Dat had ik ook, maar ik ben gisteren wel gepromoveerd. Dus ook al kan je dan je voortgang niet zien in die balk de PC registreert het wel....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Razz_Gul het volgende:
hey waarom blijft mijn progressbalk naar de volgende rang steken als in leeg /geen voortgang ??ik dacht dat je met die nieuwe patch zo vreselijk snel in rang kon klimmen na een bep aantal kills in een sessie (hoeveel ??). Toen ik de patch pas installeerde kreeg ik idd snel 3 unlocks en een hogere rang maarre nu gebeurt r geen fuck, ik bedoel dan echt dat die progress balk LEEG is, terwijl ik meer kills dan ooit maak (najah max 6/7 per sessie)
hoe ken dit...
als je al zoveel hebt gestegen kan het wel eens zijn dat je volgende ver weg is,....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Razz_Gul het volgende:
hey waarom blijft mijn progressbalk naar de volgende rang steken als in leeg /geen voortgang ??ik dacht dat je met die nieuwe patch zo vreselijk snel in rang kon klimmen na een bep aantal kills in een sessie (hoeveel ??). Toen ik de patch pas installeerde kreeg ik idd snel 3 unlocks en een hogere rang maarre nu gebeurt r geen fuck, ik bedoel dan echt dat die progress balk LEEG is, terwijl ik meer kills dan ooit maak (najah max 6/7 per sessie)
hoe ken dit...
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar is het niet dat je 1x een 64 server krijgt ? Wij kunnen nml straks ook onze server switchen tussen Spec Ops & BF2, alleen niet tegelijkertijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef CittaR het volgende:
ik weet dat BoF net weer server heeft verlengd, maar volgens mij is dit geen verkeerde aanbieding van EA..
[[url=http://bf2tracker.com/Images/affliates/bf2v1.jpg]afbeelding][/url]
mooi....Had alleen wel 10 topics eerder mogen gebeuren maar ja. toch bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zal er ff voor zorgen, dat ispy een tempban hier krijgt ( als hij dat nog niet had ).
Tip: Mik op de chat van de server dat <insert naam> aan het TKen is voor een vliegtuig. In 9 vd 10 gevallen is er een admin (vaak Escape) online die deze mensen meteen een ban geeft. No prob en je kan meteen weer lekker normaal doorknallenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef Wouzer het volgende:
Heb paar leuke uurtjes gespeeld op jullie server. Alleen een paar eikels die teamkillen voor een vleigtuig of chopper![]()
Wouz zeker? Ik kwam je een paar keer tegen ja. Helaas zit ik nu met een ping van 200 en had fucking veel lag en werd er zelfs misselijk van dus het ging gewoon niet helaas.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef Wouzer het volgende:
Heb paar leuke uurtjes gespeeld op jullie server. Alleen een paar eikels die teamkillen voor een vleigtuig of chopper![]()
verder prima vermaakt.
Zal dit zeker doen bedankt voor de tip. Verder prima servertjequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wouz zeker? Ik kwam je een paar keer tegen ja. Helaas zit ik nu met een ping van 200 en had fucking veel lag en werd er zelfs misselijk van dus het ging gewoon niet helaas.
Als je zulke zaken hebt meld het dan even aan een admin via xfire wil je..
WOUZ ja. wat een idiootquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wouz zeker? Ik kwam je een paar keer tegen ja. Helaas zit ik nu met een ping van 200 en had fucking veel lag en werd er zelfs misselijk van dus het ging gewoon niet helaas.
Als je zulke zaken hebt meld het dan even aan een admin via xfire wil je..
Hoezo dat nu weer. Wat heb ik verkeerd gedaan??quote:
Ik ben niet van FoD. Ben gewoon een Lonewolf. Maar die mongool die aan het kloten was was daarna snel weg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:43 schreef escape_nl het volgende:
Wouz is van FoD toch?
Bij FoD zit ook iemand die ook Wouz (of zoiets) heet, heb je daarmee verwardquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:42 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Ik ben niet van FoD. Ben gewoon een Lonewolf. Maar die mongool die aan het kloten was was daarna snel weg.![]()
Hoezo...iemand die een beetje komt rellen is toch nooit wegquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mooi....Had alleen wel 10 topics eerder mogen gebeuren maar ja. toch bedankt!
Maar het was nadat ik van de server ben gegaan anders was hij allang naar het militaire kerkhofquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bij FoD zit ook iemand die ook Wouz (of zoiets) heet, heb je daarmee verward
Ik ben WOUZ niet WouZ. Volgens mij is dat iemand uit Nijmegen. Tenminste een oud collegaatje van me noemde zich ook altijd wouz.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wouzer != [FoD]-WouZ
Ik kan er dus ook niks over zeggen.
Beetje spuit 11, maar goed...
Ik heb gisteren zelf niet gespeeld, maar een aantal andere FoD-ers wel, maar ik hoor net dat ze niet op jullie server zijn geweest. Ook niet op onze eigen server, die allang in de lucht had moeten zijn![]()
WouZ is uit Zwolle.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Ik ben WOUZ niet WouZ. Volgens mij is dat iemand uit Nijmegen. Tenminste een oud collegaatje van me noemde zich ook altijd wouz.
Damn, en ik dacht dat ik al een identiteitscrisis had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
WouZ is uit Zwolle.
Als hij een oud collega van jou is dan moet ik dat ook zijn. Dus we hebben het hier over nog een andere wouz![]()
WouZ
WOUZ
wouz
Duidelijk voor iedereen![]()
pfff wat een discussie, ik maak alleen de opmerking dat Wouz op [FoD] Wouz lijkt, niet iedereen zijn fok naam is gelijk aan zijn BF2 naam.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Ik ben WOUZ niet WouZ. Volgens mij is dat iemand uit Nijmegen. Tenminste een oud collegaatje van me noemde zich ook altijd wouz.
Je hebt gelijk. Never mind.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pfff wat een discussie, ik maak alleen de opmerking dat Wouz op [FoD] Wouz lijkt, niet iedereen zijn fok naam is gelijk aan zijn BF2 naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |