zal ff doen... waar is de wiki???quote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Lol je moet in de Wiki op \\\"bewerken\\\" klikken en daar de code van copy pasten
Maar goed, de warserver werkt niet, ik snap er niets van
IP adres: 84.244.131.91quote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef Beezz het volgende:
edit: Als i3d wel op de server kan, werk je dan wel met de goeie gegevens? Poort, pass enzo?
sjeezus... denk niet dat deze server nog on-line komt...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
IP adres: 84.244.131.91
Poort: 16567
Admin wachtwoord: xxxx
Game wachtwoord: admin
Deze gegevens copy ik rechtstreeks uit het control panel van i3d
Sorry was net begonnen met schieten.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan jij anders even proberen in te loggen JMP ? Moet je even op MSN in loggen
Aan de andere kant; 9 van de 10 keer gaan ze allemaal voor de BH en zolang die alleen door de lucht vliegt en ze geen vlaggen pakken is de USMC nergens. Heb het vaak zat meegemaakt op Mashtuur 64.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry was net begonnen met schieten.
Jullie moeten echt mashtuur weer terugzetten op 32 spelers da\'s veel leuker. Nu is het bijna niet te doen als MEC, alleen een goed team kan het redden.
Ik ben express naar de MEC gegaan om te kijken of we iets konden doen, maar helaas. Een paar keer die base gepakt, maar hij ligt te ver van de andere vlaggen en dus neemt bijna niemand de moeite om die kant op te gaan.
Was wel even leuk schieten, jammer dat de war niet doorging het ging best wel lekker in dragon valley.
quote:Feyenoord, Feyenoord,
Niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord.
Mijn Feyenoord.
Sterk in Rotterdam, sterk in Nederland.
Mijn Feyenoord.
Ze schijnen daar, als bakens in de verte.
De duizend lampen, van het Feyenoord stadion.
Vier reuzen, elk een Goliath, als de hoeders van de stad,
symbolen voor het hele legioen.
Ja ze roepen jouw, en mij daar in de verte,
de echo die je maakt, heel de wereld horen kan.
Die klank wordt overal gehoord, de klank van Feyenoord,
de stem van de ware kampioen.
Feyenoord, Feyenoord,
Mijn Feyenoord.
Sterk in Rotterdam, en zo sterk in Nederland.
Mijn Feyenoord.
Ja onze Kuip, ik zag hem duizend keren,
dat beeld zal nooit meer uit mijn hart worden gewist.
En geloof me waar je ook maar gaat,
je blijft houden van die naam.
Zo'n sterke band heeft niemand ooit gehad.
Feyenoord, Feyenoord,
Sterk in Rotterdam,
ja zo sterk in Nederland
Niets is sterker dan dat ene woord,
Feyenoord, ja Feyenoord.
Mijn Feyenoord.
was ook sarcatisch bedoeld, zie mijn avatarquote:Op maandag 6 februari 2006 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Off-topic, dat post je maar als Ajax wint
Hava nagila hava!!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
We staan bekend als kritische supporters en Ajax hoort gewoon ALTIJD goed te voetballen dus als dat niet gebeurt zijn we dat niet gewend en krijg je datquote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou tis algemeen bekend dat Feyenoord supporters altijd achter hun club blijven staan. Die achterlijke ajacieden gaan bij het minste geringste al fluiten
a vandaar de quotequote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hava nagila hava!!Daar horen zijn de engelen zingennnnnnnnnnnnnn AJAX AJAX AJAX.
Deze 2 hoorde ik toch af en toe gammelen door de kuip. Alleen toen f eenmaal voorstond konden de rotterdammertjes ook zingen hoor![]()
Het zou toch onderhand moeten gaan wennen lijkt me. De nieuwe generatie ajax supporters weet niet eens meer wat winnen is zo lang is het geleden..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
We staan bekend als kritische supporters en Ajax hoort gewoon ALTIJD goed te voetballen dus als dat niet gebeurt zijn we dat niet gewend en krijg je dat![]()
Als jullie dat zouden doen dan blijven jullie fluiten... nee dat is onzin hoor..![]()
Bij mij is Ajax er met de pap lepel ingegoten, maar na de leegloop in '95/'96/'97 is m'n intresse steeds verder afgezwakt, debacels met trainers, spelers e.a. doen een beetje triest aan. En het lijkt steeds erger te worden, je zou denken dat ze wat geleerd hadden van 10 jaar geleden, maar het complete team vertrekt weer naar andere clubs.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het zou toch onderhand moeten gaan wennen lijkt me. De nieuwe generatie ajax supporters weet niet eens meer wat winnen is zo lang is het geleden..![]()
Maar versta me niet verkeerd. Feyenoord staat bij mij op hetzelfde niveau.![]()
voetbal interesseert me geen reet...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Elke maandag weer hetzelfde gelul over dat voetbal, elke week weer 010 en 020. Leuk dat ze steeds naar elkaar kijken maar daar wordt je geen kampioen mee![]()
Heb het hele weekend gewoon geen voetbal gezien, ik heb ineens weer tijd over. Bedankt Talpa, zijn jullie toch nog ergens goed voor![]()
copy-paste en zo uit zijn favorieten...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef escape_nl het volgende:
Als het niet lukt heb je altijd deze nog
http://www.nautibutnice.c(...)ls/Hand%20Wanker.jpg
Condooms zijn voor watjes :xquote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef jpjedi het volgende:
Weer een grandioze xfire conversatie gehad met Diamond:![]()
![]()
Hier een fragment:
[BoF]Diamond3d: maarre ken je bij de etos condooms halen
[admin BoF]JEDI: dus drama k/d ratio
[BoF]Diamond3d: ja bij mij ook, bakte er niks van
[admin BoF]JEDI: mwoahahahaa ga je waterbommen maken?
[BoF]Diamond3d: Jep!!
[BoF]Diamond3d: voor morgen
[admin BoF]JEDI: morgen feest?
[BoF]Diamond3d: dolle NATte pret
[admin BoF]JEDI: Tis winter hoor Diamond
[admin BoF]JEDI:
[BoF]Diamond3d: ja een fries feestje word het
[BoF]Diamond3d: niet FRIS
[BoF]Diamond3d: maar fries
[admin BoF]JEDI: Dus je gaat gewoon naaien?
[admin BoF]JEDI: telefoon
[BoF]Diamond3d: ja zij wil langskomen, prima
Hij is nu weg naar de ETOS...![]()
Dat meisje van i3d had ingelogd met BF2RA met precies die gegevens, tenminste dat is wat ze tegen mij zei. Als zij in kan loggen dan moet ik toch ook gewoon in kunnen loggen of ligt dat aan mijquote:Op maandag 6 februari 2006 09:27 schreef escape_nl het volgende:
Ik weet misschien al wat er mis ging.
De eerste keer, toen ik de War regiseerde, wilde ik via BF2CC de maproulatie aanpassen. Toen ik de wijzigingen door wilde voeren naar de server kreeg ik automatisch een nieuw wachtwoord, dit komt heel even in beeld.
Dit voorval is waarschijnlijk ook gisteren het geval geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee het zal best cool zijn, ik heb nog nooit 24 gezien...quote:
Dat is de Sopranos! Voor mij dan...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd....24 is al een geniale serie maar met Elisha erbij is het echt perfect!
Echt de beste serie ooit gemaakt
Kiten en buggy enzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Woensdag overdag: 6bft toenemend naar 8bft. Auto gereserveerd, afspraken afgezegd, hier gaan records sneuvelen. Ik zal me best doen om de 90km/u te halen![]()
die gooi je toch gewoon in de prullenbak??quote:
quote:
Ik heb wel kites maar ik buggy nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Eindelijk een echte medestander gevonden ? Ik heb al wel veel bewonderaars gevonden maar echte medestanders nog niet
of in een plastic zak in het waterquote:Op maandag 6 februari 2006 17:44 schreef kievit19 het volgende:
[..]
die gooi je toch gewoon in de prullenbak??
Tegenwoordig is dat vrij normaal jaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
of in een plastic zak in het water![]()
Of tief hem op marktplaats...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat vrij normaal ja
Ik heb de 4.0 gehad maar daarna overgestapt op Bora's en toen is de Buster de deur uitgegaanquote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb wel kites maar ik buggy niet
Heb een Buster 3.0 en 2 speedwings die ik kan stacken...
Beide zorgen voor genoeg power om lekker hard te slepen
Karten is erg duur en vliegeren is ook niet echt goedkoop
Zolang dat je hobby is maakt het ook niet uitquote:Op maandag 6 februari 2006 18:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb de 4.0 gehad maar daarna overgestapt op Bora's en toen is de Buster de deur uitgegaanLeuk speelgoed
![]()
en dat het duur is...ik denk er niet meer teveel over na maar met een 2.0 een 3.0 een 4.5 en een 6.0 op zak heb ik m'n bankrekening zeker niet gespaard
CGI-limits reached, please try again later!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef escape_nl het volgende:
Yes Domo en Ik worden Captain
De nieuwe ranks worden getest
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678515 2nd Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678534 First Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678560 Captain
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678584 Major
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678609 Lieutenant Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678642 Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Brigidier General
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Major General
sweet !quote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Server update
Zoals velen gemerkt hebben is de huidige server verre van lag vrij. Ik heb vanmiddag het probleem bij i3d neergelegd en binnenkort zal de server verplaatst worden naar een andere locatie binnen het datacentrum. Hopelijk zijn we dan weer lag vrij. Daarnaast hebben we deze week vergoed gekregen waardoor (naar ik aanneem) de server pas volgende week zondag zal aflopen. Hopelijk blijkt het verplaatsen van de server de oplossing te zijn.
Mocht Sylvie Meis willenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of tief hem op marktplaats...
@Diamond die usericon is toch niet Sylvie meis he....
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mocht Sylvie Meis Rafael willen
Heb ik bij in de klas gezeten...quote:
Ze heeft wel HBO bedrijfskunde enzo...Ze heeft nog stage gelopen bij bedrijf waar haar pa de baas was. M'n pa werkt daar ook...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik bij in de klas gezeten...![]()
Lomp.. sterker nog MEGA lomp.. heel de dag nageltjes lakken in de klas.![]()
ehm zekerrrrrrrrr geen hbo...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze heeft wel HBO bedrijfskunde enzo...Ze heeft nog stage gelopen bij bedrijf waar haar pa de baas was. M'n pa werkt daar ook...
Ze is pas de fout in gegaan om zich zo dom voor te doen bij TMF
Aflopen.... als in 'als het laggy blijft stoppen we bij i3d' of 'we hebben niet genoeg knaken om door te gaan'?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Server update
Daarnaast hebben we deze week vergoed gekregen waardoor (naar ik aanneem) de server pas volgende week zondag zal aflopen. Hopelijk blijkt het verplaatsen van de server de oplossing te zijn.
hmm heb ook twee speedwings maar hoe je die stacked ben ik nog niet helemaal achter... wel gevliegerd met 1 enkele speedwing (auw.. best krachtig die krengen.. vet geluid ookquote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb wel kites maar ik buggy niet
Heb een Buster 3.0 en 2 speedwings die ik kan stacken...
Beide zorgen voor genoeg power om lekker hard te slepen
M'n hobby is meer naar het outdoorkarten gegaan eigenlijk.
Zal geen nieuwe vliegers meer kopen ook denk ik.
Karten is erg duur en vliegeren is ook niet echt goedkoop
hey Jediquote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef jpjedi het volgende:
dom gezwets over een even domme doos![]()
ofwel LB!
Dan zoeken we een nieuwe providerquote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef JK het volgende:
Aflopen.... als in 'als het laggy blijft stoppen we bij i3d' of 'we hebben niet genoeg knaken om door te gaan'?
Misschien heeft ze wel HBO Bedrijfskunde bij ons gedaan...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ehm zekerrrrrrrrr geen hbo...
heeft MAVO op c niveau niet eens afgemaakt..
edit: In een interview zie ik dat ze havo en hbo heeft...ze is bij mij op school toen ze 16 was van school gegaan. Ze is een jaar jonger dan ik dus ergens komen er wat jaren in de knel maar het zal wel al zeg ik dit vol ongeloof want het was echt een domme gans in alle facetten. Lagere school over de grens gedaan en mavo op Markenhage in Breda weet ik zeker.
Of je hebt een fout mailadres ingevuld of je hebt ingevuld dat je geen mailtjes van admins wil ontvangen ofzo :pquote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef VeerMans het volgende:
Waarom krijg ik de bulkmailtjes eigenlijk nooit? (over wars bijv)
Heb ik ook. Ik kan nu alleen de assault gebruiken...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
FF een vraagje, vandaag BF2 SF gekocht en ik kon 2 wapens kiezen.
Ik ben gegaan voor de FS2000 en de G36LC(ofzo).
Maarrrrr, ik kan ze nergens kiezen.... Support, medic, assault, specops you name it, ze staan nergens.
Iemand een idee?
? Die werken juist wel hier....quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik kan nu alleen de assault gebruiken...
Ben er wel achter dat je de bf2 unlocks niet kunt gebruiken in SF.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:Welk seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Ik moet nu wel heel erg aan Allo Allo denken. Wat vond ik dat een fantastische serie, 17 jaar geledenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef Razorback het volgende:
Leesvoer:
Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst plas.
If zis mad you smil, pleas pas on to oza pepl.
lol ce madonna with ce big boobsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet nu wel heel erg aan Allo Allo denken. Wat vond ik dat een fantastische serie, 17 jaar geleden![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
lol ce fallen madonna with ce big boobsof "van tromp"
Seizoen 5.quote:
Stond allebei goed. Het e-mail address was mijn spam adres (ontvang ik wel gewoon) dus ik denk ik verander dat even naar mijn echte adres. Maar het revalidation mailtje krijg ik dus ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Of je hebt een fout mailadres ingevuld of je hebt ingevuld dat je geen mailtjes van admins wil ontvangen ofzo :p
Dat blijft idd een zwak puntquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef VeerMans het volgende:
Maar het revalidation mailtje krijg ik dus ook niet
Over die mailtjes... Ik weet dat ik belangrijk ben, maar waarom krijg ik ze altijd dubbelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat blijft idd een zwak punt
Ik heb je email change even geprocessed dus die moet nu goed staan. Ik zal je de volgende mail ook wel via normale mail sturen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over die mailtjes... Ik weet dat ik belangrijk ben, maar waarom krijg ik ze altijd dubbel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |