quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik hoop dat je ook al mijn bijdrage hebt ontvangen ...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef kievit19 het volgende:
ik zeg in de pot voor volgende keer, en als we dan volgende keer weer over hebben kunnen we altijd nog kijken
40 slots zou wel leuk zijn (wat meer mensen) maar verder vindt ik 32 slots ook gewoon prima,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we 350,- in kas zitten. We kunnen dus drie dingen doen;
1. De server voor 4 maanden huren.
2. De server voor 3 maanden huren, rest gaat in de pot voor volgende keer.
3. Een 40 slots huren voor 3 maanden.
jammer dat ik naar school moet woensdagquote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Woensdag overdag: 6bft toenemend naar 8bft. Auto gereserveerd, afspraken afgezegd, hier gaan records sneuvelen. Ik zal me best doen om de 90km/u te halen![]()
40 slots ? de laatste tijd komt de 32 nieteens volquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we 350,- in kas zitten. We kunnen dus drie dingen doen;
1. De server voor 4 maanden huren.
2. De server voor 3 maanden huren, rest gaat in de pot voor volgende keer.
3. Een 40 slots huren voor 3 maanden.
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef domolanglekker het volgende:
jammer dat ik naar school moet woensdaggeen speedwings de lucht in
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef JK het volgende:
Optie 2. gewoon 32 slots en 3 maanden lappen. Rest opsparen.
40 slots schiet toch niet op, bovendien gaat mijne haperen met 64 spelers, wie weet met 40 spelers ook al![]()
dan gaat deze malloot ook mee! gegarandeerd 6 weken ziektewetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaannemen we Baracuda ook mee en die leipe brabo ook, die vond t ook maar wat mooi
Tof, kom je nog wel een keer op de bof server dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef i-spy24 het volgende:
Prrrima..al tijden geen BF2 gespeeld deels door drukte en deels vanwege desinteresse.
Maar probeer het komende weken weer op te pakken want wil nog wat dingetjes behalen.
ouddorp.. daar ging ik es heen voor de prijsuitreiking van een wedstrijd van een of ander vliegerforum.. heb er nog steeds trauma's van (met het openbaar vervoer in de stromende regenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaannemen we Baracuda ook mee en die leipe brabo ook, die vond t ook maar wat mooi
mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef kievit19 het volgende:
ik zeg in de pot voor volgende keer, en als we dan volgende keer weer over hebben kunnen we altijd nog kijken
als je me speedwings wilt oplaten is dat een garantiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan gaat deze malloot ook mee! gegarandeerd 6 weken ziektewet![]()
Als we het op tijd afspreken ben ik erbij... (Ik zal me maar aangesproken voelen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |