abonnement Unibet Coolblue
pi_31403436


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:





    Demo downloaden:

    Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

    Is er al een patch ?

    Jawel, ondertussen is er een patch inclusief een nieuw level. De patch is wel wat groot geworden, 170mb ongeveer. De patch is hier te downloaden. De veranderingen kan je hier vinden.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard! Er zijn veel mensen van FOK! actief op het online Battlefield. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

    Is er al een Fok! Clan ?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

    De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

    Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

    Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

    Xfire?

    Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is te vinden onder deze link

    Teamspeak ?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

    Maar die server is niet voor eeuwig ?
    Nee dat klopt, over een maand zitten de eerste drie maanden er al weer op en we zijn dan ook weer druk bezig om de volgende drie maanden rond te krijgen. We hebben daar de hulp van iedereen voor nodig. Hoe je kan doneren kan je hier lezen.


    De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

    Wie is momenteel de beste van BoF!?

    We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

    Volgens de ranglijst is Domo de beste speler die op dit moment rond loopt in de clan.

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

    Vorige delen:

    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
    37 38 39

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.
  • Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31403507
    Ranked Server Donatie begint weer
    Beste clanmembers,

    Zoals iedereen weet zijn we nu alweer twee maanden in het bezit van een Ranked Server voor ons geliefde spel van de gehate uitgever. We mogen nog een volle maand spelen op de server maar dan gaat de stekker er toch echt uit. Elke avond zijn er echter nog genoeg mensen van BoF die op de server rondhangen en dat is voor ons reden om er nog eens drie maanden aan vast te plakken

    Dit kost echter aardig wat geld en daar hebben we iedereens hulp voor nodig ! Om de huidige server nog drie maanden lang te huren hebben we 240,- nodig. Van de vorige maanden is er nog 60,- overgebleven dus het totaal bedrag wat nog gedoneerd moet worden is 180,-. We gaan, net als vorige keer, uit van een maandbedrag van 5,- en dus een donatie van 15,- per persoon. Dat betekent dus dat we nog 12 donateurs nodig hebben.

    Het doneren is heel makkelijk. Je stort simpelweg 15,- op rekeningnummer 35 66 41 430, te namen van FJD Dorr, te Rozenburg. Vermeld even je BF2 of Fok! username zodat ik het uit elkaar kan houden.

    Mijn grootste reden om te doneren aan deze Ranked Server is simpel:
    Elke avond vind ik er verscheidene BoFers, elke avond is de server vol maar elke avond kan ik er wel gewoon op omdat we de controle hebben over de server. Dat betekent dus dat ik en kan spelen wanneer ik wil en altijd kan spelen met vrienden en bekenden en dat is mij de 15,- zeker waard.

    JPJedi dacht er ook zo over want hij is deze keer de eerste donateur, waarvoor dank Ondertussen zijn ook al enkele andere donateurs opgestaan, ik moet m'n rekening nog even checken maar ook alvast dank

    Laten er nog velen volgen Voor vragen kan je altijd in dit topic terecht of me aanspreken op MSN.

    Op dit moment hebben we van de volgende personen al een donatie binnen: JPJedi, Domo, Fillipe, Di3ki3, SickMyDuck & Sickert. Op dit moment bedraagt het saldo 135,-, het doel is uiteraard 240,-.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31403518
    In het Xifre schema, staat Clanb. voor Clanbase? En wat betekent Elite?
    pi_31403539
    Clanb. staat voor Clanbase. Elite staat voor of de persoon een donatie heeft gedaan of niet. Voor elke maand een sterretje
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31403582
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef hg het volgende:
    Ik ben best bereid om dit soort acties niet meer te doen hoor. Wist ik veel.
    Wat vind de rest van de mensen ervan dan qua tactisch enzo?
    Zoals ik al zei ben ik het iig met jou en Altreidez eens. Ja het is irritant maar ik laat geen 2 jets, een aanvalshelicopter en een BH zonder slag of stoot weg vliegen. Daarnaast kan je altijd nog onderop het vliegdekschip spawnen en een bootje pakken. De reden dat het op Gulf weinig gebeurt is omdat het gevecht zich daar 9 v/d 10 op het land afspeelt.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31403905
    Arty is nou eenmaal irri voor de ontvangende partij, daarom werkt ie ook maar 1 keer in de 2 minuten ofzo? Maar om nou te gaan voorkauwen waar je m wel en niet mag gooien is echt onzin. Als je trouwens in t water springt ga je niet dood van de arty, misschien een idee voor escape en gunner
    Where facts are few, experts are many.
    pi_31404446
    Komt er weer eens een keertje een urban shuffle op de stam-server? Zeg maar.. vanavond ofzo?
    pi_31404665
    Ik stem voor Urban Shuffle (1 of 2 rounds per map ?) incl Wake.

    Nog meer mensen ?
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      donderdag 13 oktober 2005 @ 11:16:16 #9
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31404713
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef hg het volgende:

    [..]

    Toen ik door had dat dat "not done" was ben ik er ook mee opgehouden. Als je in het commanderscreen bezig bent moet je heel goed opletten om alle berichten nog te kunnen lezen. Overigens had de USMC in dat potje heel af en toe en heel eventjes een vlag op het eiland. Zeker niet "al lang". De laatste keer toen ik doorhad dat ik gewaarschuwd werd zeker niet. Toen stonden er wel 10 man op het vliegdekschip te wachten. Persoonlijk vind ik het tactisch gezien een goede manier om de luchtmacht van de USMC aan de grond te houden. Tuurlijk is het vervelend als je iedere keer granaten op je kuif krijgt, maar het is niet zo dat je hulpeloos bent. Over het algemeen wordt artillery op het vliegveld van de tegenstander, net als airstrikes, toch niet als spawncampen gezien?. Zeker bij Wake ben je anders als China wel erg in het nadeel, omdat je geen vast vliegveld hebt. Het vliegveld dat je wel hebt kan worden veroverd en op alle manieren gebombardeerd worden. Bij een goed USMC team is het op Wake heel moeilijk om als China te winnen. 1 van de taktieken bij Wake 1942 was dan ook om snel het vliegdekschip van de US in de grond te boren, anders kon je het zo goed als shaken.

    Ik ben best bereid om dit soort acties niet meer te doen hoor. Wist ik veel.
    Wat vind de rest van de mensen ervan dan qua tactisch enzo?
    Ik was daar bij als USMC totdat de server de hik kreeg en (vrijwel) iedereen eruit spuugde en vond het voorval hartstikke meevallen, er zijn twee spawnpunten op het schip, een kan geraakt worden door arty en de andere is in het buik het schip met rubberbootjes. Dus dan spawn je toch even daar OF op het eilandje met je eigen arty. Geen probleem dus.
    Een arty strike ontvangen is altijd wel vervelend, maar dan zorg je ervoor dat je kunt gaan schuilen (alternatieve spawnpoint) of gewoon snel weg te wezen om later weer terug te komen.
    In die tussentijd dat de arty guns pauze hebben heb je genoeg tijd om dat te doen.
    The Internets, I needs it..
    pi_31404881
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik stem voor Urban Shuffle (1 of 2 rounds per map ?) incl Wake.

    Nog meer mensen ?
    Ik pas voor wake.
    pi_31405019
    lol!!! een FX5600 ? neej hoor met een overgeclockte FX5200 kan je alles op medium spelen en de zicht op 100 %
    - Radboud - & - TU/e -
    pi_31405063
    Mensen maak een IRC channel voor BF2'ende FoKkers!!! , zodat we samen kunnen gamen en de rest kunnen inmaken

    Post btw ff je nicknames!!!

    mijne is Milosh2006

    [ Bericht 24% gewijzigd door MiloKusje op 13-10-2005 11:33:16 (wat toegevoegd aan msg) ]
    - Radboud - & - TU/e -
      donderdag 13 oktober 2005 @ 11:35:03 #13
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31405137
    Ferdi,

    Geld komt er rond de 18de aan

    Vanavond spelen mannen?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_31405172
    /Edit : ik bedoel wel het echt spel he!! geen BF2 Demo!!!

    klote morpheus nu ben ik kei geil door die elisha !!! ik zal haar nooit krijgen
    - Radboud - & - TU/e -
    pi_31405235
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 11:31 schreef MiloKusje het volgende:
    Mensen maak een IRC channel voor BF2'ende FoKkers!!! , zodat we samen kunnen gamen en de rest kunnen inmaken

    Post btw ff je nicknames!!!
    Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 20 topics

    Nicknames staan allemaal op de memberlist van de clansite en kan je zien aan de [BoF] prefix.

    Samen gamen doen we al vanaf de zomervakantie en vanaf begin augustus op onze eigen server.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31405241
    Ik was er gister ook bij met dat artillery gebeuren op het vliegdekschip. Aan de ene kant zeg ik, ja tuurlijk het hoort allemaal bij het spel, maar aan de andere kant is het zo verschrikkelijk irritant dat als je net weg wilt vliegen je weer van die klote strikes op je hoofd krijgt. En dat terwijl de gevechten op land net zo hevig bezig waren, en je je artillery misschien beter kon gebruiken.

    Artillery is denk ik eigenlijk bedoelt voor ondersteuning van je teamgenoten, zodat jij snel een irritante groep van vijanden kan uitschakelen zodat je teamgenoten bijvoorbeeld snel een vlag kunnen kapen. Supressing Fire!

    Tuurlijk kan je het ook op het vliegdekschip gooien en verbieden zullen we het nooit, maar het is af en toe toch wel zo godsgruwelijk irritant

    En trouwens Artillery op het vliegdekschip gooien komt bijna overeen met basecamping aldaar, of zie ik dat verkeerd? Ik bedoel, basecampen doet meestal één mannetje die irritant mensen gaat snipen als ze net respawnen. En als jij artillery gooit op een het vliegdekschip wordt je soms ook gelijk weer gekilled als je wilt respawnen, dus een enige vergelijking zie ik er wel in.

    pi_31405258
    lol weet ik veel zit hier sinds een paar dagen op dit forum *aars*
    - Radboud - & - TU/e -
    pi_31405289
    wat is de memberlist van de clansite ? kan ik bof ook joinen ? k ben corporal
    - Radboud - & - TU/e -
      donderdag 13 oktober 2005 @ 11:42:08 #19
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31405312
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 11:36 schreef MiloKusje het volgende:
    /Edit : ik bedoel wel het echt spel he!! geen BF2 Demo!!!

    klote morpheus nu ben ik kei geil door die elisha !!! ik zal haar nooit krijgen


    Welkom op FOK!

    MiloKusje: meld je aan op http://www.bandoffokkers.nl. Ik zal zsm met m'n mede Admins bespreken of je de Clan kan joinen.
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_31405352
    omg... ben ook zo dom bezig met mijn vorige post !!! lol had 1ste post neit afgelezen soz

    en morph .. thx
    - Radboud - & - TU/e -
    pi_31405357
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 11:41 schreef MiloKusje het volgende:
    wat is de memberlist van de clansite ? kan ik bof ook joinen ? k ben corporal
    Lastig hé, normale zinnen typen?
    pi_31405385
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 11:43 schreef MiloKusje het volgende:
    omg... ben ook zo dom bezig met mijn vorige post !!! lol had 1ste post neit afgelezen soz

    en morph .. thx
    Oh my God, Ben ik ook nog zo dom geweest met mijn vorige post! Lol had de eerste post niet goed gelezen Sorry

    En Morpheus, bedankt !
      donderdag 13 oktober 2005 @ 11:45:38 #23
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31405411
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:

    [..]

    Oh my God, Ben ik ook nog zo dom geweest met mijn vorige post! Lol had de eerste post niet goed gelezen Sorry

    En Morpheus, bedankt !


    Wat gebeurt hier allemaal
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_31405433
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

    [..]



    Wat gebeurt hier allemaal
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_31405436
    lol , wahaha .... ik werk bij een krant, dus weet ik heus wel hoe je normale zinnen moet typen.
    Beetje triest om zo'n bericht te posten.

    Ik typte het bericht namelijk te snel.
    - Radboud - & - TU/e -
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')