1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | *************************************** Karin Adelmund (56) overleden *************************************** DEN HAAG Het PvdA-Tweede Kamerlid Karin Adelmund is overleden.Dat heeft de PvdA bekendgemaakt.Adelmund zat sinds 1994 in de Tweede Kamer.Van 1998 tot 2002 was ze staatssecretaris van Onderwijs in het tweede paarse kabinet.Adelmund is overleden aan een hartstilstand. |
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:47 schreef Steijn het volgende:
Dat ze de Tweede-Fase in haar graf moge meenemen. Desondanks, wel erg onverwacht natuurlijk en bijzonder triest.
Wie nog meer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:10 schreef Duvel het volgende:
Lees net het volgende op TT:
[ code verwijderd ]
En dat is dan het tweede bekende PvdA-lid in twee dagen. Maar dan zo jong...
Arie Andries (André) van der Louwquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie nog meer?
Het zal wel aan mijn kater liggen.
Van der Louw. Zou de partij zichzelf aan het opheffen zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie nog meer?
Het zal wel aan mijn kater liggen.
Moehahaha... kun jij jezelf niet opheffen? (liefst zo pijnlijk mogelijk)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van der Louw. Zou de partij zichzelf aan het opheffen zijn?
Die zuurpruimen bij 'links' ook altijd, neem vooral alles serieus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:10 schreef Verbal het volgende:
Moehahaha... kun jij jezelf niet opheffen? (liefst zo pijnlijk mogelijk)
Ik neem niet alles serieus, en jou zeker niet. Daarom ben je ook expendable en kun je zonder problemen dood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die zuurpruimen bij 'links' ook altijd, neem vooral alles serieus.
Nee, je hebt gewoon geen humor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die zuurpruimen bij 'links' ook altijd, neem vooral alles serieus.![]()
Ga om jezelf dubbel liggen. Het liefst in een kist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van der Louw. Zou de partij zichzelf aan het opheffen zijn?![]()
'in de 40'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:42 schreef Steijn het volgende:
Guttegut, 2 heren van in de 40 die een beetje doodverwensingen uitdelen. En mij dan ook nog betichten van laag niveau.
Als ex-mod weet jij je anders ook goed te gedragenquote:
Je gaat maar door hè ? Triest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef Steijn het volgende:
Scholieren gebruiken als testobject van de Tweede Fase vind ik ook niet echt fris.
Wat is er triest aan? Het is bijzonder triest dat Adelmund zo plotseling overleden is. Maar om dan niet meer over haar fouten te mogen spreken, dat vind ik raar. Zeker omdat niemand in dit topic emotioneel betrokken is bij dit nieuws.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:53 schreef tong80 het volgende:
Je gaat maar door hè ? Triest.
Ik ga het nog uitleggen ook.quote:
Nee, stupide hufters als jij zijn de ondergang van de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat de PvdA de ondergang word van de Nederlandse samenleving blijkt uit het beleid van Adelmunt.
Had jij maar gebruik gemaakt van de mogelijkheden kwa scholing die zij mensen aanbood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat de PvdA de ondergang word van de Nederlandse samenleving blijkt uit het beleid van Adelmunt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had jij maar gebruik gemaakt van de mogelijkheden kwa qua scholing die zij mensen aanbood.
Niet om 't een of ander, maar ik vind jou ook vaak wel behoorlijk zuur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Verzuurde idioten op links geen nieuw fenomeen, maar dit is toch ernstig?
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat de PvdA de ondergang wordt van de Nederlandse samenleving blijkt uit het beleid van Adelmund.
[ Bericht 0% gewijzigd door Finder_elf_towns op 21-10-2005 17:27 (toetsenbord faalt) ]
Haar hele periode als politica vond ik niet sterk. Janken in de Kamer bij een debat is not-done, dan ben je niet professioneel bezig. Voor het voorzitterschap was ze ook een maatje te licht, niet voor niets dat die zo kort duurde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
Dag Karin Adelmund
Ze had misschien geen staatssecretaris van onderwijs moeten worden, dat was haar minste periode
Dat was inderdaad de tijdgeest van 1999, maar goed, dat was al beter dan de nog eerdere tijdgeest, die van ongelitimeerd geven aan uitkerings "gerechtigden" en Afrika.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef pberends het volgende:
Vooral haar "emotionele" rede in 1999 over allochtone kinderen is schrikbarend. Ging het debat eindelijk eens over de negatieve gevolgen van veel allochtonen in Nederland, komt zij weer aanzetten met politiek correct gezeik, en daardoor wordt ze gezien als iemand met een "Groot hart". Schijnbaar heb je alleen een hart als je 100% politiek correct bent en geen kritiek levert op allochtonen.
Ah, weer een verzuurd ex-modjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik neem niet alles serieus, en jou zeker niet. Daarom ben je ook expendable en kun je zonder problemen dood.
V.
Een geweldig indrukwekkend optreden was dat waarmee ze zich niet mee liet voeren door die zogenaamde nieuwe flinke schreeuwerigheid die alleen maar ellende oplevert. Zij nam het juist voor de kinderen op, voor hun kansen. Echt grote klasse.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef pberends het volgende:
Vooral haar "emotionele" rede in 1999 over allochtone kinderen is schrikbarend. Ging het debat eindelijk eens over de negatieve gevolgen van veel allochtonen in Nederland, komt zij weer aanzetten met politiek correct gezeik, en daardoor wordt ze gezien als iemand met een "Groot hart". Schijnbaar heb je alleen een hart als je 100% politiek correct bent en geen kritiek levert op allochtonen.
Te licht?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef R@b het volgende:
[..]
Haar hele periode als politica vond ik niet sterk. Janken in de Kamer bij een debat is not-done, dan ben je niet professioneel bezig. Voor het voorzitterschap was ze ook een maatje te licht, niet voor niets dat die zo kort duurde.
In de ogen van rechtse hardliners zal dat zo zijn en is het een compliment.quote:Haar kijk op de multiculturele samenleving was er een van door een roze bril.
Dat zijn we dan eens: ze was gisteren niet zo lekker, had een oogontsteking en was vroeg naar bed gegaan. Haar man riep haar vanochtend toen de telefoon ging en toen bleek ze niet meer te leven. Erg triest voor haar man en kinderen.quote:Maar verder natuurlijk een trieste bedoening dat je op je 56e, vol in het leven, aan een hartstilstand overlijdt.
Juist, zó herinner ik me haar ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Een geweldig indrukwekkend optreden was dat waarmee ze zich niet mee liet voeren door die zogenaamde nieuwe flinke schreeuwerigheid die alleen maar ellende oplevert. Zij nam het juist voor de kinderen op, voor hun kansen. Echt grote klasse.
Ik ga maar 1 keer op je in. Stel het Nederlandse volk kan kiezen tussen 0 nieuwe buren, of 3 nieuwe buren waarvan er 1 buur compleet asociaal is. Het vermoeden is dat het Nederlandse volk liever 0 nieuwe buren heeft (doe maar een referendum anders). Dus dat een deel het goed doet heeft het volk geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Een geweldig indrukwekkend optreden was dat waarmee ze zich niet mee liet voeren door die zogenaamde nieuwe flinke schreeuwerigheid die alleen maar ellende oplevert. Zij nam het juist voor de kinderen op, voor hun kansen. Echt grote klasse.
Maar verder een fantastische manier om dood te gaan. (quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
Dat zijn we dan eens: ze was gisteren niet zo lekker, had een oogontsteking en was vroeg naar bed gegaan. Haar man riep haar vanochtend toen de telefoon ging en toen bleek ze niet meer te leven. Erg triest voor haar man en kinderen.
Wat is de link met dit topic?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga maar 1 keer op je in. Stel het Nederlandse volk kan kiezen tussen 0 nieuwe buren, of 3 nieuwe buren waarvan er 1 buur compleet asociaal is. Het vermoeden is dat het Nederlandse volk liever 0 nieuwe buren heeft (doe maar een referendum anders). Dus dat een deel het goed doet heeft het volk geen boodschap aan.
Beetje jong maar je hebt wel gelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar verder een fantastische manier om dood te gaan. (zoiets is natuurlijk een ongepaste opmerking)
Nou ja, als ik moet dan maar zo. In je slaap. Toch wel de beste manier om dood te gaan lijkt me. Alleen niet op zo'n leeftijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar verder een fantastische manier om dood te gaan. (zoiets is natuurlijk een ongepaste opmerking)
Toch jammer van iemand die claimt liberaal te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef Steijn het volgende:
-toch maar even weggehaald weer-
Dat vroeg ik mij dus af vanavond. Zou je helemaal niks merken van die hartstilstand? Want je organen en rest van het lichaam krijgen geen zuurstof meer, volgens mij stik je gewoon en ga je helemaal niet zo pijnloos heen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef gelly het volgende:
Nou ja, als ik moet dan maar zo. In je slaap. Toch wel de beste manier om dood te gaan lijkt me. Alleen niet op zo'n leeftijd natuurlijk.
Het topic loopt nog dus het baggeren wil ik even beperken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef S1nn3rz het volgende:
Toch jammer van iemand die claimt liberaal te zijn![]()
Je raakt bewusteloos en merkt er daardoor niks van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af vanavond. Zou je helemaal niks merken van die hartstilstand? Want je organen en rest van het lichaam krijgen geen zuurstof meer, volgens mij stik je gewoon en ga je helemaal niet zo pijnloos heen.Ik denk dat ze het wel gemerkt heeft.
Alleen op economisch vlak dus, je drukt alles uit in geld en een economische waarde. Dat terwijl de beste dingen in het leven gratis zijn of niet te betalen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het topic loopt nog dus het baggeren wil ik even beperken.Ik ben trouwens alleen op economisch en sociaal vlak liberaal.
Nou ja, zo'n dood op (relatief) jonge leeftijd bespaart je een hoop zorgen. Geen pensioengat, geen wegbezuinigd avondrood met douchedagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:32 schreef SCH het volgende:
Beetje jong maar je hebt wel gelijk inderdaad.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef Idiosincrasico het volgende:
Triest voor de nabestaanden.
Als politicus zal het gemis geen negatieve gevolgen hebben. Typisch een voorbeeld van 'linkse polderblindheid'.
Het zou nou zo prettig zijn om dat dan even te onderbouwen - het is nu zo'n lege constatering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef Idiosincrasico het volgende:
Als politicus zal het gemis geen negatieve gevolgen hebben. Typisch een voorbeeld van 'linkse polderblindheid'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |