Dequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
huh![]()
Het komt er eigenlijk op neer dat ik zo'n sig generator op m'n eigen webspace kan zetten (en zodra het werkt naar Morpheus z'n webspace) en dat iedereen dan een Band of Fokkers sig kan genereren. De achtergrond van de sig en de plaatjes e.d. worden gewoon van de webspace gehaald en de getallen worden opgehaald bij de account server van EA.
Mooie is dat ik PID nummers aan kan geven die toestemming hebben om een signature te genereren. Dus alleen als ik toestemming geef kan je een signature maken waardoor misbruik niet meer mogelijk is
-edit-
oww dat gaat over http://vwsig.com/news.php No worry je krijgt er binnenkort een van mij![]()
Echt irritant is die uitbreiding naar mijn idee, scheurt de hele community in 2'en. En stel je koopt die uitbreiding, kan je dan alleen nog maar die uitbreiding spelen en dus niet meer het 'oude' Battlefield 2 ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
Wat gaan we doen met de uitbreiding?
Nu de volgende 3 maanden aanbreken voor de server is er dus een mogelijkheid om te kiezen voor welke, BF2 of voor de uitbreiding?
Ik neem aan dat we niet de mappen krijgen van de uitbreiding op onze server.
En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
Ik twijfel. 20,- was een mooie prijs geweest dus wie weet komt er nog ergens een actie. 30,- vind ik toch wel weer een sloot met geld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
Ik zou niet weten waarom je je gewone BF2 niet kan spelen. Bij eerdere battlefield uitbreiding kon dat ook gewoon. Het heet niet voor niets 'uitbreiding'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Echt irritant is die uitbreiding naar mijn idee, scheurt de hele community in 2'en. En stel je koopt die uitbreiding, kan je dan alleen nog maar die uitbreiding spelen en dus niet meer het 'oude' Battlefield 2 ?
Kijk eens 2 posts hogerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik twijfel. 20,- was een mooie prijs geweest dus wie weet komt er nog ergens een actie. 30,- vind ik toch wel weer een sloot met geld.
Ik ga zo even met i3d mailen hoe dat in z'n werk gaat.
Overigens die sig generator is cooool http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Ik zag het jaquote:
Het heet inderdaad uitbreidingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je je gewone BF2 niet kan spelen. Bij eerdere battlefield uitbreiding kon dat ook gewoon. Het heet niet voor niets 'uitbreiding'
Waarom zou dat niet kunnen... Die uitbreiding is gewoon een addon die ook ranked kan worden gespeeld (toch?)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
Ik neem aan dat we niet de mappen krijgen van de uitbreiding op onze server.
Bij cd-wow is hij 21 euro! Scheelt nogal.quote:En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
dus 10 nieuwe voertuigen bovenop de bestaande.quote:In Battlefield 2: Special Forces, players will choose to fight as one of 6 different Special Forces soldiers -- Navy SEALs, British SAS, Russian Spetznas, MEC Special Forces, Rebel groups and insurgents. Armed with the latest Special Forces weaponry, players can take control of any of the game's 10 new vehicles to engage in major conflicts with up to 64 players. Additionally, persistent character growth allows players to continue to rise through the ranks.
points per hour kijk ik altijd naar....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Rondvraag: Wat willen we allemaal in de grote signature terug zien ? Ik heb nu de volgende:
Global Score
Kills (Best streak)
Deaths (Worst Streak)
Best round map (best round score)
Date Joined
Rank
Total Time Played
Last Battle time
Je kan hier kijken wat er allemaal in verwerkt kan worden. Even naar beneden scrollen tot je een scroll box tegen komt.
ziet er goed uit alleen de opponent en de victim vind ik overbodig, sommige hebben meedere slachtoffers en weet niet of dat er goed uit gaat zien, maar voor de rest toppiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:42 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Als je puur let op de tekst wat is dan het algemene oordeel ?
Klopt, was ook eigenlijk meer om t Fav. lijstje op te vullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef escape_nl het volgende:
ziet er goed uit alleen de opponent en de victim vind ik overbodig, sommige hebben meedere slachtoffers en weet niet of dat er goed uit gaat zien, maar voor de rest toppie
eten eten !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Sickert, BMH en Jedi hebben kaarten voor EA world!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Sickert, BMH en Jedi & Nlboy hebben kaarten voor EA world!!
Wat een houding :Squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
eten eten !![]()
goodie hunt goodie hunt!![]()
Idd, was erg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Hehe ja dat verbaasde me ook al. Hij wist zelfs hoe die moest schieten!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef Incolumis het volgende:
hij weet tenminste wel dan waar de Q zit
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
Ik wil niet eens zo'n ding hebben, heb bar slechte statistieken. De eerste 30 uur ofzo moeest ik echt wennen aan online spelen en aan battlefield spelen. Heb totaal al 200 uur gespeeld....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb helaas te weinig tijd om EA leeg te zuigen op EA WorldVanavond nog even online spelen ?
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
Netjes!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef jpjedi het volgende:
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.
Jedi gaat voor ASO veel goodies voor heel de familie en veel vreten en zuipen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
quote:Groot aantal Battlefield 2: Special Forces screens
EA heeft een groot aantal nieuwe screenshots vrijgegeven van Battlefield 2: Special Forces, de eerste aanvulling voor de populaire multiplayershooter Battlefield 2. De aanvulling concentreert zich op speciale troepen, die zijn voorzien van allerlei high-tech snufjes zoals een nachtvizier en een grijphaak. Natuurlijk staan er nieuwe voertuigen en wapens tot je beschikking, waarvan we er een aantal op de nieuwe screenshots kunnen bekijken. Wij vragen ons af de waterscooter voorzien is van een toeter.
gamer.nl
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?
Mag ook hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef domolanglekker het volgende:
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandwas die hufters zo zat dat ik ze getrakteerd heb op een paar bommetjes :|
slingerende mijnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wordt de helft van de tijd gebanned omdat ik teveel teamkills zou maken, maar dan vraag ik me af waar?
dat vroeg ik me dus ook al af.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zit het met het rankingsystem eigenlijk als je de Special Forces uitbreiding gaat spelenNieuwe account aanmaken speciaal voor Special Forces, of gewoon het oude rankingsysteem?
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloadenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Reken er maar niet op zonder hulpVoeg me even toe op Xfire of MSN dan maak ik een plekje voor je vrij.
Snelle linkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |