projectie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:42 schreef DarkDancer het volgende:
hahaha, vraag of hij je in je kont wil nemen en jij met heze stem dan schreeut, neem me in mijn marige reet.
als die dan geen problemen heeft dan is het duidelijk
Komt omdat je bij het trekken doorgaans niet met volle kracht over je eikel zit te wrijven (althans, ik niet...quote:
Wat is in vredesnaam een marige reetquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:42 schreef DarkDancer het volgende:
hahaha, vraag of hij je in je kont wil nemen en jij met heze stem dan schreeut, neem me in mijn marige reet.
als die dan geen problemen heeft dan is het duidelijk
Het is de bedoeling dat zijn gedachten van zijn piemel worden afgehaald. Als hij denkt wat schreeuwt ze nu voor rare woorden dan helpt dat misschien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam een marige reet![]()
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef ymme het volgende:
Hebben meer jongens/mannen hier last van.
waarom luister je naar anderen als ik zeg dat je er een condoom omheen moet doen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef ymme het volgende:
Zoals eerder gezegt, de eikel wordt pas echt heel gevoelig als het klaarkomen niet meer zo ver weg is. Maar dan wodt de lul ook meteen weer slap. Dus doorgaan is geen optie.
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef speknek het volgende:
Kunnen we aannemen dat er geen zichtbare verwondingen zijn? Rode vlekjes, haarscheurtjes op de eikel/voorhuid?
Het kan zijn te nauwe voorhuid inderdaad en dat is te trainen. Maar het kan ook zijn dat er een stukje voorhuid vast zit aan de boven kant van de eikel. En dan is even naar de dokter de beste oplossing.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Komt omdat je bij het trekken doorgaans niet met volle kracht over je eikel zit te wrijven (althans, ik niet...)
Nee, maar serieus: heeft hij ooit problemen gehad met een te nauwe voorhuid of iets dergelijks? Dat kan een verklaring zijn, dan komt de eikel te weinig bloot te liggen en wordt-ie te gevoelig.
Je kan dat trouwens wel trainen, dat betekent voor je vriend wel iedere dag een keer of twee-drie jezelf dat "nare" gevoel opzettelijk bezorgen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |