bf2cc doet het (nog) niet vanwege I3Dquote:Op woensdag 9 november 2005 11:12 schreef escape_nl het volgende:
Wij gebruiken BF2ra, die andere zorgde voor veel problemen, het gebruik is opzich hetzelfde.
De server resetten we als er extreem veel lag is of als rcon eruit ligt
fok! of fok FOKquote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef nlboy het volgende:
@escape_nl, welk woord moet ik hebben voor BF2Tracker? (voor BoF)
Beterschap!quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:13 schreef Sickert het volgende:
vandaag zeer zeker geen battlefield voor mij aangezien de graphics van een Comodore 64 me al te snel zijn ben ziek namelijkkoorts en misselijk en giga koppijn
![]()
ik duik mn mandje weer in![]()
Yes heb hem vanmiddag vanaf 13.00 uur op 99 rondjes Karkand gezet, de hele middag vol en heel veel funquote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oei oei, Strike at Karkand x99 rondes en de server is vol! Switch dan naar 64 player, want er willen meer mensen erin.
en bij de welke ronde is tie nou ?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yes heb hem vanmiddag vanaf 13.00 uur op 99 rondjes Karkand gezet, de hele middag vol en heel veel fun
karkandquote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yes heb hem vanmiddag vanaf 13.00 uur op 99 rondjes Karkand gezet, de hele middag vol en heel veel fun
Zeker cool escape, heb er een gouden en een bronzen medaille gehaald.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ligt het aan EA, EA wil niet dat er dingen worden geinstalleerd op de Ranked Servers. BF2CC maakt gebruikt van mod manager waarvoor er een file op de server geplaatst moet worden en dat wil EA niet hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
bf2cc doet het (nog) niet vanwege I3DEA
De voorgaande versie van BF2RA was echt dramatisch. De Rcon ging gemiddeld eens per dag down. Nu gaat het redelijk goed. Als je het toolje goed afsluit dan gaat de server gemiddeld al snel een week mee voor het weer een keertje mis gaatquote:Op woensdag 9 november 2005 10:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Welke admin tools gebruiken jullie nu? BF2CC of BF2RA? En hoe vaak resetten jullie de server?
Vanaf morgen heeft FoD dan ook eindelijk een ranked server en aangezien ik 1 van de admins ben kan ik wel wat gebruikers ervaring gebruiken.
Ik denk zelf trouwens dat ik BF2CC ga gebruiken, aangezien ik die al ken.
Denk niet dat je het precies in de gatn hebt maar onze server heeft maar 32 slots... we kunnen alleen de mapgrootte aanpassen en dat gebeurt bij gelegenheid.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oei oei, Strike at Karkand x99 rondes en de server is vol! Switch dan naar 64 player, want er willen meer mensen erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |