Mocht je ooit geband worden dan kan je dat terugvinden in Feedbackquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Floripas het volgende:
Ok. Maar niet mij bannen zonder het te zeggen, he?
Whoops! Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef du_ke het volgende:
EW Kan je het niet gewoon in MED terugvinden ipv in Feedback?
Ehm, vanwegen de posts in het integratietopic? Daarvoor heeft hij al een tijdje niet gepost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:02 schreef du_ke het volgende:
relkloon alarm
http://forum.fok.nl/user/history/113753
Zal floripas dan je eerste zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je bent al een keer eerder verzocht te stoppen met slowchatten in topics. Dus feitelijk is het je tweede.
Ik heb tot op heden echter nog geen banverzoek gedaan
Ik heb via via gehoord dat ze voor jouw notes al een apart servertje hebben draaien.quote:
Twee.quote:
Klopt, zo zijn, heb ik vernomen, al mijn zogenaamde notes gevuld met positieve commentaren, dat hoor je echter nooit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Twee.
Overigens zegt het aantal notes niet bijster veel, de inhoud speelt meer mee dan het aantal. Je kan in principe ook zonder notes tegen een ban oplopen of pas bij de 100e bij wijze van spreken.
tsk tsk Notes zijn bij Danny tegen betaling van 5,50 (als ik me niet vergis) op te vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
he ewk, hoe staat het met mijn notes? Zitten daar nog een paar leuke tussen?
Leuk? Nee, eigenlijk niks bijzonders, zoals bij iedereen eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
he ewk, hoe staat het met mijn notes? Zitten daar nog een paar leuke tussen?
Ik zie dat EWK hem al heeft gesloten. Is die hand links genoeg?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Tafkahs het volgende:
zeg, kan deze even met linkse hand worden aangepakt: Die Bos weer... vuile zieltjes winnaar
In GC baggert ie ook met dergelijke laster ( Werkeloosheid - Linkse Luie Loeders )
CC: GC
Hij is nu ook weer openquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zie dat EWK hem al heeft gesloten. Is die hand links genoeg?
Ik zat er over te denken hem gesloten te houden, maar an sich kan er denk ik wel over gesproken worden of waar er in dat topic over gesproken wordt Bos tot populist maakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:06 schreef OllieA het volgende:
Constateren dat de TS zowel last heeft van dyslexie als van Gilles de la Tourette lijkt me geen kwestie van schelden, maar het simpele constateren van een feit. Dus waarom mijn post verwijderd moest worden begrijp ik niet.
Als je hier de ad-hominems wilt verwijderen dan zou ik maar beginnen met de OP.
En waarom kan dat hier niet? In dat topic vliegen de kutmiolsims en de kut-PVDA je (nog steeds) om de oren, en vanmiddag stond er behoorlijk lang iets over Bos en negenjarige kutjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zat er over te denken hem gesloten te houden, maar an sich kan er denk ik wel over gesproken worden of waar er in dat topic over gesproken wordt Bos tot populist maakt.
Het staat je vrij om elders het erover te hebben of desiredbard lijdt aan dyslexie en gilles de la tourette, maar niet hier.
Als ik wat over het hoofd heb gezien dan kan dat. Dan kan je zoals eenieder een topicreport aanmaken, het hier melden, ons mailen of daar iets plaatsen wat later weggehaald wordt. In dat laatste geval ben je niet in de positie om daarover te zeuren, maar natuurlijk nog wel in de positie om je beklag te maken over dat topic.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
En waarom kan dat hier niet? In dat topic vliegen de kutmiolsims en de kut-PVDA je (nog steeds) om de oren, en vanmiddag stond er behoorlijk lang iets over Bos en negenjarige kutjes.
Die xenofobe bard post dit soort zaken in POL, dus waarom kan er daarop niet in POL worden gereageerd?
Moeten we afgaan op de nobele bedoelingen achter dit topic en niet op wat er staat? Vooralsnog zie ik geen andere bedoelingen dan schuimbekkend Bosbashen. En daar reageer ik op.
Goed punt .. ik ga maar weer eens aan het werk aldaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:41 schreef du_ke het volgende:
Ik vind alle moslims terroristjes noemen nog wel over het randje eigenlijk.
Als het goed is, is nu ook dat weg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goed punt .. ik ga maar weer eens aan het werk aldaar
Let je wel een beetje op de regels? Je zit nog in je proeftijd he?quote:
Kom je ook lekker rap achterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.
En dat wordt op FOK niet getolereeerd.
Nu sidekick weg is, merk je zoiets gauw he?quote:
Ze voeren elkaar, ik zweer het je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef du_ke het volgende:
Ja 2 rechtse modjes op een politiek forum is toch wat veel van het goede.
Wat voeren ze elkaar? Stukjes neger of stukjes moslim?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze voeren elkaar, ik zweer het je!
stukjes linkerhand, tel vooral je vingerkootjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat voeren ze elkaar? Stukjes neger of stukjes moslim?
Och ben neger noch moslim.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
stukjes linkerhand, tel vooral je vingerkootjes
Wat doe jij hier nou weer. Je zat toch in Amerika? Gedraag je dan ook zo pompeus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik houd jullie in de gaten, sizzler en ExtraWaskracht. 1 misstap en jullie kunnen vertrekken.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef McCarthy het volgende:
hint: http://filehost.to/
handig voor graphs hosten voor OPs.
McCarthy moet wel een lid van het koningshuis zijn, gezien de bescherming en status aparte die hij geniet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:43 schreef Floripas het volgende:
Andre van der Louw overleden
Deze reactie van McCarthy vind ik echt indruisen tegen de wetten van het goede fatsoen.
Och hij is onder diverse namen al meerdere malen verbannen. Zal wel weer een keer bijkomen binnenkortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
McCarthy moet wel een lid van het koningshuis zijn, gezien de bescherming en status aparte die hij geniet.
Welke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och hij is onder diverse namen al meerdere malen verbannen. Zal wel weer een keer bijkomen binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |