quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:54 schreef escape_nl het volgende:hg, die hier ook weleens post was gisteravond bezig met een cursus "Hoe irriteer ik de mede boffers van de tegenpartij"
Wij waren USMC op Wake en hij was commander bij China.
Elke keer een arty strike op het vliegdekschip terwijl wij al lang een post op het eiland hadden.
Herhadelijk al een berichtje via het scherm laten lopen om daar mee op te houden maar geen resultaat.
Meedere mensen hebben daar over geklaagd maar omdat rcon eruit lag kon ik geen actie ondernemen.
Ik denk dat we op wake een uitzondering moeten maken op de regel, "Alleen basecampen als alle andere vlaggen veroverd zijn"
Je kan dan moeilijk van het schip af komen als USMC zijnde.
Toen ik door had dat dat "not done" was ben ik er ook mee opgehouden. Als je in het commanderscreen bezig bent moet je heel goed opletten om alle berichten nog te kunnen lezen. Overigens had de USMC in dat potje heel af en toe en heel eventjes een vlag op het eiland. Zeker niet "al lang". De laatste keer toen ik doorhad dat ik gewaarschuwd werd zeker niet. Toen stonden er wel 10 man op het vliegdekschip te wachten. Persoonlijk vind ik het tactisch gezien een goede manier om de luchtmacht van de USMC aan de grond te houden. Tuurlijk is het vervelend als je iedere keer granaten op je kuif krijgt, maar het is niet zo dat je hulpeloos bent. Over het algemeen wordt artillery op het vliegveld van de tegenstander, net als airstrikes, toch niet als spawncampen gezien?. Zeker bij Wake ben je anders als China wel erg in het nadeel, omdat je geen vast vliegveld hebt. Het vliegveld dat je wel hebt kan worden veroverd en op alle manieren gebombardeerd worden. Bij een goed USMC team is het op Wake heel moeilijk om als China te winnen. 1 van de taktieken bij Wake 1942 was dan ook om snel het vliegdekschip van de US in de grond te boren, anders kon je het zo goed als shaken.
Ik ben best bereid om dit soort acties niet meer te doen hoor. Wist ik veel.
Wat vind de rest van de mensen ervan dan qua tactisch enzo?
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter