ja jij zit er niet meer bijquote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef BMH het volgende:
WEEEEE
dat zal een admin moeten doenquote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kon z'n logo niet vindenVoeg z'n logo gewoon nog even toe
We hebben t net gered dus er is niets aan de handquote:Op zondag 6 november 2005 18:45 schreef kievit19 het volgende:
thnxquote:
quote:---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
Dan moet je even het volgende doen:
1. Ga naar "Mijn Documenten"
2. "Battlefield 2" en dan "Profiles"
3. Als het goed is zie je een "Global.con" staan.
4. Rechtmuisknop en dan met links op "Eigenschappen"
5. Dan selecteer je "Alleen-lezen".
6. Klik op "Ok"
Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire.
Feyenoordquote:Op zondag 6 november 2005 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Ah we mogen over voetbal praten
Feyenoord had in de 5e minuut al een penalty moeten hebben, met dank aan Luinge zullen we maar zeggen
Koffie? laat Jedi t maar niet horen!quote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Keasis het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe topic-huisje. *schuift aan bij de rij voor de koffie*
je kunt global.con gewoon openen met kladblok, er staan maar 2 lines in, bij prefix type je tag tussen de haakjes, daarna maak je het bestand Read-Only, klaar!quote:Nog een handige tip voor de nieuwe members:
quote:---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
Dan moet je even het volgende doen:
1. Ga naar "Mijn Documenten"
2. "Battlefield 2" en dan "Profiles"
3. Als het goed is zie je een "Global.con" staan.
4. Rechtmuisknop en dan met links op "Eigenschappen"
5. Dan selecteer je "Alleen-lezen".
6. Klik op "Ok"
Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire.
quote:Op zondag 6 november 2005 19:42 schreef Incolumis het volgende:
zo 27-11-2005 14:30 Feyenoord - Heracles Almelo
weer puntverlies voor Feyenooit
vast welquote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet Ajax ook zo spelen ? vast ook puntverlies
-edit-
Twente thuis0-2
Je snapt m ? De tekst was ook niet zo heel duidelijkquote:
het zo-woordje was verwarrend (straks of zondag)quote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je snapt m ? De tekst was ook niet zo heel duidelijk
Geloof idd dat Ispy een maandban heeft
quote:Op zondag 6 november 2005 20:01 schreef meninwhite het volgende:
hmm msichien zien jullie nu dat jullie war hebben ipv er overheen lezen =) zodat jullie wle komen opdagen
snapte er ook al geen hol vanquote:Op zondag 6 november 2005 20:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik nu gewoon bejaard of is het ABN al een tijdje afgeschaft
Aha, succesvolle zakenmannen schijnen vaker dan gemiddeld dyslectisch te zijn, dat beloofd watquote:
Alle belangrijke doelpunten zijn al geweest. Alleen Ajax moet nog uitgezonden wordenquote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Incolumis het volgende:
ok voetbal is bijna afgelopen, start BF2 alvast maar
thnx!quote:Op zondag 6 november 2005 21:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuke OP, maar er is duidelijk 1 een alinea die met kop en schouders boven de rest uit steekt![]()
Vanavond maar niet schieten, ik doe eens gek en ga naar bed![]()
helaas/gelukkig doen wij niet meer aan clanwarsquote:Op zondag 6 november 2005 22:32 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond clanwar dik gewonnen in Battlefield 2 Urban Cup. Dacht eerst dat we tegen die clan van Postman gingen, maar dit was FoH (lijkt erop). Jammer dat BoF zelf geen wars speelt, want dan merk je pas hoe leuk t spel is icm tactics en georganiseerd aanvallen
ja mag ook niet met cracks bf2 spelen..quote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef Timminater het volgende:
heey mensen, beneen tijdje afwezig geweest omdat ik effe actief moest zijn op een ander spelleke, en mjn BF2 werkt niet meer omdat ik er de verkeerde crack overheen heb staan.
installeer morgen mijn BF2 effe opnieuw en dan ben ik ook weer van de partij![]()
Topquote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef Timminater het volgende:
heey mensen, beneen tijdje afwezig geweest omdat ik effe actief moest zijn op een ander spelleke, en mjn BF2 werkt niet meer omdat ik er de verkeerde crack overheen heb staan.
installeer morgen mijn BF2 effe opnieuw en dan ben ik ook weer van de partij![]()
LoL, d8 zal het spel er niet bijzetten, maar ze kennen me zo goed dat ze zelfs al weten welk spel ik speelquote:
Weet ik, maar heb een hekel aan elke keer DVD swichen als ik BF2 wil spelenquote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja mag ook niet met cracks bf2 spelen..lees jij geen topics!
straks gaan ze hier ook weer in rommelen![]()
Ik las vd week het volgende:quote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef Timminater het volgende:
[..]
LoL, d8 zal het spel er niet bijzetten, maar ze kennen me zo goed dat ze zelfs al weten welk spel ik speel
(ben nu GM (game master) op mijn server en daar zit ook wat tijd in)
Heb het ook gelezen en met eigenlijk kapot gelachenquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik las vd week het volgende:
In China is een jonge vrouw met de nickname Snowly overleden na het dagen achter elkaar spelen van World Of Warcraft tijdens nationale feestdagen.
[afbeelding]
Haar vrienden verklaarden dat zij altijd op het internet zat en zichzelf aan het voorbereiden was op een paar moeilijke onderdelen in het spel, maar dat ze erg moe was. De online herdenking werd een week na haar overlijden gehouden, maar werd grotendeels overschaduwd door de dood van een andere gamer met de nickname "Nan Ren Gu Shi".
Diverse game communities hebben hun leden op het hart gedrukt om meer aandacht aan de gezondheid te besteden.
dvd komt bij mij de disc lade niet uitquote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig een mini image op de hd, ik werd ook gek van dat dvd switchen. Die nederlandse vertaling trouwens, ben blij dat ik m in het engels heb ...
Go Go Gadget Arms!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
de lange arm van de jedi reikt ver, zelfs de atlantische oceaan over
amateurquote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Top![]()
Sorry ik kan het niet laten, maar vind hem mooi staan--->
[[url=http://img401.imageshack.us/img401/1079/gedood6ic.jpg]afbeelding][/URL]
hmm hier t zelfde.. hoop alleen dat ie wat steviger is dan de bf1942 CD want daar kwam na een tijd een scheur in waar een uitgewoonde hoer nog een puntje aan kan zuigenquote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
dvd komt bij mij de disc lade niet uit![]()
Damn had jij dat ook al? Bij mij was zelfs mn bf1942 cd ontploft in mn brander, heel dat ding afgefikt. Gelukkig kreeg ik gewoon een nieuwe brander vanwege de garantie, maar een nieuwe bf1942 cd krijg je niet zomaar zonder een heel gedoe met EA en zo.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm hier t zelfde.. hoop alleen dat ie wat steviger is dan de bf1942 CD want daar kwam na een tijd een scheur in waar een uitgewoonde hoer nog een puntje aan kan zuigen![]()
dan ga ik toch echt wel met zo'n illegaal iets spelen als die dvd t zou begevenquote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm hier t zelfde.. hoop alleen dat ie wat steviger is dan de bf1942 CD want daar kwam na een tijd een scheur in waar een uitgewoonde hoer nog een puntje aan kan zuigen![]()
Whahahaquote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
amateurEen echte vent doet t met shockpaddles
Statpaddersquote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk het gezellig koffie-uurtje van BoF!![]()
Doel: Met z'n alle wachten op de heli.
Jaquote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In die apc is het trouwens wel jammer dat jullie bijna allemaal een andere Tag hebben
Tja caps lock stond nog aan en ik had geen zin om opnieuw in te loggen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef DeathTrail het volgende:
Jedi05071977 en Mr_Henkie_[NL] shame on you
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?quote:Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef escape_nl het volgende:
Sickert, goede OP en de stats heb ik even bijgewerk op het clanforum
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=61quote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?
"Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken."quote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef Fillipe het volgende:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=61
hmm dacht dat ie als je m eenmaal had ingetikt vast stond..quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja caps lock stond nog aan en ik had geen zin om opnieuw in te loggen.
Op de een of andere reden moet ik het bij elk spel opnieuw intikken..
Heb alleen de ranking aangepast van de leden die er al stonden.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DIe ranking is staat waarschijnlijk op een pagina waar je alleen als volwaardig BoF-er kan komen, aangezien ik er ook niet bij kan.
Trouwens missen er wel een paar namen. Diamond zie ik sowieso al niet en die heeft net de 20000 grens doorbroken.
quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef DeathTrail het volgende:
Jedi05071977 en Mr_Henkie_[NL] shame on you
Nee en ben toch echt aangemeld op de site... Maarja maakt verder ook niet uit.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DIe ranking is staat waarschijnlijk op een pagina waar je alleen als volwaardig BoF-er kan komen, aangezien ik er ook niet bij kan.
Trouwens missen er wel een paar namen. Diamond zie ik sowieso al niet en die heeft net de 20000 grens doorbroken.
Elke keer als ik BF2 opstart is tie ook bij mij foetsie..maar als ik dan kijk bij de serverlijst zie ik dat ik gewoon ben aangemeld met [BoF]. Dus gewoon eens niet intikken en kijken waar je mee aangemeld wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..ik ben net Staff Sergeant geworden![]()
Ik moet trouwens elke keer die prefix opnieuw intoetsen, is er een manier dat die gewoon blijft staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |