abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31614522
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ga maar 1 keer op je in. Stel het Nederlandse volk kan kiezen tussen 0 nieuwe buren, of 3 nieuwe buren waarvan er 1 buur compleet asociaal is. Het vermoeden is dat het Nederlandse volk liever 0 nieuwe buren heeft (doe maar een referendum anders). Dus dat een deel het goed doet heeft het volk geen boodschap aan.
Wat is de link met dit topic?
pi_31614547
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar verder een fantastische manier om dood te gaan. ( zoiets is natuurlijk een ongepaste opmerking)
Beetje jong maar je hebt wel gelijk inderdaad.
pi_31614599
-toch maar even weggehaald weer-
pi_31614611
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar verder een fantastische manier om dood te gaan. ( zoiets is natuurlijk een ongepaste opmerking)
Nou ja, als ik moet dan maar zo. In je slaap. Toch wel de beste manier om dood te gaan lijkt me. Alleen niet op zo'n leeftijd natuurlijk.

Politiek is natuurlijk niet alleen ratio maar ook emotie, de mens achter de cijfertjes. Hoewel ik weinig had met haar politieke standpunten waardeerde ik haar passie en sociale inzet wel. Jammer.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:36:59 #65
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_31614658
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef Steijn het volgende:
-toch maar even weggehaald weer-
Toch jammer van iemand die claimt liberaal te zijn
From feudal serf to spender.
pi_31614699
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef gelly het volgende:
Nou ja, als ik moet dan maar zo. In je slaap. Toch wel de beste manier om dood te gaan lijkt me. Alleen niet op zo'n leeftijd natuurlijk.
Dat vroeg ik mij dus af vanavond. Zou je helemaal niks merken van die hartstilstand? Want je organen en rest van het lichaam krijgen geen zuurstof meer, volgens mij stik je gewoon en ga je helemaal niet zo pijnloos heen. Ik denk dat ze het wel gemerkt heeft.
pi_31614723
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef S1nn3rz het volgende:
Toch jammer van iemand die claimt liberaal te zijn
Het topic loopt nog dus het baggeren wil ik even beperken. Ik ben trouwens alleen op economisch en sociaal vlak liberaal.
pi_31614792
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus af vanavond. Zou je helemaal niks merken van die hartstilstand? Want je organen en rest van het lichaam krijgen geen zuurstof meer, volgens mij stik je gewoon en ga je helemaal niet zo pijnloos heen. Ik denk dat ze het wel gemerkt heeft.
Je raakt bewusteloos en merkt er daardoor niks van...
pi_31614865
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het topic loopt nog dus het baggeren wil ik even beperken. Ik ben trouwens alleen op economisch en sociaal vlak liberaal.
Alleen op economisch vlak dus, je drukt alles uit in geld en een economische waarde. Dat terwijl de beste dingen in het leven gratis zijn of niet te betalen...
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:44:36 #70
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31614901
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:32 schreef SCH het volgende:
Beetje jong maar je hebt wel gelijk inderdaad.
Nou ja, zo'n dood op (relatief) jonge leeftijd bespaart je een hoop zorgen. Geen pensioengat, geen wegbezuinigd avondrood met douchedagen.

Maar goed, dat zijn persoonlijke overwegingen (meer ironisch-lichtzinnig dan sarcastisch-kwetsend bedoeld). Voor degenen die haar hebben gekend, is dit natuurlijk een enorme klap.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_31614959
Sja, iedereen wil oud worden maar niet oud zijn, om maar eens een cliché uit de hoed te toveren.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:40:18 #72
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31616708
Sterke voor de familie.

Als politicus vond ik haar niet sterk. Ik had het idee dat ze de zaak niet zo onder controle had. Ook vond ik haar niet zo intelligent en vond ik haar emotionaliteit erg storend.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_31617725
Triest voor de nabestaanden.

Als politicus zal het gemis geen negatieve gevolgen hebben. Typisch een voorbeeld van 'linkse polderblindheid'.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_31617778
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef Idiosincrasico het volgende:
Triest voor de nabestaanden.

Als politicus zal het gemis geen negatieve gevolgen hebben. Typisch een voorbeeld van 'linkse polderblindheid'.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_31622399
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het zou nou zo prettig zijn om dat dan even te onderbouwen - het is nu zo'n lege constatering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')