Whahahaquote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
amateurEen echte vent doet t met shockpaddles
Statpaddersquote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk het gezellig koffie-uurtje van BoF!![]()
Doel: Met z'n alle wachten op de heli.
Jaquote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In die apc is het trouwens wel jammer dat jullie bijna allemaal een andere Tag hebben
Tja caps lock stond nog aan en ik had geen zin om opnieuw in te loggen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef DeathTrail het volgende:
Jedi05071977 en Mr_Henkie_[NL] shame on you
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?quote:Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef escape_nl het volgende:
Sickert, goede OP en de stats heb ik even bijgewerk op het clanforum
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=61quote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?
"Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken."quote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef Fillipe het volgende:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=61
hmm dacht dat ie als je m eenmaal had ingetikt vast stond..quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja caps lock stond nog aan en ik had geen zin om opnieuw in te loggen.
Op de een of andere reden moet ik het bij elk spel opnieuw intikken..
Heb alleen de ranking aangepast van de leden die er al stonden.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DIe ranking is staat waarschijnlijk op een pagina waar je alleen als volwaardig BoF-er kan komen, aangezien ik er ook niet bij kan.
Trouwens missen er wel een paar namen. Diamond zie ik sowieso al niet en die heeft net de 20000 grens doorbroken.
quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef DeathTrail het volgende:
Jedi05071977 en Mr_Henkie_[NL] shame on you
Nee en ben toch echt aangemeld op de site... Maarja maakt verder ook niet uit.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DIe ranking is staat waarschijnlijk op een pagina waar je alleen als volwaardig BoF-er kan komen, aangezien ik er ook niet bij kan.
Trouwens missen er wel een paar namen. Diamond zie ik sowieso al niet en die heeft net de 20000 grens doorbroken.
Elke keer als ik BF2 opstart is tie ook bij mij foetsie..maar als ik dan kijk bij de serverlijst zie ik dat ik gewoon ben aangemeld met [BoF]. Dus gewoon eens niet intikken en kijken waar je mee aangemeld wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..ik ben net Staff Sergeant geworden![]()
Ik moet trouwens elke keer die prefix opnieuw intoetsen, is er een manier dat die gewoon blijft staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |