Ews?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:22 schreef Monidique het volgende:
*ews*
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:18 schreef stefmans het volgende:
weet iemand de politieke verhoudingen 1ste en 2de kamer
linkquote:De Eerste Kamer controleert de werkzaamheden van de Tweede Kamer. Als in de Tweede Kamer een wetsvoorstel is aangenomen, gaat deze voor behandeling naar de Eerste Kamer. De Eerste Kamer mag echter geen veranderingen in het voorstel aanbrengen. Zij keurt het voorstel goed of af. De Eerste Kamer vergadert eens per week, op dinsdag.
De Eerste Kamer heeft als controleorgaan 4 rechten
1. Het recht van interpellatie (mondeling vragen aan de minister stellen)
2. Het enquêterecht (nog nooit gebruik van gemaakt door Eerste Kamer)
3. Het vragenrecht
4. Het budgetrecht
Zie je SK als rechts?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Drie rechtse mods - het wordt zo langzamerhand wel een taaie strijd
Waar hebben wij mensen die het zo goed voor hebben met Nederland dat aan te danken????
Je kan hem onmogelijk links noemen. Hij hoort bij de rechtervleugel van de middenpartij die PvdA heet.quote:
Als ze hem al willen schoppen dan kan hij beter in NWS dan in POL. Maar daar loopt al een "Irak na de oorlog-topic".quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:56 schreef Speth het volgende:
War Corperatism
Kan daar niet reageren, maar: schop het gewoon terug als ze die onzin hier weer heen verplaatsen.
Het is een polltopic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als ze hem al willen schoppen dan kan hij beter in NWS dan in POL. Maar daar loopt al een "Irak na de oorlog-topic".
In mijn ogen is het gewoon de zoveelste conspiracy theorie. Als ze hem terugschoppen, sluit hem dan iig, of schop hem elders heen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een polltopic.
De openingspost is brak, het filmpje is weinig informatief maar het onderwerp is politiek.
De stelling is dat het militair-industrieelcomplex eigen belangen heeft in het produceren en verkopen/kopen van wapens en dat dit samenvalt met de amerikaanse politici die op een soort wereldominantie uit zijn.
Ex-president en exgeneraal Eisenhower was de eerste die deze drijfveren van het militair-industrieelcomplex benoemde in zijn afscheidsrede als president.
Dat zou ontzettend respectloos naar topic starter zijn, vind je zelf ook niet ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:56 schreef Speth het volgende:
War Corporatism
Kan daar niet reageren, maar: schop het gewoon terug als ze die onzin hier weer heen verplaatsen.
Er worden wel vaker topics gesloten omdat ze niet relevant zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend respectloos naar topic starter zijn, vind je zelf ook niet ?
Mocht een topic verplaatst worden gebeurd dat doorgaans in overleg met de moderator(s) van het andere subforum.
Veel politiek gebabbel/analyse is speculatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:45 schreef Speth het volgende:
Er worden wel vaker topics gesloten omdat ze niet relevant zijn.
Bottom line is dat het hier gewoon niet hoort, er valt niet serieus over te discussieren aangezien het allemaal zinloze speculatie is.
Er is voor beide fora wat te zeggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wel of niet waar zijn interessante vragen die horen in POL.
Wat heeft dat nu te maken met mijn vorige posting ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:55 schreef sizzler het volgende:
Hoe serieus neem je dit account eigenlijk nog?
Politieke debatten gaan over feitelijke zaken enerzijds (hoeveel moeten we investeren in blabla), en over ideologische zaken anderzijds, eventueel met elkaar gecombineerd. Wat deze figuur heeft gedaan is een groep aanwijzen, beschuldigen van een aantal zaken zonder daar bewijs voor te hebben, om vervolgens het zelfbedachte etiket "War Corporatism" erop te plakken. Daar heeft 'ie vervolgens zijn 1337 flash skillz op losgelaten om het geloofwaardiger te laten lijken dat het is. Meer is het niet. Je kan natuurlijk wel over het belang van de oorlogsindustrie bij oorlogen in het algemeen discussieren, maar doe dat dan met een andere OP waar wat serieuzere mensen opaf komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu te maken met mijn vorige posting ?
Is dat een manier om kritiek op je beslissing af te leiden ?
Ook al is het een complottheorie, er zitten voldoende aanknopingspunten voor politieke debatten.
Die heb ik niet gezien, maar in mijn ogen moeten alle conspiracy topics gewoon dicht. Het is niet wetenschappelijk, en een beetje intelligent mens heeft er niets aan, het trekt alleen maar de verkeerde mensen aan.quote:Een echte complottheorie noem ik dat topic over 9-11 die is blijven staan.
Waarom dan niet dit topic?
Idd, dubbel. Tegelijk maar even de topictitel van het topic van vhiper geupdate, omdat het al het zoveelste dubbel-topic is over dit onderwerp.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:43 schreef sigme het volgende:
Dubbel
Burka verbieden??? was later, was ook min of meer gestopt, maar is nu toch weer actief
Vhiper was eerder met Verdonk wil burka's verbieden en die loopt ook prima, maar de titel is minder opvallend denk ik.
Twee vind ik een beetje teveel van het goede, laat de mods maar kijken welke ze willen houden of ze eventueel bij elkaar gegooid kunnen wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:43 schreef sigme het volgende:
Dubbel
Burka verbieden??? was later, was ook min of meer gestopt, maar is nu toch weer actief
Vhiper was eerder met Verdonk wil burka's verbieden en die loopt ook prima, maar de titel is minder opvallend denk ik.
Your wish is my command.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
www.vervroegdeverkiezingennu.nl
SPAM
Heb je je mail al gelezen? Doe dat aub even voor vertrek / laat het me even weten als je daar niet aan toekomt voor vertrek. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Amerika, dus heb geduld.
De betreffende user spendeert zijn tijd aan een best mooie post. Reageer daar dan inhoudelijk op, anders sla je elke discussie doodt en lopen de meer inhoudelijke gebruikers weg. Natuurlijk kan een grapje wel, maar een topic verwatert al snel. We, de POL-mods, hebben onlangs afgesproken meer te letten op dit soort dingen en dat is de lijn die we volgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Was mn grapje niet leuk, ik vond m wel goed gevonden
![]()
Het eerste deel van de post was sarcastisch bedoeld als ik het goed lees, ik haak daar op in middels een intellectueel grapje (voor de goede verstaander een hele zinnige bijdrage, vgl een goede foto bij een mooi betoog), daarmee morele steun verlenend aan het gemaakte standpunt. Verder denk ik dat het onverstandig is al te streng op te treden tegen dit soort relevante grappen, ze verlevendigen de discussie en bieden vaak ook een interessante invalshoek. Een idiote bijdrage kan immers paradoxaal genoeg zinniger zijn dan een doorwrocht stuk, juist omdat het dwingt zaken nog eens serieus in overweging te nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De betreffende user spendeert zijn tijd aan een best mooie post. Reageer daar dan inhoudelijk op, anders sla je elke discussie doodt en lopen de meer inhoudelijke gebruikers weg. Natuurlijk kan een grapje wel, maar een topic verwatert al snel. We, de POL-mods, hebben onlangs afgesproken meer te letten op dit soort dingen en dat is de lijn die we volgen.
Verder, zoals bekend mag worden verondersteld, kan je verhaal halen hier in de feedback of via mail, liever niet in het topic zelf.
Kom nu toch, de vergelijking die je maakte sloeg de plank helemaal mis. Je zou het kunnen vergelijken met een link leggen naar Hitler, Stalin of meer van die onfrisse figuren. Ik zie niet in hoe dat ook maar enig positief effect voort kan brengen in de betreffende discussie. Zie bv. de vlag van die Afrikaner weerstandsbeweging, dat spreekt denk ik wel boekdelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het eerste deel van de post was sarcastisch bedoeld als ik het goed lees, ik haak daar op in middels een intellectueel grapje (voor de goede verstaander een hele zinnige bijdrage, vgl een goede foto bij een mooi betoog), daarmee morele steun verlenend aan het gemaakte standpunt. Verder denk ik dat het onverstandig is al te streng op te treden tegen dit soort relevante grappen, ze verlevendigen de discussie en bieden vaak ook een interessante invalshoek. Een idiote bijdrage kan immers paradoxaal genoeg zinniger zijn dan een doorwrocht stuk, juist omdat het dwingt zaken nog eens serieus in overweging te nemen.
Kom kom er wordt in de post zelf gerefereerd aan onfris racisme, en wel richting de donkergekleurde medemens; vergelijkingen met Zuid Afrika dringen zich dan al snel op, zeker gezien het taalgebruik van RM-rf (leuke typfout, of toch opzettelijk?), en daarbij komt uiteraard ook een volkomen idioot als Etienne Terreblanche (leuke naam toch?) op. Nu de door jou abject bevonden vergelijking zich al in de post zelf bevindt, zie ik niet in waarom mijn post wel geedit moest worden, en die van RM-rf niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kom nu toch, de vergelijking die je maakte sloeg de plank helemaal mis. Je zou het kunnen vergelijken met een link leggen naar Hitler, Stalin of meer van die onfrisse figuren. Ik zie niet in hoe dat ook maar enig positief effect voort kan brengen in de betreffende discussie. Zie bv. de vlag van die Afrikaner weerstandsbeweging, dat spreekt denk ik wel boekdelen.
Die vergelijking wordt getrokken, maar dan wel gericht tegen statistiek als zodanig. Jouw opmerking ging over de gebruiker RM-rf. Moet ik je nu echt uitleggen dat mensen niet blij zijn als je hen vergelijkt met een neo-nazi? De betreffende gebruiker was daar niet gecharmeerd van en wat mij betreft heeft hij groot gelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kom kom er wordt in de post zelf gerefereerd aan onfris racisme, en wel richting de donkergekleurde medemens; vergelijkingen met Zuid Afrika dringen zich dan al snel op, zeker gezien het taalgebruik van RM-rf (leuke typfout, of toch opzettelijk?), en daarbij komt uiteraard ook een volkomen idioot als Etienne Terreblanche (leuke naam toch?) op. Nu de door jou abject bevonden vergelijking zich al in de post zelf bevindt, zie ik niet in waarom mijn post wel geedit moest worden, en die van RM-rf niet.
Dat is alleen maar waar als de vergelijking gemeend is; als de vergelijking gemaakt wordt juist ter ondersteuning van het punt dat de desbetreffende user probeerde te maken (en daarmee impliciet ook aangevend dat je het juist niet meent wat je schrijft), en dat er ook zo dik als i.c. op lag, zie ik er geen enkel probleem in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die vergelijking wordt getrokken, maar dan wel gericht tegen statistiek als zodanig. Jouw opmerking ging over de gebruiker RM-rf. Moet ik je nu echt uitleggen dat mensen niet blij zijn als je hen vergelijkt met een neo-nazi? De betreffende gebruiker was daar niet gecharmeerd van en wat mij betreft heeft hij groot gelijk.
Ik vond het er niet dik op liggen. Niet alles wat je schrijft op internet komt zo over zoals je het bedoelt. Maar stel nu he, stel nu eens, dat het overkwam zoals jij wilde dat het overkwam, dan nog voegt het weinig toe. Je zou dan inderdaad wel een punt hebben, want dan zou het kunnen gaan om kommaneuken van mijn kant. Zo interpreteerde ik het echter niet. Wat ik al eerder zei, mensen zijn er vaak niet gecharmeerd van als ze (ongefundeerd) vergeleken worden met neo-nazi's ook al bedoel jij het grappig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is alleen maar waar als de vergelijking gemeend is; als de vergelijking gemaakt wordt juist ter ondersteuning van het punt dat de desbetreffende user probeerde te maken (en daarmee impliciet ook aangevend dat je het juist niet meent wat je schrijft), en dat er ook zo dik als i.c. op lag, zie ik er geen enkel probleem in.
Ik zie werkelijk niet in hoe iemand serieus kan menen, dat mijn post serieus bedoeld was, temeer daar ik er volgens mij eenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vond het er niet dik op liggen. Niet alles wat je schrijft op internet komt zo over zoals je het bedoelt. Maar stel nu he, stel nu eens, dat het overkwam zoals jij wilde dat het overkwam, dan nog voegt het weinig toe. Je zou dan inderdaad wel een punt hebben, want dan zou het kunnen gaan om kommaneuken van mijn kant. Zo interpreteerde ik het echter niet. Wat ik al eerder zei, mensen zijn er vaak niet gecharmeerd van als ze (ongefundeerd) vergeleken worden met neo-nazi's ook al bedoel jij het grappig.
Jij beweerde dat een geintje wat toe kan voegen. Daar heb je gelijk in. Ik wil ook helemaal niet op de stoel gaan zitten ter beoordeling van de hoeveelheid die het toevoegt al kan het wel van enige relevantie zijn, maar dan altijd i.c.m. andere factoren. Wat ik daarover zei was in reactie naar jou toe, maar niet de primaire overweging waarom ik het verwijderde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik zie werkelijk niet in hoe iemand serieus kan menen, dat mijn post serieus bedoeld was, temeer daar ik er volgens mij eenboven had geplaatst. En of het iets toevoegde, daarover zijn de meningen klaarblijkelijk verdeeld. Het lijkt mij niet dat een moderator voortdurend naar eigen inzicht moet gaan beoordelen of een post iets toevoegt (dat leidt tot volslagen willekeur, en kan al snel misbruik van bevoegdheid in de hand werken), tenzij overduidelijk verkeerd geplaatst oid, maar daar was hier geen sprake van. Verder is Terreblanche natuurlijk geen neo-nazi, maar gewoon een ordinaire aanhanger van apartheid, dat is niet geheel hetzelfde; en de vergelijking was gefundeerd, omdat de desbetreffende user een stukje had geschreven dat van de hand van een dergelijk figuur had kunnen zijn, dat het sarcastisch was lag er nogal dik bovenop, maar dat is blijkens jouw eigen redenering niet voldoende om op internet over te komen zoals de bedoeling was, en zou derhalve ook tot een edit hebben kunnen leiden (volstrekt onzinnig natuurlijk).
Ok, ik heb mijn punt kunnen maken, wat mij betreft kan deze discussie gesloten wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jij beweerde dat een geintje wat toe kan voegen. Daar heb je gelijk in. Ik wil ook helemaal niet op de stoel gaan zitten ter beoordeling van de hoeveelheid die het toevoegt al kan het wel van enige relevantie zijn, maar dan altijd i.c.m. andere factoren. Wat ik daarover zei was in reactie naar jou toe, maar niet de primaire overweging waarom ik het verwijderde.
Nu blijkt dat je het schreef met andere intentie dan voorzien. De intentie kwam bij mij niet zo over. Daar kunnen we natuurlijk lang over doorgaan, maar dat lijkt me niet bijzonder effectief. Beoordelingsfoutje van mijn kant? Wellicht, maar misschien was het een onduidelijkheid in het bericht aangezien ik niet de enige was die het anders las dan hoe jij het voorzien had.
Verder kan je er over twisten of Terreblanche (idd, wat een naam) een neo-nazi is, maar om dat nu in de feedback verder uit te diepen gaat behoorlijk offtopic.
Je punt is helder. Wat mij betreft is de discussie ook gesloten, dan kunnen we nu weer verder gaan met ons dagelijkse leventje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ok, ik heb mijn punt kunnen maken, wat mij betreft kan deze discussie gesloten worden![]()
Dank je.quote:Op zondag 16 oktober 2005 05:44 schreef Steijn het volgende:
ExtraWaskracht, gefeliciteerd met je mod-schap.
Het staat jou of wie dan ook volledig vrij een topic te openen over (de ideeen van) de SP / Jan M. Er moet echter wel wat te bespreken zijn. TS van dat topic kan natuurlijk ook zijn OP aanpassen en eens wat van die uitspraken noemen, waar hij het mee eens is. De melding dat Jan M. bij KinkFM was gaat nergens over.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jan Marijnissen op KinkFM
Een slecht slotje, EW. Dit topic had best een uitstekend Marijnissen-bashtopic kunnen worden, als tegenhanger van de waanzin die Floripas hier allemaal met ons deelt.
Hoi.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef Monidique het volgende:
Kan dat gelul over hen gewoon niet een keertje stoppen en kan elke "discussie" over betreffende personen niet gewoon Daar gevoerd worden, zodat de obsessies van en met deze figuren Hier niet vervuilt?
Okay, op een niet nader genoemd Forum staan mijn foto's.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef Monidique het volgende:
Kan dat gelul over hen gewoon niet een keertje stoppen en kan elke "discussie" over betreffende personen niet gewoon Daar gevoerd worden, zodat de obsessies van en met deze figuren Hier niet vervuilt?
Dit heb je van mij gejat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef Monidique het volgende:
Toevallig 2 mensen erbij van joodse afkomst ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:17 schreef gelly het volgende:
40 jaar immigratie: Mislukt?
De grens wordt steeds verder opgerekt lijkt het.
Het gaat toch niet om hun joods-zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toevallig 2 mensen erbij van joodse afkomst ?
Nee, dit soort beschuldigingen naar joden zijn er meer geweest op extreme sites.
Ja maar daar mag je als linkse kerkeling niets van zeggen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:17 schreef gelly het volgende:
40 jaar immigratie: Mislukt?
De grens wordt steeds verder opgerekt lijkt het.
Op rechtsextreme sites wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef Floripas het volgende:
Het gaat toch niet om hun joods-zijn?
Bij nader inzien zijn ze alle drie joods.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om hun joods-zijn?
Vond jij Adjes dienst van zondag ook zo mooi?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar daar mag je als linkse kerkeling niets van zeggen!
Het zijn: Van Tijn, Belinfante en Wallage.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op rechtsextreme sites wel.
Als je topmensen van de PvdA wilt lynchen dan kun je zo 50 anderen kiezen en nietjoods.
Het zal ook wel te maken hebben met dat van Thijn en Kniesmeijer duidelijk stelling nemen tegen racisten en vreemdelingenhaters.
Kosto ? Stond die niet onder vuur wegens een te strikt asielbeleid?
Ach jeee..ik zit de namen door elkaar te halen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn: Van Tijn, Belinfante en Wallage.
(Als je niet zo'n doorgewinterde nieuwsjunk bent als ik: rechtsklikken, eigenschappen. Ik weet niet of 't er staat, maar de kans is groot.)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach jeee..ik zit de namen door elkaar te halen..
Hoe laat is het ...![]()
Toevallig ? 3 Joden als zondebok ?
http://www.nrc.nl/denhaag/personen/988781835206.htmlquote:
Ze is toch joods?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/denhaag/personen/988781835206.html
Ik zie niet wat haar nu zo fout maakt.
Je zou het haast denken.
Ze komen niet minder joods dan zij.quote:
Hm. Laten staan?quote:En ze is in het nieuws gekomen vanwege afzetten tegen racisme en vreemdelingenhaat.
MC zal wel wat gelezen hebben op foute sites en het hier herhaald hebben.
Speculeren is toch normaal in politieke analyses ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:17 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een speculaties, laat McCarthy zelf vertellen waarom hij die voorbeelden heeft genomen.
Je trekt wel erg snel conclusies. Wacht gewoon het antwoord van McCarthy zelf af daarna kan je een gefundeerde conclusie trekken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:24 schreef Bluesdude het volgende:
Speculeren is toch normaal in politieke analyses ?
Dit soort rijtjes heb ik meer gezien op extreme sites.
MC is te jong om die 3 veel op tv te hebben gezien.
Hummmm.... ik heb niet geschreven dat MC antisemitisch is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:26 schreef MrX1982 het volgende:
Je trekt wel erg snel conclusies. Wacht gewoon het antwoord van McCarthy zelf af daarna kan je een gefundeerde conclusie trekken.
Wat doe jij trouwens op extreme sites?
Maar je speculeert wel in die richting.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Bluesdude het volgende:
Hummmm.... ik heb niet geschreven dat MC antisemitisch is.
Sinds wanneer moet je politieke standpunten/bezigheden van een user alleen bespreken als die user aanwezig is?
Wat ik op Fok doe? Vraag ik mezelf ook vaak af
Vanuit anti-semitische gevoelens doen mensen dit soort postingen op extreme sites, terwijl MC het overneemt vanuit buitenlanderhaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef MrX1982 het volgende:
Maar je speculeert wel in die richting.
Sowieso is het vrij kansloos om je bezig te houden met de bezigheden en achtergrond van andere mensen op internet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hummmm.... ik heb niet geschreven dat MC antisemitisch is.
Sinds wanneer moet je politieke standpunten/bezigheden van een user alleen bespreken als die user aanwezig is?
Wat ik op Fok doe? Vraag ik mezelf ook vaak af
Laten we gewoon wachten wat McCarthy hierover te melden heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef Bluesdude het volgende:
Vanuit anti-semitische gevoelens doen mensen dit soort postingen op extreme sites, terwijl MC het overneemt vanuit buitenlanderhaat.
Ik zag wel eerder een racistische sentiment bij MC, maar nog niet anti-joods.
Als deze stelling al niet opgaat voor moslimfundamentalisten op inet dan ook niet voor andere extremisten imo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:42 schreef Speth het volgende:
[..]
Sowieso is het vrij kansloos om je bezig te houden met de bezigheden en achtergrond van andere mensen op internet.
Ach hij heeft al meerdere malen laten blijken een hekel te hebben aan alles wat niet blank, man en hetero is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:17 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een speculaties, laat McCarthy zelf vertellen waarom hij die voorbeelden heeft genomen.
Welke post precies?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef Speth het volgende:
100.000.000 euro naar Sudan: Wat ik nou niet begrijp
laatste post heeft geen zak met 't topic te maken, irritante nationalist alert.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:30 schreef Floripas het volgende:
Gooi je deze even weg?
Gothics het nieuwe gevaar voor de maatschappij?
Het niveau is ondermaats, het is een soort subculturenstrijd geworden waar intelligente mensen geen brood van lusten. Kutgoths, kutspeth.
pardon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die wil z'n pielemuis gewoon nog 's een keertje in zo'n bleek snoetje kunnen steken in de toekomst.
Eens. Even op slot om te ruimen, maar op zich kan het nog wel een inhoudelijke discussie worden. Ik geef het een tweede kans. Hopelijk blijft de discussie verschoond van offtopics, geslowchat en flames.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:30 schreef Floripas het volgende:
Gooi je deze even weg?
Gothics het nieuwe gevaar voor de maatschappij?
Het niveau is ondermaats, het is een soort subculturenstrijd geworden waar intelligente mensen geen brood van lusten.
Ah. Zeer vreemde post. Om nu alle offtopics weg te halen gaat me te ver, en dit is de enige offtopic die hij plaatst, maar als hij doorgaat dan zal ik er wat aan doen.quote:
Vanwaar die urgentie deze topic te sluiten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef Floripas het volgende:
Het loopt wederom in de soep.
Gooi dat hele topic toch gewoon dicht...
Ik ben allergisch voor pubers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Vanwaar die urgentie deze topic te sluiten?
Je hebt gelijk, dit roept geweldig veel frustraties op bij mensen. Nooit geweten dat Goths zo ''omstreden'' waren.quote:
Jij bent onder andere een van de personen met "dergelijke reacties."quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Floripas het volgende:
EW, dit topic heeft geen kans van slagen. Het schreeuwt om dergelijke reacties. Sluit het gewoon.
Dat die hoer van Babylon van een topic ook mij verleidt tot absurde reacties heb ik ook nooit ontkend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jij bent onder andere een van de personen met "dergelijke reacties."
De pot die de ketel verwijt ...
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat die hoer van Babylon van een topic ook mij verleidt tot absurde reacties heb ik ook nooit ontkend.
Oh, maar dat is heel simpel: als je er niet serieus op in kan gaan, doe dat dan niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:57 schreef Floripas het volgende:
Sizzler, daar wil ik wel even graag een discussie over. Want als elke dwaas zulke topics mag openen met zulke belachelijke vooronderstellingen, waarom zouden wij daar dan serieus op in moeten gaan?
[...]
[Ghe.]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je zegt.
Je houdt er zo'n zelfde redenatie op na als dvdk in Tieten bloot op het strand verbieden = GOED 'Nee, vrouwen verleiden mannen met blote borsten/in strings, dus dat moesten we maar eens verbieden opdat er minder verkrachtingen zouden zijn.' Daar wil ik niks van weten en ik neem aan jij ook niet.
Ok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
[Ghe.]
Jullie hebben een punt, hoor. Ik zal wel inbinden.
Ik heb soms moeite me in te houden als ik de intense, intense domheid zie.
De vorige community waar ik zat, werd dat juist gewaardeerd, dus het is ook nog steeds een beetje een reflex.
Sorry.
Ach, ik kan me een opmerking daarop wel voorstellen. Mits je het binnen de perken houdt. De kans bestaat dan alleen dat ik beide opmerkingen weghaal. Je kan het ook hier melden. Ik heb die opmerking in jouw topic overigens weggehaald.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:24 schreef Floripas het volgende:
Maar als ik dan een topic open, en iemand komt alleen maar zeggen: "Kuttopic", dan mag ik die toch wel eenmalig en zonder genade tot de grond toe afbranden, toch?
Nee, ik weet het, en nu ben ik ongelùkkig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die slachtofferrol staat je niet.
Je mag best wel wat zeggen hoor. Eerlijk gezegd vind ik wat je daar zegt niet hard, dus ik zou er geen problemen mee hebben als je wat feller bent dan in die reactie; het is echter lastig om een exacte lijn te bepalen. We gaan heus niet op elke slak zout leggen, maar dat betekent wel dat we er vanuit gaan dat je zelf wel enigszins begrijpt wat wel en niet geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Floripas het volgende:
Nee, ik weet het, en nu ben ik ongelùkkig.
*dweep*
Mag het nog wel een tandje harder, dan?
Mocht je ooit geband worden dan kan je dat terugvinden in Feedbackquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Floripas het volgende:
Ok. Maar niet mij bannen zonder het te zeggen, he?
Whoops! Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef du_ke het volgende:
EW Kan je het niet gewoon in MED terugvinden ipv in Feedback?
Ehm, vanwegen de posts in het integratietopic? Daarvoor heeft hij al een tijdje niet gepost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:02 schreef du_ke het volgende:
relkloon alarm
http://forum.fok.nl/user/history/113753
Zal floripas dan je eerste zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je bent al een keer eerder verzocht te stoppen met slowchatten in topics. Dus feitelijk is het je tweede.
Ik heb tot op heden echter nog geen banverzoek gedaan
Ik heb via via gehoord dat ze voor jouw notes al een apart servertje hebben draaien.quote:
Twee.quote:
Klopt, zo zijn, heb ik vernomen, al mijn zogenaamde notes gevuld met positieve commentaren, dat hoor je echter nooit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Twee.
Overigens zegt het aantal notes niet bijster veel, de inhoud speelt meer mee dan het aantal. Je kan in principe ook zonder notes tegen een ban oplopen of pas bij de 100e bij wijze van spreken.
tsk tsk Notes zijn bij Danny tegen betaling van 5,50 (als ik me niet vergis) op te vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
he ewk, hoe staat het met mijn notes? Zitten daar nog een paar leuke tussen?
Leuk? Nee, eigenlijk niks bijzonders, zoals bij iedereen eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
he ewk, hoe staat het met mijn notes? Zitten daar nog een paar leuke tussen?
Ik zie dat EWK hem al heeft gesloten. Is die hand links genoeg?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Tafkahs het volgende:
zeg, kan deze even met linkse hand worden aangepakt: Die Bos weer... vuile zieltjes winnaar
In GC baggert ie ook met dergelijke laster ( Werkeloosheid - Linkse Luie Loeders )
CC: GC
Hij is nu ook weer openquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zie dat EWK hem al heeft gesloten. Is die hand links genoeg?
Ik zat er over te denken hem gesloten te houden, maar an sich kan er denk ik wel over gesproken worden of waar er in dat topic over gesproken wordt Bos tot populist maakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:06 schreef OllieA het volgende:
Constateren dat de TS zowel last heeft van dyslexie als van Gilles de la Tourette lijkt me geen kwestie van schelden, maar het simpele constateren van een feit. Dus waarom mijn post verwijderd moest worden begrijp ik niet.
Als je hier de ad-hominems wilt verwijderen dan zou ik maar beginnen met de OP.
En waarom kan dat hier niet? In dat topic vliegen de kutmiolsims en de kut-PVDA je (nog steeds) om de oren, en vanmiddag stond er behoorlijk lang iets over Bos en negenjarige kutjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zat er over te denken hem gesloten te houden, maar an sich kan er denk ik wel over gesproken worden of waar er in dat topic over gesproken wordt Bos tot populist maakt.
Het staat je vrij om elders het erover te hebben of desiredbard lijdt aan dyslexie en gilles de la tourette, maar niet hier.
Als ik wat over het hoofd heb gezien dan kan dat. Dan kan je zoals eenieder een topicreport aanmaken, het hier melden, ons mailen of daar iets plaatsen wat later weggehaald wordt. In dat laatste geval ben je niet in de positie om daarover te zeuren, maar natuurlijk nog wel in de positie om je beklag te maken over dat topic.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
En waarom kan dat hier niet? In dat topic vliegen de kutmiolsims en de kut-PVDA je (nog steeds) om de oren, en vanmiddag stond er behoorlijk lang iets over Bos en negenjarige kutjes.
Die xenofobe bard post dit soort zaken in POL, dus waarom kan er daarop niet in POL worden gereageerd?
Moeten we afgaan op de nobele bedoelingen achter dit topic en niet op wat er staat? Vooralsnog zie ik geen andere bedoelingen dan schuimbekkend Bosbashen. En daar reageer ik op.
Goed punt .. ik ga maar weer eens aan het werk aldaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:41 schreef du_ke het volgende:
Ik vind alle moslims terroristjes noemen nog wel over het randje eigenlijk.
Als het goed is, is nu ook dat weg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goed punt .. ik ga maar weer eens aan het werk aldaar
Let je wel een beetje op de regels? Je zit nog in je proeftijd he?quote:
Kom je ook lekker rap achterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.
En dat wordt op FOK niet getolereeerd.
Nu sidekick weg is, merk je zoiets gauw he?quote:
Ze voeren elkaar, ik zweer het je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef du_ke het volgende:
Ja 2 rechtse modjes op een politiek forum is toch wat veel van het goede.
Wat voeren ze elkaar? Stukjes neger of stukjes moslim?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze voeren elkaar, ik zweer het je!
stukjes linkerhand, tel vooral je vingerkootjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat voeren ze elkaar? Stukjes neger of stukjes moslim?
Och ben neger noch moslim.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
stukjes linkerhand, tel vooral je vingerkootjes
Wat doe jij hier nou weer. Je zat toch in Amerika? Gedraag je dan ook zo pompeus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik houd jullie in de gaten, sizzler en ExtraWaskracht. 1 misstap en jullie kunnen vertrekken.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef McCarthy het volgende:
hint: http://filehost.to/
handig voor graphs hosten voor OPs.
McCarthy moet wel een lid van het koningshuis zijn, gezien de bescherming en status aparte die hij geniet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:43 schreef Floripas het volgende:
Andre van der Louw overleden
Deze reactie van McCarthy vind ik echt indruisen tegen de wetten van het goede fatsoen.
Och hij is onder diverse namen al meerdere malen verbannen. Zal wel weer een keer bijkomen binnenkortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
McCarthy moet wel een lid van het koningshuis zijn, gezien de bescherming en status aparte die hij geniet.
Welke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och hij is onder diverse namen al meerdere malen verbannen. Zal wel weer een keer bijkomen binnenkort.
Oh, dat doe ik ook niet, het gaat mij er alleen om dat men op dergelijke reacties dan weer gaat reageren en het geheel een nogal dom karakter krijgt van sentimentele figuren die over en weer modder gaan gooien, waardoor je hele discussie overboord gaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:47 schreef Skinkie het volgende:
Ach wees zelf de wijste Speth en laat je niet zo snel van je apropos afbrengen
Het bericht is weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef Floripas het volgende:
Dan mag deze ook: Is Amerika een theocratie?
En alle anderwe plaatsen waar die zoalshetis me blijft achtervolgen.
Geruimdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:22 schreef Speth het volgende:
Verzwaring van het basisonderwijs
Mijn topic was bedoeld voor een discussie over de zwaarte van het basisonderwijs, niet voor geemotioneerde persoonlijke aanvallen door lieden die graag veel smilies gebruiken. Buttreacties mogen wat mij betreft preventief geruimd.
Je hebt mail.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Hallulama het volgende:
Sizzler, kun je nog even naar de Able Danger topic kijken? (zie mijn laatste reactie)
Duidelijk. Topic gaat dus over de actualiteiten in het huis van afgevaardigden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Hallulama het volgende:
Sizzler, kun je nog even naar de Able Danger topic kijken? (zie mijn laatste reactie)
het is voor mij eigenlijk al een uitgemaakte zaak ja.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Jammer alleen dat je helemaal niet echt wil discussieren. Wat doe je er dan?
Jes.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Hallulama het volgende:
Try again Sizzler, zie laatste post.
Je weet dat het volgende topic dat jij opent gelijk door mij wordt gesloten he?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef McCarthy het volgende:
dat gesnoei is iig beter dan de tik die sidekick had. Die ging meteen sluiten. Blij dat we van hem verlost zijn.
Ik?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef McCarthy het volgende:
mods, kennen jullie nog een rechtse nieuwsposter?
Parttime.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:39 schreef McCarthy het volgende:
jij bent nieuwsposter????
Ik ben bang dat het onderwerp te oud is om op de fp te posten. Op zich wel interessante cijfers, maar de press release is van 8 september. Veel te oud dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:45 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb dus dit topicje geopent:
HongKong & Singapore: kapitalisme pur sang (met graphs)
Ik zou graag eeen NWS submit willen doen. Zou dat het halen. Zou het wel erg fijn vinden aangezien ik het ze beloofd had.
Ik ben bereid de tekst aan te passen hoor.
(en de vraag is dus of jij het zou kunnen submiten)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het onderwerp te oud is om op de fp te posten. Op zich wel interessante cijfers, maar de press release is van 8 september. Veel te oud dus.
Heel verstandig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Ik neem niet zomaar alles klakkeloos over.
maar dat geld niet voor wetensch. en technisch nieuws?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Heel verstandig.![]()
Maar we posten het alleen als het nieuws is. Net als rapporten van het CBS en CPB. Zodra die met bevindingen naar buiten treden dan is het nieuw(s) genoeg. Hooguit plaatsen we nieuws van een dag oud. Maar dit is helaas te oud voor op de fp.
allemaal profsquote:James Gwartney
Florida State University
and
Robert Lawson
Capital University
with
Erik Gartzke
Columbia University
User is er op aangesproken en heeft de post genuanceerd. Er zijn volgens mij wel wat posts weggehaald.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:51 schreef gelly het volgende:
[...]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
tot zaterdag 18 september 1999 gelezen, holy fuck, dat het zover kan komen.
het zijn dus marokaantjes
B en zijn familie tot de 10e graad het land uit mieteren. Mogen nooit meer binnenkomen.
Ik ben ondertussen wel van de zero tolerance. 3 strikes you are out. Uit het land wel te verstaan. Back tot the riff.
k e i h a r d aanpakken. Net zolang tot ze sidderen van angst als ze de politie zien. Zal die etnische profiuteurs leren.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:48 schreef Scandum het volgende:
[..]
Ik zeg soms zachtjes met zo'n serieuze toon tegen een kennis,
"Wat mij betreft kunnen die.. je weet wel.. marokkanen.. allemaal terug gestuurd worden naar Marokko",
*dan wachten op een bevestiging in 9 van de 10 gevallen*
En dan netjes toevoegen, "Ik bedoel alleen de criminele marokkanen natuurlijk, he", met een indringende blik.
*gaat het hoofd van de tegen partij automatisch knikkeren*
"Euh janatuurlijk" is de reactie dan.
![]()
En niet alleen dat topic, en het gaat al een hele tijd zo. En het enige dat jij zegt is "Nou uhm , McCarthy, je overschreidt nu misschien wel een grens hoor. Niet weer doen".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef McCarthy het volgende:
heel diep van binnen hoop ik op massale rellen tussen kutmarokaantjes en autochtone nederlanders. veel geweld en het eind van het verhaal is dat kutmarokaantjes zich wel 10 keer bedenken voordat ze rottigheid uithalen
good mod, bad modquote:"Nou uhm , McCarthy, je overschreidt nu misschien wel een grens hoor. Niet weer doen".
Ze zijn onderhand al lang geen gasten meer maar gewoon nederlanders...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:09 schreef McCarthy het volgende:
Sta nog steeds achter mijn mening: allochtonen die hier rotzooi schoppen er uit. Heel simpel, als ik gasten heb en ze misdragen zich dan is het ook exit.
zullen we het eens aan ze vragen, ze vinden zichzelf waarschijnlijk eerder marokaan of turk of moslim.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zijn onderhand al lang geen gasten meer maar gewoon nederlanders...
het is geen onzintopic. kom eens met bewijzen dat het allemaal onzin is. ik heb een stuk of tien bronnen gegeven in dat topic die aantonen dat het geen onzin is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef Toad het volgende:
Op dit onzin topic kan een slotje: stop annemarie hoogland
De discussie over de ledenraadpleging voor het voorzitterschap van de PvdA kan hier immers worden gevoerd: Wie wordt de nieuwe PvdA-voorzitter?
Dat eerste topic gaat helemaal niet over de ledenraadpleging dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef Toad het volgende:
De discussie over de ledenraadpleging voor het voorzitterschap van de PvdA kan hier immers worden gevoerd: Wie wordt de nieuwe PvdA-voorzitter?
Ik vind beide topics iets te veel van elklaar in opzet verschillen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef Toad het volgende:
Zeg dat dan eerder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, wil de ongeletterde die van ''By Rove!'' ''Bye Rove!'' heeft gemaakt deze foutieve correctie terstond ongedaan maken?
Loopt al in TV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:54 schreef Ryan3 het volgende:
Een B&vD topicreeks is dat eigenlijk niets, heren?
Het topic van pberends gaat over de mogelijke effecten van zo'n pardon en of dat niet juist een versterkend effect heeft. Als jij zegt dat jij het meer over de brand zelf, de onderzoeken e.d. wil hebben, met wat meer diepgang, is er denk ik voldoende ruimte over om daarover alsnog een topic te openen zonder het topic van pberends dicht te gooien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik zou graag een serieuze discussie willen voeren over de consequenties van de Schipholbrand, over hoe de politieke onderzoeken verlopen, over de vraag van het pardon enz. - maar mag dan een topic met een belachelijke titel dicht, dan open ik een nieuw serieus topic.
Hirsi Ali roept op tot brandstichting
Okay, maar ik blijf die titel dan wel erg stemmingmakend en onjuist vinden, kan daar niet iets aan gedaan worden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het topic van pberends gaat over de mogelijke effecten van zo'n pardon en of dat niet juist een versterkend effect heeft. Als jij zegt dat jij het meer over de brand zelf, de onderzoeken e.d. wil hebben, met wat meer diepgang, is er denk ik voldoende ruimte over om daarover alsnog een topic te openen zonder het topic van pberends dicht te gooien.
Ach, TT is onderdeel van een stelling dan een headline van een nieuwsbericht. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar daar is de discussie nu juist voor. Maar ik heb er -heel subtiel- een vraagteken achter gezet. Dan is het wat duidelijker een discussieonderwerp.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar ik blijf die titel dan wel erg stemmingmakend en onjuist vinden, kan daar niet iets aan gedaan worden?
Ok, maar ik blijf het riskant vinden. Dan geef je in feite een vrijbrief aan TT's als "Verdonk zet aan tot moord" en 'De Geus maakt drijft zieken de dood in". Dat is ongeveer van dezelfde strekking. Waarom niet een TT over de vraag of een pardon in dit geval verstandig is?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, TT is onderdeel van een stelling dan een headline van een nieuwsbericht. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar daar is de discussie nu juist voor. Maar ik heb er -heel subtiel- een vraagteken achter gezet. Dan is het wat duidelijker een discussieonderwerp.
Spel ik het dan al mijn hele leven fout?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef Monidique het volgende:
Zou je er dan geen Midden-Oosten van maken?
http://www.burkestichting.nl/nl/stichting/subsidiestaat.htmlquote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef McCarthy het volgende:
heeft iemand dat rapport van de burke stichting waarin stond dat de overheid jaarlijks 20 miljard over de balk smeet?
Of anders een link naar dat topic?
omdat het een POL topic was (dat was een no brainer)quote:Op donderdag 3 november 2005 17:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
http://www.burkestichting.nl/nl/stichting/subsidiestaat.html
Wat heeft dit te maken met feedback?![]()
Er is wel ergens een topic over de politieke kleur van het journaal, maar zoals je het omschrijft zou het meer een KLB-topic kunnen worden. Tenzij je er echt een politieke discussie over wil voeren, dan kan het hier.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
Is er een topic waar we collectief het NOS journaal kunnen bashen. Ik wordt zo spuugziek van die linkse geitenbreiers: Parijs: werkloosheid en discrimminatie is de schuld
Desnoods in een ander forum.
'Tachtig procent subsidies overbodig'quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef McCarthy het volgende:
heeft iemand dat rapport van de burke stichting waarin stond dat de overheid jaarlijks 20 miljard over de balk smeet?
Of anders een link naar dat topic?
"Of anders"quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
'Tachtig procent subsidies overbodig'
Zeg, wat voor een beest denk je wel niet dat ik ben?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zeg, wat voor een beest denk je wel niet dat ik ben?Eet jij je sudderlappen ook rauw soms?
![]()
Reik ik eens mijn helpende (linker)handquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zeg, wat voor een beest denk je wel niet dat ik ben?Eet jij je sudderlappen ook rauw soms?
![]()
Wel een beetje een klef doosje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Reik ik eens mijn helpende (linker)hand![]()
![]()
[afbeelding]
dooSCHje
Nu we toch in feedback zitten, mag ik opmerken dat ik je de laatste tijd erg goed bezig vind? Je bijdrages zijn serieus en inhoudelijk goed.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nu we toch in feedback zitten, mag ik opmerken dat ik je de laatste tijd erg goed bezig vind? Je bijdrages zijn serieus en inhoudelijk goed.
Wil je mod worden ofzo?
Ok.quote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef Tafkahs het volgende:
Cohen de grote vernieler van Amsterdam mag naar nws
Je bent geband maar blijkbaar is dit account vergeten.quote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Prascissor het volgende:
Is mijn account Pracissor gebanned? Ik kon geen topics meer openen etc. maar ik heb geen waarschuwing gehad, kan iemand mij vertellen wat er mis is?
Echt waar joh, link van melding?quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent geband maar blijkbaar is dit account vergeten.
Zie het antwoord in de slowchat.quote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Prascissor het volgende:
Is mijn account Pracissor gebanned? Ik kon geen topics meer openen etc. maar ik heb geen waarschuwing gehad, kan iemand mij vertellen wat er mis is?
Zoals vermeld in MED ben je inderdaad geband. Een ban hoeft trouwens niet perse vooraf worden gegaan door een waarschuwing. Voor het bespreken van je specifieke ban kan je trouwens het beste mailen naar forum@fok.nl of naar het emailadres van de FA die de melding in MED heeft gedaan. Op het forum wordt namelijk dit soort discussies niet gehouden.quote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Prascissor het volgende:
Astu.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]
he EWK, zullen we hem eens kapen, gewoon om de boel hier weer wat op te spicen: HongKong & Singapore: kapitalisme pur sang
Je slaat de plank mis, er is nl. een prima te bediscussieren tekst. Er zijn niet al te veel topics in POL die origineel laat staan hoogstaand zijn, dus wat dat aangaat zou ik zeggen: open zelf een topic als je dat graag ziet gebeuren en sla het topic van McCarthy dan gewoon over als dat je mening is en het je stoort.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft dat ook nut? Het blijft een nieuwsdump zonder grote politieke discussiewaarde. En al zeker niet hoogstaand of origineel ofzo.
quote:Wat ik dus oa als je zel fnog wat leuks weet, bring it on ter discussie stel:
punt is dat economische vrijheid voor welvaart zorgt. Dat blijkt duidelijk uit de correlatie. Dit verklaart ook waarom afrika zo arm is. Niet vanwege kolonialisme of omdat wij te weinig geld geven maar omdat er een kut economisch beleid gevoerd wordt. We zouden daarom misschien ook beter kunnen stoppen met ontwikkelingshulp geven. Laten ze daar eerst de boel maar eens in orde maken.
Willen wij welvarender worden dan moet dit land dus economisch liberaler worden. Dus weg met die bindend verklarende CAOs en die idioot hoge tax. Een kleinere overheid!!!!!!!!
De bespreking van tijdschriften hoort hier niet echt. Geen maatschappelijke insteek en geen politieke insteek. Daarom is hij naar GC gezet. Een forum waar overigens drie keer zoveel wordt gepost als in POL.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef ub40_bboy het volgende:
waar is mijn vrij nederland topic heen verplaatst? Het is een politiek tijdschrift dus het hoort hier thuis, wat is dit. niemand heeft er nog op gereageerd, bedankt sizzler. Net alsof iemand in general chat de vrij nederland leest.
Zo beter?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
kan hiervan de TT iets duidelijker worden gemaakt, het is nu te algemeen eigenlijk terwijl het over een discussiestuk van GroenLinks gaat: GroenLinks op rechts?
Nope. Niet hetzelfde. Je mag namelijk niet andere users beledigen. Een land, groep of publiek persoon mag je eerder afkraken dan mede-users.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Vermoeiend hoor sizzlerHaal nou gewoon je eigen 'flame' weg of erken dat mijn opmerking exact dezelfde is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Persoonlijk als in persoonlijk naar andere users toe. Anders is al het commentaar naar een politicus ook persoonlijk en zou je dus geen commentaar op politici mogen geven omdat je niet persoonlijk mag worden.
Je stelt je eigen regels op?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope. Niet hetzelfde. Je mag namelijk niet andere users beledigen. Een land, groep of publiek persoon mag je eerder afkraken dan mede-users.
Lees de Normen & Waarden van het Politieke Forum er maar op na.
Om mezelf te citeren:
[..]
Dit is al járen beleid. Waarom denk je dat je in KLB niet mag klagen over mede-users en wel over publieke personen? Zelfde lanken een pak. Als een andere user alle beledigingen die jij aan het adres van Vedronk uit tegen jou zou gebruiken dan mag dat ook niet. Persoonlijk worden naar medeusers is gewoon not done. Punt. En doe niet alsof je dit voor het eerst hoort want hier hebben we een tijd terug nog afspraken over gemaakt over de mail.quote:
Wel ontopic blijven lieverd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef SCH het volgende:
Dan lossen we het toch creatief op.
Het is geen flame, ik wil alleen zeggen dat allochtonen relatief misschien wel minder snel aan een westers ideaalbeeld voldoen waardoor autochtonen een fysieke voorsprong hebben. Niet dat dat nu zo eerlijk is, maar in feite zitten allochtonen misschien wel in dezelfde groep als kleine, dikke en lelijke mensen. Ik vraag me af of hier een regressie-analyse mee te maken is, maar dat terzijde. Feit is dat de personeelsvoorkeur bepaald kan zijn door een fysiek ideaalbeeld. En de vraag is of je die "discriminatie" niet breder moet trekken. Een relevante constatering lijkt me.quote:Feit is dat jij met een domme flame begon en dat blijkbaar normaal vindt in een serieus topic.
Nog niemand heeft gereageerd. Net alsof iemand in general chat de vrij nederland leest. Zou je dat topic weer willen verplaatsen naar politiek?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
De bespreking van tijdschriften hoort hier niet echt. Geen maatschappelijke insteek en geen politieke insteek. Daarom is hij naar GC gezet. Een forum waar overigens drie keer zoveel wordt gepost als in POL.
Ik neem even de vrijheid om in plaats van sizzler te reageren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nog niemand heeft gereageerd. Net alsof iemand in general chat de vrij nederland leest. Zou je dat topic weer willen verplaatsen naar politiek?
Zoals ik de post van sizzler lees stelt hij het als droge constatering dat mooie mensen de voorkeur genieten boven lelijke mensen als het neerkomt op kansen en dus dat er ook binnen een gelijkgezinde populatie gediscrimineerd wordt. De zin die hij eronder plaatst was slechts een grapje, wat ook te zien is aan de emoticon die hij erbij plaatst. Het is toch evident dat mooi/lelijk en allochtoon/autochtoon niet zo makkelijk te koppelen is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
Je mening over discriminatie is duidelijk en dat laat je maar al te fanatiek blijken met steeds dezelfde knipseltjes die je blijkbaar hebt verzameld. Maar dat is je goed recht en allemaal prima hoe leeg het inhoudelijk ook is.
Maar het zou fijn als je de moderatie daar niet op afstemt. Dat verhaal van hierboven is echt te bezopen voor woorden
Haal je eigen post terug of verwijder die van mij niet steeds.
Ik denk ook dat ik intelligent ben en daarom reageer ik zoals ik doe. Ik confronteer sizzler met zijn eigen uitspraken door ze op hem te betrekken. Ik vond het wel een geslaagde actie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zoals ik de post van sizzler lees stelt hij het als droge constatering dat mooie mensen de voorkeur genieten boven lelijke mensen als het neerkomt op kansen en dus dat er ook binnen een gelijkgezinde populatie gediscrimineerd wordt. De zin die hij eronder plaatst was slechts een grapje, wat ook te zien is aan de emoticon die hij erbij plaatst. Het is toch evident dat mooi/lelijk en allochtoon/autochtoon niet zo makkelijk te koppelen is?
Bovendien, wat irriteert is dat ik denk dat je intelligent bent, maar dat je kennelijk het verschil niet wil zien tussen discussieren over iets en je medediscussianten beledigen. Daarnaast irriteert het dat je je discussiepartners onderschat in hun intelligentie het onderscheid te maken, zoals ik in mijn laatste vraag stel van in de vorige alinea.![]()
Even als mosterd na de maaltijd: Topics over kranten en tijdschriften zijn ook wel eens in TTK neergezet. Er is daar nu ook een topic over de beste krant.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je hebt denk ik wel een punt als je zegt dat het topic niet goed te plaatsen is in een specifiek forum op fok; ook niet onder de gemene deler Media & Cultuur. Dat is dan ook de reden dat het naar GC is gegaan. Punt blijft wel dat het hier weinig te zoeken heeft ook al wordt het door de gebruikers van POL beter gelezen.
Het heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, het klopt niet en voor eventueel aanwezige SP'ers overdreven beledigend.quote:SOCIALISTEN TERRORISTEN:
MAO + STALIN + HITLER + MARIJNISSEN = meer dan 100 miljoen doden
STEM SP!
Hoe kom je erbij dat ik een socialist ben? Eerder een sociaal-conservatieve centrist. Als iemand in zijn sig had staan "Joseph McCarthy was de Roland Freisler van de VS" dan zou ik daar ook bezwaar tegen maken. Overigens leerzaam topicje voor je:Was het nationaal-socialisme, een linkse of rechtse stromingquote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef McCarthy het volgende:
super mooie sig
houden zo
tuurlijk heeft het niet met vrijheid van meningsuiting te maken, jij bent het er immers niet mee eensEen vervelend veelvoorkomend trekje van socialisten
Het is geen mening omdat het een feit is dat Marijnissen niet aan Hitler en Stalin kan worden gekoppeld, die waren al lang dood. En dat hij wel eens in een Mao mars heeft meegelopen soit, daar heeft hij spijt over betuigd, en we dragen het Hans van Baalen ook niet meer na dat hij als studentje het Horst Wessellied zong en met Hitler dweepte, ook een jeugdzonde.quote:denk dat ik de sig maar eens overneem in mijn eigen sign :
SOCIALISTEN TERRORISTEN:
MAO + STALIN + HITLER + MARIJNISSEN = meer dan 100 miljoen doden
STEM SP!
Moderators kunnen geen sig veranderen. Kun je beter een (Forum-)Admin aanspreken, via de mail bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 november 2005 23:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Beste ExtraSizzleKick,
Kan deze user een officieel verzoek aan z'n broek krijgen om z'n sig te veranderen?
http://forum.fok.nl/user/history/125643
he, ik ben van de oneliners jaquote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een socialist ben? Eerder een sociaal-conservatieve centrist. Als iemand in zijn sig had staan "Joseph McCarthy was de Roland Freisler van de VS" dan zou ik daar ook bezwaar tegen maken. Overigens leerzaam topicje voor je:Was het nationaal-socialisme, een linkse of rechtse stroming![]()
[..]
Het is geen mening omdat het een feit is dat Marijnissen niet aan Hitler en Stalin kan worden gekoppeld, die waren al lang dood. En dat hij wel eens in een Mao mars heeft meegelopen soit, daar heeft hij spijt over betuigd, en we dragen het Hans van Baalen ook niet meer na dat hij als studentje het Horst Wessellied zong en met Hitler dweepte, ook een jeugdzonde.
Overigens, volgens mij ga ik altijd wel inhoudelijk op jouw verhalen in zonder je belachelijk te maken op een heel enkel onschuldig grapje na, dus het lijkt me vergezocht om mij te linken aan monddood maken.![]()
Misschien is dat wel de reden dat je de nationale FOK knuffel bent!quote:Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef McCarthy het volgende:
maak je verder maar niet druk hoor, ik vind iedereen behalve mezelf een vuile communist
Waarom zou je hier geen topic mogen openen over beleidspunten van de nieuwe Duitse coalitie?quote:Op zondag 13 november 2005 19:25 schreef McCarthy het volgende:
In D (grootste econ van europa, nl belangrijkste handelspartner) kwakkelt de eocnomie dus wat doen ze? Een btw verhoging en een belastingverhoging .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik hier over los gaan. mag ik een nieuw topic openen?
Ik heb het doorgegeven aan de FA's. Die kunnen hem wijzigen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[...]
Wat freako zegt.quote:Op zondag 13 november 2005 23:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Beste ExtraSizzleKick,
Kan deze user een officieel verzoek aan z'n broek krijgen om z'n sig te veranderen?
http://forum.fok.nl/user/history/125643
De betreffende sig:
[..]
Het heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, het klopt niet en voor eventueel aanwezige SP'ers overdreven beledigend.
Ik heb er voor de zomer nog een paar keer mee gemaild, maar ik ben zijn e-mail adres na een kleine "crash" van mijn pc kwijtgeraakt.quote:Op zondag 13 november 2005 16:49 schreef McCarthy het volgende:
mods, al reactie van de UvA?
Sorryquote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef sizzler het volgende:
na een kleine "crash" van mijn pc
Ik zal het even overleggen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn topic hoort in CUL
Overheid moet elektrische kookplaten verbieden!!
ik denk dat martijn_77 het topic niet goed heeft bekeken voor hij het naar POL stuurde , graag terug naar CUL.. verander voor de duidelijkheid de topic titel even.. het gaat over de nadelen van elektrisch koken!!
Overlegd. Je kan het over kookplaten hebben in Gas, keramisch of inductie kookplaat?quote:
lees de OP nog eens doorquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef du_ke het volgende:
Waarom? Het gaat toch de hele tijd over EU landdbouwuitgaven? En dan zelfs nog voornamelijk over de landbouwuitgaven in Nederland.
Done.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:56 schreef McCarthy het volgende:
EU uitgaven weer een individuele aangelegenheid
weizig maar in: EU uitgaven weer een individuele aangelegenheid
Het is een edit geworden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:48 schreef pberends het volgende:
Ambtenaren moeten meer belasting betalen.
Ban of edit voor deze meneer graag, een grove persoonlijke aanval op mijn integriteit.
Voeg nog even een discussiepunt toe (het is niet duidelijk waar je het over wil hebben) en dan gooi ik hem weer openquote:
ik heb hem licht geweizigd maar zo zou hij het moeten doen hoor. Zo doe ik het trouwens bijna altijd, ik geef gewoon mijn mening/vertel een verhaaltje en daar gaan we dan over discusieren. Het is bovendien een NWS pol topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voeg nog even een discussiepunt toe (het is niet duidelijk waar je het over wil hebben) en dan gooi ik hem weer open
Hij is weer open, nu heb je iig iets waar mensen op zouden kunnen reageren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb hem licht geweizigd maar zo zou hij het moeten doen hoor. Zo doe ik het trouwens bijna altijd, ik geef gewoon mijn mening/vertel een verhaaltje en daar gaan we dan over discusieren. Het is bovendien een NWS pol topic.
Dat klopt. Maar er is een nuanceverschil: je mag me best voor kankerlijer en weet ik veel wat uitmaken zonder dat ik erover klaag, maar breng het dan wel leuk. Zet er dan bijvoorbeeld op zijn minst eenquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is een edit geworden.
Ik dacht trouwens dat je wel een wat dikkere huid had?
Zet dat dan in dat topic neer, ipv hier te gaan zeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Oplegging van multicultiraliteit of vrijheid?
Aantuiging van racisme zonder enige aanleiding, zonder enige humor. Graag een edit. Verziekt mijn serieuze topic ook.
Indirect wel, je moet het topic anders maar eens goed lezen. Als ik het over gevoelens in bij sommigen in de maatschappij heb, wil niet zeggen dat ik daar achter sta. Maar dan kan je het nog wel over die gevoelens hebben!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
verwijt ik je ergens racisme dan?
leg uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |