1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | *************************************** Karin Adelmund (56) overleden *************************************** DEN HAAG Het PvdA-Tweede Kamerlid Karin Adelmund is overleden.Dat heeft de PvdA bekendgemaakt.Adelmund zat sinds 1994 in de Tweede Kamer.Van 1998 tot 2002 was ze staatssecretaris van Onderwijs in het tweede paarse kabinet.Adelmund is overleden aan een hartstilstand. |
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:47 schreef Steijn het volgende:
Dat ze de Tweede-Fase in haar graf moge meenemen. Desondanks, wel erg onverwacht natuurlijk en bijzonder triest.
Wie nog meer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:10 schreef Duvel het volgende:
Lees net het volgende op TT:
[ code verwijderd ]
En dat is dan het tweede bekende PvdA-lid in twee dagen. Maar dan zo jong...
Arie Andries (André) van der Louwquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie nog meer?
Het zal wel aan mijn kater liggen.
Van der Louw. Zou de partij zichzelf aan het opheffen zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie nog meer?
Het zal wel aan mijn kater liggen.
Moehahaha... kun jij jezelf niet opheffen? (liefst zo pijnlijk mogelijk)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van der Louw. Zou de partij zichzelf aan het opheffen zijn?
Die zuurpruimen bij 'links' ook altijd, neem vooral alles serieus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:10 schreef Verbal het volgende:
Moehahaha... kun jij jezelf niet opheffen? (liefst zo pijnlijk mogelijk)
Ik neem niet alles serieus, en jou zeker niet. Daarom ben je ook expendable en kun je zonder problemen dood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die zuurpruimen bij 'links' ook altijd, neem vooral alles serieus.
Nee, je hebt gewoon geen humor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die zuurpruimen bij 'links' ook altijd, neem vooral alles serieus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |