Echt irritant is die uitbreiding naar mijn idee, scheurt de hele community in 2'en. En stel je koopt die uitbreiding, kan je dan alleen nog maar die uitbreiding spelen en dus niet meer het 'oude' Battlefield 2 ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
Wat gaan we doen met de uitbreiding?
Nu de volgende 3 maanden aanbreken voor de server is er dus een mogelijkheid om te kiezen voor welke, BF2 of voor de uitbreiding?
Ik neem aan dat we niet de mappen krijgen van de uitbreiding op onze server.
En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
Ik twijfel. 20,- was een mooie prijs geweest dus wie weet komt er nog ergens een actie. 30,- vind ik toch wel weer een sloot met geld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
Ik zou niet weten waarom je je gewone BF2 niet kan spelen. Bij eerdere battlefield uitbreiding kon dat ook gewoon. Het heet niet voor niets 'uitbreiding'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Echt irritant is die uitbreiding naar mijn idee, scheurt de hele community in 2'en. En stel je koopt die uitbreiding, kan je dan alleen nog maar die uitbreiding spelen en dus niet meer het 'oude' Battlefield 2 ?
Kijk eens 2 posts hogerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik twijfel. 20,- was een mooie prijs geweest dus wie weet komt er nog ergens een actie. 30,- vind ik toch wel weer een sloot met geld.
Ik ga zo even met i3d mailen hoe dat in z'n werk gaat.
Overigens die sig generator is cooool http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Ik zag het jaquote:
Het heet inderdaad uitbreidingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je je gewone BF2 niet kan spelen. Bij eerdere battlefield uitbreiding kon dat ook gewoon. Het heet niet voor niets 'uitbreiding'
Waarom zou dat niet kunnen... Die uitbreiding is gewoon een addon die ook ranked kan worden gespeeld (toch?)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
Ik neem aan dat we niet de mappen krijgen van de uitbreiding op onze server.
Bij cd-wow is hij 21 euro! Scheelt nogal.quote:En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
dus 10 nieuwe voertuigen bovenop de bestaande.quote:In Battlefield 2: Special Forces, players will choose to fight as one of 6 different Special Forces soldiers -- Navy SEALs, British SAS, Russian Spetznas, MEC Special Forces, Rebel groups and insurgents. Armed with the latest Special Forces weaponry, players can take control of any of the game's 10 new vehicles to engage in major conflicts with up to 64 players. Additionally, persistent character growth allows players to continue to rise through the ranks.
points per hour kijk ik altijd naar....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Rondvraag: Wat willen we allemaal in de grote signature terug zien ? Ik heb nu de volgende:
Global Score
Kills (Best streak)
Deaths (Worst Streak)
Best round map (best round score)
Date Joined
Rank
Total Time Played
Last Battle time
Je kan hier kijken wat er allemaal in verwerkt kan worden. Even naar beneden scrollen tot je een scroll box tegen komt.
ziet er goed uit alleen de opponent en de victim vind ik overbodig, sommige hebben meedere slachtoffers en weet niet of dat er goed uit gaat zien, maar voor de rest toppiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:42 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Als je puur let op de tekst wat is dan het algemene oordeel ?
Klopt, was ook eigenlijk meer om t Fav. lijstje op te vullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef escape_nl het volgende:
ziet er goed uit alleen de opponent en de victim vind ik overbodig, sommige hebben meedere slachtoffers en weet niet of dat er goed uit gaat zien, maar voor de rest toppie
eten eten !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Sickert, BMH en Jedi hebben kaarten voor EA world!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Sickert, BMH en Jedi & Nlboy hebben kaarten voor EA world!!
Wat een houding :Squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
eten eten !![]()
goodie hunt goodie hunt!![]()
Idd, was erg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Hehe ja dat verbaasde me ook al. Hij wist zelfs hoe die moest schieten!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef Incolumis het volgende:
hij weet tenminste wel dan waar de Q zit
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
Ik wil niet eens zo'n ding hebben, heb bar slechte statistieken. De eerste 30 uur ofzo moeest ik echt wennen aan online spelen en aan battlefield spelen. Heb totaal al 200 uur gespeeld....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb helaas te weinig tijd om EA leeg te zuigen op EA WorldVanavond nog even online spelen ?
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
Netjes!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef jpjedi het volgende:
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.
Jedi gaat voor ASO veel goodies voor heel de familie en veel vreten en zuipen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
quote:Groot aantal Battlefield 2: Special Forces screens
EA heeft een groot aantal nieuwe screenshots vrijgegeven van Battlefield 2: Special Forces, de eerste aanvulling voor de populaire multiplayershooter Battlefield 2. De aanvulling concentreert zich op speciale troepen, die zijn voorzien van allerlei high-tech snufjes zoals een nachtvizier en een grijphaak. Natuurlijk staan er nieuwe voertuigen en wapens tot je beschikking, waarvan we er een aantal op de nieuwe screenshots kunnen bekijken. Wij vragen ons af de waterscooter voorzien is van een toeter.
gamer.nl
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?
Mag ook hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef domolanglekker het volgende:
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandwas die hufters zo zat dat ik ze getrakteerd heb op een paar bommetjes :|
slingerende mijnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wordt de helft van de tijd gebanned omdat ik teveel teamkills zou maken, maar dan vraag ik me af waar?
dat vroeg ik me dus ook al af.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zit het met het rankingsystem eigenlijk als je de Special Forces uitbreiding gaat spelenNieuwe account aanmaken speciaal voor Special Forces, of gewoon het oude rankingsysteem?
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloadenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Reken er maar niet op zonder hulpVoeg me even toe op Xfire of MSN dan maak ik een plekje voor je vrij.
Snelle linkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloaden.
account gaat gewoon door met nieuwe unlocks en waarschijnlijk rangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zit het ranksystem eigenlijk in elkaar als je de Special Forces uitbreiding gaat spelen?
Nieuwe account aanmaken? Of gaat het gewoon via je oude nick en ranksystem?
in de laatste paar keer was ik een spec ops en een commander, en ipv te voten voor een mutiny hebben ze me gewoon gekickt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
slingerende mijnen?
slingerende claymores?
Mensen die voor je voertuig lopen?
als je maar in totaal op 1 account hoeft te spelen en alle punten gewoon meetellen, dan overweeg ik het aanschaffen wellicht nog...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
account gaat gewoon door met nieuwe unlocks en waarschijnlijk rangen
Nouja ik was al op een EA server aan het spelen, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Snelle link
M'n Xfire is fjd en m'n MSN is FJDorr op gmail
Ik baal er ook nog steeds van.. met AT mines t zelfde.. Die dingen leg je neer, en als er na 5 min. iemand van je eigen team overheen rijdt is t toch geen teamkill. Ik duw m verdomme toch niet op die mijn, hij rijdt er zelf over heen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:
in de laatste paar keer was ik een spec ops en een commander, en ipv te voten voor een mutiny hebben ze me gewoon gekickt.
Claymores: iedereen kan zien dat je er eentje in je klauwen hebt als je in de powerstation op operation clean sweep er een paar klaar zet bij die tunnel, zodat de eerste de beste die zijn knar daardoor steekt een knal in zijn toeter krijgt, alleen keer op keer springen die sukkels dan met een aanloop die tunnel in, waarna ze me doodleuk punishen... Ik had wel verwacht dat die TK er middels wat code uitgehaald was...
Je kan als engineer zijnde ook met je wrench je eigen mijnen weer oppakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De mijnen kun je tegenwoordig gewoon opblazen! Echt super handig hoef je je tankje niet meer uit, gewoon BOEM en (friendly) mijn is weg.
Vraagje: Heeft iemand al eens van BF2 een filmpje gemaakt? Zo ja, kun je de kill info weg krijgen en de namen van de mannetjes? Oh en een hele belangrijke kun je de cursor laten verdwijnen.
Met je wrench kun je alle mijnen verwijderen, maar dan moet je uitstappen en opblazen is toch makkelijker. Meestal als je er 1 schiet gaan de andere ook omdat die dichtbij genoeg liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef -Dries- het volgende:
Je kan als engineer zijnde ook met je wrench je eigen mijnen weer oppakken.
Is logisch die bestaat ook niet he, de nieuwe map heet wake islandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
"de map system is er niet"
Vertel,vertel.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:58 schreef Incolumis het volgende:
btw, heel misschien kan ik iets regelen voor een server, ik zal het eerst even moeten overleggen....
Hier nog een!! ik kom er zo aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:14 schreef Fillipe het volgende:
Tot diep in de nacht
Ach ben morgen toch vrij dus als het gezellig is
welke aflevering?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Iemand 24 aan het kijken ? Daar kan Domo nog een puntje aan zuigen
Ga jij je dan eens even snel schamenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:12 schreef Beach het volgende:
ik ben niet echt actief in de clan sorry
![]()
![]()
![]()
Niet spoileren aubquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bevrijding van minister en dochter....was echt gaaf.
Die cobra`s in de lucht...
T loopt goed afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet spoileren aubIk moet dat seizoen nog zien!
Toen ik door had dat dat "not done" was ben ik er ook mee opgehouden. Als je in het commanderscreen bezig bent moet je heel goed opletten om alle berichten nog te kunnen lezen. Overigens had de USMC in dat potje heel af en toe en heel eventjes een vlag op het eiland. Zeker niet "al lang". De laatste keer toen ik doorhad dat ik gewaarschuwd werd zeker niet. Toen stonden er wel 10 man op het vliegdekschip te wachten. Persoonlijk vind ik het tactisch gezien een goede manier om de luchtmacht van de USMC aan de grond te houden. Tuurlijk is het vervelend als je iedere keer granaten op je kuif krijgt, maar het is niet zo dat je hulpeloos bent. Over het algemeen wordt artillery op het vliegveld van de tegenstander, net als airstrikes, toch niet als spawncampen gezien?. Zeker bij Wake ben je anders als China wel erg in het nadeel, omdat je geen vast vliegveld hebt. Het vliegveld dat je wel hebt kan worden veroverd en op alle manieren gebombardeerd worden. Bij een goed USMC team is het op Wake heel moeilijk om als China te winnen. 1 van de taktieken bij Wake 1942 was dan ook om snel het vliegdekschip van de US in de grond te boren, anders kon je het zo goed als shaken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:54 schreef escape_nl het volgende:
hg, die hier ook weleens post was gisteravond bezig met een cursus "Hoe irriteer ik de mede boffers van de tegenpartij"
Wij waren USMC op Wake en hij was commander bij China.
Elke keer een arty strike op het vliegdekschip terwijl wij al lang een post op het eiland hadden.
Herhadelijk al een berichtje via het scherm laten lopen om daar mee op te houden maar geen resultaat.
Meedere mensen hebben daar over geklaagd maar omdat rcon eruit lag kon ik geen actie ondernemen.
Ik denk dat we op wake een uitzondering moeten maken op de regel, "Alleen basecampen als alle andere vlaggen veroverd zijn"
Je kan dan moeilijk van het schip af komen als USMC zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |