projectie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:42 schreef DarkDancer het volgende:
hahaha, vraag of hij je in je kont wil nemen en jij met heze stem dan schreeut, neem me in mijn marige reet.
als die dan geen problemen heeft dan is het duidelijk
Komt omdat je bij het trekken doorgaans niet met volle kracht over je eikel zit te wrijven (althans, ik niet...quote:
Wat is in vredesnaam een marige reetquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:42 schreef DarkDancer het volgende:
hahaha, vraag of hij je in je kont wil nemen en jij met heze stem dan schreeut, neem me in mijn marige reet.
als die dan geen problemen heeft dan is het duidelijk
Het is de bedoeling dat zijn gedachten van zijn piemel worden afgehaald. Als hij denkt wat schreeuwt ze nu voor rare woorden dan helpt dat misschien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam een marige reet![]()
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef ymme het volgende:
Hebben meer jongens/mannen hier last van.
waarom luister je naar anderen als ik zeg dat je er een condoom omheen moet doen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef ymme het volgende:
Zoals eerder gezegt, de eikel wordt pas echt heel gevoelig als het klaarkomen niet meer zo ver weg is. Maar dan wodt de lul ook meteen weer slap. Dus doorgaan is geen optie.
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef speknek het volgende:
Kunnen we aannemen dat er geen zichtbare verwondingen zijn? Rode vlekjes, haarscheurtjes op de eikel/voorhuid?
Het kan zijn te nauwe voorhuid inderdaad en dat is te trainen. Maar het kan ook zijn dat er een stukje voorhuid vast zit aan de boven kant van de eikel. En dan is even naar de dokter de beste oplossing.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Komt omdat je bij het trekken doorgaans niet met volle kracht over je eikel zit te wrijven (althans, ik niet...)
Nee, maar serieus: heeft hij ooit problemen gehad met een te nauwe voorhuid of iets dergelijks? Dat kan een verklaring zijn, dan komt de eikel te weinig bloot te liggen en wordt-ie te gevoelig.
Je kan dat trouwens wel trainen, dat betekent voor je vriend wel iedere dag een keer of twee-drie jezelf dat "nare" gevoel opzettelijk bezorgen...![]()
Misschien moet jij je bek houden. En dan blijft de flamoes van je vriendin waarschijnlijk ook een stuk schoner.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:03 schreef DarkDancer het volgende:
misschien moet je je idd een keer wassen daar...
flamoes..? fok heeft weer een blik oude-lullen users opengetrokken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Misschien moet jij je bek houden. En dan blijft de flamoes van je vriendin waarschijnlijk ook een stuk schoner.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Misschien moet jij je bek houden. En dan blijft de flamoes van je vriendin waarschijnlijk ook een stuk schoner.
Dude serious, dat toompje heeft toch iedereen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het kan zijn te nauwe voorhuid inderdaad en dat is te trainen. Maar het kan ook zijn dat er een stukje voorhuid vast zit aan de boven kant van de eikel. En dan is even naar de dokter de beste oplossing.
het is iets van de afgelopen 6 maanden. En het gebeurt als mijn vriend tegen het klaarkomen aanzit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef speknek het volgende:
toompje zit aan de onderkant.
Zou het natuurlijk ook nog kunnen zijn, een te kort frenulum. Maar ook dan zou je haarscheurtjes moeten zien (of voelen), is het niet iets van de laatste tijd en heeft het vrijwel niets met bijna klaarkomen te maken.
Hoeveel weeg je? Misschien ligt het daar aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef ymme het volgende:
Ik weet niet of hij z'n spieren te hard aanspant. Of wat dan ook.
We gaan het wel eens met een condoom proberen. En anders leg ik dat wel voor. Dat hij meer moet relaxen enzo.
Meestal lig ik bovenop.
wat stond er dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik pas even de TT aan. Dit doet echt te veel pijn aan mijn ogen...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef zoalshetis het volgende:
wat stond er dan?
lolquote:
_0_quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:45 schreef BobRooney het volgende:
Misschien heb je gewoon een zure kut
Een andere mogelijkheid is dat het een of andere ontsteking is, dan kan bij mij bv. het uiterste topje van de eikel bijzonder gevoelig worden (één keer meegemaakt in ieder geval), bijvoorbeeld bij het plassen (zelfs uren na de sex, een soort van jeukend gevoel krijg je dan). Dat gevoel kan inderdaad nog erger worden door vaginaal vocht en hoe dat "samengesteld" is, zeg maar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef ymme het volgende:
Ik weet niet of hij z'n spieren te hard aanspant. Of wat dan ook.
We gaan het wel eens met een condoom proberen. En anders leg ik dat wel voor. Dat hij meer moet relaxen enzo.
Meestal lig ik bovenop.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:14 schreef sourcy het volgende:
coke smeren op je eikel werkt echt!
dat zijn jouw woorden...quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:19 schreef sourcy het volgende:
als je het niet proeft, is er toch geen probleeem toch?![]()
hij is vrachtwagenchauffeur en nu heeft hij jeukquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef ymme het volgende:
Mijn vriend en ik zijn al drie samen.
En ik was de eerste voor hem
Gisteravond had hij wel jeuk aan zijn voorhuid.
Haha erg grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
hij is vrachtwagenchauffeur en nu heeft hij jeuk![]()
misschien moet je hem meer zakgeld geven zodat hij wat betere hoeren kan gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef Bigs het volgende:
Ah ja, de problematiek van de onbesneden manGewoon doorgaan, dan komt er vanzelf een laag eelt op z'n eikel en heeft ie nergens last meer van
Das wel een duur garpje dan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:14 schreef sourcy het volgende:
coke smeren op je eikel werkt echt!
Dat heb ik dus ookal gezegt.quote:Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me een strak plan als vriendlief even naar de huisarts gaat.
Zo'n arts ziet dagelijks pikken hoor. Lijkt mij gewoon de verstandigste oplossing, als zijn seksleven 'm lief is.quote:Op maandag 7 november 2005 09:13 schreef ymme het volgende:
Dat heb ik dus ookal gezegt.
Maar dat wilt hij niet.
Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen hoor. Beetje schaamte gevoel.
Ja mij ook.quote:Op maandag 7 november 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo'n arts ziet dagelijks pikken hoor. Lijkt mij gewoon de verstandigste oplossing, als zijn seksleven 'm lief is.
Dat zal ik tegen hem zeggen.quote:Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je KUNT hem niet eens dwingen, lijkt me. Maar zeg maar even tegen hem dat tante Lupa vindt dat hij een beetje dom is.
Er zit iets op je lip.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:19 schreef sourcy het volgende:
als je het niet proeft, is er toch geen probleeem toch?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef Auticia het volgende:
Beetje dream cream erop.
Geen last van, geen idee wat dat gevoel is, en ik vind het nogal vaag klinken... een raar gevoel tot uren daarna , wtf .quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef ymme het volgende:
Komt dit vaker voor... Onder het penetreren, moet hij op een gegeven moment stoppen. Dan is zijn eikel gewoon te gevoelig, en is de sex niet lekker meer.
Hebben meer jongens/mannen hier last van. En wat is hier aan te doen.
Tevens, als het niet lekker meer voelt, dat nare gevoel zoals mijn vriend het omschrijft. Dan gaat zijn lul ook meteen weer slap hangen, en heeft het een naar gevoel, tot uren daarna...
Dus dan weet je het wel. Dan kan je de sex mooi vergeten![]()
Maar met trekken heeft hij dit niet.![]()
ook onbesneden kan de eikel (grotendeels) blootliggen hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef Bigs het volgende:
Ah ja, de problematiek van de onbesneden manGewoon doorgaan, dan komt er vanzelf een laag eelt op z'n eikel en heeft ie nergens last meer van
Maar daar gaat het tenslotte in dit topic niet omquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef ymme het volgende:
Nou voor de mensen die het dan echt willen weten![]()
Dream Cream is gewoon een bodylotion van Lush. Meer niet
Wat is de grap dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef ymme het volgende:
Nou voor de mensen die het dan echt willen weten![]()
Dream Cream is gewoon een bodylotion van Lush. Meer niet
Nou was het dus zo, dat de afgelopen paar keren, zijn eikel niet gevoelig was, maar na een poosje hent gevoel gewoon weg is. Hij voelt dan niets meer met zijn lul.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef kliek het volgende:
Ik heb dat ook ooit. Bijvoorbeeld als het de derde keer op een dag is en mijn eikel daardoor al wat gevoeliger en mijn vriendin niet zo nat meer als de eerste keer.
Gebruik eens glijmiddel.
whehehe, z'n lul sterft af en hij wil niet naar de huisarts.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:13 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou was het dus zo, dat de afgelopen paar keren, zijn eikel niet gevoelig was, maar na een poosje hent gevoel gewoon weg is. Hij voelt dan niets meer met zijn lul.
Heel vaag.
dan is hij zo overgevoelig dat hij niks meer voelt ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:13 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou was het dus zo, dat de afgelopen paar keren, zijn eikel niet gevoelig was, maar na een poosje hent gevoel gewoon weg is. Hij voelt dan niets meer met zijn lul.
Heel vaag.
Sjuuuuure.. en vrouwen dwingen mannen nooit...quote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zal ik tegen hem zeggen.![]()
En nee dwingen kan in geen enkele omstandigheden, dus ook nu niet.
Maar mijn mening goed duidelijk maken kan natuurlijk wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |