Amen, jij bent het levende bewijs daarvanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef domolanglekker het volgende:
joystick? gaat best met een muis en toetsenbord hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou Filipe het ging gisteren uitstekend, goed samenspel in de heliquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Amen, jij bent het levende bewijs daarvanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij gaat het nu ook wel erg lekker moet ik zeggen. M'n Jet moet ik als enigste nog een beetje verbeteren maar de attackheli gaat al erg lekker nu. Alleen soms moet je zo wennen als je bijvoorbeeld een hele tijd in de BH hebt gevlogen en dan opeens in de attackheli stapt. Menig clanlid kan hierover mee praten als die net bij me ingestapt isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werkt dat echt ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:36 schreef nlboy het volgende:
Wel lache is met een stuurwiel te gaan rijden in de jeep.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe dat is toch de laatste van de serie (blauw licht)...?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Werkt dat echt ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vanavond ff proberen.. Ik heb wel een nieuwe muis aangeschaft met een steelpad, de oem muis kwam me nu echt me neus uit en van een muismat had ik nog nooit gehoord. Op netgamez t weekend ff gespeelt met andere setup en damn, wat een wereld van verschil! Dus nu ben ik powered met een Razer CopperheadJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het zelf inmiddels gedaan en het is prima te doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:52 schreef ViPeRII het volgende:
Het vliegen met muis en tb gaat best hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je moet het alleen ff doorhebben en misschien je sensitvity instellen, en dan gaat het prima... Dat bommen heb ik ook nog niet helemaal door, maar dat komt hopelijk nog wel.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Evene een vraagje tussendoor heeft er iemand een nederlandse handleiding om .bf2demo files te bekijken, te selecteren en om te zetten in een .avi bestand?
Kwam wel wat engelse dingen tegen maar daar kwam ik nou niet echt direct uit moet ik zeggen..
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.. ain't nothing to it. Echt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan niet vliegen en zal ook wel nooit kunnen vliegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop