abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34977464
Wedden dat die thaboyz buiten een chopper helemaal niks kunnen
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:34:18 #277
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34978321
Zonder heli zijn ze natuurlijk minder, maar ja in de heli zijn ze erg goed, zorg gewoon dat je eerder in de game bent, dan kun je de heli pakken en dan TKen ze jou waarschijnlijk en dan kun je ze bannen.
Iemand bannen omdat ze goed zijn is niet bepaald slim, aangezien je dan alleen nog maar n00bs op de server komen.
Maar iedereen weet dat ze TKen voor de heli, als ze dat doen kun je ze kicken/bannen, maar niet eerder, vind ik althans.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34978615
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:13 schreef -Dries- het volgende:
Wedden dat die thaboyz buiten een chopper helemaal niks kunnen
Ze waren daarna nog 1 ronde op Karkand en toen waren ze rondom of net boven het niveau van Escape. Wel goed dus maar niet zo allesvernietigend als in de chopper.

Het bannen van daboyz, tja ik heb werkelijk geen idee. Aan de ene kant is het hun goed recht; ze zijn gewoon zo goed. Aan de andere kant blijven BoFers straks van hun eigen (want zelf betaalde) server weg omdat iemand anders hen het speelplezier ontneemt. Volgens mij is dit een beetje het gevoel van "its not right but it feels right". Goed, mocht iemand ze zien TKen dan zien we de screenshot graag verschijnen, Escape durfden ze niet te TKen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_34978752
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:41 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ze waren daarna nog 1 ronde op Karkand en toen waren ze rondom of net boven het niveau van Escape. Wel goed dus maar niet zo allesvernietigend als in de chopper.

Het bannen van daboyz, tja ik heb werkelijk geen idee. Aan de ene kant is het hun goed recht; ze zijn gewoon zo goed. Aan de andere kant blijven BoFers straks van hun eigen (want zelf betaalde) server weg omdat iemand anders hen het speelplezier ontneemt. Volgens mij is dit een beetje het gevoel van "its not right but it feels right". Goed, mocht iemand ze zien TKen dan zien we de screenshot graag verschijnen, Escape durfden ze niet te TKen
onder het niveau dus, ik maakte jullie allemaal in die 2 rondes
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:49:44 #280
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34981022
De server heeft friendly fire aan staan?
Ik speel niet op zulke server, da's voor n00bs en c4 homo

Beetje jammer jongens. Is dit vaste trend of was het een "thema avond", in dat geval vind ik het niet erg, anders vind ik het zwaar k*t
2de in de Tour de BoF!
pi_34981993
HOMOOOOOO
Narf!
pi_34982144
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef Sickert het volgende:
HOMOOOOOO
HOMOOOOOOO
BF2: Diamond3d
pi_34982177
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef Sickert het volgende:
HOMOOOOOO
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
HOMOOOOOOO
HOMOOOOOOO
pi_34982817
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef -Dries- het volgende:

[..]

[..]

HOMOOOOOOO
Escape paas de vaseline ff ik heb een medestander
Narf!
pi_34983814
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:44 schreef Sickert het volgende:

[..]

Escape paas de vaseline ff ik heb een medestander
Zeg wat is de oorzaak van dat bruinwerker-gedoe eigenlijk?
pi_34984349
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Dit ...

Before all else, be armed.
pi_34984835
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ze gaan net met 250 en 180 weg uit een game waar de nummer 2 nog geen 60 punten haalt. Ik weet het niet Ik zal er iig niet rouwig om zijn als een admin ze een TK zien maken om in een chopper te kunnen
Het is erg raar. Ik was vandaag commander terwijl hun op Dalian Plant in de chopper zaten in mijn team. Ik volgde ze eens een beetje voor de gein. Tv Guides die vanaf een meter of 20 een huisje in gaan... vervolgens kijk ik links van me scherm.. en ja hoor... hij was nog raak ook.

Ook rookte de chopper op een gegeven moment heel erg, ze zijn bij mij heel even uit beeld, ik kijk weer naar de chopper en hij was helemaal gerepaird. Het kan hoor, maar ik vraag me alleen af waar ze in zo'n korte tijd gerpaird hebben... naar mijn mening zag ik geen grote H die ons bezit was. En TK'en doen ze.
pi_34984954
quote:

[..]

en dan net doen of je van niks weet...
Escape nog niet tegengekomen in zn apc zeker
Narf!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:59:10 #289
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34985264
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Het is erg raar. Ik was vandaag commander terwijl hun op Dalian Plant in de chopper zaten in mijn team. Ik volgde ze eens een beetje voor de gein. Tv Guides die vanaf een meter of 20 een huisje in gaan... vervolgens kijk ik links van me scherm.. en ja hoor... hij was nog raak ook.

Ook rookte de chopper op een gegeven moment heel erg, ze zijn bij mij heel even uit beeld, ik kijk weer naar de chopper en hij was helemaal gerepaird. Het kan hoor, maar ik vraag me alleen af waar ze in zo'n korte tijd gerpaird hebben... naar mijn mening zag ik geen grote H die ons bezit was. En TK'en doen ze.
TK'en doen ze idd, het is dat friendly fire uit staat en je dus niet 'af' kan, maar ze gooien granaten, schieten rakketten zodat je op moet rotten bij de heli... toen zat ik bij een van de 2 in de heli en dan stijgt ie op en springt ie er expres uit zodat ie meteen neerstort met alleen ik er nog in... normaal kunnen ze zo goed vliegen.

Wat te denken van Jedi en ik die op Sharqi in een gebouw liggen een metertje of 2 a 3 van elkaar af... een van de 2 schiet ons gewoon met een F2000 tegelijkertijd dood VANUIT HET NIETS.. jedi en ik wisten niet waar ie vandaan kwam...

Nu wil ik niet snel zeggen dat iemand cheat ofzo, maar ook qua stats hebben ze alleen maar een stijgende lijn qua kills per minute... niet eens stagnerend ofzo.. nee alleen maar oplopend... zelfs escape kan daar nog een puntje aan zuigen... bij escape zie je tenminste nog een hakkelende lijn dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer...

en nu ga ik een film kijken zou ik een half uur geleden al doen.. eigenlijk wou ik om 21u al film kijken...
pi_34985651
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef JK het volgende:

[..]

TK'en doen ze idd, het is dat friendly fire uit staat en je dus niet 'af' kan, maar ze gooien granaten, schieten rakketten zodat je op moet rotten bij de heli... toen zat ik bij een van de 2 in de heli en dan stijgt ie op en springt ie er expres uit zodat ie meteen neerstort met alleen ik er nog in... normaal kunnen ze zo goed vliegen.

Wat te denken van Jedi en ik die op Sharqi in een gebouw liggen een metertje of 2 a 3 van elkaar af... een van de 2 schiet ons gewoon met een F2000 tegelijkertijd dood VANUIT HET NIETS.. jedi en ik wisten niet waar ie vandaan kwam...

Nu wil ik niet snel zeggen dat iemand cheat ofzo, maar ook qua stats hebben ze alleen maar een stijgende lijn qua kills per minute... niet eens stagnerend ofzo.. nee alleen maar oplopend... zelfs escape kan daar nog een puntje aan zuigen... bij escape zie je tenminste nog een hakkelende lijn dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en nu ga ik een film kijken zou ik een half uur geleden al doen.. eigenlijk wou ik om 21u al film kijken...
ze hebben al een ban te pakken
Narf!
pi_34986870
zo ruk mania was weer leuk

en diamond op TS ook
Narf!
pi_34986990
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 om 19:23 uur schreef 'jpjedi 'het volgende:

Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.
je laat je toch niet wegjagen van je eigen server? En dan zijn ze beter.Nou en?
Leer je alleen maar van en probeer je later hun terug te pakken.
nee..nog steeds geen BF2 gespeeld...Roman Total War is veels te leuk
pi_34987047
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef jpjedi het volgende:
Gespeeld met Hendrik-jan-detuinman, extaxi en Liesbattle (jaja een meid die ook nog eens leuk eruit zag ) Alle vier van hetzelfde niveau was mijn indruk.
alle vier zo knap ja?
pi_34987205
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef Incolumis het volgende:

[..]

alle vier zo knap ja?
Je sig
pi_34987400
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:00 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

je laat je toch niet wegjagen van je eigen server? En dan zijn ze beter.Nou en?
Leer je alleen maar van en probeer je later hun terug te pakken.
nee..nog steeds geen BF2 gespeeld...Roman Total War is veels te leuk
Rome... inderdaad leuk...
maar voor een uurtje of 2 in de week
moet het ook maar weer eens instaleren
Narf!
  zondag 12 februari 2006 @ 04:02:21 #296
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34989468
Wat is de reden geweest om ze te bannen?

En wat is de reden om friendly fire aan te zetten?
2de in de Tour de BoF!
pi_34991413
quote:
Op zondag 12 februari 2006 04:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is de reden geweest om ze te bannen?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
quote:
En wat is de reden om friendly fire aan te zetten?
Ik had die een tijd geleden uitgezet zodat de instellingen op PE lijken maar ik heb nu weer de std settings ingeladen
quote:
We waren gisteren TM aan het spelen en ik kwam en keer in de laatste seconden alle vier de BoF-medespelers voorbij en toen was het "ach, kut FJD, homo !" en vandaaruit werd het een hele rage

HOMO'S !
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_34991644
Hi,

We at Team Daboyz have recently been informed of actions taken against our chopper team. Daboyz are always trying to find a peacefull resolution for chopper ownership. Unfortunately it's war on da battlefield, so suited actions have to be taken to ensure Daboyz ownership of da heli.

The Daboyz Team
Homebase of Daboyz: Band of Fokkers server
  zondag 12 februari 2006 @ 10:52:28 #299
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34991694
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:48 schreef daboyzwzza het volgende:
Hi,

We at Team Daboyz have recently been informed of actions taken against our chopper team. Daboyz are always trying to find a peacefull resolution for chopper ownership. Unfortunately it's war on da battlefield, so suited actions have to be taken to ensure Daboyz ownership of da heli.

The Daboyz Team
Homebase of Daboyz: Band of Fokkers server
Wa kost da?
2de in de Tour de BoF!
pi_34991771
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Wa kost da?
Nee wa schuift da