Volgens dat krantje waren het er vier of vijf gedurende de nacht.quote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef erikkll het volgende:
11 in totaal, 9 in de slaap
dat las ik ergens
maar 2 overdag is wel erg weinig, daar kom ik iig overheen
dat verschilt nogal. soms is het spontaan. soms is het een mooi gekleed meisje. en uiteraard sexuele gedachten/handelingen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik ook wel interessant vind om te weten is wat er voor de heren nodig is om een erectie te triggeren... Voor de een is een bloot been wellicht genoeg, de ander krijgt het warm als hij langs een Sloggi billboard rijdt en weer een ander heeft misschien al last als hij lang de Livera loopt.
meestal de gedachte aan de nacht ervoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik ook wel interessant vind om te weten is wat er voor de heren nodig is om een erectie te triggeren... Voor de een is een bloot been wellicht genoeg, de ander krijgt het warm als hij langs een Sloggi billboard rijdt en weer een ander heeft misschien al last als hij lang de Livera loopt.
er komen ook wel eens spontaan gedachten op hoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
kontjes doen het voor mij. altijd lekker: vrouwenkontjes.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik ook wel interessant vind om te weten is wat er voor de heren nodig is om een erectie te triggeren...
Heb jij dan ook een erectie?quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vond het veel, maar eigenlijk... Ik ben wel vaker dan 11 keer per dag geil denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |