quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Sickert, BMH en Jedi & Nlboy hebben kaarten voor EA world!!
Wat een houding :Squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
eten eten !![]()
goodie hunt goodie hunt!![]()
Idd, was erg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Hehe ja dat verbaasde me ook al. Hij wist zelfs hoe die moest schieten!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef Incolumis het volgende:
hij weet tenminste wel dan waar de Q zit
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
Ik wil niet eens zo'n ding hebben, heb bar slechte statistieken. De eerste 30 uur ofzo moeest ik echt wennen aan online spelen en aan battlefield spelen. Heb totaal al 200 uur gespeeld....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb helaas te weinig tijd om EA leeg te zuigen op EA WorldVanavond nog even online spelen ?
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Netjes!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef jpjedi het volgende:
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.
Jedi gaat voor ASO veel goodies voor heel de familie en veel vreten en zuipen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
quote:Groot aantal Battlefield 2: Special Forces screens
EA heeft een groot aantal nieuwe screenshots vrijgegeven van Battlefield 2: Special Forces, de eerste aanvulling voor de populaire multiplayershooter Battlefield 2. De aanvulling concentreert zich op speciale troepen, die zijn voorzien van allerlei high-tech snufjes zoals een nachtvizier en een grijphaak. Natuurlijk staan er nieuwe voertuigen en wapens tot je beschikking, waarvan we er een aantal op de nieuwe screenshots kunnen bekijken. Wij vragen ons af de waterscooter voorzien is van een toeter.
gamer.nl
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?
Mag ook hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef domolanglekker het volgende:
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandwas die hufters zo zat dat ik ze getrakteerd heb op een paar bommetjes :|
slingerende mijnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wordt de helft van de tijd gebanned omdat ik teveel teamkills zou maken, maar dan vraag ik me af waar?
dat vroeg ik me dus ook al af.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zit het met het rankingsystem eigenlijk als je de Special Forces uitbreiding gaat spelenNieuwe account aanmaken speciaal voor Special Forces, of gewoon het oude rankingsysteem?
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloadenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Reken er maar niet op zonder hulpVoeg me even toe op Xfire of MSN dan maak ik een plekje voor je vrij.
Snelle linkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |