Weet ik. Maar het blijft een klotebedrijf.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig Getronics PinkRoccade![]()
Teringggg.... zo kom je de dag wel doorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:01 schreef Razorback het volgende:
Vanmorgen maar even vroeg wakker geworden om alsnog het moederbord te vervangen met 1 die ik nog had liggen en ik kon gewoon windows installeren.
Het "kapotte" moederbord dan maar helemaal los geschroeft en ik zie helemaal niks dat kapot is dus ik sluit alles aan op dat moederbord en mijn pc doet het zoals hij het altijd heeft gedaan.
Alle drivers geinstalleerd die langs kwamen daarna kwam er een melding: Alle drivers zijn geinstalleerd, windows nu opnieuw opstarten. dus ik doe dat en het enigste wat ik nog kan zien is het Windows XP logo en daarna houd hij ermee op.
Ik denk dus dat het licht aan mijn geluidskaart die ik voordat ik alles opnieuw wou installeren erin heb geplaatst.
Zometeen maar weer van moederbord verwissellen ---> windows XP installeren --> moederbord verwissellen en geluidskaart ver weg van mijn pc leggen ---> alles installeren aan drivers ---> geluidskaart erin plaatsen en hopen dat het dan wel allemaal weer werkt.
Windows had daar ook zo'n prachtige melding van. Als er dan problemen waren met je hardware dan kreeg je de melding dat dat aan "je MB, je VGA, je CPU, je HD of je RAM ligt". No shit einsteinquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Teringggg.... zo kom je de dag wel doorHet is klote dat je het probleem niet kan vinden anders was het wellicht zo gepiept. Het is nog maar de vraag of het nu wel gaat werken, ik vind het een merkwaardig verhaal maarja, met apparatuur weet je het nooit hé. Succes
![]()
Valt nog wel mee, als het nu aan de geluidskaart licht ben ik zo weer klaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Teringggg.... zo kom je de dag wel doorHet is klote dat je het probleem niet kan vinden anders was het wellicht zo gepiept. Het is nog maar de vraag of het nu wel gaat werken, ik vind het een merkwaardig verhaal maarja, met apparatuur weet je het nooit hé. Succes
![]()
Zwakke plek gevonden dus !!! Wat doen ze dan eigenlijk als je alvast in de chopper stapt ? Ben benieuwd of ze dan op de grond net zo goed zijn als in de lucht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar o wee als je de heli hebt voordat zij hem hebben![]()
Ik dacht dat je dat al had uitgesloten door de PC zo kaal mogelijk aan te sluiten en aan te zetten ?quote:[b] Razorback schreef :[b/]
Vanmorgen maar even vroeg wakker geworden om alsnog het moederbord te vervangen met 1 die ik nog had liggen en ik kon gewoon windows installeren.
Het "kapotte" moederbord dan maar helemaal los geschroeft en ik zie helemaal niks dat kapot is dus ik sluit alles aan op dat moederbord en mijn pc doet het zoals hij het altijd heeft gedaan.
Ik heb ook de hele computer leeg gehaald (alleen VGA, CPU, 1 RAM, CD-rom en HDD waren over) en toen geprobeerd Windows te installeren maar deed niks.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:26 schreef JK het volgende:
Ik dacht dat je dat al had uitgesloten door de PC zo kaal mogelijk aan te sluiten en aan te zetten ?
En dat je niets op het systemboard ziet wat kapot is, wil dus niet zo zeggen dat het niet kapot is. Het is electronica.... je kan ook haarscheurtjes hebben die net 'intermittent' verbinding hebben met andere delen van het systemboard... jongen, ik heb zoveel problemen langs zien komen en van 'buiten' zag je niets. Wat te denken van een systemboard wat geen videosignaal geeft als je 'm hebt aangesloten, maar laat je het koelblok van de CPU eraf, dat ie het dan wel helemaal doet... ook van die leuke geintjes. Maar er zijn in elk geval genoeg moederborden uitgerust met verkeerde condensators (verkeerde formule waardoor ze na een jaar of 2 beginnen te lekken met smerige chemische substantie, waardoor PC zo instabiel wordt als wat), ik heb ze al aangetroffen bij Dell, IBM en HP. Ik weet dat ze in heel wat meer apparaten zijn gebruikt, maar het meeste spul zal dan net buiten garantie zijn... tenzij je het open maakt en kan constateren en aan kan tonen dat dit probleem er dus is geweest... op Tweakers staat ook nog wel een nieuwsbericht hierover van een paar maanden terug. Geloof dat ze de condensators enz. zelfs in koffiezetapparaten hebben gebruikt.
we hebben toch nog die Muppet(getal), die had nog gereaggeert op www.bandoffokkers.nl.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:34 schreef Sickert het volgende:
Groen
K16 Sickert
K18 Krishna
K20 Jedi
K22 Razorback
*plaatsjes gereserveerd heb*
Allemaal op een rijtjeen op k14 zit dan weer Nehox
en daarnaast Steve (deathsyncnl)
dan hebben we 6 mensen die kunnen bf2'n maar we hebben er wel 8 nodig om aan een competitie mee te doendus moeten we ff kijken of we er nog 2 bij kunnen krijgen op netgamez
Blijft een maf probleem. Trouwens, aan de onderkant zie je toch niets.. daar zitten wat banen op de printplaat en wat soldeerzooi. Als iets doorbrand zie je dat aan de bovenkant en ook zonder doorbranden kan iets stuk zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
Toen heb ik het andere moederbord los gehaald (moederbord 1 waarmee ik dus windows niet kan installeren) en gekeken naar de achterkant en kon helemaal niks vinden dat je kon zien dat het kapot/doorgebrand is.
Het merk ASUS A7N8X-E geeft problemen en het Merk Soltek werkt prima.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:36 schreef JK het volgende:
[..]
Blijft een maf probleem. Trouwens, aan de onderkant zie je toch niets.. daar zitten wat banen op de printplaat en wat soldeerzooi. Als iets doorbrand zie je dat aan de bovenkant en ook zonder doorbranden kan iets stuk zijn
Wat voor merk systemboard geeft nou problemen ?
hij was toch niet zo oud? Garantiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het merk ASUS A7N8X-E geeft problemen en het Merk Soltek werkt prima.
Hij was paar maanden oud maar heb hem gekocht via mega magazijn verkoop van de mycom maar dat was allemaal zonder garantiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij was toch niet zo oud? Garantie
normaal zijn dat goede mobo's..
die gasten zijn er nooit als ik er benquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
thaboyz zijn weer terugIk vind er werkelijk geen zak aan als ze meedoen. Ze zijn veels te goed en verzieken daardoor totaal m'n speelplezier
niets wat je doet heeft nog nut want je wordt altijd wel neergeschoten.
Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
thaboyz zijn weer terugIk vind er werkelijk geen zak aan als ze meedoen. Ze zijn veels te goed en verzieken daardoor totaal m'n speelplezier
niets wat je doet heeft nog nut want je wordt altijd wel neergeschoten.
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ze gaan net met 250 en 180 weg uit een game waar de nummer 2 nog geen 60 punten haalt. Ik weet het nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef jpjedi het volgende:
Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.![]()
Dat heb ik ze al vaak zien doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ze gaan net met 250 en 180 weg uit een game waar de nummer 2 nog geen 60 punten haalt. Ik weet het nietIk zal er iig niet rouwig om zijn als een admin ze een TK zien maken om in een chopper te kunnen
![]()
Kan je ze niet gewoon bannen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |