetbakkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:04 schreef JumperJack het volgende:
BF2 is helemaal top. sf speel ik niet zo vaak meeren nu is trackmania helemaal de top. is het trouwens niet zo dat trackmania nations stopt wanneer de ESCW tournament afgelopen is, dat je dan zeg maar niet meer online kunt???
Dudequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhh lucky kk feyen--rd, durven ze wat over ons te zeggen. Hoop zo dat psv kampioen word wat ze toch wel worden
liever niet nee, ik heb iemand in de directe familie met die ziekte.......quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoooooooooord
Ajax, ook weer eens gewonnen, voetbal was nog drama.
[..]
DudeWe gaan toch niet met kanker schelden he?
die kost nog steeds 40 euris hoor. dus geen budgetbakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan vissen we toch allemaal Trackmania Sunrise uit de budgetbakken
idd liever niet neequote:Op donderdag 9 februari 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
DudeWe gaan toch niet met kanker schelden he?
http://www.play.comquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die kost nog steeds 40 euris hoor. dus geen budgetbakken.
ook niet in de rekken want ik ben heel dordt afgestruind en elke gamewinkel binnengegaan zonder succes... dus da wordt amazon.co.uk![]()
ff doorspeulen dus, ik krijg een zilver blaadjequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm dan krijg ik dalijk zo'n goud staafje, die is helemaal niet mooi!
Maar die iconen lijken allemaal zo groot, met name die 3 en 4 sterren naast elkaar hoe gaan ze dat krijgen in zo'n klein hokjequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ff doorspeulen dus, ik krijg een zilver blaadje
Ik heb 2 HDD'squote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou bij iemand anders alle data die op je schijf staat veilig stellen.
Vervolgens Formateren.
Eventueel nog checkdisk of iets soortgelijks om je schijf te controleren.
Daarna windows installeren en vervolgens weer je data terugzetten, nadat je de data hebt gecontroleerd op virussen.
winkelquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef Razorback het volgende:
Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik weet wel dat ik het goed heb gedaan,
Mijn computer werkt gewoon niet meer.
Zaterdag maar even langs de winkel met mijn computer kijken of ze hem kunnen reanimeren
maar tot nu toe:
R.I.P. mijn PC - 9 Februari 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |