ja jij zit er niet meer bijquote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef BMH het volgende:
WEEEEE
dat zal een admin moeten doenquote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kon z'n logo niet vindenVoeg z'n logo gewoon nog even toe
We hebben t net gered dus er is niets aan de handquote:Op zondag 6 november 2005 18:45 schreef kievit19 het volgende:
thnxquote:
quote:---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
Dan moet je even het volgende doen:
1. Ga naar "Mijn Documenten"
2. "Battlefield 2" en dan "Profiles"
3. Als het goed is zie je een "Global.con" staan.
4. Rechtmuisknop en dan met links op "Eigenschappen"
5. Dan selecteer je "Alleen-lezen".
6. Klik op "Ok"
Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire.
Feyenoordquote:Op zondag 6 november 2005 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Ah we mogen over voetbal praten
Feyenoord had in de 5e minuut al een penalty moeten hebben, met dank aan Luinge zullen we maar zeggen
Koffie? laat Jedi t maar niet horen!quote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Keasis het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe topic-huisje. *schuift aan bij de rij voor de koffie*
je kunt global.con gewoon openen met kladblok, er staan maar 2 lines in, bij prefix type je tag tussen de haakjes, daarna maak je het bestand Read-Only, klaar!quote:Nog een handige tip voor de nieuwe members:
quote:---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
6. Klik op "Ok"
Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire.
quote:Op zondag 6 november 2005 19:42 schreef Incolumis het volgende:
zo 27-11-2005 14:30 Feyenoord - Heracles Almelo
weer puntverlies voor Feyenooit
vast welquote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet Ajax ook zo spelen ? vast ook puntverlies
-edit-
Twente thuis0-2
Je snapt m ? De tekst was ook niet zo heel duidelijkquote:
het zo-woordje was verwarrend (straks of zondag)quote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je snapt m ? De tekst was ook niet zo heel duidelijk
Geloof idd dat Ispy een maandban heeft
quote:Op zondag 6 november 2005 20:01 schreef meninwhite het volgende:
hmm msichien zien jullie nu dat jullie war hebben ipv er overheen lezen =) zodat jullie wle komen opdagen
snapte er ook al geen hol vanquote:Op zondag 6 november 2005 20:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik nu gewoon bejaard of is het ABN al een tijdje afgeschaft
Aha, succesvolle zakenmannen schijnen vaker dan gemiddeld dyslectisch te zijn, dat beloofd watquote:
Alle belangrijke doelpunten zijn al geweest. Alleen Ajax moet nog uitgezonden wordenquote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Incolumis het volgende:
ok voetbal is bijna afgelopen, start BF2 alvast maar
thnx!quote:Op zondag 6 november 2005 21:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuke OP, maar er is duidelijk 1 een alinea die met kop en schouders boven de rest uit steekt![]()
Vanavond maar niet schieten, ik doe eens gek en ga naar bed![]()
helaas/gelukkig doen wij niet meer aan clanwarsquote:Op zondag 6 november 2005 22:32 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond clanwar dik gewonnen in Battlefield 2 Urban Cup. Dacht eerst dat we tegen die clan van Postman gingen, maar dit was FoH (lijkt erop). Jammer dat BoF zelf geen wars speelt, want dan merk je pas hoe leuk t spel is icm tactics en georganiseerd aanvallen
ja mag ook niet met cracks bf2 spelen..quote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef Timminater het volgende:
heey mensen, beneen tijdje afwezig geweest omdat ik effe actief moest zijn op een ander spelleke, en mjn BF2 werkt niet meer omdat ik er de verkeerde crack overheen heb staan.
installeer morgen mijn BF2 effe opnieuw en dan ben ik ook weer van de partij![]()
Topquote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef Timminater het volgende:
heey mensen, beneen tijdje afwezig geweest omdat ik effe actief moest zijn op een ander spelleke, en mjn BF2 werkt niet meer omdat ik er de verkeerde crack overheen heb staan.
installeer morgen mijn BF2 effe opnieuw en dan ben ik ook weer van de partij![]()
LoL, d8 zal het spel er niet bijzetten, maar ze kennen me zo goed dat ze zelfs al weten welk spel ik speelquote:
Weet ik, maar heb een hekel aan elke keer DVD swichen als ik BF2 wil spelenquote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja mag ook niet met cracks bf2 spelen..lees jij geen topics!
straks gaan ze hier ook weer in rommelen![]()
Ik las vd week het volgende:quote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef Timminater het volgende:
[..]
LoL, d8 zal het spel er niet bijzetten, maar ze kennen me zo goed dat ze zelfs al weten welk spel ik speel
(ben nu GM (game master) op mijn server en daar zit ook wat tijd in)
Heb het ook gelezen en met eigenlijk kapot gelachenquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik las vd week het volgende:
In China is een jonge vrouw met de nickname Snowly overleden na het dagen achter elkaar spelen van World Of Warcraft tijdens nationale feestdagen.
[afbeelding]
Haar vrienden verklaarden dat zij altijd op het internet zat en zichzelf aan het voorbereiden was op een paar moeilijke onderdelen in het spel, maar dat ze erg moe was. De online herdenking werd een week na haar overlijden gehouden, maar werd grotendeels overschaduwd door de dood van een andere gamer met de nickname "Nan Ren Gu Shi".
Diverse game communities hebben hun leden op het hart gedrukt om meer aandacht aan de gezondheid te besteden.
dvd komt bij mij de disc lade niet uitquote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig een mini image op de hd, ik werd ook gek van dat dvd switchen. Die nederlandse vertaling trouwens, ben blij dat ik m in het engels heb ...
Go Go Gadget Arms!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
de lange arm van de jedi reikt ver, zelfs de atlantische oceaan over
amateurquote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Top![]()
Sorry ik kan het niet laten, maar vind hem mooi staan--->
[[url=http://img401.imageshack.us/img401/1079/gedood6ic.jpg]afbeelding][/URL]
hmm hier t zelfde.. hoop alleen dat ie wat steviger is dan de bf1942 CD want daar kwam na een tijd een scheur in waar een uitgewoonde hoer nog een puntje aan kan zuigenquote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
dvd komt bij mij de disc lade niet uit![]()
Damn had jij dat ook al? Bij mij was zelfs mn bf1942 cd ontploft in mn brander, heel dat ding afgefikt. Gelukkig kreeg ik gewoon een nieuwe brander vanwege de garantie, maar een nieuwe bf1942 cd krijg je niet zomaar zonder een heel gedoe met EA en zo.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm hier t zelfde.. hoop alleen dat ie wat steviger is dan de bf1942 CD want daar kwam na een tijd een scheur in waar een uitgewoonde hoer nog een puntje aan kan zuigen![]()
dan ga ik toch echt wel met zo'n illegaal iets spelen als die dvd t zou begevenquote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm hier t zelfde.. hoop alleen dat ie wat steviger is dan de bf1942 CD want daar kwam na een tijd een scheur in waar een uitgewoonde hoer nog een puntje aan kan zuigen![]()
Whahahaquote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
amateurEen echte vent doet t met shockpaddles
Statpaddersquote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk het gezellig koffie-uurtje van BoF!![]()
Doel: Met z'n alle wachten op de heli.
Jaquote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In die apc is het trouwens wel jammer dat jullie bijna allemaal een andere Tag hebben
Tja caps lock stond nog aan en ik had geen zin om opnieuw in te loggen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef DeathTrail het volgende:
Jedi05071977 en Mr_Henkie_[NL] shame on you
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?quote:Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef escape_nl het volgende:
Sickert, goede OP en de stats heb ik even bijgewerk op het clanforum
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=61quote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?
"Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken."quote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef Fillipe het volgende:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=61
hmm dacht dat ie als je m eenmaal had ingetikt vast stond..quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja caps lock stond nog aan en ik had geen zin om opnieuw in te loggen.
Op de een of andere reden moet ik het bij elk spel opnieuw intikken..
Heb alleen de ranking aangepast van de leden die er al stonden.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DIe ranking is staat waarschijnlijk op een pagina waar je alleen als volwaardig BoF-er kan komen, aangezien ik er ook niet bij kan.
Trouwens missen er wel een paar namen. Diamond zie ik sowieso al niet en die heeft net de 20000 grens doorbroken.
quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef DeathTrail het volgende:
Jedi05071977 en Mr_Henkie_[NL] shame on you
Nee en ben toch echt aangemeld op de site... Maarja maakt verder ook niet uit.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DIe ranking is staat waarschijnlijk op een pagina waar je alleen als volwaardig BoF-er kan komen, aangezien ik er ook niet bij kan.
Trouwens missen er wel een paar namen. Diamond zie ik sowieso al niet en die heeft net de 20000 grens doorbroken.
Elke keer als ik BF2 opstart is tie ook bij mij foetsie..maar als ik dan kijk bij de serverlijst zie ik dat ik gewoon ben aangemeld met [BoF]. Dus gewoon eens niet intikken en kijken waar je mee aangemeld wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..ik ben net Staff Sergeant geworden![]()
Ik moet trouwens elke keer die prefix opnieuw intoetsen, is er een manier dat die gewoon blijft staan?
Nope, vast niet. Een manier dat wel werkt uiteraard is ALT+Tabben naar je desktop, zodat BF2 actief blijftquote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..ik ben net Staff Sergeant geworden![]()
Ik moet trouwens elke keer die prefix opnieuw intoetsen, is er een manier dat die gewoon blijft staan?
Eerlijk gezegd vind ik het nog meevallenquote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef DeathTrail het volgende:
I-spy24
Score / min: 1.04
Kill / Death Ratio: 0.97
Overall Accuracy: 16%
eventueel:
Kills / min: 0.33
Deaths / min: 0.34
spreekt voor zich
Yup.. en als Medic zijnde bijvoorbeeld, houd je je vaak meer bezig met healen/reviven van mensen, dan ga je duidelijk voor de teamwork score. Medics hebben ook vaak een wat lagere K/D Ratio.quote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef nlboy het volgende:
Mijn "Kill / Death Ratio" is vrij laag, maar dat kom o.a. dat ik vaak vlaggen verover, dan dat ik echt voor de punten ga. En tja dan wordt je sneller doodgeschoten.
Ja precies.quote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Yup.. en als Medic zijnde bijvoorbeeld, houd je je vaak meer bezig met healen/reviven van mensen, dan ga je duidelijk voor de teamwork score. Medics hebben ook vaak een wat lagere K/D Ratio.
Snipers en VehicleWhores en Commanders hebben vaak een erg hoge K/D Ratio, vooral commanders waarbij voor de patch artillery kills nog meetelden als kills
Ik vond die van I-spy nog meevallen, me eigen score is wel aardig, maar ook mijn k/d ratio is nog niet goed (vind ik)quote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef DeathTrail het volgende:
JMPoSTMaN je score/min is echt wel nice hoordat is de hoogst tellende factor
Hebben we eigenlijk eisen jongens??quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef Darkdust het volgende:
Ik krijg binnenkort BF2 binnen en ik wil wel bij de clan (heb ervaring de BF serie) als dat mogelijk is?
Zo ja, wat voor eisen zijn er dan las namelijk over een aanbetaling voor een server.
Niet alleen Jedi.....quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef Incolumis het volgende:
verder moet je ver wegblijven bij Jedi, die gast spoort niet. die hoort in een inrichting thuis
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Go Go Gadget Arms!!!!
[afbeelding]
Ach, illegaal, je hebt het originele serial nummer en je hebt het spel gekocht. The hell met illegaalquote:Op maandag 7 november 2005 06:59 schreef Sickert het volgende:
dan ga ik toch echt wel met zo'n illegaal iets spelen als die dvd t zou begeven![]()
beetje een nieuwe dvd kopen![]()
Zal de hele zooi wel op m'n FTP gooien, die is betaald tot volgend jaar juniquote:Op maandag 7 november 2005 07:02 schreef Sickert het volgende:
Klote image shack![]()
de op is nu verziekt! beter staan die plaatjes er snel weer![]()
Restricted voor members en het zou zelfs kunnen dat het alleen voor BoFers is. Dat sommige er niet bij staan komt omdat die hun sig niet gepost hebbenquote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?
Ik was bezig met een eigen BoF stat en die heb ik ook werkend gekregen maar m'n studie is zo druk dat het geheel nu al een tijdje stil ligtquote:Op maandag 7 november 2005 16:23 schreef DeathTrail het volgende:
Die stats van [BoF] zijn wel leuk, daar gaat het nie om, maar als je skills wilt aflezen kan je het beste deze stats posten:
Reden hiervan is natuurlijk: Mensen die het meest spelen hebben vaak het meest punten, terwijl iemand die maar 50 uur oid gespeeld heeft, zelfs beter kan zijn natuurlijk. Vandaar score/min. Accuracy is ook zeer belangrijk, evenals kill/death ratio, maar dat spreekt denk ik voor zich
ja en amenquote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef Fillipe het volgende:
Ach stelletje wijven, is het nou teveel moeite om telkens bij het inloggen even [BoF] in de prefix neer te zetten?
Het is toch niet zo dat je om de 5 min opnieuw hoeft in te loggen
zoals NLboy netjes op de eerste pagina al postequote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Elke keer als ik BF2 opstart is tie ook bij mij foetsie..maar als ik dan kijk bij de serverlijst zie ik dat ik gewoon ben aangemeld met [BoF]. Dus gewoon eens niet intikken en kijken waar je mee aangemeld wordt.
probeer dat eens Di3ki3 en 1-1-1-1-1quote:---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
6. Klik op "Ok"
ik was t niequote:Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef nlboy het volgende:
Net op de BoF server was Tiezzzz gekickt, waarom?
THE HUNT...quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk eisen jongens??![]()
We hebben geen eisen en de aanbetaling voor de komende 3 maanden is in orde. Daarna zien we wel verder qua betalingen. Oftewel: je kan dus gewoon joinen.
Ach weet je... "De jongens" hier weten niet zo goed om te gaan met Brabanders. Wij zien het leven gewoon wat losser en relexer.quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef Incolumis het volgende:
je hoeft geen aanbetaling te doen, dat is je eigen keuze
verder moet je ver wegblijven bij Jedi, die gast spoort niet. die hoort in een inrichting thuis
tja dat zijn wel zo'n beetje de eisen
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 7 november 2005 21:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach weet je... "De jongens" hier weten niet zo goed om te gaan met Brabanders. Wij zien het leven gewoon wat losser en relexer.(Did I say "koffie
)
maar je denkt toch niet dat ik GEK ben? Homo`s allemaal..grmbl![]()
Ja dat heb ik vandaag gemerkt, mijn broertje was namelijk aan het spelen op zijn account maar toen had hij ook opeens [BoF] voor zijn naam....quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef Atreidez het volgende:
De prefix blijft idd, ook al is t veld leeg als je inlogd. Er zijn trouwens wel workarounds, ook als je karakters erin wilt die je niet kan typen in bf2; in je my documents directory staat je bf2 profiel en daarin zit een bestandje global.con. Hierin staat je prefix aangegeven en daar zet je dan wat anders neer. Als je hierna t bestandje global.con read only maakt blijft t de prefix die je daar hebt ingevuld. Bij onze clan is de prefix nl. .0. en je kon in bf2 geen punten gebruiken
edit: Zat op page 2 te lezen en had alle nieuwe reacties nog niet gezien
Nee helaas is daar nog geen oplossing voor.quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vandaag gemerkt, mijn broertje was namelijk aan het spelen op zijn account maar toen had hij ook opeens [BoF] voor zijn naam....
Is er mss een mogelijkheid om het bij de ene account wel en bij de andere niet te krijgen?
een vrouw!! hooi! heb je Bf2 al?quote:
ik heb per ongeluk in dit topic gereageerd, eentje te hoog aangeklikt, dus ik ben hier weer weg. sorryquote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
een vrouw!! hooi! heb je Bf2 al?
het is hier best leuk! (en nee we willen niet meteen neuken)![]()
sorry!... sorry?!! boeten zul je!quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb per ongeluk in dit topic gereageerd, eentje te hoog aangeklikt, dus ik ben hier weer weg. sorry
hallo?quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef Incolumis het volgende:
ik eerst, ik eerst!!
die van jou ookquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef Incolumis het volgende:
wie zegt dat ze mijn wangetjes moet kussen? ik heb wel wat andere plekjes die schurft-vrij zijn
Dit klinkt echt bijzonder onsmakelijk...quote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef Incolumis het volgende:
wie zegt dat ze mijn wangetjes moet kussen? ik heb wel wat andere plekjes die schurft-vrij zijn
Band of Fok!kersquote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef djenneke het volgende:
Wat is Bof?? Of nee, wil ik dat weten?
eerder de king van de pleequote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef Incolumis het volgende:
je mag mijn hand kussen, doet sickert ook altijd, die vindt mij de king of dushies
ik zei t toch Incolumis jij noob je jaagt dr wegquote:Op maandag 7 november 2005 23:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit klinkt echt bijzonder onsmakelijk...![]()
nee wel vorige week maandag Kim Hollandquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef Incolumis het volgende:
hmm speaking of which, iemand Kelly nog gezien vrijdag bij Jensen?
nou Kel liep dus naakt rond.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee wel vorige week maandag Kim Holland
opzich kan ik dr wel waarderen omdat ze zo eerlijk en open is maar gatver wat ziet die er uit zeg![]()
elf per dag? zovaak kom ik klaar per dagquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:04 schreef Incolumis het volgende:
Aantal erecties per dag
1, de hele dag door.....
ik wist niet dat mijn schaap kon typenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef Sickert het volgende:
Mijn vriend zijn eikel is te gevoelig
incolumis
je had je vriendin Fok! niet moeten laten zien
oja doe ik het weer!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:09 schreef Fillipe het volgende:
Sickert, bagger dit topic niet zo snel vol man
Danku:)quote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef Fillipe het volgende:
[...]
Trouwens nog nooit zulke goede jetpiloten gezien als net op Golf. O.a Deathtrail haalde werkelijk alles en iedereen neer en dat was soms echt irritant! Maar uiteraard part of the game, respect voor die skills.
Voor de rest paar medailles erbij en eindelijk m'n commander badge gehaald! Die 40 punten halen haalde ik namelijk nooit, maar net lukte het op de valreep dus wel.
Nu maar eens met de iets serieuzere zaken des levens bezig houden!
Tsjo!
quote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
een vrouw!! hooi! heb je Bf2 al?
het is hier best leuk! (en nee we willen niet meteen neuken)![]()
bij ons heet dat "Goa ie met brommers kiek'n?"quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja Sickert... laat dat meisje met rust viezerik... mine mine mine![]()
Zeg psst meisje...Ga je met mij mee Carnaval vieren?
((Brabo taal jongens... )
En daar ga je al foutquote:
Nee dat kan niemand eventjes uitleggen, daar heb je een hele dag voor nodig, als je het goed wil doen tenminste.quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:36 schreef TiepJoop het volgende:
Kan iemand eventjes uitleggen wat de I-spy24 affaire is
bij ons is het: "Eej swa! Wtf is carnaval kill!"quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
bij ons heet dat "Goa ie met brommers kiek'n?"
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je echt een eerlijk beeld wil hebben, zou je ook i-spy24 zelf eens het een en ander moeten vragen...
Lolquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
[...]
En bijna vergeten: DEATHTRIAL, wat kun jij ouwehoeren zeg! JE lijkt wel een wijf zeg. Kop houden en spelen is het devies bij deze clan. En misschien is TS wel wat voor jou ipv dat typen. (wel in een apart kanaal aub)
Zit je nu bij onze clan of ergens anders?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:27 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Loljah klopt. Ik lul tijdens het vliegen, rijden, alles:P En ondertussen zat ik ook nog eens op teamspeak met 2 maten van me
Dat typen tijdens het gamen is meestal als ik critically wounded ben, of als er tijdens de game weer eens een discussie gaande is of bijvoorbeeld cheaters, (in wake waren er stat padders)
PS, het is DeathTrail
<I-spy24>Vijand 9 uur!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee dat kan niemand eventjes uitleggen, daar heb je een hele dag voor nodig, als je het goed wil doen tenminste.
Samenvatting
Gamen op vakantie (over de hele wereld) met ping van 9
Aandringen op het teamkillen van een commander, omdat die niet meevecht.
Foto's posten van FoK-ers zonder dat die wisten dat die foto werd genomen.
Veelste lange post posten met te veel plaatjes en die post per pagina minimaal 1x herhalen.
Geen respect hebben voor andere internetters, althans dat is mijn mening.
Irritant zijn op TS (ook mijn mening). Van meneer moest je eerst je naam zeggen voor je praat, uiteraard hoefde hij dat niet.
En ik zal nog wel een hele hoop vergeten.
Als je het echt allemaal wil weten, moet je Jedi eens vragen wie i-spy24 is![]()
Oh en dit is alleen binnen GAM.
Als je echt een eerlijk beeld wil hebben, zou je ook i-spy24 zelf eens het een en ander moeten vragen...
Shame on me, iemand tips om die snel te halen?quote:Next Rank: Master Sergeant
You are not yet eligible for the advanced rank of First Sergeant because you are missing the awards: Basic Knife Combat Badge.
euh was na de patch geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Hey escape_nl, jij kan mij vast wel wat tips geven over hoe je al die repairpunten met engeneer hebt gekregen (aangezien je al veteran engeneer hebt).. Of was dat nog uit de black hawk tijd?
http://www.secretsofbattlefield.com/knifebadge.phpquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Fillipe het volgende:
Haha ik lees dit net:
[..]
Shame on me, iemand tips om die snel te halen?![]()
Ik heb die art, uav en scan al zovaak gefixed, en never krijg ik er een repair point voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:30 schreef escape_nl het volgende:
euh was na de patch geloof ik.
Op mashuur als engineer natuurlijk in de BH, die wordt telkens beschoten dus kan je repairen.
Inmiddels ben je squad member geworden van de squad van de piloot als die er 1 heeft gemaakt. Ondertussen worden steeds de arty, uav en de scan gemold die je kan repairen.
Wanneer je die dingen hebt gefixed spawn je weer in de BH en begint weer de BH te rapairen en zo weer verder.
Neem een 64 map, zodat je altijd een BH heb en niet zoveel players
Het zit wel heel diep he.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
Maar goed er moet meer geneukt worden en ik word ziek van die admin posts hier..opbokken en nu niet gaan slijmen hier met je smiley. Ja ik ben nog steeds over de zeik. Kunnen Mods en Admins ook gebanned worden?
ik kan daar niet bij, Morpheus wel, die zal het mailtje wel tegenkomenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:39 schreef DeathTrail het volgende:
Maareh, ff tussendoor, ik heb me geregt op www.bandoffokkers.nl, ik wacht op een admin die mn account even kan activeren, dan stel ik me even voor op jullie forum en kan ik mn [BoF] tag gebruiken
waar haal je dit vandaan? ik ben wel benieuwd wanneer ik nou eindelijk first sergeant wordt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Fillipe het volgende:
Haha ik lees dit net:
[..]
Shame on me, iemand tips om die snel te halen?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Incolumis het volgende:
wat was die url ook al weer waar je kon zien hoe ver je van een objective af was?
Je weet dat ik een admin ben hé ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:41 schreef Suikermais het volgende:
WTF !!!! ..wie is Muko I-spy24 ?
Die zit NU op de BoF-server te knallen.
Hij heeft meerdere accounts. Hij is niet zo iemand die met z'n stats wil patsen, hij wil afgerekend worden op het aantal vlaggen die hij verdedigt zonder dat er iemand in de buurt isquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:41 schreef Suikermais het volgende:
WTF !!!! ..wie is Muko I-spy24 ?
Die zit NU op de BoF-server te knallen.
Toch niet de I-spy in disguise ??
Uiteraard, dat eikeltje vond alles aan BoF toch zo kut? Meneer gaat vervolgens wel op onze server knallen? Nee, als wij dan toch zo kut zijn dan gaat die maar mooi op een voor hem 'betere' server van een betere clan spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@Fillipe, heb je m er af gemikt ?
Als je m opent kan je je nick onderaan invullen. Krijg je gewoon een rits met alle badges en erachter bepaalde voorwaarden en hoeveel procent je daarvan gedaan hebt. Dit heeft voornamelijk met tijd te maken dat je een bepaalde klasse of bv. squad leader moet zijn geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:40 schreef Fillipe het volgende:Hoe ver je van een objective (doel) af bent? Explain please, wat kan je met die site?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
<I-spy24>Vijand 9 uur!!!!
Erm het is 13:40???
Ah op die manier oke, ik dacht al huh objectivequote:Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je m opent kan je je nick onderaan invullen. Krijg je gewoon een rits met alle badges en erachter bepaalde voorwaarden en hoeveel procent je daarvan gedaan hebt. Dit heeft voornamelijk met tijd te maken dat je een bepaalde klasse of bv. squad leader moet zijn geweest
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Incolumis het volgende:
hey atreidez heb jij toevallig iemand in je clan zitten die bloody punisher heet?
ziek!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:48 schreef escape_nl het volgende:
Heb net deze besteld bij Alternate.nl
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V02&
Hoop er veel plezier van te hebben en hoop een keer zonder problemen op TS te komen
Huh, die heb ik ook aangeschaftquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef nlboy het volgende:
Trouwens voor 3 euro minder kan je die Speed-link Medusa 5.1 Surround krijgen.
Zelf heb ik gewoon een goede Philips headphone en losse microfoon.
Goedkoper en net zo goeie kwaliteit. (denk ik)
Bij die "Play Trend Cyes" is het maar ¤ 5,50.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef DeathTrail het volgende:
Hmm komt wel 13,50 verzendkosten bij zie ik, bij Alternate, das wel erg veel.
Ja zag het jah, denk dat ik em toch maar ga bestellen. Heb nu een Sennheiser, gewone stereo, zonder mic. Zo'n Headsetje lijkt me toch wel ideaalquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef nlboy het volgende:
[..]
Bij die "Play Trend Cyes" is het maar ¤ 5,50.
Niet slim iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:31 schreef DeathTrail het volgende:
<zeikmode> Sinds wanneer rebooten we een server midden in een game? Rebooten doe je tijdens een mapswitch, niet na de 2e ronde...![]()
Zucht....... </zeikmode>
Jedi had netwerkproblemen en toen sloot Rcon niet goed af met als gevolg dat Rcon helemaal niet meer werkte (bij alle admins). Vandaar dat Jedi hem even plotseling een reboot gaf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:31 schreef DeathTrail het volgende:
<zeikmode> Sinds wanneer rebooten we een server midden in een game? Rebooten doe je tijdens een mapswitch, niet na de 2e ronde...![]()
Zucht....... </zeikmode>
hohohohoquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:31 schreef DeathTrail het volgende:
Zucht....... </zeikmode>
Boeie of je t nou na een map wissel doet of tussen rondes door. Zolang je t maar niet in t midden van een ronde doet :\quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:31 schreef DeathTrail het volgende:
Zucht....... </zeikmode>
bf2cc doet het (nog) niet vanwege I3Dquote:Op woensdag 9 november 2005 11:12 schreef escape_nl het volgende:
Wij gebruiken BF2ra, die andere zorgde voor veel problemen, het gebruik is opzich hetzelfde.
De server resetten we als er extreem veel lag is of als rcon eruit ligt
fok! of fok FOKquote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef nlboy het volgende:
@escape_nl, welk woord moet ik hebben voor BF2Tracker? (voor BoF)
Beterschap!quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:13 schreef Sickert het volgende:
vandaag zeer zeker geen battlefield voor mij aangezien de graphics van een Comodore 64 me al te snel zijn ben ziek namelijkkoorts en misselijk en giga koppijn
![]()
ik duik mn mandje weer in![]()
Yes heb hem vanmiddag vanaf 13.00 uur op 99 rondjes Karkand gezet, de hele middag vol en heel veel funquote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oei oei, Strike at Karkand x99 rondes en de server is vol! Switch dan naar 64 player, want er willen meer mensen erin.
en bij de welke ronde is tie nou ?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yes heb hem vanmiddag vanaf 13.00 uur op 99 rondjes Karkand gezet, de hele middag vol en heel veel fun
karkandquote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yes heb hem vanmiddag vanaf 13.00 uur op 99 rondjes Karkand gezet, de hele middag vol en heel veel fun
Zeker cool escape, heb er een gouden en een bronzen medaille gehaald.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ligt het aan EA, EA wil niet dat er dingen worden geinstalleerd op de Ranked Servers. BF2CC maakt gebruikt van mod manager waarvoor er een file op de server geplaatst moet worden en dat wil EA niet hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
bf2cc doet het (nog) niet vanwege I3DEA
De voorgaande versie van BF2RA was echt dramatisch. De Rcon ging gemiddeld eens per dag down. Nu gaat het redelijk goed. Als je het toolje goed afsluit dan gaat de server gemiddeld al snel een week mee voor het weer een keertje mis gaatquote:Op woensdag 9 november 2005 10:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Welke admin tools gebruiken jullie nu? BF2CC of BF2RA? En hoe vaak resetten jullie de server?
Vanaf morgen heeft FoD dan ook eindelijk een ranked server en aangezien ik 1 van de admins ben kan ik wel wat gebruikers ervaring gebruiken.
Ik denk zelf trouwens dat ik BF2CC ga gebruiken, aangezien ik die al ken.
Denk niet dat je het precies in de gatn hebt maar onze server heeft maar 32 slots... we kunnen alleen de mapgrootte aanpassen en dat gebeurt bij gelegenheid.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oei oei, Strike at Karkand x99 rondes en de server is vol! Switch dan naar 64 player, want er willen meer mensen erin.
Sickert Ziekert...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:13 schreef Sickert het volgende:
vandaag zeer zeker geen battlefield voor mij aangezien de graphics van een Comodore 64 me al te snel zijn ben ziek namelijkkoorts en misselijk en giga koppijn
![]()
ik duik mn mandje weer in![]()
Wat droogquote:
Ow mijn god zal ik alvast aangifte doenquote:Iwan Spyros <i-spy24@hotmail.com>
Sent : Thursday, November 10, 2005 3:27 PM
To : flipjesonneveldt@hotmail.com
Subject : En zo doen we dat
| | | Inbox
Grote vriend,
Ik heb gemerkt dat je als maatje van jepi mij elke keer graag banned vd server terwijl ik vd grote smurf toegang blijf behouden. Dus lekker pesten he...
Ik weet het goed gemaakt als je zo graag stoer wilt zijn. Ik pak je terug door je bekend te maken op het web wie die grote held is die zo graag stoer wilt zijn.
Niet janken als je je gegevens met smoelwerk ziet want je wilt toch zo lekker stoer zijn, doen we dat stoer zijn op mijn manier.
Tis me gelukt met die anderen die ook dachten stoer te zijn en door tegaan terwijl we zouden stoppen maar schijnbaar is het zo leuk i-spy24 belachelijk te blijven maken als hij er niet is dat ik dus de handschoen op pak en je terug betaal.
Zo wordt je afgerekend voor je stoerheid heldje
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ow mijn god zal ik alvast aangifte doen!
De triestheid zelve, dat zulke mensen nog bestaan.![]()
![]()
En o I-spy ik weet dat je dit leest: ik heb niets te verbergen dus van mijn part post je m'n groote piemel op hele fokforum I couldn't care less. Bye Iwan Spyros the succesful business man![]()
Zo succesvol is tie nou ook weer niet. Enigste wat ik vindt met Google als ik Iwan Pleitos Spyros in tik zijn dingen van Fok!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bye Iwan Spyros the succesful business man![]()
Sarcasme van mijn kantquote:Op donderdag 10 november 2005 17:05 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Zo succesvol is tie nou ook weer niet.
[..]
![]()
En o I-spy ik weet dat je dit leest: ik heb niets te verbergen dus van mijn part post je m'n groote piemel op hele fokforum I couldn't care less. Bye Iwan Spyros the succesful business man![]()
eerder een 30 jarige yup met streepjes shirt van lacoste en een trui van tommy hilfiger om zn nek geknooptquote:Op donderdag 10 november 2005 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij mij begon hij ook al te dreigen, want hij wist mijn huisnummer.![]()
Goh ik heb gewoon mijn hele naam in mijn profiel staan en vervolgens kun je in het telefoonboek me adres opzoeken, dat is moeilijk![]()
Dit is zo triest van hem om op die manier te gaan dreigen.
Van mij hoef je hem ook niet van de server af te knikkeren, aangezien het een easy target is, maar dan alsnog![]()
Je gaat bijna denken dat het een 13 jarig pubertje is die thuis achter de pc de wildste verhalen verteld.![]()
is het hem gelukt om ons stil te krijgen?quote:Tis me gelukt met die anderen die ook dachten stoer te zijn en door tegaan terwijl we zouden stoppen
Het best verborgen geheim van Fok!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef Fillipe het volgende:
dus van mijn part post je m'n groote piemel op hele fokforum I couldn't care less.
zijn er nog meer mensen die van zijn piemel afweten?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het best verborgen geheim van Fok!![]()
Sorry inkoppertjeMoet er verder wel om lachen ja
[..]
![]()
En o, I-spy ik weet dat je dit leest: ik heb niets te verbergen dus van mijn part post je m'n grootte piemel op 't hele fok!forum I couldn't care less.
Bye Iwan Spyros the succesful business man![]()
Je hebt nu "Supply-drops" daar moet je je commander om vragen en die laat dan, als het goed is, een kist aan een parachute op die lokatie vallen. Als je daar dan naast gaat staan krijg je ammo+health bij.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Fresyl het volgende:
eh mensen even een korte vraag, ik had eerst BF 1942 en toen kon je altijd naast kisten staan om zo je ammo weer omhoog te schroeven maar dit is zeker niet meer mogelijk bij BF2? want ik kan het niet vinden anders dat punt!
Ow ja..nog een makkelijkere andere mogelijkheid waar ik net even niet aan gedacht had....quote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Fresyl het volgende:
ok dankje, maar dan moet je 1 of andre squad leader zijn dacht ik...maar ik ga eens even kijken
heel erg bedankt !
Dat had ik ook, maar ik ben gisteren wel gepromoveerd. Dus ook al kan je dan je voortgang niet zien in die balk de PC registreert het wel....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Razz_Gul het volgende:
hey waarom blijft mijn progressbalk naar de volgende rang steken als in leeg /geen voortgang ??ik dacht dat je met die nieuwe patch zo vreselijk snel in rang kon klimmen na een bep aantal kills in een sessie (hoeveel ??). Toen ik de patch pas installeerde kreeg ik idd snel 3 unlocks en een hogere rang maarre nu gebeurt r geen fuck, ik bedoel dan echt dat die progress balk LEEG is, terwijl ik meer kills dan ooit maak (najah max 6/7 per sessie)
hoe ken dit...
als je al zoveel hebt gestegen kan het wel eens zijn dat je volgende ver weg is,....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Razz_Gul het volgende:
hey waarom blijft mijn progressbalk naar de volgende rang steken als in leeg /geen voortgang ??ik dacht dat je met die nieuwe patch zo vreselijk snel in rang kon klimmen na een bep aantal kills in een sessie (hoeveel ??). Toen ik de patch pas installeerde kreeg ik idd snel 3 unlocks en een hogere rang maarre nu gebeurt r geen fuck, ik bedoel dan echt dat die progress balk LEEG is, terwijl ik meer kills dan ooit maak (najah max 6/7 per sessie)
hoe ken dit...
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar is het niet dat je 1x een 64 server krijgt ? Wij kunnen nml straks ook onze server switchen tussen Spec Ops & BF2, alleen niet tegelijkertijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef CittaR het volgende:
ik weet dat BoF net weer server heeft verlengd, maar volgens mij is dit geen verkeerde aanbieding van EA..
[[url=http://bf2tracker.com/Images/affliates/bf2v1.jpg]afbeelding][/url]
mooi....Had alleen wel 10 topics eerder mogen gebeuren maar ja. toch bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zal er ff voor zorgen, dat ispy een tempban hier krijgt ( als hij dat nog niet had ).
Tip: Mik op de chat van de server dat <insert naam> aan het TKen is voor een vliegtuig. In 9 vd 10 gevallen is er een admin (vaak Escape) online die deze mensen meteen een ban geeft. No prob en je kan meteen weer lekker normaal doorknallenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef Wouzer het volgende:
Heb paar leuke uurtjes gespeeld op jullie server. Alleen een paar eikels die teamkillen voor een vleigtuig of chopper![]()
Wouz zeker? Ik kwam je een paar keer tegen ja. Helaas zit ik nu met een ping van 200 en had fucking veel lag en werd er zelfs misselijk van dus het ging gewoon niet helaas.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef Wouzer het volgende:
Heb paar leuke uurtjes gespeeld op jullie server. Alleen een paar eikels die teamkillen voor een vleigtuig of chopper![]()
verder prima vermaakt.
Zal dit zeker doen bedankt voor de tip. Verder prima servertjequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wouz zeker? Ik kwam je een paar keer tegen ja. Helaas zit ik nu met een ping van 200 en had fucking veel lag en werd er zelfs misselijk van dus het ging gewoon niet helaas.
Als je zulke zaken hebt meld het dan even aan een admin via xfire wil je..
WOUZ ja. wat een idiootquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wouz zeker? Ik kwam je een paar keer tegen ja. Helaas zit ik nu met een ping van 200 en had fucking veel lag en werd er zelfs misselijk van dus het ging gewoon niet helaas.
Als je zulke zaken hebt meld het dan even aan een admin via xfire wil je..
Hoezo dat nu weer. Wat heb ik verkeerd gedaan??quote:
Ik ben niet van FoD. Ben gewoon een Lonewolf. Maar die mongool die aan het kloten was was daarna snel weg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:43 schreef escape_nl het volgende:
Wouz is van FoD toch?
Bij FoD zit ook iemand die ook Wouz (of zoiets) heet, heb je daarmee verwardquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:42 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Ik ben niet van FoD. Ben gewoon een Lonewolf. Maar die mongool die aan het kloten was was daarna snel weg.![]()
Hoezo...iemand die een beetje komt rellen is toch nooit wegquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mooi....Had alleen wel 10 topics eerder mogen gebeuren maar ja. toch bedankt!
Maar het was nadat ik van de server ben gegaan anders was hij allang naar het militaire kerkhofquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bij FoD zit ook iemand die ook Wouz (of zoiets) heet, heb je daarmee verward
Ik ben WOUZ niet WouZ. Volgens mij is dat iemand uit Nijmegen. Tenminste een oud collegaatje van me noemde zich ook altijd wouz.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wouzer != [FoD]-WouZ
Ik kan er dus ook niks over zeggen.
Beetje spuit 11, maar goed...
Ik heb gisteren zelf niet gespeeld, maar een aantal andere FoD-ers wel, maar ik hoor net dat ze niet op jullie server zijn geweest. Ook niet op onze eigen server, die allang in de lucht had moeten zijn![]()
WouZ is uit Zwolle.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Ik ben WOUZ niet WouZ. Volgens mij is dat iemand uit Nijmegen. Tenminste een oud collegaatje van me noemde zich ook altijd wouz.
Damn, en ik dacht dat ik al een identiteitscrisis had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
WouZ is uit Zwolle.
Als hij een oud collega van jou is dan moet ik dat ook zijn. Dus we hebben het hier over nog een andere wouz![]()
WouZ
WOUZ
wouz
Duidelijk voor iedereen![]()
pfff wat een discussie, ik maak alleen de opmerking dat Wouz op [FoD] Wouz lijkt, niet iedereen zijn fok naam is gelijk aan zijn BF2 naam.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Ik ben WOUZ niet WouZ. Volgens mij is dat iemand uit Nijmegen. Tenminste een oud collegaatje van me noemde zich ook altijd wouz.
Je hebt gelijk. Never mind.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pfff wat een discussie, ik maak alleen de opmerking dat Wouz op [FoD] Wouz lijkt, niet iedereen zijn fok naam is gelijk aan zijn BF2 naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |