abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32080847
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je echt een eerlijk beeld wil hebben, zou je ook i-spy24 zelf eens het een en ander moeten vragen...
BF2: Diamond3d
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:27:44 #177
133786 DeathTrail
-----------------
pi_32083228
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
[...]
En bijna vergeten: DEATHTRIAL, wat kun jij ouwehoeren zeg! JE lijkt wel een wijf zeg. Kop houden en spelen is het devies bij deze clan. En misschien is TS wel wat voor jou ipv dat typen. (wel in een apart kanaal aub )
Lol jah klopt. Ik lul tijdens het vliegen, rijden, alles:P En ondertussen zat ik ook nog eens op teamspeak met 2 maten van me
Dat typen tijdens het gamen is meestal als ik critically wounded ben, of als er tijdens de game weer eens een discussie gaande is of bijvoorbeeld cheaters, (in wake waren er stat padders)

PS, het is DeathTrail
-----------------
pi_32084401
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:27 schreef DeathTrail het volgende:

[..]

Lol jah klopt. Ik lul tijdens het vliegen, rijden, alles:P En ondertussen zat ik ook nog eens op teamspeak met 2 maten van me
Dat typen tijdens het gamen is meestal als ik critically wounded ben, of als er tijdens de game weer eens een discussie gaande is of bijvoorbeeld cheaters, (in wake waren er stat padders)

PS, het is DeathTrail
Zit je nu bij onze clan of ergens anders?
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:16:20 #179
133786 DeathTrail
-----------------
pi_32086090
Ik zal me even aanmelden nu.

(edit)
Ok ben aangemeld, wacht nu op admin en daarna zal ik me voorstellen in het stel jezelf voor topic
-----------------
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:41:00 #180
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32086783
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Nee dat kan niemand eventjes uitleggen, daar heb je een hele dag voor nodig, als je het goed wil doen tenminste.
Samenvatting
Gamen op vakantie (over de hele wereld) met ping van 9
Aandringen op het teamkillen van een commander, omdat die niet meevecht.
Foto's posten van FoK-ers zonder dat die wisten dat die foto werd genomen.
Veelste lange post posten met te veel plaatjes en die post per pagina minimaal 1x herhalen.
Geen respect hebben voor andere internetters, althans dat is mijn mening.
Irritant zijn op TS (ook mijn mening). Van meneer moest je eerst je naam zeggen voor je praat, uiteraard hoefde hij dat niet.
En ik zal nog wel een hele hoop vergeten.
Als je het echt allemaal wil weten, moet je Jedi eens vragen wie i-spy24 is
Oh en dit is alleen binnen GAM.
Als je echt een eerlijk beeld wil hebben, zou je ook i-spy24 zelf eens het een en ander moeten vragen...
<I-spy24>Vijand 9 uur!!!!
Erm het is 13:40???
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32086964
Heb net deze besteld bij Alternate.nl

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V02&

Hoop er veel plezier van te hebben en hoop een keer zonder problemen op TS te komen
pi_32087555
Hey escape_nl, jij kan mij vast wel wat tips geven over hoe je al die repairpunten met engeneer hebt gekregen (aangezien je al veteran engeneer hebt).. Of was dat nog uit de black hawk tijd?
Where facts are few, experts are many.
pi_32087709
Haha ik lees dit net:
quote:
Next Rank: Master Sergeant
You are not yet eligible for the advanced rank of First Sergeant because you are missing the awards: Basic Knife Combat Badge.
Shame on me, iemand tips om die snel te halen?

edit: de volgende basic awards moet ik ook nog halen:

- First Aid
- Explosive Ordinance

Die first aid haal je toch gewoon door die pakketjes rond te strooien en hopen dat mensen hem pakken/overheen lopen?

En ik snap nog niet dat ik die Explosive Ordinance nog niet heb gehaald want ik blaas elke rondes best wel wat mensen op met m'n C4.

Oftewel tips zijn welkom
pi_32087922
First aid gewoon met een squadje meegaan als medic. Beetje achter blijven als hun aanvallen en daarna pakjes uitdelen.. dan heb je m echt zo (je hoeft er maar 5 nl.). Basic knife schijn je t beste te halen op de maps waar veel snipers liggen; Sharqi vanaf de mec homebase op die duinen of Karkand vanaf de USA duinen die over hotel uitkijken.. Ook is het het best om te knifen vanuit prone stand (liggend) omdat ie dan bij de eerste hit bijna altijd de kill pakt, zittend en staand heb je vaak 2 hits nodig. Maargoed, ik ben zelf ook nog maar tot max 3 in 1 game gekomen (al was ik er niet op uit om m te halen toen).

Je kan trouwens wel gewoon een rang omhoog he Filipe.. het verschil zit m in het feit dat je Master Sergeant wordt of als je alle badges hebt, First Sergeant
pi_32088010
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Hey escape_nl, jij kan mij vast wel wat tips geven over hoe je al die repairpunten met engeneer hebt gekregen (aangezien je al veteran engeneer hebt).. Of was dat nog uit de black hawk tijd?
euh was na de patch geloof ik.
Op mashuur als engineer natuurlijk in de BH, die wordt telkens beschoten dus kan je repairen.
Inmiddels ben je squad member geworden van de squad van de piloot als die er 1 heeft gemaakt. Ondertussen worden steeds de arty, uav en de scan gemold die je kan repairen.
Wanneer je die dingen hebt gefixed spawn je weer in de BH en begint weer de BH te rapairen en zo weer verder.
Neem een 64 map, zodat je altijd een BH heb en niet zoveel players
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:31:23 #186
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32088030
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Fillipe het volgende:
Haha ik lees dit net:
[..]

http://www.secretsofbattlefield.com/knifebadge.php
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32088109
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:30 schreef escape_nl het volgende:
euh was na de patch geloof ik.
Op mashuur als engineer natuurlijk in de BH, die wordt telkens beschoten dus kan je repairen.
Inmiddels ben je squad member geworden van de squad van de piloot als die er 1 heeft gemaakt. Ondertussen worden steeds de arty, uav en de scan gemold die je kan repairen.
Wanneer je die dingen hebt gefixed spawn je weer in de BH en begint weer de BH te rapairen en zo weer verder.
Neem een 64 map, zodat je altijd een BH heb en niet zoveel players
Ik heb die art, uav en scan al zovaak gefixed, en never krijg ik er een repair point voor
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:37:53 #188
133786 DeathTrail
-----------------
pi_32088198
Je krijgt repair point vaak meteen zodra je een 2e object repairt, denk omdat als je een strategic point repairt, je hem misschien maar 99% repairt of zo
-----------------
pi_32088226
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
Maar goed er moet meer geneukt worden en ik word ziek van die admin posts hier.. opbokken en nu niet gaan slijmen hier met je smiley. Ja ik ben nog steeds over de zeik. Kunnen Mods en Admins ook gebanned worden?
Het zit wel heel diep he.
En het is trouwens moderator.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:39:01 #190
133786 DeathTrail
-----------------
pi_32088231
Maareh, ff tussendoor, ik heb me geregt op www.bandoffokkers.nl, ik wacht op een admin die mn account even kan activeren, dan stel ik me even voor op jullie forum en kan ik mn [BoF] tag gebruiken
-----------------
pi_32088407
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:39 schreef DeathTrail het volgende:
Maareh, ff tussendoor, ik heb me geregt op www.bandoffokkers.nl, ik wacht op een admin die mn account even kan activeren, dan stel ik me even voor op jullie forum en kan ik mn [BoF] tag gebruiken
ik kan daar niet bij, Morpheus wel, die zal het mailtje wel tegenkomen
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:55:10 #192
133786 DeathTrail
-----------------
pi_32088600
k dan wacht ik met geduld eventjes af
-----------------
pi_32091536
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Fillipe het volgende:
Haha ik lees dit net:
[..]

waar haal je dit vandaan? ik ben wel benieuwd wanneer ik nou eindelijk first sergeant wordt...
pi_32091655
http://bf2s.com !

Erg goede zo niet de beste statspagina van BF2. Ze hebben nu ook leuke statistieken toegevoegd.
pi_32091936
waar vind jij het precies bij de stats..
ik vind namelijk alleen dit...

Next Rank: Master Gunnery Sergeant
You are not yet eligible for the advanced rank of Sergeant Major because you are missing the awards: Basic Aviator Badge.

edit: ik zie dat dit het zelfde is als bij jou... maar heb ik nou ook die basic aviator badge nodig voor first sergeant? want ik dacht van niet...
pi_32092796
wat was die url ook al weer waar je kon zien hoe ver je van een objective af was?
pi_32092899
pi_32093039
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Incolumis het volgende:
wat was die url ook al weer waar je kon zien hoe ver je van een objective af was?
Hoe ver je van een objective (doel) af bent? Explain please, wat kan je met die site?
pi_32093083
WTF !!!! ..wie is Muko I-spy24 ?
Die zit NU op de BoF-server te knallen.
Toch niet de I-spy in disguise ??
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32093122
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:41 schreef Suikermais het volgende:
WTF !!!! ..wie is Muko I-spy24 ?
Die zit NU op de BoF-server te knallen.
Je weet dat ik een admin ben hé ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')