Nope, vast niet. Een manier dat wel werkt uiteraard is ALT+Tabben naar je desktop, zodat BF2 actief blijftquote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah..ik ben net Staff Sergeant geworden![]()
Ik moet trouwens elke keer die prefix opnieuw intoetsen, is er een manier dat die gewoon blijft staan?
Eerlijk gezegd vind ik het nog meevallenquote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef DeathTrail het volgende:
I-spy24
Score / min: 1.04
Kill / Death Ratio: 0.97
Overall Accuracy: 16%
eventueel:
Kills / min: 0.33
Deaths / min: 0.34
spreekt voor zich
Yup.. en als Medic zijnde bijvoorbeeld, houd je je vaak meer bezig met healen/reviven van mensen, dan ga je duidelijk voor de teamwork score. Medics hebben ook vaak een wat lagere K/D Ratio.quote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef nlboy het volgende:
Mijn "Kill / Death Ratio" is vrij laag, maar dat kom o.a. dat ik vaak vlaggen verover, dan dat ik echt voor de punten ga. En tja dan wordt je sneller doodgeschoten.
Ja precies.quote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Yup.. en als Medic zijnde bijvoorbeeld, houd je je vaak meer bezig met healen/reviven van mensen, dan ga je duidelijk voor de teamwork score. Medics hebben ook vaak een wat lagere K/D Ratio.
Snipers en VehicleWhores en Commanders hebben vaak een erg hoge K/D Ratio, vooral commanders waarbij voor de patch artillery kills nog meetelden als kills
Ik vond die van I-spy nog meevallen, me eigen score is wel aardig, maar ook mijn k/d ratio is nog niet goed (vind ik)quote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef DeathTrail het volgende:
JMPoSTMaN je score/min is echt wel nice hoordat is de hoogst tellende factor
Hebben we eigenlijk eisen jongens??quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef Darkdust het volgende:
Ik krijg binnenkort BF2 binnen en ik wil wel bij de clan (heb ervaring de BF serie) als dat mogelijk is?
Zo ja, wat voor eisen zijn er dan las namelijk over een aanbetaling voor een server.
Niet alleen Jedi.....quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef Incolumis het volgende:
verder moet je ver wegblijven bij Jedi, die gast spoort niet. die hoort in een inrichting thuis
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Go Go Gadget Arms!!!!
[afbeelding]
Ach, illegaal, je hebt het originele serial nummer en je hebt het spel gekocht. The hell met illegaalquote:Op maandag 7 november 2005 06:59 schreef Sickert het volgende:
dan ga ik toch echt wel met zo'n illegaal iets spelen als die dvd t zou begeven![]()
beetje een nieuwe dvd kopen![]()
Zal de hele zooi wel op m'n FTP gooien, die is betaald tot volgend jaar juniquote:Op maandag 7 november 2005 07:02 schreef Sickert het volgende:
Klote image shack![]()
de op is nu verziekt! beter staan die plaatjes er snel weer![]()
Restricted voor members en het zou zelfs kunnen dat het alleen voor BoFers is. Dat sommige er niet bij staan komt omdat die hun sig niet gepost hebbenquote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan wel op het clanforum, maar ik die stats niet vinden.. zit dat ik een afgesloten gedeelte?
Ik was bezig met een eigen BoF stat en die heb ik ook werkend gekregen maar m'n studie is zo druk dat het geheel nu al een tijdje stil ligtquote:Op maandag 7 november 2005 16:23 schreef DeathTrail het volgende:
Die stats van [BoF] zijn wel leuk, daar gaat het nie om, maar als je skills wilt aflezen kan je het beste deze stats posten:
Reden hiervan is natuurlijk: Mensen die het meest spelen hebben vaak het meest punten, terwijl iemand die maar 50 uur oid gespeeld heeft, zelfs beter kan zijn natuurlijk. Vandaar score/min. Accuracy is ook zeer belangrijk, evenals kill/death ratio, maar dat spreekt denk ik voor zich
ja en amenquote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef Fillipe het volgende:
Ach stelletje wijven, is het nou teveel moeite om telkens bij het inloggen even [BoF] in de prefix neer te zetten?
Het is toch niet zo dat je om de 5 min opnieuw hoeft in te loggen
zoals NLboy netjes op de eerste pagina al postequote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Elke keer als ik BF2 opstart is tie ook bij mij foetsie..maar als ik dan kijk bij de serverlijst zie ik dat ik gewoon ben aangemeld met [BoF]. Dus gewoon eens niet intikken en kijken waar je mee aangemeld wordt.
probeer dat eens Di3ki3 en 1-1-1-1-1quote:---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
Dan moet je even het volgende doen:
1. Ga naar "Mijn Documenten"
2. "Battlefield 2" en dan "Profiles"
3. Als het goed is zie je een "Global.con" staan.
4. Rechtmuisknop en dan met links op "Eigenschappen"
5. Dan selecteer je "Alleen-lezen".
6. Klik op "Ok"
Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire.
ik was t niequote:Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef nlboy het volgende:
Net op de BoF server was Tiezzzz gekickt, waarom?
THE HUNT...quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk eisen jongens??![]()
We hebben geen eisen en de aanbetaling voor de komende 3 maanden is in orde. Daarna zien we wel verder qua betalingen. Oftewel: je kan dus gewoon joinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |