abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31245097

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

Is er al een patch ?

Jawel, ondertussen is er een patch inclusief een nieuw level. De patch is wel wat groot geworden, 170mb ongeveer. De patch is hier te downloaden. De veranderingen kan je hier vinden.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard! Er zijn veel mensen van FOK! actief op het online Battlefield. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

Is er al een Fok! Clan ?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

Xfire?

Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is te vinden onder deze link

Teamspeak ?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

Maar die server is niet voor eeuwig ?
    Nee dat klopt, over een maand zitten de eerste drie maanden er al weer op en we zijn dan ook weer druk bezig om de volgende drie maanden rond te krijgen. We hebben daar de hulp van iedereen voor nodig. Hoe je kan doneren kan je hier lezen.

De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

Wie is momenteel de beste van BoF!?

We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

Volgens de ranglijst is Domo de beste speler die op dit moment rond loopt in de clan.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

Vorige delen:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
    37 38

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door UnleashMitch op 06-10-2005 23:56:13 ]
  • Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31245140
    Mitch z'n plaatje doet het wel zeker:

http://img388.imageshack.us/img388/8351/stackers5dn.jpg

Even link kopieren en plakken in je browser.

Echt absurde scores, overduidelijk.
    pi_31245208
    Ranked Server Donatie begint weer
    Beste clanmembers,

Zoals iedereen weet zijn we nu alweer twee maanden in het bezit van een Ranked Server voor ons geliefde spel van de gehate uitgever. We mogen nog een volle maand spelen op de server maar dan gaat de stekker er toch echt uit. Elke avond zijn er echter nog genoeg mensen van BoF die op de server rondhangen en dat is voor ons reden om er nog eens drie maanden aan vast te plakken

Dit kost echter aardig wat geld en daar hebben we iedereens hulp voor nodig ! Om de huidige server nog drie maanden lang te huren hebben we 240,- nodig. Van de vorige maanden is er nog 60,- overgebleven dus het totaal bedrag wat nog gedoneerd moet worden is 180,-. We gaan, net als vorige keer, uit van een maandbedrag van 5,- en dus een donatie van 15,- per persoon. Dat betekent dus dat we nog 12 donateurs nodig hebben.

Het doneren is heel makkelijk. Je stort simpelweg 15,- op rekeningnummer 35 66 41 430, te namen van FJD Dorr, te Rozenburg. Vermeld even je BF2 of Fok! username zodat ik het uit elkaar kan houden.

Mijn grootste reden om te doneren aan deze Ranked Server is simpel:
    Elke avond vind ik er verscheidene BoFers, elke avond is de server vol maar elke avond kan ik er wel gewoon op omdat we de controle hebben over de server. Dat betekent dus dat ik en kan spelen wanneer ik wil en altijd kan spelen met vrienden en bekenden en dat is mij de 15,- zeker waard.

JPJedi dacht er ook zo over want hij is deze keer de eerste donateur, waarvoor dank Ondertussen zijn ook al enkele andere donateurs opgestaan, ik moet m'n rekening nog even checken maar ook alvast dank

Laten er nog velen volgen Voor vragen kan je altijd in dit topic terecht of me aanspreken op MSN.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    pi_31245304
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef Fillipe het volgende:
    Mitch z'n plaatje doet het wel zeker:

http://img388.imageshack.us/img388/8351/stackers5dn.jpg

Even link kopieren en plakken in je browser.

Echt absurde scores, overduidelijk.
    moah ronde scores van 200 zijn te halen op een 64 player map met BH.. maar dan niet zoveel mensen
    pi_31245380
    nice OP Mitch en ook dat band of fok!kers erbij
    Narf!
    pi_31245409
    Op weer even iets aangepast en stiekem even de Clan naam in de topic titel verwerkt.

Domo wees me op deze link. Als ik dat dan combineer met de rijstijl van Sickert gisteren dan weet ik wel genoeg.....
    pi_31245443
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef UnleashMitch het volgende:

Vorige delen:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
    en de vorige 5 topics? kan ze nu al niet meer vinden, dus een linkje zou wel handig zijn

en leuk dat BoF forum, maar ik zie geen enkele forum daar, blijkbaar moet de admin daar nog mijn account activeren?
    pi_31245544
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:52 schreef UnleashMitch het volgende:

Domo wees me op deze link. Als ik dat dan combineer met de rijstijl van Sickert gisteren dan weet ik wel genoeg.....
    *Hans Teeuwen modus*

Da was ik nie!!!

Da was iemand anders!!....

Da was een Neger!

*Hans Teeuwen modus uit*

lol mischien dat daarom mn Mobo ook gecrashed is
    Narf!
    pi_31245566
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:53 schreef Incolumis het volgende:
    en de vorige 5 topics? kan ze nu al niet meer vinden, dus een linkje zou wel handig zijn
    Volgens mij heb jij een andere versie van Fok! doe eens updaten met ctrl+F5
    quote:
    en leuk dat BoF forum, maar ik zie geen enkele forum daar, blijkbaar moet de admin daar nog mijn account activeren?
    Ik geef t door aan Morpheus
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 05:16:47 #10
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31245627
    Zo hee, DoMo was eerder in de avond ff lekker bezig in Oman met z'n bombdrops. De teamkills vlogen om de oren!

En ja, ik zuig. Ik speel vrijwel altijd Spec-Ops (nu met unlucked G36C) en ren als een kamikaze op een tank af om wat C4s te plakken en dan omver gereden te worden.
    Om maar over m'n Commanderskills te zwijgen. Maar ja, niemand wilde dat worden, dus strooit de laagste rang in het veld wat rond met arty-strikes.
    The Internets, I needs it..
    pi_31245739
    Deze ga ik vanavond halen anders morgen overdag

Specs: 4ms TN panel, helderheid 300 cd/m2, contrast 600:1, kijkhoek 160/160 graden, DVI-D

edit: net onder werktijd gehaald bij de mediamarkt, joepie

[ Bericht 10% gewijzigd door escape_nl op 07-10-2005 11:21:59 ]
    pi_31246187
    kheb hier een syncmaster 710N, erg mooi scherm al zeg ik het zelf
    pi_31246312
    vet spel dit
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:46:52 #14
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31246401
    Wie doen er vanavond allemaal mee met de war?
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:47:22 #15
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31246411
    GVD Forum weer down door teveel connecties

Zal je account alstie het weer doet activeren Incolumis.

@ Ferdi: Ik maak in de loop van deze uiteraard ook weer ¤15,- over!

@ Ferdi 2: Misschien staat #39 mooier als 39...
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_31247367
    Domo wanneer laat jij die bommen los met je Jet...?? Altijd krijg ik te zien waar vijanden zitten maar 9 van de 10 keer zijn ze mis. Moet je ze heel vroeg loslaten of als je dr net boven vliegt?
    BF2: Diamond3d
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:22:32 #17
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31247989
    Je account is geactiveerd Incolumis.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:35:11 #18
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31249745
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 06:07 schreef escape_nl het volgende:
    Deze ga ik vanavond halen anders morgen overdag

[afbeelding]
    Specs: 4ms TN panel, helderheid 300 cd/m2, contrast 600:1, kijkhoek 160/160 graden, DVI-D

edit: net onder werktijd gehaald bij de mediamarkt, joepie
    Daar ga je wel plezier mee hebben ik heb hem nu ook alweer anderhalve maand en het speelt super, al heb ik er pas 1 dag op gegamed
    Ik gebruik nog steeds mijn 22" crt.
    Maar dit weekend ga ik mijn samsung echt testen, aangezien eindelijk het Lan weekend van FoD daar is. Zuipen, gamen, zuipen, voetbal kijken op 100" scherm, zuipen en ik vergeet wat??? Oh ja zuipen.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_31250209
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Daar ga je wel plezier mee hebben ik heb hem nu ook alweer anderhalve maand en het speelt super, al heb ik er pas 1 dag op gegamed
    Ik gebruik nog steeds mijn 22" crt.
    Maar dit weekend ga ik mijn samsung echt testen, aangezien eindelijk het Lan weekend van FoD daar is. Zuipen, gamen, zuipen, voetbal kijken op 100" scherm, zuipen en ik vergeet wat??? Oh ja zuipen.
    dank je, de reviews zijn goed dus daar vertrouw ik op.

Veel plezier dit weekend met zuipen.
    pi_31250343
    Kan iemand me helpen met het volgende probleem.

Ik heb een headset van Logitech mar die geeft een heel zacht geluid door de mic.
    Deze is aangesloten op mijn externe geluidskaart Creative Audigy 2 NX, elke keer wanneer ik naar de geluidsinstellingen van windows ga voor de mic staat ie op mute. Ik haal het vinkje weg maar moet het geluid zo hard zetten wil ik wat via de mic kunnen zeggen wat hoorbaar is.

daarom ben ik nooit op TS omdat het gewoon niet werkt.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:47:46 #21
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31251431
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef escape_nl het volgende:

Ik heb een headset van Logitech mar die geeft een heel zacht geluid door de mic.
    Deze is aangesloten op mijn externe geluidskaart Creative Audigy 2 NX, elke keer wanneer ik naar de geluidsinstellingen van windows ga voor de mic staat ie op mute. Ik haal het vinkje weg maar moet het geluid zo hard zetten wil ik wat via de mic kunnen zeggen wat hoorbaar is.

Misschien komt het doordat je mic-boost uit is.

Ga naar de Surround Mixer van Creative, dan zie je bij het schuifpaneel van REC een + staan. Druk daarop en vink "Microfoon +20dB-boost" aan.

Succes.
    pi_31251573
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef escape_nl het volgende:

super, ga ik straks proberen als ik thuis ben, bedankt
    pi_31251884
    godvertyfus! die noobs waar ik mn computer heb weggebracht zeggen dat er niks met mn pc aan de hand is ik denk nu zelf aan een brakke voeding maar ik wacht wel af tot de volgende crash
    ze zeiden dat ze er niks aan gedaan hebben en alleen in de bios hebben gekeken..

hoe de neuk kan het dan dat m'n usb drivers het niet meer doen en mn geluid ook niet?!
    Narf!
    pi_31251891
    Eindelijk deze gehaald:

vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:27:39 #25
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_31252249
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:16 schreef -Dries- het volgende:
    Eindelijk deze gehaald:

[afbeelding]
    Die zijn nu toch niet zo moeilijk meer te halen?
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_31252455
    Grrrr hoere asus! met je slome site! duurt nog een half uur voordat ik die stink drivers binnen heb
    Narf!
    pi_31252564
    Naam / Omschrijving
    Fjd
    Van: [BoF]Sickert.nl voor de server 07-10-2005 15,00

Narf!
    pi_31253223
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:27 schreef Gunner het volgende:

[..]

Die zijn nu toch niet zo moeilijk meer te halen?
    Blijkbaar.... of het moet hele erge toeval zijn dat ik hem net haal na de patch.
    pi_31253480
    pi_31253568
    @ FJD
    Geld voor de server zojuist overgemaakt
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:29:34 #32
    126424 OttoMan
    Een goede morge/middag/avond a
    pi_31253944
    Zit te denke om ook BF2 te kope... en BoF te joinen, en alskt leuk vind maak k ook wel money over...

zit alleen met probleem dak soort van muisarm heb :S dus moet dr ff paar x over denke voordat ik echt ga kopen
    pi_31253969
    Speel je toch met je voeten?
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:37:00 #34
    126424 OttoMan
    Een goede morge/middag/avond a
    pi_31254167
    lol heb nog geen voet muis gevonden
    Maar heb wel zo'n trackerball ben daar alleen ni super snel mee... alleen snel mja oefening baart kunst.
    Alsk strax thuis ben ga ik de demo installere en ff tijdje spele
    pi_31254250
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 09:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Domo wanneer laat jij die bommen los met je Jet...?? Altijd krijg ik te zien waar vijanden zitten maar 9 van de 10 keer zijn ze mis. Moet je ze heel vroeg loslaten of als je dr net boven vliegt?
    zeg maar dat verticale streepje wat je ziet op je hud.. vlak voordat die over je doelwit heengaat moet je ze loslaten.. ligt er ook aan hoe je wilt bombaderen.. als je een groot gebied wilt raken moet je echt horizontaal vliegen.. Als je je bommen wilt concentrreren moet je soort van duikvluchten uitvoeren
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:02:07 #36
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_31254866
    Wie wil er mee doen aan de war van vanavond om 19:00???

IP & password staan op het bof forum.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_31255005
    Ik kan erbij zijn.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:14:05 #38
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_31255187
    Pffff kan geen badges meer halen voorlopig Ik moet echt even nu een tijd gaan spelen, b.v. als sniper oid, want ik kan geen badge meer halen
    -- ViPeRII --
    pi_31255886
    morgen weer van de partij vanavond pc leeg rukken enalles er opnieuw op knallen

tot morgen people
    Narf!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:53:45 #40
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31258151
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:02 schreef BMH het volgende:
    Wie wil er mee doen aan de war van vanavond om 19:00???
    Ik ben er ook!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:01:06 #41
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_31258412
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef nlboy het volgende:

[..]

Ik ben er ook!
    Wie nog meer mensen?
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:16:02 #42
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_31258900
    niet aanwezig, sorry
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:58:19 #43
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31262044
    Gaat de war nog door? Want alleen i-spy en ik zijn op TS & Sever.
    Nou wij gaan samen dan maar onze BoF-clan verdedigen met zijn 2tjes...

[ Bericht 21% gewijzigd door nlboy op 07-10-2005 19:14:07 ]
    pi_31262188
    idd..
    pi_31262343
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef nlboy het volgende:
    Gaat de war nog door? Want alleen Driesje, i-spy en ik zijn op TS.
    Als I-spy op de TS zit dan is Jedi er dus zeker niet...
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:13:55 #46
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31262518
    Pfffff maar wij zijn nu met zijn 2tjes...lekker dan.
    Wij gaan dan maar tegen hun spelen, want dit schiet voor geen meter op.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:17:40 #47
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_31262623
    Ik kon zoals eerder gemeld niet spelen omdat 1) mijn pc dood was. 2) bf2 niet meer werkt.

Het is spijtig dat er niet genoeg leden zijn die clanwar kunnen spelen.
    pi_31262630
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 19:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

haha..di-sky..kom er eens in..di-sky. Jedi weet genoeg
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:24:46 #49
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31262850
    Match is gewonnen door RIVERA!
    Dankzij te weining BoF members op de server. (helaas pindakaas)
    pi_31263082
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
    Ik kon zoals eerder gemeld niet spelen omdat 1) mijn pc dood was. 2) bf2 niet meer werkt.

Helaas BMH...ben niet thuis....

Zondag is Jedi er weer om te knallen
    pi_31264172
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BMH het volgende:

ja sorry mijn pc is ook dood en ben nu aan het backuppen....

straks leeggooien en dan alles er op nieuw op
    Narf!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:39:46 #52
    12888 Skull-splitter
    pi_31265354
    ben hier nog immer aan het selecteren kwa back-ups, daarna reinstallen, moet dit weekend toch wel lukken hoop ik zo.
    pi_31265502
    haha jij ook al? hopelijk gaat mn pc weer blazen
    Narf!
    pi_31266193
    Gister was ik ook ff @ de public, wel leuke server goeie ping
    I'm not the man you think I am!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:05:07 #55
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31266202
    Hehe bijna iedereen van BoF heeft problemen met zijn PC.
    pi_31267773
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 19:08 schreef 'jpjedi' het volgende:

Als jij je zo laat kennen door je team in de steek te laten alleen maar omdat ik
    op de TS zit dan ben je stommer dan ik dacht.
    CW is voor je team en niet voor jezelf. Maar goed,niet alleen sla je zelf zo een flater
    maar neemt geen enkele CW deelnemer BoF nog uberhaupt serieus als tegenstander.

Daarnaast wist ik niet eens dat er een CW was. Het is dat NLBoy toevallig ook op TS
    tegelijkertijd met mij zat en plotseling me vroeg of ik even wilde meeknallen tegen
    Riveira. Bedoel ik vermaakte me op dat moment uitstekend op een buitenlandse server van
    de Amerikanen maar aangezien ik NLboy nog uit het verleden kende leek me het gewoon
    leuk weer eens met hem samen te spelen,niet wetend dat het dus gewoon om een CW ging.

Maar je gaat zondag knallen?Speciaal voor jou... benik er ook...kijken of je ook wegblijft..

[ Bericht 28% gewijzigd door i-spy24 op 09-10-2005 00:39:37 ]
    pi_31267861
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Als jij je zo laat kennen door je team in de steek te laten alleen maar omdat ik
    op de TS zit dan ben je stommer dan ik dacht.
    CW was voor je team, en niet alleen sla je zelf zo een flater maar neemt geen enkele
    CW deelnemer BOf zo nog uberhaupt serieus als tegenstander.
    Maar je gaat zondag knallen?Speciaal voor jou... benik er ook...kijken of je ook wegblijft..
    als jij het leven net zo serieus neemt als het internet dan eh enzo
    Narf!
    pi_31268106
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef nlboy het volgende:
    Hehe bijna iedereen van BoF heeft problemen met zijn PC.
    thnx 2 EA ik zit hier bij iemand waarvan zn scherm resolutie niet goed is

en dan geeft ie de melding recommended mode 1280 x 1024 60hz (zn scherm dus)

en als die die melding niet geeft dan geeft ie beeld veranderingen maar hij start niet door
    met nieuwe patch en drivers enzo

waar van de specs van zijn pc..

Processor : AMD Athlon XP 3200+ 400MHz FSB
    Moederbord : Asus A7N8X-Deluxe 2.0
    Geheugen : 2x Corsair 512MB-RAM pc3200 (DC-Kitje)
    Harddisk : Maxtor Diamondmax 9 160GB S-ATA
    CD/DVD : 52x CD-ROM & NEC 2500A DVD+-RW
    Videokaart : XFX GeForce 6800LE @ 12Pipes 6VS
    Monitor : Samsung Syncmaster 913N 8ms 19" TFT
    Voeding : OCZ Modstream 520 Watt

iemand een idee?

en met mij pc is het gewoon eh bagger nu lag het weer aan het geheugen en nu denk ik dus dat er een geheugen bank brak is terwijl de mobo net nieuw is... heb geheugen omgewisseld en nu is het weer wel goed...

[ Bericht 2% gewijzigd door Sickert op 08-10-2005 00:02:50 (voeding toegevoegd) ]
    Narf!
    pi_31268432
    dat bij die recommended modus doet die alleen bij zn tft trouwens

en dat doorstarten bij een crt
    Narf!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:54:42 #60
    6290 Dr_Crouton
    pi_31269341
    Lol, ik speelde voor het eerst als 'VF-1J' en was in public in de eerste ronde van Dragon's Valley voor het grootste deel de leidende in de score van China. De Amerikanen konden Wood Yard maar niet veroveren ondanks hun overrompelende meerderheid, hun arty strikes, zelfs van onze eigen commander en ik kon voor het eerst lekker veel tanks, APCs en Linebackers opblazen met de TOW en Anti-tank..

We hadden wel verloren, maar ja, je kan niet alles hebben.
    pi_31270058
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Lol, ik speelde voor het eerst als 'VF-1J' en was in public in de eerste ronde van Dragon's Valley voor het grootste deel de leidende in de score van China. De Amerikanen konden Wood Yard maar niet veroveren ondanks hun overrompelende meerderheid, hun arty strikes, zelfs van onze eigen commander en ik kon voor het eerst lekker veel tanks, APCs en Linebackers opblazen met de TOW en Anti-tank..

We hadden wel verloren, maar ja, je kan niet alles hebben.
    dat vroeg ik niet!!

geef antwoord die jongen is wanhopig en word gek als ik het woord battlefield zeg
    Narf!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:49:09 #62
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31270814
    Het ligt niet aan je voeding he?!
    pi_31271131
    Vergeten te vermelden de Voeding: OCZ Modstream 520 Watt (650 Watt Piekvermogen)
    Narf!
    pi_31272597
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
    Vergeten te vermelden de Voeding: OCZ Modstream 520 Watt (650 Watt Piekvermogen)
    jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\
    pi_31272958
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\
    da weet ik ook niet! als hij dat leuk vind

maareh wel vaag dat bf2 het niet doet bij hem :S
    Narf!
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 08:41:53 #66
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31275652
    Kan je misschien nog 1x het probleem beschrijven wat er fout gaat?
    pi_31275773
    effe een vraagje is er vanaaf een war of nie??? zo ja meldt et dan maar effe bij mij op xfire.
    Every war is different, every war is the same.
    pi_31276587
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

zeg maar dat verticale streepje wat je ziet op je hud.. vlak voordat die over je doelwit heengaat moet je ze loslaten.. ligt er ook aan hoe je wilt bombaderen.. als je een groot gebied wilt raken moet je echt horizontaal vliegen.. Als je je bommen wilt concentrreren moet je soort van duikvluchten uitvoeren
    Ahhh Oke, Thnx!
    pi_31276663
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Idd, ik heb een 300 Watt en bij mij zit er toch heel wat in inclusief 6 a 7 neonlichten, fans, controllers etc.

Maarre gisteravond wel ff gelachen op teamspeak...

Vooral met die "ster"
    pi_31277818
    Welke ster?
    pi_31277965
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 11:45 schreef Suikermais het volgende:
    Welke ster?
    Whehehe

Af en toe klopt het spel niet hoor, soms schiet ik een kilo lood door een mannetje en soms schiet een iemand bij mij EEN (JA EEN!!) kogel en ik ben dood...

En nee die was niet op me hoofd maar op me been terwijl ik al me levenskracht nog had!
    Op dat moment kan ik het spel wel afschieten!
    pi_31278225
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 11:53 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Whehehe

Af en toe klopt het spel niet hoor, soms schiet ik een kilo lood door een mannetje en soms schiet een iemand bij mij EEN (JA EEN!!) kogel en ik ben dood...

En nee die was niet op me hoofd maar op me been terwijl ik al me levenskracht nog had!
    Op dat moment kan ik het spel wel afschieten!
    Hoe kan je zien dat je in je been wordt geschoten en niet in je hoofd.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:19:43 #73
    6290 Dr_Crouton
    pi_31282708
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Hoe heb jij de gevoeligheid van de muis ingesteld? Het is erg moeilijk om zonder de joystick te vliegen, want die fase heb ik allang gehad met Wing Commander 2...
    pi_31283214
    pc weer inorde alleen :S mn ene 512 geheugen dinges is kapot

en krijg dinsdag pas een nieuwe dus bf2 gaat hier back to oldschool dus eerst op de grond liggen na het betreden van een map en dan na 1 minuut pas mee doen zonder lag

maar wel 250 gig erbij
    Narf!
    pi_31283822
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 12:07 schreef Almere-Dude het volgende:

[..]

Hoe kan je zien dat je in je been wordt geschoten en niet in je hoofd.
    Nou je ziet misschien waar het geweer van het mannetje heen gericht staat? En hij schoot richting de grond dus ik neem aan dat hij me benen (misschien voeten) raakte en dus niet me hoofd.
    pi_31283861
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 15:19 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Hoe heb jij de gevoeligheid van de muis ingesteld? Het is erg moeilijk om zonder de joystick te vliegen, want die fase heb ik allang gehad met Wing Commander 2...
    Het vliegen lukt opzich wel alleen het echt score ermee nog niet.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:24:11 #77
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31284207
    Sickert wat doe jij allemaal met die PC van je? Elke week is er wel weer iets verrot
    pi_31285074
    bedoel je die kill van mij diamondvoodoo?
    ik had je gister op karkand echt een paar keer apart te pakken
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:04:03 #79
    6290 Dr_Crouton
    pi_31285323
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Het vliegen lukt opzich wel alleen het echt score ermee nog niet.
    Niet echt, nee. Om goed te kunnen richten zou ik moeten afremmen en bijsturen, maar de grens tussen vliegen en neerstorten lijkt wel haarfijn te zijn, ook al is acceleratie en deceleratie vrij ruim van opzet. En, als je eenmaal neergaat, kan je moeilijk corrigeren, de muis lijkt dan dood te zijn en het toetsenbord lomp. Ik heb nog nooit iemand neergehaald met het boordkanon, het richten is te omslachtig. Met een joystick echter, kan je het een beetje bijhouden.
    pi_31285490
    Ik vlieg ook met m'n toetsenbord en dat gaat prima. Merk dat het steeds beter gaat en ik steeds meer kills maak als aviator. En m'n muis gebruik ik helemaal niet, lijkt me echt klote.
    pi_31285844
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef Incolumis het volgende:
    bedoel je die kill van mij diamondvoodoo?
    ik had je gister op karkand echt een paar keer apart te pakken
    Ja zag een aantal keer je naam in beeld, maar ik bedoelde van vandaag, was echt raar maarja... ken gebeuren.
    pi_31288002
    Donatie's voor de Band of Fok!kers Ranked Server zijn weer nodig !

We zijn alweer op de helft 120,- zit er reeds in de pot, we hebben dus nog 8 mensen om door te kunnen gaan met de server huur.

Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om JPJedi, Domo, Fillipe, Di3ki3/Suikermais en SickMyDuck te bedanken voor hun donatie
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:51:34 #83
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_31288097
    You're welcome...
    aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:11:54 #84
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31288640
    ik maak morgen ofzo ook wel weer eventjes over
    (je moet me trouwens wel even helpen herinneren (en het "ledenbestand" even aan passen ))

[ Bericht 43% gewijzigd door kievit19 op 08-10-2005 19:44:43 ]
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_31288721
    Top Sickert zat ook al in de pijplijn dus we komen er wel weer
    pi_31289771
    ik zal het ook binnenkort overmaken :d
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_31290594
    me too ...
    Before all else, be armed.
    pi_31290596
    Ik zal het maandag ook even doen!!

Btw: Als je via een persoon van Xfire battlefield start logt je account veel sneller in dan wanneer je battlefield handmatig start! Althans bij mij wel!

Nu ga ik Nederland kijken !!
    pi_31293394
    nou morpheus dat komt door die hoeren van dch die mij bagger verkopen :|
    Narf!
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:30:26 #90
    6290 Dr_Crouton
    pi_31294166
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef Sickert het volgende:
    dch?
    pi_31294214
    zucht, heb eindelijk me droom wapen geunlocked, die van de Support. heerlijke machinegun en lekker grof
    "I don't know quotes" -Quoteless
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:59:36 #92
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31296856
    Tis ook wel heel erg naief om bij de Dordtse Computer Handel (DCH) je PC spullen te kopen Sickert. Wat een afzetten is dat

Bestel liever bij Azerty of Salland!
      zondag 9 oktober 2005 @ 00:04:16 #93
    12888 Skull-splitter
    pi_31297005
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Ik zal het maandag ook even doen!!

Btw: Als je via een persoon van Xfire battlefield start logt je account veel sneller in dan wanneer je battlefield handmatig start! Althans bij mij wel!

Nu ga ik Nederland kijken !!
    Hier start ie dan ook met compleet andere grafische instellingen dan die waar ik mee speel...
      zondag 9 oktober 2005 @ 00:05:59 #94
    12888 Skull-splitter
    pi_31297063
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef Sickert het volgende:
    Omdat jij gewoonweg de verkeerde hoeren uitkiest...
    pi_31299425
    Er zit nu ook ondersteuning in bf2 om via de commandline je account in te loggen, dus ik verwacht binnenkort (liefst meteen morgen) wel een update waarmee je weer kan joinen en dat ie gelijk je account in logt voor bf2.. ik word helemaal gaar van dat ip intik gedoe
    Where facts are few, experts are many.
    pi_31300787
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Tis ook wel heel erg naief om bij de Dordtse Computer Handel (DCH) je PC spullen te kopen Sickert. Wat een afzetten is dat

Bestel liever bij Azerty of Salland!
    so i have noticed... als het het dalijk weer doet kom ik er nooit meer
    er is daar ook maar 1 gast die zn best voor je doet en dat is een stage loper die alles moet vragen
    er loopt ook nog een andere gast en dat is echt een eikel
    Narf!
      zondag 9 oktober 2005 @ 05:07:12 #97
    6290 Dr_Crouton
    pi_31301957
    quote:
    Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

so i have noticed... als het het dalijk weer doet kom ik er nooit meer
    er is daar ook maar 1 gast die zn best voor je doet en dat is een stage loper die alles moet vragen
    er loopt ook nog een andere gast en dat is echt een eikel
    En Informatique, stukje duurder, maar ze hebben vaak aanbiedingen die wel eens net onder de laagste prijs duiken. En de service is super.
    pi_31302604
    Ik koop altijd alles bij Alternate, eigenlijk nooit problemen gehad in tegenstelling tot me vorige computers!
    pi_31302651
    Top Victim & Opponent in a round:

Top Victim (Rank): cpt.italiano
    Killed Top Victim: 5
    Top Opponent (Rank): DoMo[NL]
    Deaths by Top Opponent: 7

Dat moet geweest zijn bij Gulf of Oman dat je steeds met je bommen bezig was in je Jetje.
    pi_31302975
    Ik kreeg vannacht nog op het nippertje de Veteran Engineer, sjonge jonge die is echt moeilijk, probeer maar eens tien dingen te repareren in een ronde, het heeft me veel deaths gekost
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')