www.kennisnet.nl/po/leerkracht/vakken/muziek/kinderliedjes/mp3/poppenkraam.mp3quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:17 schreef Capa het volgende:
k stond laatst voor zo'n winkel waar ze van die gave poppen verkopen![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:23 schreef r_one het volgende:
www.kennisnet.nl/po/leerkracht/vakken/muziek/kinderliedjes/mp3/poppenkraam.mp3
GoLLeM jij weet ook allesquote:
Ben benieuwd welke winkel dat is. Volgens mij lul je uit je nek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:17 schreef Capa het volgende:
k stond laatst voor zo'n winkel waar ze van die gave poppen verkopennet echt...
![]()
ik weet dus niet hoe het voelt als je daar je flubber in steekt maar van een collega hoorde ik dat het best lekker is als je maar genoeg glijmiddel gebruikt.
ik weet het niet zo'n ding maakt natuurlijk geen geluid net een dooie![]()
maar aan de andere kant is het ook wel weer makkelijk voor als je bijvoorbeeld gewoon ff zin hebt
Nou, deze poppen - ondanks dat hierboven het tegenovergestelde wordt beweerd - zijn nooit ongesteld, hebben nooit hoofdpijn, hebben altijd zin en je kunt er géén enge ziektes van krijgenquote:
nee maar ze hijgen ook niet in je oor dat ze meer willen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, deze poppen - ondanks dat hierboven het tegenovergestelde wordt beweerd - zijn nooit ongesteld, hebben nooit hoofdpijn, hebben altijd zin en je kunt er géén enge ziektes van krijgen.
Eh wel als hij ze gaat gebruiken...quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, deze poppen - ondanks dat hierboven het tegenovergestelde wordt beweerd - zijn nooit ongesteld, hebben nooit hoofdpijn, hebben altijd zin en je kunt er géén enge ziektes van krijgen.
Dat denk je er maar bijquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
nee maar ze hijgen ook niet in je oor dat ze meer willen!
Jullie delen de poppen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:34 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Eh wel als hij ze gaat gebruiken...![]()
Echte vriendschap.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:37 schreef Sambal_HOT het volgende:
Nee, maar ik kijk wel als hij bezig is![]()
Als z'n zus lekker geef haar nummer maar als je klaar bent...quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:37 schreef remlof het volgende:
[..]
hij mag ze houden!
ik neem z'n zus wel!
Mmm mijn zus is wel lekker, maar ze is wel duurder dan zo'n popquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:37 schreef remlof het volgende:
[..]
hij mag ze houden!
ik neem z'n zus wel!
doe es foto'squote:Op zaterdag 5 november 2005 04:40 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Mmm mijn zus is wel lekker, maar ze is wel duurder dan zo'n pop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |