Ja maar jij had jezelf gebanned toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:21 schreef yvonne het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Waarom niet?
Ik ben ook gebanned geweest
je had jezelf doodgewenst?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:21 schreef yvonne het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Waarom niet?
Nee, dat ging nieteensquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar jij had jezelf gebanned toch?![]()
Wat had ie gedaan?quote:
Wat had je gedaan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:21 schreef yvonne het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Waarom niet?
Gespammed, in alle foraquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan?
[..]
Wat had je gedaan?
Als DAT al niet mag als Administrator.... waarom zou iemand dan nog Administrator willen worden?quote:
Rood past goed bij yvonne, da's alles.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:45 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Als DAT al niet mag als Administrator.... waarom zou iemand dan nog Administrator willen worden?
Psies, verder niks, leuke kleurquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Rood past goed bij yvonne, da's alles.
Waarom zou je DAT als admin zijnde wel mogen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:45 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Als DAT al niet mag als Administrator.... waarom zou iemand dan nog Administrator willen worden?
Kasta, Timmy, Static, Harrie, r@b zo uit m'n hoofd, en nog wat webloggers en FPersquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
Kan ja, Kasta was volgens mij ook gebanned toen ie mod was.
Geef me eens één goede reden waarom je anders Admin wil worden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Waarom zou je DAT als admin zijnde wel mogen dan?
Liefde !Pure liefde voor al jullie ettertjes.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Geef me eens één goede reden waarom je anders Admin wil worden?
Je krijgt geen geld, je krijgt geen auto. Je krijgt allen maar gezeik van mensen die het niet eens zijn met de edit-gedrag....
Daar moet toch IETS tegenover staan.
Of wil jij beweren dat alle Admin's puur uit machtswellust Admin willen worden?
Je bent me net voor, de pure liefde die je ook ontvangt van alle lieve FOK!kertjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Liefde !Pure liefde voor al jullie ettertjes.
Die admins zien jullie streken echt wel in de juiste proportie... het zijn netouders
![]()
Jij hebt het topic niet gelezen hèquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef Triloxigen het volgende:
Het kan, maar zal niet gebeuren..
Ik denk dat een mod zijn status eerst kwijt is en dan direct gebanned wordt :p
obviouslyquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij hebt het topic niet gelezen hè![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |