ja sorry mijn pc is ook dood en ben nu aan het backuppen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
Ik kon zoals eerder gemeld niet spelen omdat 1) mijn pc dood was. 2) bf2 niet meer werkt.
Het is spijtig dat er niet genoeg leden zijn die clanwar kunnen spelen.
Als jij je zo laat kennen door je team in de steek te laten alleen maar omdat ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:08 schreef 'jpjedi' het volgende:
Als I-spy op de TS zit dan is Jedi er dus zeker niet...![]()
als jij het leven net zo serieus neemt als het internet dan ehquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Als jij je zo laat kennen door je team in de steek te laten alleen maar omdat ik
op de TS zit dan ben je stommer dan ik dacht.
CW was voor je team, en niet alleen sla je zelf zo een flater maar neemt geen enkele
CW deelnemer BOf zo nog uberhaupt serieus als tegenstander.
Maar je gaat zondag knallen?Speciaal voor jou... benik er ook...kijken of je ook wegblijft..
thnx 2 EA ik zit hier bij iemand waarvan zn scherm resolutie niet goed isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef nlboy het volgende:
Hehe bijna iedereen van BoF heeft problemen met zijn PC.
dat vroeg ik niet!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lol, ik speelde voor het eerst als 'VF-1J' en was in public in de eerste ronde van Dragon's Valley voor het grootste deel de leidende in de score van China. De Amerikanen konden Wood Yard maar niet veroveren ondanks hun overrompelende meerderheid, hun arty strikes, zelfs van onze eigen commander en ik kon voor het eerst lekker veel tanks, APCs en Linebackers opblazen met de TOW en Anti-tank..
We hadden wel verloren, maar ja, je kan niet alles hebben.
jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
Vergeten te vermelden de Voeding: OCZ Modstream 520 Watt (650 Watt Piekvermogen)
da weet ik ook niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\
Ahhh Oke, Thnx!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zeg maar dat verticale streepje wat je ziet op je hud.. vlak voordat die over je doelwit heengaat moet je ze loslaten.. ligt er ook aan hoe je wilt bombaderen.. als je een groot gebied wilt raken moet je echt horizontaal vliegen.. Als je je bommen wilt concentrreren moet je soort van duikvluchten uitvoeren![]()
Idd, ik heb een 300 Watt en bij mij zit er toch heel wat in inclusief 6 a 7 neonlichten, fans, controllers etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\
Whehehequote:
Hoe kan je zien dat je in je been wordt geschoten en niet in je hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Af en toe klopt het spel niet hoor, soms schiet ik een kilo lood door een mannetje en soms schiet een iemand bij mij EEN (JA EEN!!) kogel en ik ben dood...
En nee die was niet op me hoofd maar op me been terwijl ik al me levenskracht nog had!
Op dat moment kan ik het spel wel afschieten!![]()
Hoe heb jij de gevoeligheid van de muis ingesteld? Het is erg moeilijk om zonder de joystick te vliegen, want die fase heb ik allang gehad met Wing Commander 2...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zeg maar dat verticale streepje wat je ziet op je hud.. vlak voordat die over je doelwit heengaat moet je ze loslaten.. ligt er ook aan hoe je wilt bombaderen.. als je een groot gebied wilt raken moet je echt horizontaal vliegen.. Als je je bommen wilt concentrreren moet je soort van duikvluchten uitvoeren![]()
Nou je ziet misschien waar het geweer van het mannetje heen gericht staat? En hij schoot richting de grond dus ik neem aan dat hij me benen (misschien voeten) raakte en dus niet me hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:07 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Hoe kan je zien dat je in je been wordt geschoten en niet in je hoofd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |