abonnement Unibet Coolblue
pi_31245097


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:





    Demo downloaden:

    Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

    Is er al een patch ?

    Jawel, ondertussen is er een patch inclusief een nieuw level. De patch is wel wat groot geworden, 170mb ongeveer. De patch is hier te downloaden. De veranderingen kan je hier vinden.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard! Er zijn veel mensen van FOK! actief op het online Battlefield. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

    Is er al een Fok! Clan ?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

    De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

    Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

    Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

    Xfire?

    Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is te vinden onder deze link

    Teamspeak ?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

    Maar die server is niet voor eeuwig ?
    Nee dat klopt, over een maand zitten de eerste drie maanden er al weer op en we zijn dan ook weer druk bezig om de volgende drie maanden rond te krijgen. We hebben daar de hulp van iedereen voor nodig. Hoe je kan doneren kan je hier lezen.


    De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

    Wie is momenteel de beste van BoF!?

    We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

    Volgens de ranglijst is Domo de beste speler die op dit moment rond loopt in de clan.

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

    Vorige delen:

    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
    37 38

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 1% gewijzigd door UnleashMitch op 06-10-2005 23:56:13 ]
  • Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31245140
    Mitch z'n plaatje doet het wel zeker:

    http://img388.imageshack.us/img388/8351/stackers5dn.jpg

    Even link kopieren en plakken in je browser.

    Echt absurde scores, overduidelijk.
    pi_31245208
    Ranked Server Donatie begint weer
    Beste clanmembers,

    Zoals iedereen weet zijn we nu alweer twee maanden in het bezit van een Ranked Server voor ons geliefde spel van de gehate uitgever. We mogen nog een volle maand spelen op de server maar dan gaat de stekker er toch echt uit. Elke avond zijn er echter nog genoeg mensen van BoF die op de server rondhangen en dat is voor ons reden om er nog eens drie maanden aan vast te plakken

    Dit kost echter aardig wat geld en daar hebben we iedereens hulp voor nodig ! Om de huidige server nog drie maanden lang te huren hebben we 240,- nodig. Van de vorige maanden is er nog 60,- overgebleven dus het totaal bedrag wat nog gedoneerd moet worden is 180,-. We gaan, net als vorige keer, uit van een maandbedrag van 5,- en dus een donatie van 15,- per persoon. Dat betekent dus dat we nog 12 donateurs nodig hebben.

    Het doneren is heel makkelijk. Je stort simpelweg 15,- op rekeningnummer 35 66 41 430, te namen van FJD Dorr, te Rozenburg. Vermeld even je BF2 of Fok! username zodat ik het uit elkaar kan houden.

    Mijn grootste reden om te doneren aan deze Ranked Server is simpel:
    Elke avond vind ik er verscheidene BoFers, elke avond is de server vol maar elke avond kan ik er wel gewoon op omdat we de controle hebben over de server. Dat betekent dus dat ik en kan spelen wanneer ik wil en altijd kan spelen met vrienden en bekenden en dat is mij de 15,- zeker waard.

    JPJedi dacht er ook zo over want hij is deze keer de eerste donateur, waarvoor dank Ondertussen zijn ook al enkele andere donateurs opgestaan, ik moet m'n rekening nog even checken maar ook alvast dank

    Laten er nog velen volgen Voor vragen kan je altijd in dit topic terecht of me aanspreken op MSN.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31245304
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef Fillipe het volgende:
    Mitch z'n plaatje doet het wel zeker:

    http://img388.imageshack.us/img388/8351/stackers5dn.jpg

    Even link kopieren en plakken in je browser.

    Echt absurde scores, overduidelijk.
    moah ronde scores van 200 zijn te halen op een 64 player map met BH.. maar dan niet zoveel mensen
    pi_31245380
    nice OP Mitch en ook dat band of fok!kers erbij
    Narf!
    pi_31245409
    Op weer even iets aangepast en stiekem even de Clan naam in de topic titel verwerkt.

    Domo wees me op deze link. Als ik dat dan combineer met de rijstijl van Sickert gisteren dan weet ik wel genoeg.....
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31245443
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef UnleashMitch het volgende:

    Vorige delen:

    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
    en de vorige 5 topics? kan ze nu al niet meer vinden, dus een linkje zou wel handig zijn

    en leuk dat BoF forum, maar ik zie geen enkele forum daar, blijkbaar moet de admin daar nog mijn account activeren?
    pi_31245544
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:52 schreef UnleashMitch het volgende:

    Domo wees me op deze link. Als ik dat dan combineer met de rijstijl van Sickert gisteren dan weet ik wel genoeg.....
    *Hans Teeuwen modus*

    Da was ik nie!!!

    Da was iemand anders!!....

    Da was een Neger!

    *Hans Teeuwen modus uit*

    lol mischien dat daarom mn Mobo ook gecrashed is
    Narf!
    pi_31245566
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:53 schreef Incolumis het volgende:
    en de vorige 5 topics? kan ze nu al niet meer vinden, dus een linkje zou wel handig zijn
    Volgens mij heb jij een andere versie van Fok! doe eens updaten met ctrl+F5
    quote:
    en leuk dat BoF forum, maar ik zie geen enkele forum daar, blijkbaar moet de admin daar nog mijn account activeren?
    Ik geef t door aan Morpheus
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 05:16:47 #10
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31245627
    Zo hee, DoMo was eerder in de avond ff lekker bezig in Oman met z'n bombdrops. De teamkills vlogen om de oren!

    En ja, ik zuig. Ik speel vrijwel altijd Spec-Ops (nu met unlucked G36C) en ren als een kamikaze op een tank af om wat C4s te plakken en dan omver gereden te worden.
    Om maar over m'n Commanderskills te zwijgen. Maar ja, niemand wilde dat worden, dus strooit de laagste rang in het veld wat rond met arty-strikes.
    The Internets, I needs it..
    pi_31245739
    Deze ga ik vanavond halen anders morgen overdag


    Specs: 4ms TN panel, helderheid 300 cd/m2, contrast 600:1, kijkhoek 160/160 graden, DVI-D

    edit: net onder werktijd gehaald bij de mediamarkt, joepie

    [ Bericht 10% gewijzigd door escape_nl op 07-10-2005 11:21:59 ]
    pi_31246187
    kheb hier een syncmaster 710N, erg mooi scherm al zeg ik het zelf
    pi_31246312
    vet spel dit
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:46:52 #14
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31246401
    Wie doen er vanavond allemaal mee met de war?
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:47:22 #15
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31246411
    GVD Forum weer down door teveel connecties

    Zal je account alstie het weer doet activeren Incolumis.

    @ Ferdi: Ik maak in de loop van deze uiteraard ook weer ¤15,- over!

    @ Ferdi 2: Misschien staat #39 mooier als 39...
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_31247367
    Domo wanneer laat jij die bommen los met je Jet...?? Altijd krijg ik te zien waar vijanden zitten maar 9 van de 10 keer zijn ze mis. Moet je ze heel vroeg loslaten of als je dr net boven vliegt?
    BF2: Diamond3d
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:22:32 #17
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31247989
    Je account is geactiveerd Incolumis.
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:35:11 #18
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31249745
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 06:07 schreef escape_nl het volgende:
    Deze ga ik vanavond halen anders morgen overdag

    [afbeelding]
    Specs: 4ms TN panel, helderheid 300 cd/m2, contrast 600:1, kijkhoek 160/160 graden, DVI-D

    edit: net onder werktijd gehaald bij de mediamarkt, joepie
    Daar ga je wel plezier mee hebben ik heb hem nu ook alweer anderhalve maand en het speelt super, al heb ik er pas 1 dag op gegamed
    Ik gebruik nog steeds mijn 22" crt.
    Maar dit weekend ga ik mijn samsung echt testen, aangezien eindelijk het Lan weekend van FoD daar is. Zuipen, gamen, zuipen, voetbal kijken op 100" scherm, zuipen en ik vergeet wat??? Oh ja zuipen.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_31250209
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:

    [..]

    Daar ga je wel plezier mee hebben ik heb hem nu ook alweer anderhalve maand en het speelt super, al heb ik er pas 1 dag op gegamed
    Ik gebruik nog steeds mijn 22" crt.
    Maar dit weekend ga ik mijn samsung echt testen, aangezien eindelijk het Lan weekend van FoD daar is. Zuipen, gamen, zuipen, voetbal kijken op 100" scherm, zuipen en ik vergeet wat??? Oh ja zuipen.
    dank je, de reviews zijn goed dus daar vertrouw ik op.

    Veel plezier dit weekend met zuipen.
    pi_31250343
    Kan iemand me helpen met het volgende probleem.

    Ik heb een headset van Logitech mar die geeft een heel zacht geluid door de mic.
    Deze is aangesloten op mijn externe geluidskaart Creative Audigy 2 NX, elke keer wanneer ik naar de geluidsinstellingen van windows ga voor de mic staat ie op mute. Ik haal het vinkje weg maar moet het geluid zo hard zetten wil ik wat via de mic kunnen zeggen wat hoorbaar is.

    daarom ben ik nooit op TS omdat het gewoon niet werkt.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:47:46 #21
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31251431
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef escape_nl het volgende:
    Kan iemand me helpen met het volgende probleem.

    Ik heb een headset van Logitech mar die geeft een heel zacht geluid door de mic.
    Deze is aangesloten op mijn externe geluidskaart Creative Audigy 2 NX, elke keer wanneer ik naar de geluidsinstellingen van windows ga voor de mic staat ie op mute. Ik haal het vinkje weg maar moet het geluid zo hard zetten wil ik wat via de mic kunnen zeggen wat hoorbaar is.

    daarom ben ik nooit op TS omdat het gewoon niet werkt.
    Misschien komt het doordat je mic-boost uit is.

    Ga naar de Surround Mixer van Creative, dan zie je bij het schuifpaneel van REC een + staan. Druk daarop en vink "Microfoon +20dB-boost" aan.

    Succes.
    pi_31251573
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef escape_nl het volgende:
    Kan iemand me helpen met het volgende probleem.

    Ik heb een headset van Logitech mar die geeft een heel zacht geluid door de mic.
    Deze is aangesloten op mijn externe geluidskaart Creative Audigy 2 NX, elke keer wanneer ik naar de geluidsinstellingen van windows ga voor de mic staat ie op mute. Ik haal het vinkje weg maar moet het geluid zo hard zetten wil ik wat via de mic kunnen zeggen wat hoorbaar is.

    daarom ben ik nooit op TS omdat het gewoon niet werkt.
    super, ga ik straks proberen als ik thuis ben, bedankt
    pi_31251884
    godvertyfus! die noobs waar ik mn computer heb weggebracht zeggen dat er niks met mn pc aan de hand is ik denk nu zelf aan een brakke voeding maar ik wacht wel af tot de volgende crash
    ze zeiden dat ze er niks aan gedaan hebben en alleen in de bios hebben gekeken..

    hoe de neuk kan het dan dat m'n usb drivers het niet meer doen en mn geluid ook niet?!
    Narf!
    pi_31251891
    Eindelijk deze gehaald:

      vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:27:39 #25
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_31252249
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:16 schreef -Dries- het volgende:
    Eindelijk deze gehaald:

    [afbeelding]
    Die zijn nu toch niet zo moeilijk meer te halen?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')